-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Markizmark #46861 üzenetére
Ajánlatos valami vízszintesen forgatható megoldáson fújni a felniket, egyenletesebb lesz.
MegoldottaRedmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #46861 üzenetére
Szép kis gép.... Még átgondolom. Bár se időm se "szerszámom" nincs ehhez.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sergiooo
csendes tag
válasz Markizmark #46952 üzenetére
Hibakofot hol vasok?
Koszi a sok valaszt mar elorebb vagyok.
Teletankolom megint meg egy kis kannat, nullazom a szamlalot, megnezem igy. Ha valoban van benne 10Liter meg a az uzemanyag kijelzesnel akkor el kell h guruljon 500km-ig. Ugy lenne kb 7-9L fogyasztas.
Ha vannak meg otletek akkor johet!
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #47195 üzenetére
Az enyémen meg 175/70 R13, azzal is 10-et csal
Postázást nem vállalok.
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #47613 üzenetére
No, elvittem a szerelőhöz a gépsárkányt, alig-alig tudtam beindítani, de végül is sikerült elgurulni vele. Egyből úgy álltam oda, hogy ez meg az a hiba, hengerfejes. Szerelő erre azt mondta, hogy biztosan az. Összevetettük, mit kell cserélni, mennyibe fog kerülni, 55ezer forintot dobott ki a gép, szóval most a reménykedés pillanatai folynak, hogy tényleg csak ennyivel megússzam
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #47617 üzenetére
En amikor kerdeztem nekem kapasbol a duplajat mondtak...
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #47617 üzenetére
Meg a munkadíj is.
Arról sem derült ki hogy benne van-e az árban.Postázást nem vállalok.
-
Kickass
őstag
válasz Markizmark #47640 üzenetére
attól is függ melyik PSG típussal szerelt
bár ezt hogy nagyon jól szerelhető még senkitől nem hallottam -
HoaryFox
Topikgazda
válasz Markizmark #47617 üzenetére
& (#47619) gban elvileg minden benne van, tokkal-vonóval-olajjal-fagyival-munkadíjjal-apróságokkal együtt
De majd valószínű csak a jövő héten lesz kész, mert most igen elfoglaltak, ahogy néztem, nem szeretnek kapkodni, és ez tetszett is
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #47692 üzenetére
Teljesen egyetertek! Rengeteg olyan ember van aki csak hasznalja az autot, de nem szerelmese, hogy lesi figyeli a zörejeket.
Szamomra az atveres az, ha valaki km orat teker vissza, vagy törve volt de letagadja (2-ik tulaju autonal mar siman lehet, hogy a 2-ik tulaj nem is tud rola, szoval ott mar mind1), vagy tenyleg van valami olyan, hogy 1-2ezer km mulva kiszakad valami, aminek tutira volt elöjele....
nekem is ingadozik az alapjarat egy picit neha. Valszeg alapjarati motor (mert az egr nekem meg lett nezve tavaly akkor baba volt). Egyelöre nem foglalkozom vele, mert nem zavaro. Ellenben ha eladnam, valaki megnezetne, lehet EGR szelepet lehetne benne cserelni igy 200k km utan, ha valaki szeretne....viszont biztos, hogy hangosan kiröhögnem, ha ram akarna verni sok 100k forintot, mert a szerelöje ezt talalt meg azt talalt.....
Ilyen idös autoknal, ennyi km-ekkel siman lehet sok mindent mar cserelgetni, ha valaki nagyon akarja. Itt mar meg kell nezni a kocsit, atvizsgalni aztan eldönteni, hogy kell vagy nem. Szvsz az ilyen höbörges az ilyen par eves, elsö tulajdonosu autoknal lehet. Na ott jogos lehet az ilyen....de többedik tulaj utan 200k km környeken ez mar nem opcio....szvsz.
-
nagyúr
válasz Markizmark #47768 üzenetére
+1, also kat.ban jo darab ez a pio
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #47773 üzenetére
De van. De biztos vagyok benne, hogy elküldenek azzal, hogy teljesen funkcionális csak éppen letört a műanyag pöcök...
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #47778 üzenetére
Tudom, milyen érzés, és azt is tudom, hogy valakinek rendbe kéne rakni az ilyen idióták fejét, de jobban jár az ember, ha nem akar semmit, csak szépen defenzíven elkerülni az idiótákat..
-
makro
aktív tag
válasz Markizmark #47979 üzenetére
Nekem annyira nem szimpatikus ez a megoldás, jobban szeretem ha nincs megtörve a kocsi hátsója
Ami nekem nagyon zavaró este, az a helytelenül beállított nappali menetfény / ködlámpa. Nem tudom eldönteni melyik lehet, a lényeg hogy a paraszt lásson este is mindent....
-
zolikaDB
veterán
válasz Markizmark #48023 üzenetére
Konkretan Auchanban vettem tavaly 2500 Ft-ert. Ami epp ki volt rakva az autos reszlegen a polc vegebe
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #48135 üzenetére
Régi igazság hogy spórolni csak ésszel lehet.
Postázást nem vállalok.
-
zoo8800
veterán
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #48339 üzenetére
Pontosan,hogy nem.A tulajdonomban lévő autóra kötöm meg a kötelezőt,ami arra jó,hogy ha vétlen vagyok,akkor megtéríti a károm egy részét.Ha pedig másnak kárt okoztam,a biztosító jogi úton kiveri belőlem az okozott kár anyagi részét,amit a vétlennek előre kifizet. (továbbá kedvezmény,ha polgárőr vagy Mi köze ennek a károkozáshoz)díjmeghatározáshoz?
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
haddent
addikt
válasz Markizmark #48650 üzenetére
Hát nagyon illene, hogy így legyen. Csúnya lenne ellenkező esetben
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #48650 üzenetére
Nincs itt semmi relé, azért is megy tönkre.
Mechanikusan vált a reflektor és a tompított között.
Korábban a tartópöcök tört le többször is, a mostani csere előtt csak kontakthibás lett az alapállás (amikor a tompított felé vezet).
Ugyanezért megy tönkre a világításkapcsoló is (azt is cseréltem párat), a hő hatására.
És az se véletlen, hogy mindig nyáron mennek ezek tönkre, vagy picivel utána.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
betyar1974
senior tag
válasz Markizmark #48809 üzenetére
Forgalmi 1.6
motor 1.6 16v ecotec AF-es motorszám. Úgyhogy nagy a katyvasz. Ecotec motor valószínű úgy kerülhetett bele, hogy átalakítási engedélyt kértek valamikor előttem. Na most mit rakjak bele?
Felújításra blokk+hengerfej+vezérlés 200k-s ajánlást kaptam. -
haddent
addikt
válasz Markizmark #49142 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #49142 üzenetére
első-hátsó sárvédő+küszöb fújva volt?
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #49146 üzenetére
én is fosok hogy az én kocsimat is ha lefestik egyszer(tavasszal, 2 hátsó sárvédő+küszöbök) hogy eltalálják-e a színét, mert tökönszúrom a festőt, más színt nem vagyok hajlandó elfogadni! egyszer anno az escortomnak a bal első sárvédőjét fújták telibe, annyira elütött, hogy sírás környékezett, bármikor is megláttam a kocsit!
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #49150 üzenetére
a metál színnél állítólag a fújás szöge, az alapozó színe, minden befolyásolja a végső színt! nekem is mikor a festőnek elmondtam, hogy ezt várom tőle, hogy színazonos legyen, azt mondta, hogy nem vállalja..... hát mondom fasza.....
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #49205 üzenetére
Pedig csak elhatározás kérdése.Nem koszolódik a pill szelepház,(nem kell takarítgatni,ami idő,és molyolás,) alapjárati motor tiszta marad,kíméred,a motor nem eszi ezt a fost,és csak egyszer kell rászánnod magad. (és még aCO se lesz rosszabb)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
nagyúr
válasz Markizmark #49363 üzenetére
Nekem már két külöböző "szaki" barmolta szét légkulccal a kerékanyáimat A futóműves ferdén kapatta fel, aztán otthon levételnél beletört az anyába a tőcsavar, instant kerékcsapágy + tőcsavar csere, nagyon boldog voltam. Rá fél évvel később lakatos szintén ferdén kapatta fel, de szerencsére a tőcsavar menete nem baszódott szét teljesen, csak a kerékanyáé, így itt nem kellett csapágyat cserélni...
-
realmadrid
aktív tag
-
kutyman
aktív tag
válasz Markizmark #49367 üzenetére
Kerékcsavarokat soha nem zsírozunk, maximum a fejét alulról ahol a felnivel érintkezik!
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #49586 üzenetére
Én először megnézném a kábelt, kontaktot.
Azt mondták itt többen hogy ha rossz a szonda, sokkal többet eszik az autó.
Nálad mi a helyzet?
Szintén csak logika, de ha rossz lenne szerintem nem aludna ki a visszajelző, de lehet hogy nem így van.
Benzin normális? Milyen tempónál?Postázást nem vállalok.
-
gban
Közösségépítő
válasz Markizmark #49588 üzenetére
Nálam nagyobb tudásúak szerint akkor az nem lamda szonda.
Hátha más okosabbakat is tud mondani a leírtak alapján.Postázást nem vállalok.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #49591 üzenetére
Ha ragaszkodsz a hibakódhoz,egy-két részlet az okosomból:
"....Ha az oxigénérzékelő áramkörben problémák lépnek fel, akkor a berendezés a körülményeknek megfelelően beállítja az alkalmas diagnosztikai hibakódokat.
Ha az oxigénérzékelő fűtő eleme meghibásodik, vagy a tápfeszültségében, vagy a földelésében hiba lép fel, az oxigénérzékelő reakciója alacsonyabbá válik. Ez a katalizátor-felügyeletben hibás diagnosztikai eredményeket okozhat.
.....A lambda-szonda működésének elengedhetetlen feltétele, hogy 250-350 °C-ra melegedjen fel. Az üzemi hőmérséklet mielőbbi elérése érdekében olyan típusoknál, ahol a melegedés lassabb, a szondákat beépített fűtőszál melegíti. Ezeket a szondákat a vezetékeik számáról lehet megismerni: a három vezetékeseknél az egyik a feszültség jel, a másik kettő a fűtést biztosítja. Négy vezeték esetén a feszültséget – a zavaró jelek elkerülése érdekében – nem a gépjármű karosszériáján keresztül (test) vezetik a computerbe, hanem külön negatív szálon.
.....A meghibásodott lambdaszonda nem csak az emissziós értékeket rontja el, de teljesítményvesztést is okozhat, ezenkívül akár 15%-kal is megnőhet a motor fogyasztása.
....Ami fontos: a gépkocsi elektronikája adatot kap a lambdaszondától, és ennek megfelelően szabályozza, korrigálja az üzemanyag és a levegő arányát. Mindebből nyilvánvaló: ha a lambdaszonda rossz adatot közöl, a motor működése sem lesz megfelelő.
A másik szerepnek megfelelően a katalizátor működéséhez szükséges oxigénszintet is szabályozza. A katalizátor ugyanis csak bizonyos oxigénszint esetén tudja átalakítani a szénmonoxidot, a nitrogénoxidokat és a szénhidrogéneket kevésbé káros vegyületekké...."
....[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
beg
veterán
válasz Markizmark #49600 üzenetére
Ha van bluetooth ODB (nekem 3 dolláros van külföldről, teljessen jó) adaptered, akkor a torque android app megmondja mekkora értéken megy a lambda (oxygen sensor 1,) a kettessel ne foglalkozz, az csak a katit figyeli, keverékbe nem szól bele. Valahol megvan az érték, hogy üzemmeleg alapjáraton mekkora értékkel kell ketyegnie. Valami 1-1.4 rémlik, de hülyeséget nem akarok mondani. Ha ez az érték nem stabil és nagyokat ingadozik, vagy nagyon magas/alacsony, akkor az lesz a hiba.
Nekem a kettes rosszalkodik, az ki is alszik egy idő után. Az adapter hiba olvasásra is ideális, közelebb leszünk hozzá.Szerk. Ja, ez F. Ha Z-s a motor, akkor csak azzal fog működni.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Markizmark #49600 üzenetére
Szerintem a szonda csatijának lehúzásával sajnos nem leszel beljebb.Ez akkor működne,ha a sárga lámpácska folyamatosan jelezne,több lenne a fogyasztás, és nem lenne meg a 60 ló.Mivel ez most is megvan,nem lesz érezhető különbség a működésben,nem tudsz mihez viszonyítani.Hogy miért?Mert még nem halt be a szenzor,de jelez,hogy kezd elöregedni.(csak feltételezés!)Az is lehet,hogy csak el van koszolódva.(pl: benzinben lévő oktánszám növelő adalék rakódott a szenzorra.Fehér filmréteg,vagy sötét, kormos bevonat túl dús keverék.)
Én elsőre kivenném a szenzort,ha szükséges,a felületét nem károsító szerrel kitisztítanám,ha egészségesnek látszik,mehet vissza,és jöhet az ECU reset.Az akkumulátor testkábelét le.De ezt Te is tudod.
"..csak az nem világos hogy mitől aludt ki." dolgozik,érzékel,értékel az ECU.
Házilag megbízhatóan szerintem nem.(oszcilloszkóppal igen)[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Petyyyyy
addikt
válasz Markizmark #50022 üzenetére
Nem, azért ilyesmit nem művel. Ha újra gázt adok, visszaáll normális fényerőre.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #50016 üzenetére
rá kell mérni az akksira meg a generátorra is. Lehet testkábel is ez igaz, ezért kell kétféle képpen mérni.
-
beg
veterán
válasz Markizmark #50520 üzenetére
Brembot nagyon hamisítják, óvatosan vele.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #50520 üzenetére
Értem. A gyári szett 25e szerintem abszolút nem drága.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Markizmark #50529 üzenetére
Vállas már eléggé. Mondjuk még messze nem határeset. Olyan május - június környékén lesz csak a csere. A szerelő szerint semmi értelme nincs előbb. Alig megyek évi 7-8000km a géppel amúgy is.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
sasa58
tag
válasz Markizmark #50529 üzenetére
Szerintem csak a vállai miatt nem kell szabályozni, amennyiben a "dolgozó" felület nem hullámos, nem erősen sávosan van kopva. Arról nem is beszélve, hogy egy hullámosra kopott tárcsát nem is lehet minden esetben szabályozni, mert könnyen a minimum vastagság alá kerülne.
Nekem is kb 1,5 mm vállai vannak, amúgy tökéletesen sima a felület. Persze, ha legközelebb csak betétet cserélnék, akkor a vállait valahogy le kell szedni, mert az új betét valószínűleg nem passzolna be a vállak miatt. Sajnos valószínű tárcsát is kell legközelebb cserélnem, mert a minimumra van már kopva (max-25 mm, min - 22 mm). -
honda 1993
senior tag
válasz Markizmark #50552 üzenetére
Igen igen, az lesz az. Valami kB árat valaki tud mondani?
Mennyire számít ez nagy melonak a lakatos munkák között? Köszi előre isXD alias IKSZDé
-
F_Gergely
őstag
válasz Markizmark #52800 üzenetére
Tied nem dupla ventis? Nalam a vectraban dupla venti van, es szinte "lehetetlen" felforralni a vizet, mert 4 koros a hutes, tobb kulonbozo szempont alapjan. Nagyon jol eltalaltak.
-
w333
félisten
válasz Markizmark #52863 üzenetére
Ohhh basszus az "elkoptatta" véletlenül ellopták -nak olvastam
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
beg
veterán
válasz Markizmark #52863 üzenetére
A rommá húzatvát barokkos túlzással úgy értettem, hogy ésszel. Nincs nyomatékkulcsom, de azért érzem hol a határ Mindig én cseréltem minden autómon a kerekeket (téli-nyári felniszett), ezért nem gondolnám, hogy lazára hagytam őket. Pláne 4 hónap távlatában.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
nagyúr
válasz Markizmark #52868 üzenetére
Hja, csak szarul, ferdén kapatják fel, amit ugye én csak otthon veszek észre, amikor le akarom tekerni az anyát és jön vele a csavar fele is Hót ideg voltam, főleg mivel nekem a csapágyat is szét kell ütni ahhoz, hogy tőcsavart cseréljek, a nyúlványtól nem lehet hozzáférni.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #52915 üzenetére
akkor megyek nálatok mosatni a toyotám tankját!
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #53203 üzenetére
Hmm és tényleg, most kerestem képeket. Ez ragasztva van vajon? Gondolom amikor volt szélvédő cserélve nem rakták vissza.
-
lsebestyen
addikt
válasz Markizmark #53209 üzenetére
Szuper, köszi az infókat. Holnap akkor irány a bontó.
-
félisten
válasz Markizmark #55256 üzenetére
Csak esenyovel.
-
őstag
válasz Markizmark #55281 üzenetére
Na ha bordó csapott hátú a Tiéd is, akkor ennek is jónak kéne lennie Igen, ezért nem értem, mert a gumis azt mondta a gumik okésak, a felnik tökéletesen futnak, állítólag az ő centírozógépe is ritka pontos, tehermentesítő rendben, szóval tényleg nem tudok már mire gondolni. Decemberben a műszakin viszont első körben nem ment át az autó, mert a hátsó fékmunkahengerek már nem voltak jók, hiába a 32.000km 22 év, az mégiscsak sok idő. Azt cserélték, lehet ott raktak össze rosszul valamit ami befolyásolhat? Nincs már ötletem.
Declare: 32.000km-nél futómű hiba? Úgy, hogy ennek legalább 30%-a pályán ment az autóba? Csak nem már
lsebestyen: Köszi, vigyázok ám rá meg garázsban van tartva És igen, sajnos hiába volt még kb 70-80% körüli a futófelület ez bizony nagyon el volt már öregedve.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen