-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz F-ECT$ #173399 üzenetére
A 2015. júliustól gyártottakban életre lehet kelteni, talán kell hozzá a Composition Media minimum.
Kérdezem, hogy biztosan nincs benne gyárilag? Ha nincs, akkor kb. 200€ a liszensz (aktiváló kód) + némi munkadíj; a vége 80 e. Ft magassága. Én is rá voltam kattanva, aztán az egyik Golfomban volt gyárilag, túl sokat nem használtam; csak (egy jó minőségű) kábellel működik ÉS közben folyamatosan nagy árammal tölti a telefont.
-
válasz BigBlackDog #173391 üzenetére
Ez kicsit a jó hatásfok átka, néztem én is az 1.5-nél, annak is szinte már dízelmotoros idő kellett, hogy felmelegedjen.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz c00per #173405 üzenetére
Nekem a gyári Monroe, és piros, akkor mégsem S-Line a futómű? Az a baj, hogy a másik A4 B7 amiben ültem itt a környéken, az DTM verziós, gyárilag állítható futóművel... Az sem egy normál verzió.
Köszi. Szerelőmnek én is a Bilsteint mondtam, mikor mondta, hogy van, ő azt "nem javasolná, mert mióta tömeg gyártanak azóta nem jó a minősége".
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
c00per
tag
válasz DJ. Ru$y #173406 üzenetére
most szerkeztettem pont a hozzaszolast.
Nos nekem A6ban elol KYB volt, mert csak o gyartott pont olyan csillapitot ami bele valo vagy sachs lett volna dragabban.Hatra vagy Sachs vagy Monroe lett volna.Monroe lett belole.Viszont hatalmas kavar volt az egesz.Gyartoi katalogusokat bongesztem napokig.Pl az a TRW amit Rob irt neked az az enyembe is jo volt papiron es nekem sima szabvanyos futomuvel volt a gep.
[ Szerkesztve ]
-
birozoli7800
senior tag
Sziasztok!
VW Golf Plus 1.6 BSE. Egy éve van nálam az autó. Először Mobil 5W40 volt a kocsiban egy cl sem fogyott 10000 km alatt, viszont picit csörgős volt a motor. Utóbb kipróbáltam a Castrol Edge 5w40-et. Július végén cseréltem az olajat, azóta 4700 kilométert mentem ebből 700-at pályán. Nivo-t ellenőrizve pont a minimum és maximum szint felén van. Maximum szintre töltöttem a cserénél tehát max. 2-3 dl olajat ehetett meg ez idő alatt. Normális olajfogyasztás még ez? Érdemes szerelőt keresnem vele?
-
zoo8800
veterán
válasz birozoli7800 #173410 üzenetére
Üdv.
Ilyen olajfogyasztással ne menj szerelőhöz, ez szinte semmi.rip and tear, until it is done
-
Graphics
Jómunkásember
válasz birozoli7800 #173410 üzenetére
Ez semmi. Teljesen normális
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
F-ECT$
titán
Csomagtér tálca van valahol raktáron, vagy mindenhol csak rendelésre hozzák? Kicsit megfogdosnám / szagolnám, hogy melyiket érdemes venni.
Dive ever, work never.
-
Zizmand
aktív tag
Sziasztok
Ha már kormányösszekőtő, nálam is az lehet a rossz? YT videó: [link]
Jól gondolom, hogy ez beszart? A bal oldalon minden feszes, a jobb oldalon pedig ez koppan.
Köszönöm
B5.5 Passat -
rob210
nagyúr
válasz atos19881101 #173414 üzenetére
Csodás én ilyet még nem is láttam, rém bizalomgerjesztő megoldás.
Renault power
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #173419 üzenetére
Pedig gyárilag is gumiágyas....
-
Dika22
tag
Sziasztok! Akadt tegnap este egy kis gond a Borámmal. Mikor 5.-be kb 120-ra gyorsítottam, torpant egyet, és utána már alig akart gyorsulni. Mikor megálltam vele, néztük a cooler csövet, és nem volt turbó nyomás. Leállítottam, majd kb 2 perc után beindítottam, akkor már volt turbó nyomás, és minden ok. Majd mikor leléptem, akkor kb 3000-es fordulatnál ugyanez a hiba, és megint alig megy. Mi lehet a gond? Vákuumcsöveket kicseréltük, nem lett jobb a helyzet, viszont kiolvasásnál a 17958-as hibakódot dobja(Feltöltőnyomás, vezérlési eltérés) 1.9 TDI 110 ló, AHF motorkód. Mi okozhatja ezt?
"Samsung s23 ultra®
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #173414 üzenetére
Pontosan erre lett tervezve, hogy szétszakadjon. Kiesni nem tud. Nagy ütést kaphatott. A gumiágy nélküli majd letöri a csonkálványról a foglalatát. ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #173426 üzenetére
Nem biztos, hogy az utolsó útján kapta az ütést. ;) Szerintem a trw-nek van gumiágyas kivitele is. Milyen cikkszám volt ez?
-
zuchy
őstag
Sziasztok,
olyan problémám akadt, hogy az ablaktörlő nem igazán áll le. Amikor csak egyet kéne mennie megy vagy 10-et, és egyre rosszabb. Rossz lehet a végálláskapcsolója? Mert bent hallom hogy kattog, de átmegy a végálláson. És már feljebb is áll mint szokott picivel.
Vagy kompletten kell cserélni motorostúl mechanikástúl?Az autó A3 8l 1999
PC-STYLE.hu
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #173427 üzenetére
Azt nem tudom. Boltban csak
motokódot, évjáratot mondtam, illetve hogy TRW legyen.A belső csukló szvsz azért ad annyi mozgást, hogy egy ütést elnyeljen. Itt a gumiágynak a rezgés csillapítás lehet a szerepe, hogy komfortosabb legyen a kormány. Vagy tévedek?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zolko74
tag
Bemutatták az új Octavia-t
-
bul07
nagyúr
válasz zolko74 #173430 üzenetére
Elejéről hirtelen azt hittem Jaguár Kép
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #173429 üzenetére
[link] Van belőle a másik fajta is. Most, hogy melyik a jobb, nehéz megmondani. Én még telit nem is láttam, eddig amiket szereltem, mindegyikben az a fajta volt, ami neked szétszakadt. Valami szerepe biztosan van, ha mindegyiken ott van és a gyárilag is ott volt.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz diablo1984 #173433 üzenetére
Seatot most pozicionálják a Skoda fölé, akkor az milyen lesz?
-
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #173434 üzenetére
Hát mostmár ez marad az fix.
Szerintem a kormányra több rezgés megy át így, hogy nincs gumiágyba.Más. Akkut is kérni fog a szekér. 12.2V volt benne indítás előtt. 4-5 éves Banner. 3-ból 2 akkus azt mondta még ok. Terhelővillával nézve.. de sztem beadja a kulcsot ha megjön a - fok.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #173437 üzenetére
Ha van töltőd, érdemes lehet kivenni és 2-3 kör merítés-töltés után újra megnézni (mondjuk 11,5 V izzóval aztán egyből 100%, persze savszintet ellenőrizve). Kauffernél elég jó áron van SCT akku amúgy, de még olcsóbb, ha bírja a mostani
-
tisszekreny
tag
válasz molnarpeter #173385 üzenetére
Igen, megtörtént. A munkalap alapján:
"Folytószelep feltanítás, adaptáció resetelés"Visszaolvasva a tegnapi bejegyzésem az alábbiakat tenném hozzá, illetve javítanám:
1. Nem a teljes fojtószelep, csak a fojtószelep ház lett cserélve, ert abban van a szenzor, ami meghibásodott.
2. Ma reggel volt az eddigi leghidegebb, amivel találkozott az autó (+2 fok). Lehet ebből kifolyólag már 2600-2700-as fordulatnál is dobta a hibát, egy 12 km-es szakaszon 4-szer.
3. Hibakód olvasás volt, még nem kaptam meg az eredményét, amint megkapom felteszem.[ Szerkesztve ]
-
Zizmand
aktív tag
válasz rob210 #173417 üzenetére
+atos19881101 köszönöm.
Még nincs 1 éve az autóban a Hart lengőkar szett, akkor került bele ez is. Azóta mentem vele 30 ezer kmt és már kopog.
Szerencsére a forgalmazó adott rá 1 év garit, megpróbálom cseréltetni, állítólag nagyon rugalmas.
Csere után mindenképpen szükséges a futóműállítás jól gondolom? Nem elég csak kitekerésnél meneteket számolni ugye?[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz Zizmand #173441 üzenetére
Nem tudod sajna olyan pontosan visszatekerni. A futómű állítás olcsóbb, mint egy új gumiszett szvsz.
(#173439) molnarpeter
Hétvégén rajta volt töltőn (lidl), de sajna nem vettem észre javulást. Banner-es műszerrel mérve 75%-osnak mutatja az akkut./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
KTTech
veterán
válasz atos19881101 #173442 üzenetére
Az akkuval jó eséllyel semmi gondod nem lesz még pár évig akár.
Nálam a vadonat új gyári Toyota akku se megy 12.3V fölé (és még a generátorra se foghatom, hogy nem tölt, mert olyan nincs benne. Igaz, az autó elindításához nincs is szükség a 12V-os akkura).www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
atos19881101
senior tag
válasz KTTech #173443 üzenetére
Legyen igazad.
c00per
szara vagy a szára?
Ma melóba menet kb 20km-en nem tapasztaltam különösebb rázást vagy ütést, hogy nem gumiágyas. Magyarul teljesen tökéletes (kivéve, hogy még a futóművet be kell ma állíttatnom)./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MoP_FX 57
őstag
Mágus2: 110 kW-os 2.0 TDI-ről mi a véleményed? Valós 125 000 km-rel mire lehet számítani? Köszönöm!
-
iceQ!
addikt
válasz Mágus2 #173438 üzenetére
Jól van kódolva az autóhoz? Persze. Tökéletesen működik alkalom adtán. (mindjárt részletezem mi a pontos hiba)
Fel lett tanítva a vezérlő? Fel.
Milyen felszereltségű az autó és most milyen kód van a vezérlőben? Passz. Felszereltség alatt mit értesz?A komfort vezérlő mért értékeiben látni, hogy ha nyomogatod a gombot a távirányítón, veszi-e a jelet, nem tudom fejből melyik csoport lesz, nézegesd és megtalálod. - Megtaláltuk, veszi a jelet, nyit zár szépen.
Továbbá: Mikor kiynitod az ajtót felkapcsol középen a lámpa hogy megvilágítsa az utas teret. Ajtó becsuk, megnyomom a gombot ajtó lezár, majd ez a fény nem alszik el. Folyamatosan világít. Pedig nem kellene. Ki is kapcsoltam, mert ha nem veszem nappal észre le is merülhet az akksi (szerintem). Na most az van hogy ha ez a lámpa égne, akkor nyitni/zárni lehetne távirányítóval, ha elalszik akkor kb elfeljti hogy van benne ilyen funkció és csak kulccsal megy.
Csinálok egy videót este róla hogy jobban lásd.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #173442 üzenetére
A merítés is fontos lenne, nekem kifejezetten jót tett pár akkunál az ilyen ciklusos tornáztatás, némileg mintha emelkedett volna a nyugalmi fesz is. Azt tapasztaltam, hogy egyébként ilyen állapotban is elmegy sokat, de már némi sav nyoma jelenhet meg a kupakok mellett, és 1-2 lemerítés múlva teljesen off lesz az akku. Ha nem felejted rajta a világítást vagy ilyesmi, adok még neki némi élettartamot
-
atos19881101
senior tag
válasz molnarpeter #173448 üzenetére
Na ez pont feltűnt, hogy vagy 3 cella körül ott a folt a tetején (nem gondozásmentes). Ezért is gyanítom, hogy egy komolyabb hideg megadja majd a végső döfést számára.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel