-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaboman
nagyúr
válasz Horvi #106691 üzenetére
Nehéz dolgod is lenne!
Kegyetlen, volt egy 13 éves srác 300 2T KTM-el ő simán felment rajta, meg többen is, egy srác a Tenere 500-al eljutott a háromnegyedéig.
De itt nagyon nagyot lehet esni ha hibázol, igazából én sem magamat féltettem hanem a motort, mert ha visszaesik szarrá töröm.
Annyit meg nem ér meg nekem, szeretném sokáig használni ilyen túrákra.
A homokbányában is csalókák voltak a feljárók, volt amelyik függőleges volt a tetején, arra felkapaszkodtam, fel is dobta a levegőbe.
Ami nekem igazán tetszett ha már pálya, az az enduró pálya volt, hegyoldalba szűk visszafordítókkal, lejtmenetben, áhh......Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Horvi #107108 üzenetére
Igen, ezt is láttam, szállítással-vámmal már 180€, 60.000Ft és ez sem biztos, hogy jó, mert 1997-1999-ig jó. Bár nem hiszem, hogy változtattak rajta, de ekkora összegnél jó lenne biztosra menni.
[ Szerkesztve ]
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Geresics
addikt
válasz Horvi #107200 üzenetére
Nem lemondtam, csak jelenleg feleslegesnek tűnik. Az egy valóban mindenes motor! De így, hogy van játszós motor, amit ráadásul akkor sem sajnálok, ha eldobom, így már a túrázós motornak nem kell kemény terepet bírnia! Azért a különbség közel 2MFt ám!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Horvi #109434 üzenetére
Utóbbi amúgy egy praktikus meggondolás lenne, már magam is rágódtam rajta.
Úgyis SM-mel akartam anno kezdeni, de szembe jött a Z. Amit nagyon nem bánok. De akár most jöhetne akkor az SM/Enduro. Ami tudom nehéz eset, mert egyik nem való a másikra. De azért csak-csak vannak akik így használják. Majd a kapott infókból eldöntöm, hogy melyik kompromisszum fontos nekem. -
Daywalker
addikt
válasz Horvi #111014 üzenetére
A nem passzoló kipufogóknál jön a magyar furmány: "beütünk e jelet". Hihetetlen népség vagyunk Nem véletlenül nem road legalok azok a dobok. Esetleg csináltatni lehet még e jelest, hátha összejön ilyen formájúra Kérdés, hogy az ilyen itthoni kisipari kipufogók miként hatnak a motor karakterisztikájára.
Amúgy nemrég bukott meg pár vizsgaállomás, volt köztük olyat, ami a "mindegy, áttoljuk" című volt. Azóta nagyon be van szarva mindenki. Mondjuk tény, hogy a magyar rendszer is rossz, hiszen bármit engedélyeztetni iszonyú idő és pénz, így persze, hogy nem törődik vele senki, inkább megbújik a szürkezónában.Tamás9x: hideg levegő=több oxigén, ami mellé több benzin, és máris kész a természetes tuning
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #112137 üzenetére
Azon a szaron kivul meg mas szarok vannak a parkoloban:
[link] [link] [link] [link] [link]A tobbire nem valaszolhatok :D
Csongi
Rotax 122 nel 0.06-0.05mm nel irja, hogy elkopott a henger. Gondolom egy kis rahagyassal 0.1 mm alatti reteg, 0.7-8mmNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #112148 üzenetére
Persze hogy bejovos, azert van parkoloban. A ktm indokolatlanul olcso. Az nsr ezek kozott szerintem a leggyengebb, mert azert az a fek es futomu, ehhez kepest a WOLF RGV blokkbol tobbet lehet kihozni, mint az NSR bol. Es az SZR? TZR 250 vazban, banan lengovillaval felforditott villaval 320 as tarcsaval egy egyhengeres 4T? Normalis 2T vaz-fek-futomu egy egyhengeres nem 2Tnek? Zsenialis.
A mito pedig olcso es szar. A katana meg jol nez ki. Target design 1982 bol.
Most valamiert leszedte a legolajos gsxr 750 es cafe racert, kulonben az is benne lenne, attol meg sugarban hanynak itt az emberek, kar hogy mar nincs koztuk.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #112475 üzenetére
10 perce próbálom kihámozni de még a ragozás se megy a guglinak.
"Csaptelep és a szelepszár között" tökre jóMondjuk a csapágyak látható kopást mutattak kíváncsi lennék mit takar, csere, cserehatár, megkopott de jó.
Biztos én vagyok hülye de szeretem tudni mit várhatok az aktuális öreg vastól amit bevásároltam.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #112572 üzenetére
De, ha elől kicsit teszel fel jobban fogsz megindulni, ha nagyobbat elnyújtod a végét, hátul pont fordítva ha kisebbet teszel fel vesztes a gyorsulásból míg ha nagyobbat akkor a végéből vesztesz de nyersz valamennyit a gyorsuláson.
Erre van btw a Gearing Commander, egész jó oldal.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
KrAt
veterán
válasz Horvi #112735 üzenetére
Énis erre gondoltam, hogy még talán többel is, ha már ennyire instabil volt..
De amúgy ilyen időben, amikor még soha nem vitt utast, komolyan most kell kísérletezni? Tegnap hazafele még az Accorddal is rendes téligumival tudtam csúszkálni az úton (direkt), nemhogy egy virsligumis, nyárigumis, alig használt motorral
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #113650 üzenetére
3M talpas az univerzális, sima gyári tokra ami rendesen fog (gyári Huawei hard case pl) rátapasztód az életben nem jön le ha nem nyomsz neki benzint vagy hígítót. Hyon használtam jó volt, de azt a majd 1 év állást az udvaron Gandalfnál nem hálálta meg a műanyag...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #113652 üzenetére
Ha nem lenne kapásból 4-5 fontosabb dolog már tettem volna a Hondara is. Ha a tok, amire ragasztód a tartónak a talpát jó minőségű és fogja rendesen a telefont akkor nem lesz vele probléma. A "saját" tok a kérdéses rész, nekem a gyári tok a Honor 8 és a P20-nál is bejött utóbbinak sokkal stabilabb a gyári hard case. Azt meg nem rónám fel hibaként, hogy a műanyag a fedetlen udvaron tárolva 8-9 hónapot elöregedett...
Ebből a pénzből a Quadlock egy baromi jó megoldás!
Megjegyzem, haverom nem tokra ragasztotta a talpat.... úgy nyomta a HTC One valagára mint a pinty!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Horvi #113656 üzenetére
Akkor nem zsírtalanított szerintem, pont olyan az alja mint a GoPro talpak ha rendesen fent van akkor az fent is marad.
Én anno a Honor 8-on annyit műveltem pluszba finoman 2000-res papírral feldörgöltem a tok hátulját, hogy ne fényes csúszós műanyag felület legyen.
Lent az őslelet tankpad... majd 40 percembe és két vízhólyagos ujjamba került. Melegítem, melegítem a fele szépen lejött nyomtalanul majd a másik felénél hiába húztam finoman elszakadt a p*ba és a fele ott maradt a ragasztós szivacsnak szóval boldog hangok szállhattak fel a garázsból...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Horvi #113859 üzenetére
tapasztalat csak lassan jön, májusig kb. motorra sem fogok tudni ülni időhiány miatt. Ülésről pedig azt írta az előző tulaj: "TomMot-nál lett túrásítva gél + tehermentesítő szivacs +.. fizettem érte 60e forintot"
Többit korábban írtam, de ha van konkrét kérdés, szívesen válaszolok - már amennyire 150km után tudok*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
válasz Horvi #113960 üzenetére
Sajnos nem, negyedik kölcsönző apróbetűsét olvasom at, ezért írtam.
Itt UK-ban van olyan, hogy, ha kifizetek némi extrát, akkor 0 Font önrésszel mehetek a forgalomban, bármi történik biztosítva vagyok. Ugyanígy bérletem kocsit Hollandiában is, tehát nyugaton van ilyen.Románokhoz mennék, ott nincsenek utak és őrült módjára vezetnek, nem kockáztatnék sok pénzt.
Egy GS-t vagy egy Tigert vinnék.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Horvi #113960 üzenetére
Úgy tűnik, ők lesznek a befutók, gyorsan válaszoltak és van casco a motorokon, kicsi önrésszel.
Volt olyan kölcsönző, aki azt állította, hogy nem lehet casco-t kötni lopásra a bérmotorokra. Én meg nem akarok kifizetni 3-6 milliót egy esetleg ellopott motor miatt, kiestek a versenyből."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
zgospel
őstag
válasz Horvi #114022 üzenetére
Velem sem biztos hogy sokkal előrébb leszel, de azért hátha Ajánlani nem ajánlok semmit, mert fogalmam sincs hogy más gerincvédőhöz képest milyen védelmet és/vagy kényelmet nyújt.
Ilyet vettem tavaly ősszel 38-40 ezerért (nem emlékszem pontosan) [link]
Előtte pedig ilyen volt a kabátzsebbe téve, szóval ezt váltottam le [link]A Pro-Armor vékonyabb és szellősebb a másikhoz képest, egyáltalán nem érzem hogy rajtam van. Viszont elöl a hasamnál a pánt elég széles, ott majd lehet hogy nagyon be fog izzadni nyáron. Motoron ülve nem érezni a pántot, ha leszállok a motorról akkor felegyenesedve kicsit felcsúszik a hasam tetejére.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
canniball
nagyúr
válasz Horvi #114022 üzenetére
Ebbe a keretbe már a Forcefield is belefér. Nem tudom idén lesz-e kiállítás (tavaly mintha azt ígérték volna), ott szokott lenni némi kedvezmény; vagy körül nézve a neten lehet találsz valahol valamivel olcsóbban.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
zgospel
őstag
válasz Horvi #115264 üzenetére
Az enyém RS, de ez Street, nem Speed. 2017-19 között nincs hozzá gyári blipper sajnos. 2020-as modellévtől már a Streethez is kapható a blipper, az RS-hez szériában, de ez nem kompatibilis a korábbi 17-19-es modellel, mert módosítottak a váltószerkezeten és az ECU-n is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Czimby
addikt
válasz Horvi #115600 üzenetére
Az úgy érdekes.
A DOT 3/4/5.1 glikol bázisú
A DOT 5 szilikon
Tilos őket keverni,
a karmantyút meg kend azzal
Én mindig úgy tudtam, hogy vagy a megfelelő fékfolyadékba áztasd be az összeszerelendő cuccokat vagy még jobb ha veszel kifejezetten dugattyúra/karmantyúra való pasztát.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
duni84
aktív tag
válasz Horvi #117479 üzenetére
ha nem akarod tényleg minden darabkáját leszedni és 100.00% biztosra menni, akkor desztvízzel átöblíted, majd csavar vissza, desztvízzel feltöltöd, járatod, leereszted, átöblítés megint --> és most már átlátszó víz jön ki. na ekkor öntöd bele az újat). még így is összesen 7-8 perc lesz max (meg elmegy mondjuk 4-5L desztvized, de inkább kevesebb)
#metszéspontok
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen