-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #128777 üzenetére
Ardu nanot meg egy gyrot köss közbe valahol ahol megszakíthatja a gyújtást, kód szinten meg 15 perces móka sincs talán.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #128784 üzenetére
Szerintem gyorsabb egyszerű stackoveren és yt-n nézni 2-3 tutorialt, itt nagyon basic dologra kell most gondolni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz csongi #129104 üzenetére
Igen, ha egy év költségeit havi szinten leosztom, beleszámolva az üzemanyagot, a javításokat(alkatrészárakkal együtt), illetve az éves gépjárműadót. Ehhez extra még a biztosítás, ami évente tuti lesz 50-70k.
Xero: De ha szabadidőben szeretnék tekeregni egy kicsit, akkor egy 50-es robi/moped/váltós kismotor olcsóbb lesz, mintha mondjuk a 90 lovas Suzukival csinálnám ezt(egyenesekben odapörölésről ne is beszéljünk ). Tesóm annak idején egész napokig tekergett a városban, a Babetta filléerkből elvan, alig fogyaszt, pedig pörgette rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
-
vendingo
veterán
válasz csongi #129286 üzenetére
Olajfogyás okozhat ilyet? Mostanság esedékes az olajcsere.
persu: nem rémlik, hogy korábban érdeklődtem volna motorzaj ügyben, de lehet igazad van.
Szervizbe mindenképpen viszem olajcsere miatt, és a szerelőmmel is meghallgatom a zajt, hátha tud rá valamit mondani.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
baboss
őstag
válasz csongi #129294 üzenetére
Valami olyasmit magyarázott, hogy lehet lekórmólt a gyűrűk mögé és azért szorult meg, de látatlanba nehéz megmondani. Kíváncsian várom a hiba okát. A blokkban az olaj elég fekete a kisablakon át nézve. Amikor megvettem a tulaj olajat cserélt, én 7 pályanapot mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz csongi #129475 üzenetére
Összepróbáltam/lemértem a dolgot és ha a dugattyút teljesen visszanyomom a nyeregben akkor a karmantyú felett 5mm látszik ki a dugattyúból és pár karc/mélyedés/rozsdás folt van mélyebben is amit már takar a karmantyú. Hát ez nem túl biztató eddig
Hello darkness, my old friend...
-
vlevi
nagyúr
válasz csongi #129679 üzenetére
"Azert az elektromos aram eloallitasa szelesebb korben lehetseges."
Inkább a tárolásával van probléma. Az erőművek nem tudják hordóba (akksiba) önteni az áramot, hogy 2-3 óra múlva, ha szükség lesz rá, elővegyék.
Hiába tudná kiszolgálni a napi energia igény 100%-t a szélerőmű. Ha az esti időszakban kicsi a fogyasztás, akkor ezek az erőművek is csak csökkentett kapacitással mennek, mert a felesleget nem tudják hova tenni.
Pont a németeknél volt ilyen probléma, volt időszak, amikor több volt a megújuló energiából vissza táplált áram a hálózatba, mint amit a hálózat fel tudott venni.
Ezt a tárolás dolgot, otthoni méretekben még valahogy csak-csak meg lehetne oldani, de ahhoz a ház alá is baromi méretű akksikra lenne szükség.
pl. nappal a napcella feltöltené azt az akksit, amiről egész éjszaka tudna működni a ház, beleértve a fűtést, és az elektromos autó töltését is."A zajterheles resze pedig pont atesik a lo tuloldalara. Tul halk varosba. "
Hááát, velem már nem egyszer előfordult az, hogy városban nem hallottam a normál benzinek autót. Egy közepes méretű városnak (, nem kell BP-nek lennie ahhoz,) már van akkora alapzaja, hogy a közledés zaját elnyomja.
Példúl a 6 utcával arrébb tiltáson forgó, akra dobos gixxeres miatt a fél kerületben nem hallod, ha jön a busz. -
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #129791 üzenetére
Angolul használom évek óta így nincs vele gondom.
Magyarul tényleg érdekes néha... jobban jártunk volna egy tükörfordítással.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130108 üzenetére
Eleve aki videot keszit szerelesrol, azzal nekem fenntartasaim vannak, a kornyezet meg szerintem arulkodo.
Egy sufniban nem tudsz olyan minosegu munkat csinalni, mint egy profi muhelyben, es nem ugy nez ki, hogy annyi belefektetett energiad, tudasod es penzed van, ami a minosegi munkahoz szukseges. Persze feluletes megallapitas, de azt hiszem sokszor passzol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz csongi #130112 üzenetére
"nyitott szelepfedél mellett sepregeti fel a műhelyt"
Ezt értem, de az eredeti kérdés pont ez volt, hogy az MXGuardos szerviz egy nyitott garázs, ami mellett/felett építkezés van.Nem voltam túl sok szervizben eddig, de helyieknél még sosem láttam szűrős levegő-keringetést, míg egy profi műhelyben szerintem ez alap kellene legyen. Vagy nem?
Láttam olyat is, hogy van klíma (ami talán szűri a kinti levegőt?), de nem használják, mert "zavarja az öreget", és ugyan úgy nyitott ajtó mellett dolgoznak...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130112 üzenetére
Alapvetoen a hazai szerelo-video felhozatal az a prop-tech es muszerben kimerul. Csak erre van muszer, viszonylag kis befektetesbol, ezert mindenki ezt mutatja meg, es eltulozzak ezzel a szinkron jelentoseget. Taschner pedig messze van a profi muhelytol, nagyon szakszerutlenul szerel, megis szaladnak azok a motorok. Ebbol kovetkeztetest levonni nem lehet. Akarcsak torokorszag. Attol, hogy valami megy, nem jelenti azt, hogy jo.
Meg tobbszor emlitettem, hogy egyenfuggo az is, kinek mi a jo. Ha arra kell vmi, hogy guruljon, megalljon, kis penzbol, akkor nagyon nem egy szinten van azzal a jo-val, amit en annak ertekelek.
Aztan itt vannak azok a dolgok, amik mindig megjelennek az ilyen videonal, hogy jaj, zorog a kuplung, jaj kattog valami. Ezekkel van foglalkozva a normalis szervizeles helyett. Mintha eletukben nem lattak volna meg belsoegesu motort, es osszefossak magukat, hogy hangos. Ezt latod, ezt tanulja meg mindenki a youtube-rol, hogy ha kattog valami, az a szelephezag peldaul.
Egyaltalan nem egyszeru menedzselni egy vallalkozast, ezt nem is tudja a 90%-a a szervizeknek, ezert kuldenek el a pcsaba, meg hivjak ugy az ugyfelet, hogy "a madár".
Meg ezert nincs kesz soha semmi, ezert nincs raktaron semmi, ezert hianyzik mindig 10 csavar a visszaadott motorbol. Ezert nincs biztositas a motorokra, es ha elveri a jeg, vagy ellopnak valamit az ejszaka a sufni mellol, esetleg probauton fikalas van, akkor meg kapsz egy kezszettarast.
Nem. A vallalkozas nem ilyen. Ha ilyen, akkor koszi, de abbol en nem kerek. Sem ugyfelkent, sem pedig vallalkozokent. Ha feheren nem tudod kitermelni ezeket, akkor valamivel baj van. De ebbe nem megyunk bele.Es honnan szerzed meg a tudast?
Olyan tudast, amit csak szakszervizben evek szopasa alatt tudsz osszehozni, a gyari oktatasokkal egyben? Hogy epp a service manualban rosszul irtak le, mit hogyan kell csinalni, te meg azt kapod a netrol meg.
Ezt hogy hozod ossze youtube-rol? Hogyan ellenorzod le?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #130263 üzenetére
... én pedig ebbe futottam bele: [link]
Nem bírja kinyitni a sisakot... Komolyan, ha az állatkerti orángután fejére ha ráhúzom, maga kicsatolja."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130277 üzenetére
Meg a teljes kepzavar, es a manualokbol tanulas.
"Visszavettük a pilot-okat." Klasszik angol nyelvu manual.
Tehat a dolog, aminek nem tudja a magyar nevet az az alapjarati keverekcsavar, amit ha visszaveszel, nevebol adodoan az alapjaratra lesz csupan hatassal, semmi masra, tehat a gyertya attol nem lesz mas szinu, csak ha nem nyulsz a gazkarhoz, es vegig alapjaraton hagyod. De inkabb ugy sem, mert nem fog felmelegedni sosem annyira hogy megvaltozzon a szine.
A gyertya attol feher lesz, ha siman uvegelsz egy motort, vagy nagyobb fordulaton hajtod. Attol a keverek valoszinuleg teljesen jo. Ebbol nem lehet josolni semmit sornegynel.
Alap dolgokkal nincs tisztaban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #130280 üzenetére
Nem. Nem az a baj, hogy nem tud valamit elmondani. Nem erti. Nincs tisztaban egy karburator mukodesevel. Nem tudja mi az a bernoulli torveny. Vagy mi az a venturi cso.
Ezt mondom, hogy alap dolgokkal nincs tisztaban, ami miatt nem tud hibat feltarni. Nem tudja mi-mitol mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
FeniX-
aktív tag
válasz csongi #130295 üzenetére
Na, de ez a lényeg: hogy mi elszórakozunk itt rajta. Erre való.
Egyik ismerősöm a YT-on követi az összes Trash szereplőt. (Benke, KaffMerci, Kozma Cs. stb..)
Ott folyamatosan káromkodnak, meg műbalhéznak.
Itt legalább van némi szakmaiság is, amibe bele lehet kötni. :-) nem sokkal jobb így?
én is 'imádom' nézni az ilyen szerelők mindennapjait. -
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130316 üzenetére
Az nem zavarja a bácsit, hogy nincs annyi eladott hazai motor mint forgalomban lévő...
A külföldit ha már hazaitól veszed vajon jó?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Methionyl
senior tag
-
Madwe
nagyúr
válasz csongi #130338 üzenetére
Ugyan nagyjával egyetértek, de ennek szerintem egyenes következmény lesz a folyamatos inflálódás - mind huf árfolyam romlás mind világviszonylatban. Ha nem hitelből megy, jobb szabadulni a pénztől, mintha égetne! (vagy befektetni, de manapság az extra rizikós a túlfűtött piacon… az infláció elől menekülés az ami még tovább is fűti az egészet… lesz itt baj )
lehet erre mondani hogy a használtpiacon túlkínálat lesz válság idején - nade ha eleve minden inflálódik s a piac amúgy is az új motorok árához igazodik, ráadásul csökken az új motorokat vásárlók köre is ami meg keresleti oldalon jelentkezik felhajtóerőként… én nem nagyon várnék csökkenést használtpiacon… max inflációval korrigált értékben.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz csongi #130368 üzenetére
Miért cseréli bárki motorra a pénzét? Azért, mert a motorral többet ér el, több élményhez jut, mint a pénzével. Ettől lesz a motor nagyobb érték, mint a pénz. Minél több élményt adó motorra cseréli a pénzét, annál jobb. Ezért a legjobb döntés a HD.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130412 üzenetére
A légolajos régebbire gondoltam. edit.: ma nem vagyok toppon
XJ600 tényleg, N-esben még jól is néz ki.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #130416 üzenetére
Én ebből a se nem piros se nem bordó színt csípem nagyon.
---
Btw csak mert rég volt szerelgetős hsz-em , CB eleje egész jó lett, progresszívtől búcsúzott kapott egy új de a gyárival megegyező rugót + sűrűbb olajat és angol srácoktól kapott infó alapján "pogácsát", hogy eleve jobban össze legyen nyomva a rugó. Sokkal sokkal élvezhetőbb lett a karaktere.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- E-book olvasók
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Steam topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Futás, futópályák
- Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs