-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #30295 üzenetére
Valami ilyesmi megakad, de most nem fogok szelektálni, sem sorrendbe rakni. Szabin vagyok. Válaszd ki ami neked kell belőle.
-
cafat
aktív tag
válasz Mágus2 #30293 üzenetére
Holnap megpróbálom ahogy írtad. Most csak járattuk kb 10-15 percig meg kerültünk vele egyet az utcánkba, kb 1 km és így próbáltuk levenni a tartály fedelét. Egyszer lentebb is ment a folyadékszint akkor feltöltöttem maximumig. De utána hiába járattuk nem kapcsolt a ventilátor pedig eddig alapjáraton is kapcsolt. Ezek szerint akkor még mindig levegős. Holnap akkor teszek vele egy nagyobb kört bekapcsolt fűtéssel és megpróbálom úgy légteleníteni. Remélem sikerrel járok.
-
Morris
veterán
válasz Mágus2 #30293 üzenetére
Üdv Uram!
Nincs véletlenül robbantott ábrád vagy szerelési útmutatód egy G4 jobb első elektromos ablakemelő mechanika javításával kapcsolatban?
Rendelnék majd egy javítószettet és magam raknám össze, de nem tudom, hogy kéne neki állni az összerakásnak.
Le van szerelve minden. Az ablakot jelenleg két cserépléc tartja. ... elég masszívra sikerült megcsinálni. -
rob210
nagyúr
Azt hogy a hűtőben kering a víz azaz kinyitott a termosztát onnan a legegyszerűbb megtudni, hogy elkezd pörögni a hűtőventi.
Ha az bekapcsol akkor már biztos, hogy a termosztát nyitott a hűtőd pedig meleg és rendesen kering a víz mindenhol.Én 15 percet szoktam járatni a kocsit hűtőfolyadék csere után.
azalatt kb. 3 szor bekapcsol a venti azaz biztos megkeringeti a rendszert és kijönnek a bubik.De a renault ilyen szempontból nagyon jól van megkreálva mert 2 légtelenítő csavar van rajta.
Ha ott megjelennek a vízcseppek akkor légmentes a rendszerRenault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem melegszik fel, mert levegős a rendszer és nem forog benne a folyadék, ha majd kijönnek a bubik, akkor fel fog melegedni. Ez a termostat kivevés nem a legjobb ötlet, annak adnám lelégteleníteni, aki kitalálta. No, mindegy. Most már megvan a baj. Ha az általam ajánlott módszert 2x-3x megismétled, akkor el fog múlni a probléma. Az üzemi hőmérsékletet csak menet közben lehet elérni, amikor 90 et mutat a mérő, akkor az még csak 75 fok körül van, van benne egy algoritmus, ami 75 foktól 105 fokig 90et mutat. Melegben mész 10kmt, utána óvatosan leveszed a kiegyenlítő sapkáját, és feltöltöd a max jelzésig, ebben az állapotban járathatod is kicsit alapjáraton, hamarabb kijön a levegő. Amíg nem nyit kia termostatod, addig levegős lesz a rendszer, amikor pedig kinyit, a hideg víztől ami a fűtésben van, rögtön vissza is zár ,ezért is kell többször próbálkozni.
-
cafat
aktív tag
válasz Mágus2 #30288 üzenetére
Másik fórumon ajánlották, hogy a termosztát levételével is engedjük le a motorban lévő vizet, főleg hogy eddig nekem valami kékes színű folyadék volt benne, most meg G12 rózsaszínűt tettem bele. Honnan tudom, hogyha kinyit a termosztát? Az normális, hogy a hűtő nem melegszik fel?
-
Mágus2
Közösségépítő
Levegős a rendszer. Fel kell melegíteni üzemi hőfokra, h kinyisson a termostat és óvatosan kinyitni a kiegyenlítőt. Megint le fog csökkenni a vízszint. Nem értem miért engedted ki az összes folyadékot, pontosan ezek miatt a problémák miatt szokták a termostat által bezárt vizet a motorban hagyni, az a 1,5 liter úgy is összekeveredik az új anyaggal. Most már muszáj lelégteleníteni, csak sajnos más módszer nincs erre, a fent említett módszert addig kell ismételni míg a probléma meg nem szűnik, természetesen ki kell nyitni a fűtést és úgy melegíteni. Kinek az okos ötlete volt lecserélni az utolsó cseppig???
[ Szerkesztve ]
-
cafat
aktív tag
Sziasztok! Kéne egy kis segítség Fabia 1.2 htp-vel kapcsolatba. Lecseréltük a hűtőfolyadékot. Kiegyenlítőtartály kupakját levettük alul leeresztőcsapot megnyitottuk. Ekkor akivel csináltuk mondta, hogy indítsunk rá hogy kinyomja a vizet. Utána csak levettük a termosztátot, vagyis csak kicsit kicsavaroztunk mert már így is jött ki víz. Ekkor is rálett még indítva. Utána visszacsavaroztuk a termot, csapot elzártuk majd feltöltöttük. Indítás után nem volt fűtés...levettük a tartály tetejét ekkor lement a vízszínt és elkezdett meleg levegőt fújni. Viszont a hűtő hideg és a ventillátor sem indul be. A vízhőfok 90 fölé nem megy mutató szerint. Mi lehet a baj?
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #30274 üzenetére
Megadhatom a telefonszámát, ha ennyire bejön.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #30274 üzenetére
Nem tudom Én sem...ott találtuk a szántásban.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz 14adam #30270 üzenetére
PH-s autótali topik első hsz-ében szerepel. kattintsáá ideee.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #30263 üzenetére
Ha lélekben VW-s vagy senki nem piszkál. MEg különben is, ha autóbuzi vagy rossz ember nem lehetsz
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Ugyan vki segítsen mán. Kőn egy iphone tartó-töltő a kocsiba ami NEM a szélvédőre cuppanós fos. Lécci, lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci, lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci,lécci vki adjon már nekem 5lete mert csak cuppanókorongosat találok, illetve egy szellőzőrostélyosat ami meg csak külső töltővel mén
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
VR6-Fan
veterán
[link] ha érint valakit...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
AMD Power
titán
A Santana 3000 és a Jetta II típusok még a 80-as évekből származnak, de Kínában most is készülnek, hisz alacsony áruk miatt nagy mennyiséget lehet eladni belőlük
-
tomcsi23
veterán
-
cafat
aktív tag
Skoda Fabia 1.2 HTP-nél szeretnék fagyállót cserélni. Lenne pár kérdésem ezzel kapcsolatba. A leeresztő csap elvileg a hűtő jobb alján található. Lekell venni az autó alján lévő borítást, hogy hozzáférjek a csaphoz? Ha jól tudom a termosztátot is lekell venni, hogy a blokkból is kifolyjon a víz? Amint leveszem a termosztátot elkezd folyni a víz? Nem baj, ha ráfolyik ott valamire? Köszi a segítséget!
-
AMD Power
titán
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz rob210 #30232 üzenetére
Semmi, azon kívül, hogy alig lehet észrevenni, illetve olyan üt 90-nél, hogy elhagyta pár ízes magyar kifejezés a számat.
TaaT: igen-igen, meg kicsi a szintkülönbség.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #30229 üzenetére
És ezzel mi a bajod?
Ez itt a fogarasi vezér kereszteződéshez képest ami egy igen jelentős fogalmú kereszteződés tükörsima felületnek számít.
Renault power
-
TaaT
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #30229 üzenetére
itt ha jól látom kevés az adalék az aszfaltban nem?
Give them hell Ukraine!
-
FoBCRaistlin
őstag
Magyar "kátyúkezelés"
Ez az amit a múltkor meséltem.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
#00809728
törölt tag
PASSAT CC 2.0crdi mi a vélemény,szerviztapasztalatok stb...Gyengéi és az erősségei?
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz FoBCRaistlin #30219 üzenetére
Na mesélj!
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
3 jatekos... 1 luigi 1 octi rs 1 mini cooper s... ures kocsi, 7literes atlagfogyi...
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
Na akkor én is beteszek már egyet én ilyet használtam már.
Szvsz nem is drága.
Renault power
-
tomcsi23
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest