-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Josi
aktív tag
válasz
rob210 #91530 üzenetére
Akkor lassan rosszabb leszel mint a kórházi várólista.
Most mennyi a várakozás nálad?
Nincs semmi gond (kopp, kopp, kopp) de lehet tavaszra egy átnézés és EGR tisztításra bejelentkeznék majd.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
Gaskin
aktív tag
válasz
rob210 #91530 üzenetére
XXII kerben lakok. Emiatt XI, vagy XXII ker szerencsésebb lenne, mert ha a gépett ott hagyon, akkor haza is kéne jönnöm valahogy.. Miklósra nem triviális kijutni tőlünk, hiába nem túl nagy a fizikai távolság. Persze ha nem találok itt ajánlott szakembert, akkor rádírok és kérem majd a kontaktot. Nagyon köszönöm a segítséged!
-
Szoszo94
őstag
-
mezis
nagyúr
válasz
rob210 #91288 üzenetére
Volt diagnosztika: EGR szelep vagy szenzor.
Szelepet kiszedtem, szorulása volt. Ugyan nem tudtam leválasztani az elektromágnest, de benzines áztatással, mosással, WD40-el sikerült könnyen mozgóvá varázsolnom.
Néhány napig csodálatosan járt a motor, de aztán ismét kigyulladt a diagnosztika, Check Injection.
Hibakód: DF025, DF027: Cyl 2 CC Min...
Hidegen sokáig teker az önindító mire elindul.[ Szerkesztve ]
mezis
-
norbert1998
veterán
válasz
rob210 #91577 üzenetére
Ez igaz. Amúgy nemrég voltak fent eladó bontott rs futómű elemek, olyan 1000 euró körül. Csonkállvány, féknyereg, stb. A beszerezhető dolgok nem voltak hozzá mondjuk: féltengely, teleszkóp, lengőkar, kormányösszekötő, stb. Azzal át tudtam volna építeni, de igazán nem hsizem, hogy szükségem lenne a futóműre - én vagyok a szűk keresztmetszet vezetési tudásban.
Motorerőre nagyjából megvan az RS (RS250), a hátsó futómű elvileg azonos.
Első futóműre kis javításként a toronymerevítő már múlt héten fel lett próbálva, már csak le kell hegeszteni.
Fékből még van hova menni elől mindenképp, nem vagyok elégedett a Rotinger fékekkel.
Nameg még egy sperr jó lenne. Szerintem ha a kuplung/kettőstömegű feladja a harco a plusz 40% lóerővel, akkor megkockáztatok egy RS váltó/RS difi átalakítást is.A beltér nekem jobban tetszik nem RS-ként, gondolok itt a műszeregységre a digitális sebességjelzővel, valamint a műszerfalon lévő díszcsíkokra. Mondjuk egy RS kormány nem lenne még rossz.
HÁtul a GT lökhárító most nagyon tetszik, elől pedig a frissen festett gyári kardfogú is egészen elmegy, amíg valaki le nem zúzza róla egy sárgapapíros baleseti bejelentő keretein belül. Akkor GT jön majd.
Nyílt rendszer is úton van de lehet, hogy nem marad bent. Szerencsére az "Undo" kb. fél óra, és anyagilag sem tétel, amit bukok a próbáláson.
-
norbert1998
veterán
válasz
rob210 #91589 üzenetére
Rob, bocsi a direkt faggatós kérdésért:
Megane 2 első rogóstag készre szerelve normális, hogy csámpásan áll, amíg nincs az autóban?
Tehát a rugó az rendesen rohadtul ki votl hasasodva az egyik irányba, pedig cikk/alvázszám-színkód alapján rendeltem - ráadásul, ha a márkafelirat fejjel lefelé volt, akkor a toronyba és a rugótányérba is szebben ült bele, máris majdnem egyenes volt a rugó.
Ennek ellenére a toronycsapágy elég rendesen be van dőlve a rugótányér magasabbik oldala felé - mert ugye az lejtős.Mindenesetre, az autóba nem tudtuk bepróbálni, mert emelő nem volt, de az új torony-teló-rugó össze lett rakva mindkét oldalra.
-
t.imi
addikt
válasz
rob210 #91543 üzenetére
Nincs is semmi bajom a Zimmermannal!
Olyan, mint a Brembo. Első pedál lenyomásnál gyenge, másodiknál kifejeled a szélvédőt
Nem tudom mi volt benne mikor vettem a vasat, az brutális volt első fékezéskor is.norbert1998 #91544
Amiket kollégák szoktak venni, Zimmer + a többi a kategóriában mind F1 minőségűek. -
troll81
addikt
válasz
rob210 #91607 üzenetére
igen arra.
100Nm meghúztam.
minden más kerékanyás.keresek mindent össze hozzá de eddig nagyon idegen a terep.
10 évig egy helyen volt a kisautó, sajnos nem használtak, agyon sok miden cseres lesz.
araban rá lehet tudni. tudtam mit veszek félig meddig a hátsó dobfék full idegen.
nem egy atomreaktor de meg nagyon utána kell menjek sok mindennek
sokszor fogok felszaladni ide,majd pontosítom a kérdéseimköszönöm a segítséget előre is !
-
-
gergo5991
őstag
válasz
rob210 #91503 üzenetére
köszi a választ neked és #91499salieri -is
3+1 helyre voltam árajánlatot kérni a lengéscsillapító ügyben
1. hely - 500 eurós árajánlat, állításuk szerint meyle nem is gyárt lengéscsillapítót, valami randomot akartam rámsózni 100 eurós darab áron
2. hely - renault márkaszerviz - 550-650 eurós árajánlat + lehetséges még 100 euró felmerülő költségek gyári alkatrészre ( a 3. hely szerint a lengéscsillapító set tartalmazza a csavarokat is amiért a renault márkaszervíz 50 eurót kalkulált az árajánlatba
3. hely - alvázszám alapján meylét nem dobott fel nekik, de webáruházukban autóra keresve kidobta a meylét de nem akarták azt lerendelni semmi győzködés hatására sem, szóval KYB excel G lett ( gázos) itt végül 350 eurót fizettem.
52 euró db áron volt a lengéscsillapító, 50 euró db áron asszem a meyle felső lengéscsillapító csapágy vagy mi az, + gumi porvédő szóval anyag ár 220 euró volt, + 130 euró munkadíj..(3-4 órával számolva "papir" nélkül)
nyilván leesett nekem is hogy ez nem 4 órás munka, max 1-2 órás lehet (yt-os vidikbe pld 12 perc alatt kicserélik) , na de egye fene mivel ez volt a városban a legolcsóbb, így hát őket választottam..
+1. hely - elküldtek a picsába, 3 ültek bent az irodában, mondom nekik irtam emailt árajánlatot kérve, csávó mondja hogy ő csinálja az árajánlatot, de még nem küldték át neki, szóval a viszont látására kizavartak az irodából, hogy majd emailben értesítenek.. 4 napra rá irtak egy mailt, hogy a nagy műszakit mindkét oldalról fénymásoljam be nekik és majd akkor adnak árajánlatot..
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Jimmy8
senior tag
-
troll81
addikt
válasz
rob210 #91683 üzenetére
Nem fogok boltból venni besétálva.
Nem fog menni.
Cikkszám alapján vásárolok mindent a nem topik autókra.A költséghatékony vásárlás alapszabálya.
Ha tudsz olyan webshopot ahol ezt megtehetem , cikkszám keresés miatt.
Akkor az jó lenne.Ha kell az alvazszam elküldöm,és minden segítséget szívesen fogadok
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #91694 üzenetére
Mert a többiek még ha hallják is hogy szar a motor, de amíg beindul, addig kitakarítják a kertből, hogy ne nekik kelljen vele sz0pni. Te lelkiismeretesen sétálsz bele ezekbe.
Jó lenne a közelembe is egy ilyen szerelő, bár remélem a közel jövőben nem lesz rá szükség(a megane azóta jó, az asszony megelégedéssel használja, a másikra 5 év gari van, így addig nem kell szerelőt keresnem hozzá, bár utána szerintem nem is találnék hozzáértőt a jelenlegi felhozatalban)[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
rob210 #91705 üzenetére
Lélekben veled
a K9K 728 hengerfej lent, karter folyamatban, aztán szét lesz fűzve terv szerint gyűrűzéshez (ismerősnek próbálok segíteni a projektben). A dugattyúk egyenletesen kokszosak, nem tűnt fel jelentős eltérés köztük, hengerfalon sem láttunk sérülést.
Közben kaptam az infót, hogy a turbó középrész csere után nem lett a csöve feltöltve olajjal. Tengely lóg is ennek megfelelően. Lehet a végén kiderül, hogy csak az volt a baja mindkétszerHajtókar csapágyak miatt viszont jobb is, hogy szét lesz szedve, 250e km felett jár már.