-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #128571 üzenetére
Nem olyan jó az. A csavarszorítós belemar a gázkarba. A karral szorítós jobban kezelhető. Sztem mindkettő veszélyes. Valamint, nem követi az útviszonyokat. Emelkedőn lassul, lejtőn gyorsul a motor, emiatt gyakran kell rajta változtatni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Fáraó
őstag
válasz V.Stryker #129217 üzenetére
Modeka X-Vent-et vettem hétfő este hazafelé menet, mert már nem bírtam a bőrt. Nincs benne gerincproti, az + 9k.
Jah! Azóta minden kerek!
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
LógaGéza
addikt
válasz V.Stryker #129217 üzenetére
Hazafele beugrottam a XVII-be a Kelomotorba, hasonló felindulásból. Itt náluk már nincs Oxford, de adott a srác egy másik márkát, ami nincs fenn az oldalukon. 4Square Mercury a típusa, link róla: [link]
A lényeg, hogy normális CE protektorok vállon/könyökön, és gerincen (!) (nem a sima szivacsból kivágott cucc), visszacsúszás-gátlós cipzárok, kézen-derékon-csuklónál állítható, nadrággal (2 félével is) összecipzározható, elég jól szellőzik (megváltás volt a sima farmerdzseki után), kicipzározható szél/esőmembrános belső réteg, hátul ennek zseb elrakni, neoprén nyak, sttbstb - mindez 30ezerért.
Szerintem ennyiért tök jó ár, mindenképp megér egy megtekintést"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #129327 üzenetére
Ismerem őket, rendszeresen járnak ki piacra árulni.
Vannak jó dolgok, és olcsó is. Kinéztem náluk egy bőrruhát pályára, 40k adta volna, fel is próbáltam, de nem vettem meg. Legközelebb amikor találkoztunk kérdezte, kell e még, mondtam nem, vettem máshól. Válasz, pedig 20k ba oda adtam volna. -
csongi
veterán
válasz V.Stryker #129563 üzenetére
1.5 be belefer az R.
De kellemes javitasi koltsegekre keszulj fel, ha nem egy garantalt szervizelt peldanyt fogsz ki.
ABS kocka javitas 1000 euro+AFA.
Ha nem pusztult el, akkor elfog.
Kuplung ismet barati arba van. Ugy 100ezer kornyeke. Es ha jobban bele kell nyulni tobbe faj.
Kardan lehajtas csapagy szimering csere szeria gyengeseg.
Hasznalattol fuggoen 75 km tol szamithatsz ra.Jo vasak de 2-300K nem art ha van a zsebben tartalekba.
Minden mas felaras a 3 Betu miatt.Tovabba keves olyan szerelo van aki jol tudja szerelni ezeket.
-
Somatom
veterán
válasz V.Stryker #131637 üzenetére
Esztergom? Pilis felől át az erdei szerpentínen, Csülök csárda (sztem előre foglalós), aztán esetleg Visegrád, kompolás, vagy vissza a 11 -esen, vagy a szentendrei Skanzenhez vezető szerpentínen. Sztem ideális csajos guruláshoz.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Steven
addikt
válasz V.Stryker #133311 üzenetére
Valaki gyengébbet is használ két fővel nyilván az élvezeti faktor csökken szvl tuti elég ,de ha jól emlékszem pont azt írtad , hogy az élvezeti faktor miatt adod el az előzőt.
Amúgy pl fz6 fz1 bár nem vágom milyen árba vannak.Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz V.Stryker #133316 üzenetére
A jelenlegi árak mellett, talán befér egy 900-as.
De ABS már nem.
Miért annyira fontos az injektor?
Mi a fogott meg a Banditba?Ebben az árban lehet taláni RT-ket.
De az sem lesz sport, csak aszfalt túra. És az alkatrész árakkal észnél kell lenni.
Illetve a nagy bálna pánerupa.
Tömegre nehéz, de kényelembe agyonveri a banditot. Teljesítménybe meg nem rosszabb.
Talán még megvan a csoportba a srácnak, az tényleg patika egy vas.
Árban tuti találsz ABS kivitelűt.
Sport túrába ott az FZS 1000-es.Ha meg kisebb akkor inkább egy CBF600S ABS. Szerintem.
Vagy DL650 DL1000.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #133311 üzenetére
Nekem van, ha a k9 re gondolsz, abs el.
90 loero kornyeke. Hogyne lenne eleg barmire. Az ilyen kerdeseket sosem szoktam erteni. Mit akarsz csinalni utassal es csomagokkal, hogy ne legyen akar 50 loero is eleg? Autopalyan a 230 at tudta, akkor mar nagyon fuj rajta a szel, es termeszetesen sornegy motor, tehat alul semmi nincs, ahhoz, hogy huzzon rendesen, nem alapjaraton kell jaratni, ha valakinek az az elvarasa egy motorral szemben, hogy ne kelljen valtani vele, akkor termeszetesen gyenge lesz. Amennyiben ilyen retardalt modban kell hasznalni motort, akkor eleg sok tipus elverzik, es a keveshengeresek korul kellene nezelodni. Van egy kis kellemetlen vibracioja 4000-5000 kornyeken, de nem akkora, mint egy regebbi hornetnek.
Kenyelemre hangolt rugok, elol tul puha szamomra, amennyiben utcan gyorsan kanyarodsz, azaz eleg hamar leernek a labtartok is, ha terdletevos kanyarokat veszel vele. A fek az kisse taknyos, de annyira nem veszes, most olasszal osszehasonlitva mondom, tehat aki japanhoz szokott, annak jo lesz.
Amugy eleg jo motor, nekem tetszett.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #133337 üzenetére
Irtam, K9-el van tapasztalatom. nekem nem volt, de eleg sokat mentem vele es szervizeltem is. Nagyon jo motor, nagypapasan, tura hasznalatnal 50 ezer km nel nem igazan kellett szelepet allitani. Meghibasodasa nem volt.
Sor4 et, ha nem akarsz porgetni, akkor a leheto legnagyobb kobcentit kellene belole venni, de az sem lesz olyan hu de nyomatekos. Peldaul egy 80 loeros ezres v2 ot erosebbnek erzel alul, mint egy 200 loeros 1400 kobos sornegyet, es erosebb is alul. Mondjuk ahogy olvasom a gsx1.4 kevesebb, mint 110 loero, tehat ebbol kovetkeztetve nincs az elso fokozat annyira megnyujtva, hogy ebbol a nagy nyomatekbol mar semmit ne erezz alacson fordulaton, tehat itt van a legnagyobb esely arra, hogy normalisan megy alul.
Ezekre en nem tudok mit mondani, hogy nem szimpi a leg olaj hutes... meg sok olaj kell bele. Meg sokat fogyaszt. Ezek szerintem nem szempontok, es nem tudom hogyan tudnak szempontok lenni egyaltalan.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok