-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #87361 üzenetére
A 10 villogás elvileg a "0"-át jelenti, tehát ez alapján 0310 lesz a hibakód, ami pedig ezen lista szerint "gyújtáskimaradás".
De ha tévedek, akkor majd a szakik javítanak.
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #87368 üzenetére
Esetleg videózzátok le, és onnan akárhányszor vissza lehet nézni, ha elsöre el is izgulnátok a dolgot.
-
Szada85
aktív tag
válasz Magnum_ #87379 üzenetére
Több olyan kínai utólagos fej van, amit a müszerfal dizájnjához "gyártanak" Opelekhez, VW-hez is, így elég jó fog passzolni a gyári helyére. [mint ez is pl.]
Én inkább azon szoktam elgondolkozni, hogy egy olyan rádiónál, aminél utólag van mód USB/BT okosításra (CD30/DVD70/90) és minöségi gyártó (Dension) eszközével kerül ~35 ezer Ft-ba+szerelés, mellé megmarad a gyári optika, kezelhetöség, kormánytávvezérlés, ott mit ad pluszban egy ilyen egérmozis fejegység, jellemzöen inkább 60-70-100 ezer Ft-ért, amihez még - már ha van - kell venni kormánytávvezérlés adaptert is?
-
Szada85
aktív tag
Jó pont, köszönöm. Ez így érthetö teljes mértékben.
@(#87387) Saint:
Azt gondolom, hogy az emberek legnagyobb része hasonló funkciók hiánya miatt vált, legalábbis C Vectrás csoportban is elég sokan ezeket hozták fel annó indoknak.
Emiatt is írtam, hogy pusztán ezek miatt egyrészt ott a Petyyyyy féle UHP modul is, illetve a Dension Gateway BT szériája is, ez utóbbit is a gyári rádióra kötik rá, kap tápot, magát a modult elrejtik a kesztyütartóba, vagy amögé, USB csatit tetszöleges helyre kivezetik, plusz a mikrofont, és máris megvannak a hiányzó funkciók, míg a gyári rádió marad a helyén. -
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #87394 üzenetére
Densionról relatíve kevés rosszat olvastam, én amiatt szavaznék neki bizalmat (sajnos a mostani Vectrába mondjuk az sem kompatibilis, csak a FL verzió rádióival), a Parrot MKi9100/9200-as szériákat néztem sokáig, azokat elvileg a mostani rádióhoz is lehetne kötni, de annak megint van saját kijelzöje és vezérlöje (bár relatíve diszkrét mindkettö), viszont ott olyan panasz-cunami van, hogy elment töle a kedvem.
Ott a távirányító gombjainak élettartama pár hét/hónap, forrasztani kell, cserélni, stb, így inkább nem eröltettem. -
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #87397 üzenetére
Kicsit más a két autó, mivel a G-nél eleve a lökhárító volt teljesen más az OPC-n elöl, és hátul, míg amennyire az opel-infos.de oldalon néztem a C Zafinál az OPC line kimerült elsö-hátsó toldatban, küszöbtoldatban, valamint tetöspoilerben. Tehát a lökösök maga kb azonosak, csak az aljára jön még egy-egy lippe.
Magasságot sosem mértem a G-nél, föleg, mivel az enyém alatt állítható magasságú futómü volt valahova állítva (nekem nem nagyon ért le sosem, így nem is álltam neki tekergetni).
Amennyire ezt a két kollázst összeraktam:
ebböl nagyjából leszürhetö, hogy mennyivel toldja meg lefelé, én homályos szemmértékem alapján azt tippelném, hogy egy 5-8 centivel biztosan mélyebbre megy az elsö lökös alja széleken, a hátsó mondjuk alapból magasabban van, de ott is van szerintem ennyi (ott talán a második képen a lökösben levö prizma magassága jó alap lehet méricskéléshez kb annyit ad még hozzá a toldat is).
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #87411 üzenetére
Ez most kétszer villogta ki a videóban a 0130-as hibakódot (10-1-3-10), ami a lista szerint "P0130=Lambdaszonda (Bank 1, szonda 1) funkció-rendellenesség ".
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #87416 üzenetére
Használtan/bontottan biztosan nagyobb kihívás találni, mint akár G-H Astrához, egyrészt elég "új" autó még, illetve nem feltétlen sokan kértek ilyen csomaggal autót.
Az új árát pedig nem biztos, hogy tudni akarom. -
Szada85
aktív tag
Áchtung, Áchtung!
A karácsonyi időszak jellemzöen a családról szól, így az Opeles családra gondolva megejtenénk egy újabb Topiktalálkozót.
Tekintve, hogy az ünnep jelentősen beleharap az év 52. hetébe, gyakorlatiag két hétköznapot hagyva szabadon, viszont 28-án pénteken talán már sokan a szilveszteri hosszú hétvégét nyitnák, így konklúzióként csak 1 nap marad.
Tehát az időpont: 2018.12.27 csütörtök,
kezdés 17:30 (így 18:00-ra a késők is odaérnek, khmm ).Helyszín az időjárás, és korán sötétedés végett valami fedett, kivilágított Platz lenne, A opció a Savoya Park mélygarázsa, azonban ez oldalról nyitott, így fagypont körül már nem feltétlen véd sokat (bár a V6-ok környezetében barátságosan túlélhető ), cserébe ingyenes.
B opció az Aréna Pláza mélygarázsa, ez fedett, zárt, jobban véd a hideg ellen, cserébe az utóbbi időben fizetőssé lett, az első 3 óra ingyenes, a 4.-től 300Ft óránként, ami a 6 órai kezdést figyelembe véve a hardcore baglyoknak is max 1 órányi díj fizetését igényelné.Akit érdekelne a móka, kérem nyilatkozzon, hogy A vagy B helyszín lenne szimpatikusabb számára.
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #87432 üzenetére
Szerda még karácsony, akkor azért mégsem lehet.
Plusz néha nem árt ennyi változatosság. -
Szada85
aktív tag
válasz stickermajom #87452 üzenetére
Van olyan, ami ennyire nem rikít a müszerfalba szerelve, föleg, ha jól eltalálja az ember a müszerfal/rádió páros színét,pl ezzel: [kicsit gyáriasabb] a kinézet, cserébe valószínü drágább, mint a bemutatott Kenwood.
A legtöbb ilyennek még az középvonal felé emelkedö ív is megvan, hogy passzoljon a müszerfal dizájnjához, [ezen] latszik talán.
-
Szada85
aktív tag
válasz mandras81 #87461 üzenetére
Szia.
Igen, a Vectrákat többféle automata váltóval is gyártották. Alapvetöen két széria volt, a "hagyományos" automata váltók, ezek jellemzöen az AF majd két szám kódnéven futnak (AF23/AF40).
Az Easytronic váltó pedig egy robotizált kézi váltó, ennek a kódneve F17+ MTA néven volt a Vectrában. Ez felépítésében gyakorlatilag egy kéziváltó, amire pluszban szereltek motorokat, amik a kapcsolóvillákat és a kuplungot mozgatják.A kettö közül az Easytronic (elvileg ez az újabb) a problémásabb, ezért szokták javasolni inkább a "hagyományos" automata vonalat, az kiforrottabb, strapabíróbb.
Ha a motortérbe nem is látod a váltó adattábláját (bár elvileg meg lehet találni), akkor maga a váltókar is tud árulkodni.
A hagyományos automata (AF) váltókarja [ilyen], míg az easytronic karja [ilyen]. -
Szada85
aktív tag
válasz mandras81 #87491 üzenetére
Amennyire utánaolvastam az Easytronic-ot azzal a céllal fejlesztették a ZF-el közösen, hogy a hagyományos automata váltóknál olcsóbb megoldást kreáljanak.
Gyakorlatilag egy hagyományos manuális váltót vettek (aminél ugye a váltókartól elörefutó mechanizmusokkal kapcsolóvillákat mozgatsz a váltóban, így párosítva össze a fokozatok fogaskerekeit ) alapnak, majd motorizálták a kapcsolóvillák mozgatását, tehát amit te korrábban kézzel csináltál, azt az Easytronicban kis szervomotorok teszik meg helyetted, illetve a kuplungot is szervomotorral kapcsolják/oldják.
Tehát van több kis motor, ami a folyamatot végzi, és pluszban kapott egy vezérlöt (ECU) is, ami ezeket a motorokat szinkronizálja.[Ez egy német nyelvü oldal ugyan, de elég jól le van írva, pár ábrával is]
Itt egyébként egy origo cikk 2006-ból, Vectra 1.8 easytronic próbáról.
Ha rákeresel, hogy "easytronic problem", "easytronic probleme" lesz találat, egyrészt maga a vezérlö (ECU) szokott meghibásodni, ami javítható persze, ezen az oldalon írnak elég sokfélét, ~100e Ft körül javítják (+ki-be szerelés költsége), de több fórumban írtak, hogy maguk a szervomotorok romlottak el.
Ettöl persze még nem mondja senki, hogy rossz váltó, pusztán csak annyit, hogy - ahogy persze bármi mással is - lehet vele gond, a hagyományos automatáknál is megvannak persze a költséges dolgok (wandler, szeleptömb).
-
Szada85
aktív tag
válasz mandras81 #87498 üzenetére
Én általában a legtöbb karbantartási területen a szigorúbb/óvatosabb irány híve vagyok, így én is azt mondanám, hogy 60 ezrenkénti csere ártani biztosan nem árt, szóval én is tartanám ezt. Mert ha szeleptömb nincs is az easytronicban, maguk a fogaskerekek, csapágyak biztosan meghálálják a friss olajtöltetet.
A zajkomforttal az a baj, hogy más-más ember másként éli meg. Mi gyakran pályázunk az enyémmel, abban is 5 sebességes váltó van csak, de nekem egyáltalán nem zavaró a zaj 130-nál. Gördülési zajt hallani persze, picit a motort is, de sem a beszélgetést, sem a zenehallgatást nem zavarja. Nem sok tapasztalatom van "prémiumabb" autókkal nekem sem, szóval lehet, ha vinnének Volvoval, Passattal, BMW-vel, akkor más lenne a vélemény.
-
Szada85
aktív tag
Azért, ha azt onnan közelítjük, hogy a lassan két év, és ~60.000 Km alatt az olaj/szürö/szíjcserén kívül csak ennyi "baja" volt a motornak, akkor azért már másként mutat az összkép.
@(#87576) Saint:
Fogorvos, autószerelö általában otthon intézödik, most a (pontosan a leömlöre) szivárgó olajjal nem szerettem volna 1000km-t autopályázni, a leállósávban lángolást meghagyom más márkák privilégiumának , az ünnepek alatt pedig kevés szerelö vállalta volna el mosolyogva.Linkelt darab ment a parkolóba, köszönet érte, bár elsödlegesen OPC a terv/álom, ha ilyen hitvány marad belöle a kínálat, akkor idövel érdekes lehet egy "sima" 2.8V6 is.
-
Szada85
aktív tag
Van már itt valaki a tali helyszínen? Én a P1 szint X sor (középső savtol jobbra eső fele) 27es szekcióban állok.
-
Szada85
aktív tag
Köszi srácok a talit, szerintem összességében jól sikerült, a helyszínválasztás a délutáni közlekedési káoszt figyelembe véve nem feltétlen volt az év ötlete, de maga a placc már rendben volt. A dresszkód ezüst-fehér lett most, a két rezidens ezüst Vectra mellett legelek fehér Zafirája, és meglepetésként tkesy szintén fehér Amperája hozott színt a találkozóba.
A topiktali tanulságai:
- Az Ampera menö, és most mindenki akar ilyet egy kicsit.
- A Vectrások bunkók (én legalábbis biztosan )
- Az X25-ös parkolóhely mellett az oszlopon van 220-as delej, ergó ha foglaltak a dedikált töltök, akkor is lehet sunnyogva elektronokat vételezni a garázsban (jelenlegi és leendö Amperásoknak).Folytatás jövöre, peace.
-
Szada85
aktív tag
válasz FoLey-v #87994 üzenetére
Az 1.8-as benzines motor FL elötti (Z18XE-125Le) és utáni (Z18XER-140Le) variánsa is megbízható, kedvelt, jó választás egyébként a racionális autózáshoz.
Maga a Vectra -szerintem- egy elég szerethetö, jól szervizelhetö autó, amihez népszerüsége miatt alkatrészt is dögivel találni. Sokat cipelnek haza bontani is, így minden piszlicsáré dolgot be lehet szerezni, vagy akár utólag picit extrázni, finomabb belsöt, üléseket, stb.
Rozsdásodni nem igazán szokott, ha sérült volt, vagy valahol megsérül a fényezés, akkor ott persze lehetséges.A Golf után szerintem méretben egy kellemes lépcsö lesz, az utastere tágasabb, ha GTS-t nézel, akkor a hatalmasra táruló csomiajtóval pedig a parádésan pakolható csomagtér is hamar belopja magát a szívedbe. (Plusz talán kívülröl is kicsit sportosabb, mint a sima sedan változat.)
Elöfordulhat pár típusnyügje, de ezek mindegyike javítható, nem halálos egyik sem.Fenntartás témában nem vagyok releváns, mert nekem nagyobb benzinmotoros (3.2) változat van, de az együtt töltött két év, és közel 60e Km alatt komolyabb meghibásodása nem volt, szelepfedéltömítést cseréltettem (tipushiba ennél a mocinál), plusz kopó dolgok (féktárcsa/betét hátul) és olajcserék voltak (illetve vásárlás után vezérléscsere sallangokkal). Az 1.8-as tulajok sem szoktak sokat panaszkodni a klubban.
Többet nem írok, mert a végén megkapom, hogy mindenkit rábeszélek a nagy motorra, pedig....
Most ránéztem a HaHu-ra, és ennek fényében arra az oldalra állok én is, hogy érdemes lehet akár külföldröl beszerezni egyet, a magyar piac érdekesen árazott, ahogy nézem sokan árulni szeretnének és nem eladni, a mobile.de-n több finom találat is van.
-
Szada85
aktív tag
válasz FoLey-v #88011 üzenetére
Az 1.6 benzin sem rossz, de nem egy erögép, a higgadt A-B közötti gurulásra megteszi, a klímát mondjuk eléggé megérzi.
Az 1.8-ról írtunk.
A 2 literes turbót nagyon ajnározzák, viszont elég ritka, és emiatt az árukat is megkérik. (Most pont van egy eladó a C Vectra klubban 1.2 millióért.)Illetve még a 3.2-es is nagyon szeretett motor, teljesítmény-fogyasztás arányban - szerintem - a legjobb opció, csak mégis sokan tartanak töle, mert nagy motor, sok az adó, jajj mi lesz..
-
Szada85
aktív tag
-
Szada85
aktív tag
válasz Petyyyyy #88019 üzenetére
Nem árt egy környékbeli benzinkút térkép, hogy vajon átérsz-e egyiktöl a másikig egy tankból, vagy nem.
@(#88018) Luck Dragon:
Adhatom a motort, csomagban hozzá kasztni, futómü, fék grátisz.@(#88020) FoLey-v:
Nekem is fontos volt a dinamika, sokat autópályázok is, emiatt is, plusz alapból szeretem a "túlmotorizált" autókat.
Aztán ment a matek, hogy egy 1.8, valamint a 2 literesnek is 9 Liter körüli a vegyes fogyi, a városi pedig 13 Liter, ezzel szemben a 3.2 10 Liter vegyes és 14 körüli várossal elketyeg, ez a +1 Liter pedig megéri (nekem) a teljesítménytöbbletet, valamint hozzá a kellemes V-motor hangot.Továbbra sem rábeszélés -így is mindig csuklok-, pusztán egy gondolatmenet.
-
Szada85
aktív tag
válasz ricsi8800gt #88033 üzenetére
Azért azt fontos hozzávenni, hogy a FL elötti 1.6-os Vectra motorja (Z16XE) "csak" 105 lovas, valamint maga az autó is nehezebb egy 100-150 kilóval a H-nál. (Amik bár kevés diffinek hangzanak, azért -10% teljesítmény +10% körüli tömeggel párosítva már érezhetö lesz.)
-
Szada85
aktív tag
válasz ArthurShelby #88057 üzenetére
Mivel "kicsi" a tank, így hamarabb megtankolom, és máris folytatódhat a hipertérugrás.
@(#88064) FoLey-v:
Nemrég itt a fórumban is linkeltek egy 3.2-est, azt 999e Ft körül hírdették, általában 1-1,2 között lenni Hahu-n, de nincs nagy kínálat persze. Német oldalon 2000 és 5000€ között minden van, de ahogy P.sokY is írta, 3000€ körül azért már lehet tisztességeseket találni, plusz honosítás. (Továbbra sem rábeszélés, csak hogy az esküdtszék is elhiggye majd. ).@(#88065) llwynog:
Nem tudom a B Vectra saját tömegét, de a C szerintem annál is nehezeb.
Nem azt mondtam, hogy nem lehet elég, hanem, hogy - különösen ha családdal, csomagokkal használja az ember- bizonyos helyzetekben azért izzadhat a moci, föleg ha nyáron rápattintja az ember a klímát is. Én mászkáltam azért 1.6-os C Vectrával, lévén családban van olyan, nem csak a katalógusadatok alapján írtam, amit. -
Szada85
aktív tag
@(#88116) Luck Dragon:
PetsokY megírta a tutit, AF33, 5 sebességes automata.@(#88117) zolikaDB:
Jó észrevétel, nekem ennyire nem maradt meg a tavalyi darab, hogy beugorjon.
Itt a kép:Az a baj, nem tudunk semmit a háttérröl (amit nyilván meg lehetne kérdezni az eladótól), mégis rögtön a legrosszabbat feltételezitek.
Megvette, kijavította a horpadást - ergo elkezdett vele foglalkozni, rendbe rakni -, majd valami oknál fogva most eladná.
Hogy ez valami pénzügyi ok, vagy egyéb, mindegy, rögtön rásütjük, hogy biztos kalap szar.
Nem védem a srácot persze, de nem látta az autót senki, de máris ítélkezik.@(#88119) hdanesz:
Semmi hátrány nem fog érni emiatt, ugyanis a motorkód szerepel a forgalmiban. Simán elöfordulhat, hogy sérül, roncsolódik a motorszám, és csak a motorkód kerül bele.Egy csomó autós meg ölne azért, ha csak "motorkódos" lenne a fogalmija, mert akkor bármikor, mindenféle ocsmányirodai, meg egyéb jogi hercehurca nélkül bedobhatsz egy új típusazonos motort, a kutya nem fogja tudni.
Míg, ha komplett motorszámos a forgalmid, akkor motorcserénél kell az új motorról adásvételi (talán eredetvizsga is), plusz új forgalmi és törzsköny.
-
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88124 üzenetére
Nincs tapasztalatom automata váltóval Opeléktöl, így nem tudok érdemben válaszolni.
Nagy sírás nem szokott lenni a klubban miatta, a tipikus automata részegységek (szeleptömb, wandler) idövel igénylik a javítást, cserét, ahogy a legtöbb más automata váltó is, ezek ára borsos tud lenni.@(#88129) FoLey-v:
Szívóbenzinhez képest valamivel bonyolultabb egy turbós dízel szerintem, több minden van rajta, ami el tud romlani (turbó, nagynyomású rendszer, részecskeszürö -DPF-, ilyesmi). Plusz a növekvö dízel-hiszti miatt talán kevésbé tartják az árukat, ugyan egyelöre Németo. jár élen a tiltásban, de nem tart semeddig sem átvenni más országoknak is. Ez csak feltételezés persze, de lehet mögötte valami.@(#88130) Tikakukac
Természetesen mint mindig igazad van, megkövetek mindenkit, a fenti autó egy rohadó foskazal, ha valaki a környéken jár, tegye meg, hogy legalább leköpi.@(#88133) polk:
Igen, láttam azóta én is. Sajnos az októberi képkivágás felbontása nem elég nagy, azon nehéz kivenni a rendszámot.Ezek után valaki legyen már oly kedves, aki rendelkezik Ügyfélkapus reggel (sajnos megpróbáltam mindent, de idekünnröl nincs mód) tegye már meg, hogy bedobja ide az autó komplett adatlapját, hadd csámcsogjunk rajta kicsit.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #88138 üzenetére
Nem tudom én sem a hátterét, pusztán nem kiáltok rögtön farkast.
Nem mondom, hogy ez Az Év Vétele, söt én azt gondolom, hogy alapvetöen a szkeptikusok táborát szoktam erösíteni, én is óvatosan közelítek minden esetben, szeretek megbizonyosodni dolgokról, mielött kijelentek valamit. Engem is zavar persze, hogy ilyen hamar újra felkerült, illetve az is, hogy a tulaj tagad, de láttunk már ennél cifrábbakat is.Ezért is írtam már többször, hogy látni, hallani, próbálni kellene az autót, tulajjal váltani pár szót, néhány kérdés, és lehet máris kibújna a szög a zsákból.
Viszont ezeket senki nem tette meg, pusztán két dolog alapján ki lett mondva, hogy ez bizony tuti kajli.A matek is elgondolkodtató, annó 1,2-ért volt hirdetve, azt gondolom, hogy 900-1 millió alá elég nehéz lehetett bealkudni, ezek után eltüntettette a horpadásokat ( legalábbis nem írja, így feltételezhetjük, hogy meg lett csinálva), majd most 2 hónappal késöbb felrakta 1-1,1 millióért, tehát 100-200e Ft "haszonnal", amiböl úgyis alkudnak még. Plusz volt egy eredetvizsgája, átírása, biztosítás kötés, ezekre nyugodtan számolhatunk közel 100 ezret, ami így a "haszon" nagy részét fel is emésztené.
És újfent, én egyáltalán nem védeni akarom sem az autót, sem a tulajt, lehet tényleg baj van vele, és menekülne belöle, de az is elképzelhetö, hogy mégsem jött be neki az autó, vagy bármilyen olyan helyzetbe került, amikor az 1 millió igenis számít, viszont nem szívesen kürtöli világgá.
Én is nemrég adtam el egy 4 hónapos MacBook Airt, ami összesen 20 töltési cikluson volt, mégsem esett nekem senki, hogy tuti lopott, vagy refurbished, beázott, copy, akármi, pedig annál is lehettek volna hasonlóan szkeptikusok az emberek, miközben pusztán egy olyan eseménnyel volt kapcsolatos, aminek a feldolgozását nehezítette a megléte, és meg akartam töle válni.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #88145 üzenetére
Másképp látjuk a dolgokat, kicsit más irányból közelítjük meg, nincs ezzel gond, kellenek az eltérö szemléletek.
Nem tudom a matek neked hol nem adja ki, esetleg ha van idöd, kedved írd le pls, szívesen olvasnám a Te eszmefuttatásod is, lehet én rakom össze rosszul a dolgot.
A MacBook Air-t csak amiatt hoztam fel (még ha egy müszaki cikknél valószínü elfogadottabb, ha az ember nagyobb frekvenciával rotálja), mert annál is simán mögé lehetett volna látni bármit, hiszen miért adna el az ember valamit, amit éppen most vett. Lehet azért, mert baja van, de az is lehet, hogy csak mert nem jött be neki. Ugyanúgy fennállhatott volna a gyanú annál is. Csupán érzékeltetés végett írtam.
-
Szada85
aktív tag
válasz Grande Ale #88201 üzenetére
Az autóhoz adtak annó egy "CarPass" nevü kártyát, azon van egy biztonsági kód, illetve egy kulcskód is (meg alvázszám, rádióhoz kód, ilyesmik), ez szokott kellni kulcspótlás/programozáshoz.
Tizenezer forintokat szoktak emlegetni a srácok a CarPass pótlásakor, de lehet van valami "fusi" mód is kiolvasni valahogy.
-
Szada85
aktív tag
válasz -=RelakS=- #88174 üzenetére
"Megjegyeznénk, hogy a tompított fényszórók esetén van egy kis könnyítés, ugyanis 2000 lumen fényáram alatt nem kötelező a lámpamosó és az automatikus szintező sem – ebből az apropóból születettek meg a 25W-os xenon rendszerek, amelyek pont 2000 lument bocsátanak ki."Forrás.
Német Opeles fórumokon is ezt írják, hogy a LED lámpatesteknél sokszor másképp is "mérik" a fényáramot, ami így nem lépi át a 2000 lumen-es határt, így nem kötelezö az automata-szintezö, mosó sem.
-
Szada85
aktív tag
válasz Tikakukac #88211 üzenetére
És ahogy nézem nem csak az Opel él ezzel a lehetöséggel, de a nagy német prémiumok is.
C
sak gyorsan meglesve a vadonat új 3-mas BMW-hez még opcionálisan sem rendelhetö mosó (itt egy 13+ milliós autóról van szó), míg az 5-ös szériához legalább opcionálisan elérhetö +100e Ft körül, de a C osztály is csillifitti szuperintelligens LED pilácsot ad mosó nélkül. -
Szada85
aktív tag
válasz xpknight #88605 üzenetére
Elég valószínü, hogy a CIM modul kezd rakoncátlankodni, tekintve, hogy elég sokmindennel kapcsolatban áll a modul.
Elöfordul Vectrácnál az, hogy a müszerfal teljesen elsötétül, mutatók leesnek, olyankor csak a müszeregység csatija szokott a ludas lenni, de nálad több tünet is van.De pontos diagnózist egy diagnosztika tudna adni, a megfelelö software-rel (nem tudom, hogy erre is jó-e a népszerü Op-Com klón, még nem próbáltam) hamar kiolvasható, ha a CIM döglödik.
-
Szada85
aktív tag
válasz Vesztor87 #88602 üzenetére
A B Corsa még sajnos elég rohadós volt, így -bár csúnyán hangzik- tényleg bárhol felütheti a fejét.
A kerékjáratok müanyag burkolata alatt szokott talán a leghamarabb (ezt a müanyagot lepattintva tudná csak az ember látni), mivel ott is meg tud állni a szmötyi.Kopogtasd végig a küszöböket, a hangjából meg tudod állapítani, hogy fémesen kong, vagy purhabosan nem.
Ajtókat kinyitva, csomiajtót, az alsó peremeket végig tudod nézni, az is jellemzö Opeles rozsda-góc, kerékjáratokat meglesni belülröl amennyire van mód. Illetve én biztos alácsusszannék, és a padlót is megkocogtatnám, mennyi anyag van még benne. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88662 üzenetére
Az nem szelep, hanem örvénycsappantyú (swirl flap) lesz inkább a szívósorban szerintem.
Legalábbis a legtöbb "változtatható" szívósorban azokkal szokták az egyik járatot lezárni/ nyitni a terhelés függvényében.
Ezek, illetve ennek a vezetöjének a csatlakozói készülnek müanyagból, ezeket szokták kivenni, és ledugózni, vagy kapni fémböl készült javítószettet is. -
Szada85
aktív tag
válasz Luck Dragon #88673 üzenetére
Gözöm nincs, sajnos én egy egyszerü proletár szívóbenzint hajtok, nincsenek benne ilyen úri huncutságok, mint flepnis szívósor.
De ledugózottat lehet 30-35 ezer Ft körül kapni Vectrás csoportban, bár én is jobb preferálnám a gyári megoldásokat.[Itt van elég jó leírás a javításról], [itt pedig némi általános leírás pár csúnya képpel.]
-
Szada85
aktív tag
válasz F_Gergely #88676 üzenetére
"...melyik gyökér találta ki hogy ezek műanyagból legyenek..."
Ezek az egyének legtöbbször a cégek egyik legjobban fizetett, felsöbb szekciókban ülö díszpintyei, akik néhány Eurocent spórolásért simán kiadnak ennél cifrább ukázokat is.
(Ugyan csak autóipari beszállítónál van tapasztalatom, de ugyanígy legyürüzik ide is ez a szemlélet, plusz még megtolja ugyehh ezt a cégek közötti árverseny is egy ici-picikét, nem egyszer mosolygom én is erösen. )
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Ariston C35S P6 (X) R kombinált tűzhely
- Philips Senseo HD 7810 - párnás kávéfőző - fekete
- Bosch Serie 2 SPU2XMS01E nemesacél mosogatógép átvehető a rendelt áron! Bolti ár feléért!
- Eladó Adly ATV ru XXXL 2T felnőtt méretű 50 cm
- Eladó !!!PANEL HIBÁS!!! CANDY 15 terítékes mosogatógép és/vagy PANELT VÁSÁROLNÉK HOZZÁ!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen