-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
A másik érdekesség a rádió. Csak az első hangszórókból szól a zene, vagy éppen ami.
A kis egyszerű menüjében "Balance"-t találtunk, de "Fade/Fader"-t nem :-(
Úgy tűnik, jók a hátsó hangszorók is, mivel tolatáskor, parkoláskor a hátsó radar csipogása hátulról szól, az elsőé pedig elölről. Bár az is lehet, hogy ebben a kocsiban nem a hangszórókból jön a radar csipogása. -
senior tag
válasz Lacess #203492 üzenetére
"Mindemellett meg kellene nézni, ha van, a hátsó kezelőegységet, hogy azon mégis milyen hőmérséklet van beállítva. Kívántra állítani."
Ez egy jó gondolat! Szerintem már kerestem, de csak "futólag"."Ha nincs kezelő, de hideget fúj hátul, miközben elöl meleget állítottál (és meleget is fúj be), akkor lehet hogy valami nincs rendben a szellőzéssel, terelőlappal, állítómotorral, etc. a szellőzőrendszerben."
Jaja. Már jeleztem a cégnél mi a helyzet. Majd viszem valamikor szerelőhöz is.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Na de most komolyan! Ehhez a klíma berendezéshez nincs egy használati, kezelési útmutató?
Persze köszi az ötleteket is, de úgy gondolnám, hogy talán nemcsak ötletek alapján kéne megtanulni használni. -
-
veterán
válasz yodamester10 #203495 üzenetére
Tudtommal a kocsikban a klíma nem fűt, csak hűt és párátlanít.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
senior tag
válasz rbalint88 #203491 üzenetére
"mivel sok a légköbméter, ezért vagy ordít, vagy meleg lesz... Auto gomb ezt próbálja áthidalni"
Ezt értem. A munkám során hasonló dolgo(ka)t programozok.
Viszont attól, hogy a ventilátor jobban és hangosabb megy, csak elől lesz melegebb, de hátul nem. Sőt, csak hidegebb, mivel oda hideget fúj be, mind a négy nyíláson :-(
Aki hátul ül, az érzi is ezt. -
Lacess
tag
válasz Zwodkassy #203490 üzenetére
Rear gomb lámpája világítson, "sok emberes gomb" (alsó sor jobb sarok), amin csak a vezető van beszínezve NE világítson.
Mindemellett meg kellene nézni, ha van, a hátsó kezelőegységet, hogy azon mégis milyen hőmérséklet van beállítva. Kívántra állítani.
Ha nincs kezelő, de hideget fúj hátul, miközben elöl meleget állítottál (és meleget is fúj be), akkor lehet hogy valami nincs rendben a szellőzéssel, terelőlappal, állítómotorral, etc. a szellőzőrendszerben.[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
senior tag
válasz yodamester10 #203489 üzenetére
Először is, köszi a tippeket!
AUTO gombra elkezdi változatgatni a ventilátor fordulatszámot, és az arcomba fújni a levegőt, amit nem szeretek. Ezért is irányítom mindhárom irányba, de általában csak fel és le.
A ventilátort meg "feltekeri" jó nagyra, és ilyenkor nemhogy a másikat nem hallod a kocsiban, de saját magadat sem :-(
AC gomb : minek hűtsek télen? (Tudom, lehet vele szárítani. De ez elég ritkán kell.) Azt látom, tapasztaltam, hogy AUTO-ban fixen bekapcsolja, legalábbis világít a gomb. De ezt tapasztaltam sok más kocsinál is.
REAR : ezt még nem nagyon használtam.
Azt tapasztaltam, ha a felső sor, balról a harmadik gombot bekapcsolom, onnantól megy hátra is levegő, de csak hideg :-(
Az elmúlt bő 20 évben ez már több mint a tizedik (inkább 15) céges autó amit vezetek, és/vagy használok, de ez most kifogott rajtam :-)
Ettől függetlenül lehet én vagyok béna 😂[ Szerkesztve ]
-
senior tag
VW Sharan 7 személyes, 2012 évjárat.
Most egy ilyen kocsit kaptam céges használatra.
Hol találok egy klíma kezelési leírást?
Ott a sok gomb, de csak kísérletezgetek, kísérletezgetünk :-)
A legfontosabb kérdés : Hogyan tudok a hátsó utas térbe is fűtést csiholni?
Ugyanis a két hátsó üléssor melletti ablakok (összesen négy ablak) mindegyike felett egy befúvó rács. Oda csak hideg levegő megy :-([ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
Zár ügyben sikerült beszélni az emberrel.
Bontottat ő nem ajánlja, 80% eséllyel jó lesz az utángyártott, a vészmegoldás a gyári alkatrész.
Szerencsére mind2 szerelőnek bedolgozik, így a vezérléscserével egyszerre meglesz ez is. -
ImACeltic
őstag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni, hogy 2001-es Seat Leonba pontosan milyen hangszóró beépítő keret kell?
Gamer(PS5, PC), sport fan.
-
K Norbi
addikt
válasz macilaci78 #203481 üzenetére
Alpakát?
-
pepucs
tag
Sziasztok!
2002-es Seat Toledo, a nagy esőzések után az ablaktörlő úgy döntött hogy kikapcsolhatatlanná válik. A sebessége állítható volt de kikapcsolni nem tudtam, viszont félóra szárazon törlés után magától leállt. Következő indításnál amint töröltem 1-et megint jódarabig ment magától. Pár nappal később szárazabb időben nem volt gond ( gondolom kiszáradt ).
Van esetleg ötletetek hol érdemes a kontakt hibát/beázást keresni?[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
grizlisandor
veterán
válasz molnarpeter #203441 üzenetére
Szerintem ráhagyom a szerelőre, ha már említette, hogy "rég látta az autómat, de hát ugye jó autónak nem kell szerelő."
Más:
Tegnap kértem ajánlatot vezérléscserére, kíváncsi leszek mekkora eltérés lesz a 2 maszek között. -
veterán
válasz imyourfriend #203466 üzenetére
Off topik autóban eltört az egyik dugattyú (egy másik a széteses határán), vitt mindent magával.
-
veterán
válasz Mágus2 #203454 üzenetére
1.8T-t a Golfba!
Vannak híreim a talicskáról! Talán egy jó héten belül elkészül. Talán. A motor elvileg kész, csak be kell operálni. Kapott új gyári cuccokat: 4 dugó, csapágysor, hengerfej, turbó, motortartók (?). 5,5 hónap, előtte nap teletankoltam e10-zel. (Leszivok 20 litert, a Golf mindenevő, keverek hozzá 100-ast.)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #203456 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz focvis #203451 üzenetére
Lehet vele sietni, ha kell.
Na de majd a Golf... nagy tervek vannak a golffal, tervben van a motor generál, mert már nagyon csipegeti az olajat. Majd erről is lesznek képek, meg valami szösszenet, hogy mire érdemes figyelni egy ilyen régi motor felújításánál. Az örök kérdés, mennyibe kerül és megéri-e egyáltalán.
imyourfriend: teljesen más, mint a hármas. Az egész koncepció megváltozott, változtak az anyagok, a kialakítás, a térkínálat. Sokat öltek a fejlesztésbe, de nem minden fejlesztés jobb. Én a gombos klíma panelt pl. jobban szeretném.
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
Octavia 4 helyzetjelentés, eltelt 11 hónap, megtettünk több mint 16 000km-t .
Adós vagyok egy hosszabb távú tapasztalattal, hátha valakit le/rá tudok beszélni.
Kezdjük a bódéval, jó nagy, parkolni nehezebb emiatt, de majdnem minden befér egyben, nem kell a hullákat apróra vágni, szépen egymás mellé beférnek. Beltér kényelmes és végre minőségi.
Futómű: nagy előnye, hogy puhán rugózik, ami nagy hátránya is egyben, hogy kereszt iráyú nagyobb huplikon félsz, hogy odavered a kádat, akkorát hintázik, de kanyarban meg nem dől a bódé, ezt nem tudom hogy csinálták, minden esetre egyenesben kereszt irányú göröngyön félemetes.
Fék: jó nagyok a tárcsák, ami előny nagy tempónál, hátrány városban. Nem olyan harapós, mint a régi, cserébe nem is melegszik el. Másképp kell adagolni, de legalább adagolható.
Motor: a gázpedál olyan okos, mint egy 50 év körüli politikus. Egyszerű kérdésekre sem képes válaszolni. Ha rúgják, azt érti. Viccet félre téve jól megy, vagy keveset fogyaszt, mentem már vele sportosabban, akkor 9 litert mutatott fogyasztásnak. Lehet vele jó fogyasztást is csinálni, de akkor nem érződik 150 lónak.
Váltó: ez a hat sebességes manuális örök darabnak tűnik, bejáratás alatt akadt, meg nem szerette a hátramenetet, egy két darálás után megunta és feladta az ellenállást, azóta jó. A hatodik hosszú, mint egy hónap fizetés nélkül.
Fedélzeti rendszerek: Ha mindene működik akkor azért idegesít, ha meg nem működik valami, akkor azért. Szoktak sírni a front assist szenzorai ködben, hóesésben, hogy tudod öcsém, rokonoknak mindent, de most nem tudok segíteni...
Hibák: igen, sajnos vannak hibák egy új autónál. Kéthavonta eljátsza, hogy nincs semmi hang a kocsiban, ajtó nyitásnál halk robbanás szerű hang a hangszórókból és csak a teljes fedézeti elektronika újraindításával lehet megoldani a dolgot, vagy visszazárod a kocsit és 10 perc múlva mintha nem is lett volna soha gondja, megint hónapokig jó. Volt reklamáción, mert hetente csinálta, most már csak néha.
Amit a legjobban szeretek: fényszóró, motor, váltó
Amit a legjobban utálok: Start-Stop, érintőkijelzős klíma vezérlés, a hátsó ablak automatikus törlése szárazon, kényszerített DPF regen 250 km megtétele után.
-
Morris
veterán
Üdv urak.
Valószínű nekem is termosztát probléma lépett fel a vas-nál.
Viszont nem találtam wahler-t sehol.
Mi van ezen kívül ami tartós?
1.4 tsi caxa -
veterán
válasz molnarpeter #203441 üzenetére
Alin tényleg van szinte minden [link]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #203437 üzenetére
Ha nincs máshol infó, írhatsz akár supportnak is egy mailt, hátha
Zár - a Golfét szedtem már szét ugyebár, az alapján ha csak egy mikrokapcsoló a hiba, azon még nem olyan nehéz segíteni. Illetve múltkor pl egyik klíma terelőlap motort úgy javítottam, hogy vettem aliról egy olcsót, és az egyetlen hibás alkatrészt (motor) átemeltem belőle a gyáriba - ha műanyag valami törött/kopott, ez is megoldás lehet. Meg persze be is lehet építeni ahogy van az olcsót, és ráérsz foglalkozni vele, ha elromlik az is; egy jó állapotú bontott sem lenne talán rossz opció, stb stb, ötlet az van bőven! -
grizlisandor
veterán
válasz Reggie0 #203438 üzenetére
1P1 837 016 lehet az alkatrész?
Gondolom a bontott lutri, gyári horror áron lenne, így marad valami normális utángyártott? Vannak árak...Leadtam mosóban múltkor, mondtam a srácnak, hogy figyeljen rá, ki is szedte a kulcsot a kocsiból!
-
Reggie0
félisten
válasz grizlisandor #203437 üzenetére
Néha, ha becsukom a jobb első ajtót, akkor bezár a kocsi. Mi mehetett tönkre?
Esetleg a kozponti zar vegallaskapcsoloja, azt hiszi, hogy lenyomtad a zart kezzel.En mar zartam be igy kulcsot a kocsiba, kellemetlen volt
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU
A szerelő a Hepu vízpumpát preferálja, Hepu alkatrészkereső szerint van az HEPU P572 erősített és a HEPU P545 sima. Egy árban vannak és fém lapátos mind2, vajon mitől lehet erősített?
Néha, ha becsukom a jobb első ajtót, akkor bezár a kocsi. Mi mehetett tönkre?
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #203433 üzenetére
Jóóó reggelt!! Te itt?? Köszönöm szépen a segítséget, akkor a zöld-feketét elvágom a gyűrűnél és az óránál, forrasztok be két másik szálat, oszt ha így se jó akkor verje bele a gazdája!
imyourfriend
őstag
...nem az enyém az autó!! A szomszédomé, Ő cserélte le, én csak megpróbálok segíteni neki, pontosabban már itt az egész közösség, amiért rendkívül hálás vagyok!!Joe
-
macilaci78
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #203427 üzenetére
A gyújtáskapcsolón lévő gyűrűre megy egy zöld-fekete kábelpár, azt kell lecserélni. Az óracsoportnál meg kell keresni, tőben elvágni és új kábelt húzni a gyújtáskapcsolóig. Gyakori hiba, hogy nem olvassa a kulcsot, mert meg van törve valahol az a kábel.
Maga az immo az óracsoport része. Vcds- el olvasd ki, de az lesz a hiba, hogy nem olvassa a kulcsot. Amúgy az immo supervaggal vagy galettoval kikapcsolható.
Ha tudnád az immo pint, járóképes lenne az autó mert a két állító tekertyű segítségével beadható a pin az óracsoportba, ekkor beindul.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz macilaci78 #203426 üzenetére
Hogy lehetett addig leplezni?
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203424 üzenetére
Lassan összeáll a kép. Az a kicsi "bigyó" nem volt az új kulcsban. Viszont a régiből kivéve, átrakva az újba, a hiba maradt. Az autó egy pillanatra beindul, majd leáll. Anno VCDS-el a hibát kiolvastam és időszakos immobilizer hibát írt. Az volt az alapjelenség, h időnként de már egyre sűrűbben nem indult az autó, tekerni tekert de nem indult. Ekkor a műszerfalon nincs immo hiba. Szo, az új gyújtáskapcsoló külső része az immo gyűrűvel cserélve, az autó azonnal indul, de mint írtam, le is áll, hiába kerül át a jeladó azzal is ez a jelenség. Vissza a régi motyó, és továbbra sem indul.Joe
-
macilaci78
nagyúr
válasz F_Zolee #203425 üzenetére
Nem! Anyósom kb 3 évig egymás mellé fogta a 2 kulcsot. Meguntam, elcsentem a kocsiját 2 órára és megcsináltattam neki szülinapi ajándékként.
Persze vagy 1,5 hónap volt még a napig, de kibírtuk, hogy addig titokban maradjon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #203419 üzenetére
Azt mondjátok, h a régi kulcsból tegyük át azt a kis fekete valamit??
Vagy még az jutott eszembe, h a régi kulcsot mellé tenni indításkor a gyűrűhöz??[ Szerkesztve ]
Joe
-
Czimby
addikt
Az összefoglalóban a link már nem él ezért kérdeznék.
Passat 2016.11. 1.4 150hp CZEHa minden igaz ebbe 504-es olaj kell aminek a viszkozitása 5w-30? Javitsatok ki ha tévedek.
Mobil1 ESP amit néztem bele.
+Mahle és hengst szűrők.Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
simonjoe
őstag
A karika is és a kulcs is új, ezért nem értem, h miért nem indul.
ez:
[link]Joe
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #203413 üzenetére
Pár advanced info, egyik a maszek rejtett megoldás (kvázi immo nélküli kulcs használat), másik az immo delete ha van k+can [link]
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!!
1kis segítség kellene.
A barátom négyes golfjában gyújtáskapcsoló felső részt ( ahova a kulcsot dugják )kellett cserélni mert a régivel nem indult csak tekert. Az újjal azonnal beindul de szinte rögtön le is áll, és villog a sárga kulcs a műszerfalon. Kell ezt tanítani, vagy b@...ni vele valamit??THX!!
[ Szerkesztve ]
Joe
-
pezs89
tag
Sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni.
Van egy 2016.05 havi 3-as Octaviám 72000 km-el (1.4TSI, czd motorkód). Tudja bárki hogy vezérlés csere körülbelül mikor esedékes ennél? Egyedül annyi infót találtam, hogy kb 180 000 - 210 000 km környékén kéne, de az lehetséges, hogy év kikötés nincs meghatározva? (pl hogy, ha annyit nem fut, legkésőbb 5-6 etc éven belül mindenképp cserélve legyen) -
cross56
senior tag
Sziasztok!
Passat cc-mel olyan problémám lenne, hogy a vezetőoldali tükör nem tud teljesen becsukódni, behajlás közben daráló hangot ad ki, majd kb félúton megáll.
Keresgéltem a neten és pontosan ugyanezt produkálja nekem is: [link] - videó
Esélyes, hogy nekem is egy kis wd40 segítene?
[ Szerkesztve ]
-
Bandit21
addikt
válasz Kicker #203402 üzenetére
Itt talán nagyobb lesz a merítés.
Nekem is 1.5 TSI van de kézi és Kodiaq ban.
Másfél éves és 18 e km van benne.Majd megnézem a hutofolyadek hogy áll. Olaj csere milyen sűrűn volt? Felezted vagy az alap 30 e km?
Jogilag pedig tanácsolom hogy menj be és kérj tájékoztatást írásban hogy mi van pontosan és mit kell csinálni. És minek a keretén belül mit kapsz majd vissza.
Illetve hogy ami hibás és cserélik az más most nem hibás nem cserélt részén később okozhat e mégis hibát.
Nehogy meglepetés érjen hogy ez az mégse lesz garanciás a végén.
Ez gyak. egy 3 éves autó 47 e km el ami azért nem egy vészes futás. Évi 15-16 ezer semmi kéne legyen neki.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Kicker
őstag
Sziasztok!
Gondoltam megosztom veletek a tapasztalatom.
Passat 1.5tsi dsg, 150le az alany 2019, 2020 januartol nulla km óta használom.
Precíz kis jószág vidéken 6liter alatti fogyasztassal.
47ezer kmig semmi gond nem volt vele, aztán egyszer észrevettem, hogy kevés a hűtővíz (néha azert felnyitom a géptetőt), s látom 2deci hiányzik, feltöltöttem.
És sajnos hetente 1 deci elment belőle, kb 200km-enként. Szervízbe fogadtak is 2 héten belül, intercooler hiba, ok.
2nappal később: sajnos a szívósort pucolni kell,kérik türelmem 1-2nap.
2nappal később: sajnos a kompresszió se jó, várják a gyár intstrukciót, hogyan tovább.
Hurrá: annyit mondtak ne aggódjak, garanciás a javítás, jó lesz a jármű.
Most várok.
Valakinek van tapasztalata hasonló esetre vagy én vagyok 1 szem szerencsés akinek autójával ilyen történik.
(Az autót csak én használom, szerviz vw szervízben végezve időben mindig)
Minden hozzáértő gondolatot, tapasztalatot (akár jogilag) szívesen fogadok.Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest