-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #32799 üzenetére
Ezek kérdezés nélkül szokták elvinni/megnézni.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32794 üzenetére
Nekem új a kat, de ha le tudja venni, neki adom. 4 óra alatt cseréltem ki. mert egyik vége a tubón van. Annyi hely sincs ott, h elejtsd a villáskulcsot. Felakad valamiben.
-
FoBCRaistlin
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #32783 üzenetére
Ehhez van kereted, is? Az eredeti keret tuti szögletes, ennek meg kerek sarkai vannak. Ez a bele való.
ELvileg működnie kell. Nem értem mit értesz kezelés alatt. Bekötöd és szól.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
Szerintetek egy Ilyen fejegységet bele lehet szerelni az ibizámba?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétvégén felkerültek az új téli gumik. Egyenlőre annyit tudok, mondani, h hangosabb mint a nyári, bár még nincsenek bejáratva. Bridgestone LM32.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz MunezXBK #32771 üzenetére
Nagyon gondolkodtam egy időben, hogy veszek egy alapot, és megcsináljuk.
Tudok egy ugyanilyet, csak autómatát (ez az egyetlen hátránya) amit fel kéne újítani, és egész jó árban lenne egy pöpec gépem.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #32770 üzenetére
Kisebb polír ráférne.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz tomcsi23 #32767 üzenetére
Benzineseknél jóval kisebb a nyomás.
Haver Suprájának (3 liter V6) is 1 bar alatt van a nyomás, aztán nem 180ló.
Amúgy lőttem pár képet megint róla ha valakit érdekel.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
AMD Power
titán
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #32766 üzenetére
Na az 1,35 azért már jobban tetszik mint az 1.
Az enyémnél mennyivel fújja, 0,7-0,8?...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32759 üzenetére
Az a baj, hogy csak felülről látom az órát, és nem túl nagy a skála.
Lehet Megkérek majd valakit, hogy menjen egy kört padlózva, aztán figyelem, vagy videózom majd az órát.Na az 1,35 azért már jobban tetszik mint az 1.
moszka: Ezek szerint igen, meg ha igaz, akkor pár helyen a csövezés is kifújt közben.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
8th
addikt
válasz moszka #32763 üzenetére
Ácsi. Nekem nincs párhuzamosan több regisztrációm továbbá ha valamelyik nick-em kivágták és újra regeltem (vagy amikor saját kérésre nyugdíjazták azt), sosem csináltam titkot belőle, hogy ki vagyok.
Balupapa: én tudom ki ő, nemrég lebuktatta magát egy másik autós topikban.
[ Szerkesztve ]
-
moszka
tag
válasz FoBCRaistlin #32758 üzenetére
1.9 LOL És bírta...
1,45 viszont nagyon nem gyári az fix. Nem értem milyen gyári volt az.
mod.:
Látom Mágus is írta.[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32758 üzenetére
Megnéztem, gyári max nyomás 1,35. Mindegyik ASZ motorra vonatkozik. 0,2 eltérést 5 másodpercig tolerál.
[ Szerkesztve ]
-
moszka
tag
válasz FoBCRaistlin #32754 üzenetére
Azt írtad régebben hogy már csippelve vetted csak el volt cseszve. Ergo az már akkor sem volt gyári nemde?
kőbalta
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32754 üzenetére
Az nem a gyári volt. Pillanatnyi túlnyomás lehet, padlónál,de csak 5 másodpercig tolerálja a vezérlő, onnan vészmód.
-
8th
addikt
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32748 üzenetére
Gyárilag 1 bart tölt, és azt írtad annyit tölt chip-el mint gyárilag, de gondolom félreértés volt.
-
moszka
tag
válasz FoBCRaistlin #32743 üzenetére
1Bar-t ugye?
És úgy van 160-70 körüli ménes? hmm. Csak én nem értem
kőbalta
-
Mágus2
Közösségépítő
-
moszka
tag
Akartam is kérdezni, mennyit tölt így csipszelve az ibike csigája?
Basszus, fentebb linkelt ibizára 4db új normális 205/40 R 17 méretű gumi 200 ropi
[ Szerkesztve ]
kőbalta
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32738 üzenetére
Ha nem használ a ragasztó,keress meg privátban. Fölöslegesen túl van pörgetve a turbó, ha valahol kifúj.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32728 üzenetére
Ma mentem hosszabb távot a géppel.
Beszéltem a szerelőmmel, és tényleg kifújt egy kicsit az EGR-nél is, de elvileg máshol. (vagy lehet ott is)
Nos, most rendese be lett fújva valami tömítő ragasztó szerűséggel, és jóval csendesebb a visítás.
Majd még meg lesz lesve, de már alakul a dolog.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
moszka
tag
-
8th
addikt
-
moszka
tag
válasz FoBCRaistlin #32732 üzenetére
Korrektnek tűnik. Mondjuk az a felni nagyon nem tetszik.
Szerintem megnézzük.kőbalta
-
marsu
veterán
... és akkor mész az úton, szól a zene a rádióban, előtted egy kamion, aztán egy szempillantás alatt egy másik teherautó ott van előtted.
Press any key to continue ...
-
Balupapa
senior tag
válasz moszka #32725 üzenetére
-km tuti kamu kopott minden
-körbe telis tele van sérülésekkel
-futómű gatya, kopog, minden féle hangok jöhetnek elő
-klíma nem megy
-motor 1-2-3 padló OKÁDJA a füstöt. 150lóból biztosan hiányzik pár de rendben van
-féknek is furcsa hangja van
-800 a vége sztem kb...igy képről szerintem
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
moszka
tag
Már megnéztük...
kőbalta
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #32721 üzenetére
isten ments, hogy szidjam az 1,4et, nincs azzal semmi baj.
azt is meg kell hajtani neha. pont tegnap mentem en is eggyel. azzal a rohadekkal persze lehet menni 4ben 40-el.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #32718 üzenetére
Jóvammá, értettem én mit szeretnél mondani. Nem azért írtam.
Igaz nekünk is 1.4 van itthon, sok a városi közlekedés, ezért amikor hétvégi családlátogatás van, akkor be szoktam nyomni a pedált rendesen. Csak hogy el ne taknyosodjon a moci.
általában 5200-ig szoktam pörgetni, gyors váltásokkal.
Egyébként ahhoz képest, hogy 1.4 néha meglepődök rajta milyen jól megy. Én meg vagyok elégedve a menetdinamikájával. 4-5ezer környékén megjön a hang is, ami további endorfint szabadít fel. -
FoBCRaistlin
őstag
válasz Morris #32717 üzenetére
elnezest kerek uram!
atfogalmazom... szoval nem azert lett szerintem gyarilag egy izmosabb kocsi osszerakva, hogy finomkodva, az ereje negyedet nem hasznalva nagypapi stilusban haladjak.
tudom, hogy a "veretesnek" ara is van (megfizettem eddig is) de ez a kocsi erre van, es amig ennyire elvezek vele haladni, addig fogok is.
felre ertes ne essek, meglepo nyugalommal es szabalyosan haladok az esetek 90%ban, de ha akad egy kis moka, akkor nem hagyom kiTuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Morris
veterán
válasz FoBCRaistlin #32716 üzenetére
mellesleg nehogyma ugy haladjak vele mint egy fapad 1,4-el.
Ez kikérjük magunknak!
Békéscsaba - Gyula távon nálam nem sokat van 4000 alatt a fordulat[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz moszka #32712 üzenetére
olyan regota nem latom a topikban a nicked, ezert nem ertem miket olvashattal. na mind1. mindentol fuggetlenul sajat magamtol szivesen vennek kocsit.
illetve ha latnad a gepem szerintem meglepodnel az allapotan.
mellesleg nehogyma ugy haladjak vele mint egy fapad 1,4-el.amugy sok auto orulne ha ennyi torodest kapna, meg igy oda lenne figyelve a dolgaira.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Rolli
aktív tag
Tudja valaki,hogy a pdtdi passat generátorán milyen csapágy van?
Ha jól hallom,reggelente hidegben az ciripel,bemelegedés után abbahagyja.
A másik luas a feszitő csapágya lehet,de nem tudom eldönteni melyik
Ezért kezdeném a generátoréval.2004-es évjárat,awx motorkód.
Köszi.
-
moszka
tag
válasz FoBCRaistlin #32711 üzenetére
Te írod mindíg hogy milyeneket mész meg milyen verdákat nyomsz le
kőbalta
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32709 üzenetére
ok, akkor holnap megnezem teljesen szaraz-e. aztan majd par nap mulva nezek ra ismet.
azt tudom, hogy mit jelent a veretni, csak azt nem tudom a kollega honnan tudja mennyit es hogyan mentem edig...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
gabor85
őstag
válasz moszka #32707 üzenetére
Neem nem, azt írtam hogy B5.5 ös Passatban gondolkodom, de elkalandoztam az oktávia2-esek felé.
Haveréknál van egy 2.0-ás tfsi, meg egy 1.6-os 2-es oktávia. Utóbbit fogom szemrevételezni, meg kikérdezni, meg meghajtani ha engedik.Közben rájöttem hogy a kályha egyenlő dízel
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #32708 üzenetére
Ha továbbra is olajos lesz a motor teteje, és az EGR, akkor a motor szellőztetőjében keresném a hibát.
Az egr ha ereszt, akkor a függőleges tengelyt kivágni, és csavarral bedugni.-veretni- gyilkolni, gondolom arra céloz a, h ellenőrizni kell a padlólemezt a gázpedál alatt, a nagy igénybevétel miatt lehet egyenesíteni kell.
[ Szerkesztve ]
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #32698 üzenetére
Holnap úgyis megyek megint hozzá, akkor lehet megnézetem ezeket még.
Amúgy most észrevettem, hogy mintha csendesebb lenne a motor a friss olajjal.
moszka: Ennyit veretni? Ezt nem értem.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
moszka
tag
válasz tomcsi23 #32705 üzenetére
Kétkerekű FXR-el
Viszont reményeim szerint tavaszra meg kéne venni a kiszemelt modellek közül valamelyiket, Ibiza, Golf4, Toledo, A3, B5 passat.
Kizárólag dízelben.gabor85:
Azt írtad 1.6 passattal fognak elvinni nem? Elsőre lehet úgy fog tűnni hogy jól megy ezért mondtam hogy ha van lehetőséged próbálj ki egy dízel motorral szerelt változatot is ami abba a kasztniba való.kőbalta
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest