-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #105994 üzenetére
Én is ezt tanácsoltam volna. Én mindig rettegek, nehogy defektet kapjak, ezért mindenféle folyékony, meg aeroszolos gyors javító szarság van nálam, na meg pici kézi biciklipumpa. Bízok benne, ha beüt a baj, akkor ezek segítenek elvergődni egy gumishoz. Amúgy meg tele van a telefonom traileres telefonszámokkal
Tuti nem állnék neki az út szélén szerelgetni, meg összecseszni a szép arany felniket.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
#74459392
törölt tag
válasz Geresics #105996 üzenetére
Megnézem mindenképp, amúgy sem szeretném minden egyes defekt esetén szerelőhöz vinni a kereket, jobb ha én is meg tudom javítani.
Nade valami gyors megoldást is keresek, amivel legalább hazáig eljutok, hogy ne az út szélén kelljen szerelni. Otthon azért kényelmesebb lenne.
Ez jó lehet? link -
Ferdzsoo
addikt
válasz Geresics #106064 üzenetére
Én nem akartam eddig Dodor-ról írni semmit mert itt kövezi mindenki, és nem akartam tüzet, nekem sosem volt bajom a stílusával. Azonfelül szerintem kurv@ra sok mindenben igaza van. Nem csak ebben a videóban hanem úgy ámblokk mindegyikben...
Néha szakadok a röhögéstől mikor nézem...
Én birom, ennyi. Az meg hogy kinek mennyiért adja a szakadt ruháját az ő dolga, senkinek nem tartanak pisztolyt a fejéhez hogy megvegye...
Még azon is gondolkodom hogy elmegyek a kanyarképzésére, biztosan tudna újat mondani, hiába voltam számos veztech tréningen meg többször pályán is.
Akkor most lehet dobálni engem is.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Geresics #106074 üzenetére
Nem követtem a munkásságod egy ideje már, de ez a videó tetszik. Könnyed, vicces, nem veszi magát túl komolyan és pár perc az egész. Engem szórakoztatott.
Jobban bejön, mint egy monológ.
A vágásba meg majd belejössz. Amikor bejött a zene, ott kicsit másképp csináltam volna. Engem kizökkent ha nem ütemre jön a következő klip.A videó és hang minősége zavaró. Ez már feltöltéskor is agyon volt tömörítve, amit YT még jól megnyirbált.
Gyakorlatilag teljesen szétesik a kép. Végig. Egyedül a leméretezett fényképek néznek ki valahogy.
A hang meg nem vmi YT-ról letöltött MP3, ugye? -
ath
senior tag
válasz Geresics #106074 üzenetére
ez tényleg jó lett. kár a lerontott minőségért, meg azért a 3-4 elcsúszott vágásért, amikor nem ütemre volt.
összességében tőlem 8at kapszDodornak tényleg jó ez a videója, a túltolt ripacskodását nem szeretem, szerencsére csak kevésszer fordul elő amikor már zavaró. így viszont több emberhez elérhet, akik egyébként nem szeretik is meghallgatják és (jobb esetben elgondolkozva) megfogadják.
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #106081 üzenetére
Jobb klikk a videón --> stats for nerds -- > codecs
Ha itt nem azt látod hogy vp9 hanem avc1.64002 vagy valami hasonló, akkor szopás van. A vp9 a jó minőségű kodek, az nem k*rja szét az egészet. Azt meg nem kapja meg mindenki mert a Youtube spórol az erőforrásokkal, és amiről nem úgy ítéli meg hogy relatíve nagy nézettségű lesz, azzal nem foglalkozik és nem adja meg a vp9-es kodeket neki. Az alap kodekkel meg a gyorsan mozgó képek szétesnek.
Ha azt akarod hogy a vp9 kodek meg legyen akkor az első néhány órában (talán nap, erről nem találtam infot) kellene rá "záporoznia" a megtekintéseknek, óránként több száz, és akkor a Youtube lekonvertálja vp9-cel is. Szóval a jó hír hogy a kamerádnak ehhez semmi köze. Több feliratkozó kell, mert akkor rögtön beteszi vp9-be, vagy olyan időben feltölteni amikor az első pár órában nagyobb nézettséget kap.Pár nap után már sajnos nem változik rajta semmi. Ez a baj akkor is ha te privátba ismerősöknek megosztva raksz fel videót, az csak a gagyi minőséggel fog megjelenni nekik.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #106178 üzenetére
Én legszívesebben bringáznék munkába, de az előző munkahelyem 20 kilométerre volt, jelenleg meg munkanélküli vagyok, szóval motorral járok nem munkába, de mivel nincs munkám, ezért nézem a motor fogyasztását, szóval spórolok, így azzal se nagyon járok jelenleg.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #106193 üzenetére
Ja, hát, amúgy bemegyek a picsába itt Győrben a citybikeba aztán inkább megveszem dupla áron. Utálom amikor megy az amatőrködés ilyen téren 2019-ben.
Ah! Fillérbaszó...had traktáljalak a mai logoutommal, ha már nekem is mindig meg kell néznem a videóid. XD Fillérbaszásom sagaját magadéva teheted.
-
#16741888
törölt tag
válasz Geresics #106217 üzenetére
Azt gondolom hogy ameddig nincs meg egy alap járműkezelési jértasság addig semmilyen eszközt ne használjon az ember ami kicsit is elvonja a figyelmét az útról. Ebbe bele tartozik a GPS használata és a sisakkommunikáció is. Újkori hóbort a GPS de motoron szerintem totálisan balesetveszélyes. (autóban is csak kevésbé) Ennek nekem ugyanúgy része a sisakbeszélő is, ne beszélgessen menet közben, hanem az utat figyelje, irreleváns hogy az utassal, a másik motorossal vagy esetleg a feleségével.
Lehet agyamra ment a Safety Hungary training de én igenis a biztonságot tartom szem előtt, koncentrációt csökkentő eszközök haszálata ameddig az ember az egyenesfutásban sem biztos, maximálisan ellenjavalt. -
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #106221 üzenetére
A csülök az kegyetlen jó!!!
Minden jó, de a négy személyes tál az nagyon adja!PumPi akkor soha ne menjen ismeretlen célhoz amíg nem Rossi, értem.
A sisak és a Comlink miként függ össze? 60 ezres sisakra és 70 ezresre is tettem, és akkor? Megsúgom némely MT pont azt tudja mint a nagy márkák belépő kategóriái 60 ezer körül...
Mi a veszélyesebb ha keresed a táblát utcát, hogy hol kell lemenj mert csak kb emlékszel a térképre amit a bableves közben ebédnél nézegettél, vagy ha a GPS közli veled, hogy most kell majd lemenj ergo tudod mikor kell kb be vagy kisorolj...[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #106248 üzenetére
A Kawa-n milyen a gyári felfogatás? Mert ezen gondolkodtam már én is. A gyári tükör szára az enyémen (meg szerintem az ilyen motorok jó részén) egy 15-ös villáskulccsal meghúzható hüvelybe ül bele. Tehát, ha a tiéd is ilyen, egy sima kulccsal mindig lazítható és behajtható. Aztán átgondoltam, h igazából ha van konkrét terep útvonal, egyszerűbb lehet inkább lelazítani és kivenni a helyéről, majd otthonhagyni...
Pont nem találok egy képet, egyszer egy DR-Z-n láttam egy frankó megoldást, gyakorlatilag a kézvédő sarkiba volt intergálva a kis karika tükörlap..
Hasonló alterntívák: [link] , [link] , [link] , [link]
De ez még kisebb volt, kb. ki sem lógott a kézvédő műanyagjának síkjából.
Magyarán, endurozni szerintem ez is tökéletes megoldás. A mögötted jövőt abban is látod, max műszakira vissza kell tenni a gyáriakat."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #106265 üzenetére
Nem hoztam kamerát se Pedig gondoltam rá miután reggel egy BKV busz úgy áttolta neki a teli piroson hogy csak azért nem csapott el engem mert mindig körbe nézek a kereszteződésben a zöld ellenére is, így meg tudtam állni. Zajlik az élet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Micsurin
nagyúr
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #106296 üzenetére
Nem, de Audi SQ7 próbavezetésen láttam réti Argentint. Még az árak felől is érdeklődött pedig a zokni ippek nem lógott ki a papucs végén....
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Geresics #106405 üzenetére
Most az övére gondoltam, nem a sajátomra.
szerk.: A lóf.szt! Csak 12x szerepel!
szerk. 2: A százegyedikben sincs, úgyhogy ha ezt a hsz-t nem számoljuk, akkor is 12 marad.
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
válasz Geresics #106409 üzenetére
vadász vadász te szopni jársz ide........
Nem elég hogy kicsi, hosszútávon kényelmetlen, viszonylag lassú, nincs mire pakolni, még a benya is kevés benne.
Kamera akkumulátorokat pakolj rendesen, mert ezt meg akarom nézni, majd ha egyszer hazahoznak.Givi dobozra lehet venni plusz kannát, nem kevés pénzért. Egyébként meg jó pár túramotoros videóban mindenki pille palackot használt. No de azok a Afrikában, Ázsiában, Ausztráliában tolták ahol adott esetben napokig kellett menni tankolás nélkül.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz Geresics #106413 üzenetére
Nézz körül, hátha van valahol elérhető áron 14 literes tank hozzá.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #106413 üzenetére
Hát, a platón felborulni nem fog, az biztos
Nem tudom, de, ha a műanyag kanna alá beraksz valami gumi lapot, akkor nem fog kidörzsölődni, mert a gumi felfogja az súrlódást. Írtad, hogy fennhagyod a csomagrögzítőt. Arra én tennék kétoldalas ragasztóval gumicsíkot, akkor biztonságban lenne a kanna.
Gondolom.
Vagy, tudom ajánlani a Givi E360 dobozt, ezt tapasztalatból mondom, hogy légmentesen zár.
Elindultunk reggel a hegytetőről, mire leértünk, behorpadt a légnyomás különbségtől, alig bírtam szétfeszegetni. Kár, hogy nem csináltam róla képet. -
Horvi
őstag
válasz Geresics #106409 üzenetére
Bemész bármelyik kútra és tudsz venni 5-10 meg talán 15 lityiset is. Ha jól emlékszem nem is olyan horror összegért.
(#106408) mm89 Jó ez így is de azért majd jöhet még kép. Ok az eleje nem egy szépség de a hátsó traktus a dupla kidörrentővel nekem bejön
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
Pocee
senior tag
válasz Geresics #106413 üzenetére
csak ötletképpen,a szikvizes 2 literes petflakon baromi masszív cucc.Esetleg Csorbaplast,Soltvadkerten fröccsöntenek,nagyon sok vegyszeres,gyógyszeres,boros kannát gyártanak.Mondjuk azt sem tudom,hol akarod utaztatni,tényleg táskában vagy odadrótozva a kormánymerevítőre ?
Mr.Brightside
-
z123456789
addikt
válasz Geresics #106405 üzenetére
Attóül függ, hogy csak a motoros topicot nézzük, vagy az összes többit?(#106431) Gaboman
Bár nem tudtam volna bemenni terepre, de tegnap a bokodi tóhoz mentem angliából megtért pecás habverjaimat meglátogatni. Kisbért érintve. Találkoztunk volna, lehet megint enduró hirdetéseket nézegetnék. -
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #106457 üzenetére
Fillérb*szás így a sonka mellé... de egy vaterás régi fém kanna miért nem lenne jó? Ha az UAZ-on elzötyögött csak túlél még titeket is.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veze
őstag
válasz Geresics #106583 üzenetére
a Darázs Garázsban az összes Modeka cucc legyen az kabát csizma stb mind tesztgyőztes. van ami 2x is. De egyik tesztre utalo linket se láttam még, hogy elolvashatná az ember.
És eközeben ezeket a nagyontesztgyőztews termékeket senki más nem árulja az országban ( vagy csak én nem találkoztam még tucatszám ezekkel más motoros webáruhazak kínálatában ) csak ez az egy üzletben
Mellesleg a Darázs Garázs talán az egyetlen ahol nincs "kosár" mint egy rendes webáruházban. csak fel lehet hivni , vagy mailban lehet írni hogy mi kellene, aztán mailban visszair hogy hova utalj , és írd eg a címet.
Mikor kérdeztem, hogy ha nem jo a csizma visszaküldöm és elállok a vásárlástol visszaküldi az árat, azt mondta csak kicserélni tudja..visszafizetni nem... hmmm
lehet ezárt nincs kosár meg visszaigazolo email, mert akkor, ha csak telefonon vesz fel rendelést akkor az nem számít "webes , netes" vásárlásnak és nem vonatkozik rá a 14 napos indoklás nélküli elállás lehetősége?
Fura nekem ez az egész "bolt"...[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #106635 üzenetére
Alakul.
Ez melyik is? Michelin Tracker? Felvésem magamnak a típust, mert basszus, a "hard" keménységű 6Days 300km alatt már 2mm-t elfogyott.
Bár most ahogy rákerestem, nincs belőle 130/90-18.. , csak 120, vagy 140/80-18, ami 112mm magas a mostani 117-tel szemben, bár inkább ott a szélesség lesz a kérdéses, h elfér-e..
Noh majd számolj be róla milyen a gumi.
Nem olvastál utána valami okosításnak? Tuti találni valami modot, amivel kicsit fickósabbá tehető. Ez karbis még?Hátsó lánckereket cserélsz?
Ma is verettem egy gyenge 40-est földutakon, erdőben. Majdnem megvolt az első bukta, kb. 50-es tempónál az első kerék a 4, kb egyenként 10 cm mély csapa egyikébe indult el, míg a hátsó a másikba. Na ott teli lett a gatya, alig tudtam összekanalzni, konkrétan végül kidobott az útról és a bokrok között álltam meg. Szerencsére nem voltak azon a pár méteren fák az út mellett.
Egyébként soha nem gondoltam volna, h annyi "gyenge a DR-Z" komment után megfelelő áttétellel, némi okosítással ilyen durva lesz. Komolyan mondom néha már sok az ereje földútra. Nyilván, tépem a száját, de próbálok nyomatékból menni itt is, de amint hagyom kicsit kiforogni, bszki.. belindul a pokol.
Abba bele se gondolok, h 20-30kg-val könnyebb motor, 60 lóval mit csinál..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #106649 üzenetére
Kezd egész morcos külsőt ölteni.
Rendszámtartót én tuti kukáznám még. 3-as rozsdamentesből meghajtani valami frankó konzolt, így a sarat sem szedi össze, és bármennyire furcsa, tömegben is lehet faragni. Legalábbis a DR-Z-n iszonyú nehéz volt a komplett hátsó műanyag rendszámtartó, a 2 bumszli index-szel.
Haspáncélt, nagyobb lánckereket (100-at tud végre, szerintem elég ennél) meg egy kézvédőt én még raknék rá._
Ma is belement egy 100-as. Cimborámmal lassan Bear Grylls szinten nyomjuk. Elindulunk úgy csapásirány földutakon, erdőkben és döbbenet, h bárhova el lehet jutni. Nyilván, emberi távolságokon belül gondolom, ami mondjuk aszfalton 30-35km, oda terepen 50-55 km az út.
Most már egész jól ráérzek a kanyar kigyorsításokra. Mikor lehet határon menni vele, h csússzon szépen íven a hátulja a kanyarban, de még ne menjen ki alól és gyorsítson is a motor.
Ami viszont szopó és még szoknom kell, az a féktáv.. itt nem az van, h ha minél jobban markolja az ember, annál előbb megállsz. Van egy standard fékút a sebesség függvényében, amit kb esélyelen a fékkarral, pedállal befolyásoljni, mert egyszerűen csúszik mindkét kerék és megy a motor tovább..
Viszont a reflexeket, egyensúly érzéket brutálisan javítja a földutakon csapatás.
Legközelebb felpattintotam a kamerát.
..idén eddig 1x ültem a VFR-en, szóval nem kell mondjam mennyire élvezem."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #106676 üzenetére
Én idén kb 70kilométert mentem a mocival, pénteken vittem le szerelőhöz. Ki kell szerelni a hátsó telót, utána elküldi az öhlinshez, felújítják, vissza posta, közben csapszegeket kell gyártatni aztán csak utána áll neki a többi dolognak. Remélem nyárig elkészül a moci, mert sorban jönnek a motoros, veterános találkozók. Szeptember körül lesz 30 éves a gépezet
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs