-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
oliwire
őstag
Köszönöm!
Lauda:
Értem csak zavar, hogy nem tudom használni az autót, meg a szerelő is csak találgat, most pl holnap viszem hozzá a lambdaszondát, amit rendeltem, hogy hátha utána már jó lesz az alapjárat, mert azt állítja, hogy a lambdaszondát lecsatlakoztatva beáll jól. Hétvégén akarnék szombaton hazamenni, az út Kecskemét, Debrecen-Nyíregyháza-Kisvárda lenne, és jó lenne, ha nem tenné be magát újból vészüzemmódba, mert már 2x megtettem Kecskemét-Debrecen távot így, és hogy a kamionokat is alig tudom kielőzni, az zavar.
-
AMD Power
titán
-
amargo
addikt
Van egy ilyen rudam, akkor ezt nem érdemes használni?
így csak 40-et kellene rárakni, hogy thule maradjon: [link], a következő, már 70 felett lenne..
és ezzel az a gondom, hogy autó cserénél (ami 1-2 év max) megint gond lesz.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
n0rbert0
senior tag
Azt hittem a sok kérdésemből már lejött, hogy nem értek hozzá. (Btw ezért kérdezek).
A jelenlegi helyzetnél nem lehet sok minden rosszabb, mert gyakorlatilag nem tudok rádiót hallgatni. Napi 50km-t megyek és ez volt az egyetlen szórakozásom vezetés közben.(#56043) bandi0000 Kombim van, de a helyzet gondolom ugyan az...
[ Szerkesztve ]
-
Markizmark
addikt
Nekünk mérnökirodásoknak a cégen belül van "saját" használatra egy nissan kubistar (olyan mint a renault kangoo), 130e km van benne, 2007 körüli évjárat 1.5 dci motor van benne, 70 lovas és elég jól húz, de néhány kolléga brutálisan leugrál a kuplungról váltáskor. Ha van benne kettőstömegű (mert miért ne lenne), akkor annak hamarosan lefő a kávé. Kátyúkat is leszarják a kollégák...
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
zolikaDB
veterán
Ezekről a nullkilometeres dolgokról eszembe jut, h ittvan Debrecenben a VW-Audi szalon is. Az autók nagy része hol van tárolva? Igen. Az udvaron, ami az egyik legforgalmasabb útvonal mellett áll, drótkerítéssel "védve".
Szívja a nap, esik rá az eső, a hó, mikor mi, a kamionok csapkodják a sarat, a madár telibefossa, a kula áll rajta blabla.
Namost én besétálok egy A5-ösért, sok millió ft, és innen kiszednek egyet, és az lesz az enyém, ami mióta kint senyved? Nem a Merkuros időket éljük, vagy mégis?Ja, ma megvolt a klímatakarítás. Hogy b.szódna meg, aki a pollenszűrő helyét kitalálta...
-
HoaryFox
Topikgazda
- 500-600ezer plusz költségek (átírás, első szervíz) nélkül
- Benzin (dízelt a traktorokba )
- Min. el. ablak elől, klíma, szervóJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Jamby18
senior tag
Tudom, hogy egyik se. Azt szerettem volna kideríteni, hogy ez talán Opel betegség-e.
Lauda Szeretnék egy kicsit több biztonságot,e. ablak, centrál.
Csak mivel futár autónak használtam volna 250-be vettem januárba egy full fapad swiftet. De most inkább hozzá tennék még egy kis pénzt és Clio vagy Corsa, Toyota Corolla Linea Terrákat nézegettem még, de a formája nem tetszik, hiába megbízható már mint Totalcar ajánlások szerint amit lehet olvasni.[ Szerkesztve ]
-
trassher
addikt
-
-
F_Gergely
őstag
-24 fokban az agybol se kelek ki, szabadsagot veszek ki, nekem az mar jegkorszak
(#57295) vebbful
Nem tudom, regebben ugy volt hogy a benzines csak nagyobb fordulaton adta le a maximalis toltest. Olyan mint a klima pl 1.4 benzinnel alapjaraton ratolod a klimat es "eppenhogynemfulladle" dizelnel meg semmi nem tortenik, nem veszed eszre hogy megy a klima.
Mondjuk igaz, haver matiza is tolti a 14,3at alapjaraton.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
jaja, a totalcaron volt régebben egy cikk a régi kocka kombi volvóról, még a 850 előttiről, az is olyan masszív, hogy nem nagyon deformálódik, de az utas kettétörik benne, mert nagyot üt a vas! összeeresztették egy 5 csillagos scenicel és a scenic eleje eltűnt, a volvo autó formájú maradt, de a scenicben ülők a bábúk szenzorai szerint túlélték volna(utascella nem sérült), a volvoé súlyos sérüléseket szenvedtek(igaz légzsák sem volt benne), mert egy masszív vas és nincs benne programozott gyűrődési zóna ami elnyelné az erőhatásokat, így nagyot kapnak a benne ülők is!
-
Petyyyyy
addikt
Gyááá, az igen. Egészségére, no.
haddent - So-so. Annak idején az 1.7 dízelek mentek ennyibe, mikor nézegettem kb. egy évvel ezelőtt. Fene tudja. Egy vizitet megérne, hogy eloszlassa a gyanút, mert a km nem hat meg. Pont egy sweetspot - kellően bitang motor, szövet bőr ülések is jók, a zongoralakk középkonzol annyira már nem. De kombájn is, xenon is, szép is.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Markizmark
addikt
Az enyém 4km után éri el a 90 fokot ebben az időben, akkor kapcsolom be a fűtő ventilátort, addig felesleges mozgatnia a levegőt. 90-nél kezdek fűteni, utána felmegy majdnem 100-ig a víz, ott láthatóan kinyit a termosztát, leesik 90 fölé, és onnan lassan beáll 95-re. Pályán nem is kell a fűtőventilátor, a menetszél küld be elég levegőt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
elhiszem, tudom én is pontosan, csak tényleg azokat nem értem, akik vesznek egy 10+-os autót használják 5 évig úgy hogy egy fillért sem költenek rá, azok a szememben teljesen "érdekesek", azokból az autókból kerül ki az olyan elhanyagolt, amire a következő valódi gazdája hirtelen ráborít 500e+ lóvét, mert sz@r az, csak vannak igénytelenek, akik amíg indul és gurul a kocsi addig tökéletes........
-
Petyyyyy
addikt
Az állatja...ennek sem a lába fáj.
F_Gergely - Mondeok valami veszettül képesek leszakadni. Nagy lapos fingócső hátul és valószínű lyukas középső dob, meg kékes vagy fekete füst. Meg persze a diszkófelnik.
Nagyon meg kell válogatni az utódot.[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
sajnos pesten ezek mindennaposak...
Én pont anyut vittem múltkor vásárolni, amikor bevágott elém egy 40-es nő marha nagyot kellett fékezzek (neki volt macisajtja de szimplán leszarta, úgy kanyarodott ki hogy balra nem is nézett ahonnan én jöttem) tolom neki a dudát rákönyökölve semmi...
Be akartam előzni de sehogy se tudtam Emelkedőn felfele és kanyar tehát nem láttam be az utat.
Beérünk egy T elágazásba igen ám de az ott már főút, neked elsőbbséget kell adni akár tovább mész egyenesen akár kanyarodsz balra.
NA a hülye pi**a mit csinál? lassítás nélkül behajt a kereszteződésbe, jobbról aki jött satu fék meg elrántja a kormányt. Nő meg néz és nem érti mi a gond.... Nem anyukámmal vagyok kirántom a volán mögül az is biztos.... Azt sajnálom hogy nem tudtam beelőzni mert akkor tuti nekem jön hátulról, nekem meg meglett volna a javítása ára. -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest