-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #28496 üzenetére
Mitől lenne fos?
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28496 üzenetére
Igen, valószínű. A 75lovamohoz képest, kevés
Amúgy egy képpel még tartozol -
FoBCRaistlin
őstag
-
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28493 üzenetére
Ezt jó "hallani".
Remélem, hamarosan lesz Nekem is valami hasonló -
Balupapa
senior tag
k. fórumtársunkal kicsi volt a világ
vmire jók az egyedi matrinyák és kasztni elemek
[ Szerkesztve ]
_-=*WheelWhores*=-_
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #28485 üzenetére
Chip aha. És sima natúr TDi. De 180-ra úgy fel lehet tolni ,hogy nem kell semmi komolyabb beavatkozás/módosítás az autón.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28485 üzenetére
hát igen.
Mennyit kéne rádobjak akkor? -
FoBCRaistlin
őstag
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28478 üzenetére
Az oké, de ha mindig padlózza valaki, és amúgy tökéletes állapotunak néz ki, az is szopás...
-
AMD Power
titán
-
t1
addikt
válasz FoBCRaistlin #28469 üzenetére
Ez így kompletten k.va jól néz ki!!!
-
AMD Power
titán
válasz FoBCRaistlin #28468 üzenetére
Tesómé alapból 110-s. Húzva 150Le.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz narancsnn #28472 üzenetére
147e, de erre oda lett rendesen figyelve. Többiek tudják, hogy ha csak egy kis nyikkanás van, már megnézetem, és csakis a legjobb cuccot rakom bele.
Hm, igen, sacc olyan lehet mint az enyém alapállapotban.
Ne a km-el foglalkozz, én soha többet nem fogok adni arra. Állapotot kell venni.Mágus2 Akkor marad a motorháztető
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #28469 üzenetére
Ez Dodi sárga.
-
petymeg
addikt
válasz Uzmany #28429 üzenetére
Ha a benzines 1.6-ra gondolsz, akkor nekem Octiban van 1.6 102 LE-s. 140 az sima utazósebesség meg se kottyan neki, csak szomjas de nagyon.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Mágus2
Közösségépítő
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28471 üzenetére
Nem csak a 4x4 cuprában van, hanem szerintem ez a korai Fr,(van aki így is hírdeti)
Volt múltkor egy ibiza sport....78.000Km-el --»elkeltSzerkesztve:
Amúgy 150lovas león úgy mehet mint az ibkó sport
Most látom,hogy a sima "-jelben van... Úgy már más
Tiédbe mennyi km van?
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28468 üzenetére
Sima leonban, amennyire kutakodtam nincs
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz Mágus2 #28461 üzenetére
Én is kinyitottam volna szó nélkül.
narancsnn: Majdnem reagáltam az első mondatodra, de szerencsére írtad tovább.
Hát igen, nézegetem az Ibiket néh-néha, de tényleg nem látok semmi értelmeset. Ha úgy veszem, még az 1-2 átb@zással együtt is jó vétel volt az enyém.Ennek Pl ronda a felnije, bár ez legyen a legnagyobb baj. Nekem nem tetszik sárgában.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/seat/ibiza/seat_ibiza_1.9_pd_tdi_fr-5888243[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28452 üzenetére
Sajnos gyenge a motorja
Ibizát is vennék(amilyen Neked van) csak nincs jó ajánlat!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28460 üzenetére
A hét poénja: Nemrég felhívott egy barátom, h nem tudja becsukni a fabia lelektromos tetőablakát. Kölcsönbe volt nála a kocsi, és vissza kellene vinni. Mondom, ha kölcsönbe van, minek nyitogat rajta mindent Válasz: fogadott az asszonnyal, aki azt állította, autóban nem lehet állva szeretkezni.
-
tomcsi23
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #28453 üzenetére
Hátul lábtér? Hát...magam mögött cseppnyi, kisebb ember mögött már esetleg.
A 150 lovas az Sport-Topsport-FR, ill kezdetben volt 4 kerekes is Cupra 4, valamint Topsport 4. Szerintem a dízelesre is igaz, hogy minél későbbi példány érdemesebb venni, 2004-2005 gyártásút, ott már kicserélték a kezdeti elszámolt alkatrészeket....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #28451 üzenetére
Magával a leon-al nincs tapasztalatom, de gondolom nem rosszabb, mint a többi testvére. A futóműve kicsit keményebb mint a testvéreké, meg az ülései is sportosabbak. Hátul van elég tisztességes lábtér, a leon üléseivel szokták tuningolni az octavia belsejét, h legyen hátul hely.
A 110 lovas TDI-t ismerem, nekem is ez van. ASV motorkóddal érdemes venni. Elég tartós darab.
A 150 Lovas TDI szerintem csak cuprában van, a leon szakértők majd felvilágosítanak. Maga a motor jó, tuning alapnak sem utolsó.
A 2-es leon még elég új ahhoz, h minősítsem. Majd ha lefutnak fél millió km-t akkor megmondom mi a gyenge pontjuk.
Ajánlom, próbálj ki mindegyik motorral szerelt verzióból legalább 1 darabot az ismerőseid körében, csak h tudjad, hogyan kell mennie ezeknek az autóknak, ha ezt nem tudod, könnyen átvágnak.
[ Szerkesztve ]
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #28450 üzenetére
Na sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem
Most akarok autót váltani.
Seat ibizát használtam eddig, és leont szeretnék.Alternatívák: Leon 1, 1.9Tdi(110Le)
Leon 1 1.9Pd Tdi(150Le)--»terémszetesen ez tűnik a legjobbnak Nekem, csak félek, hogy agyon hajtották őket.Leon 2 1.9 PdTdi(105Le)
Van tapasztala Valakinek? Vagy csak sima vélemény?
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #28431 üzenetére
Ez az újabb, VI-os generációra nem normalizálódott?
Ismerős, aki egy ideje PoPe, majd most PoBu-nál dolgozik nagyon szereti a sajátját és ajánlja másoknak/ügyfeleknek is. Igaz, a garanciális időn túl egy kocsit sem tart meg, és persze, elintézi házon belül a dolgokat.FoBCRaistlin: mennyivel pörköltél?
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #28446 üzenetére
És öngyik lettek?
-
FoBCRaistlin
őstag
Tegnap rendesen fel lett avatva a vadriasztó.
2 sünmalaccal is találkoztam pisztoly volt a kezükben.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Rossz a memóriám, vagyis fogalmazzunk úgy, elértem a kapacitásának határait és mindig valamit felülírok. Ennek otthon utána nézek, szerintem, vagy kevés benne az olaj, vagy melegszik a kuplung, és nem köt ki rendesen, más okot nem látok erre a problémára.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #28430 üzenetére
Gyakorlatilag ez a helyzet, de nem ilyen egyszerű, maga a konstrukció hibás. Amíg új a lánc, nincs gond, de ha megnyúlik, akkor az olajnyomásra feszítő elem nem érkezi megfeszíteni a láncot indítózáskor, mert az olajnyomás akkor 0. A régi gyengébbik HTP-nek ugyan ez a baja.
-
VR6-Fan
veterán
válasz FoBCRaistlin #28430 üzenetére
jah jobbik eset ha a tulaj, rendelkezik némi műszaki érzékkel és, feltűnik neki hogy elég brutál hangja van a motornak meg rázkódik, akkor ez megelőzhető, de ezen kívül is vérzik pár sebből a régi 1,4 tsi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Uzmany
őstag
válasz Mágus2 #28428 üzenetére
Elég az 1,6-os motor? (Sok autópálya lenne, a 140 tartható?)
A garancia 4 év?
1,5-2 évesre gondoltam, minél kevesebb km-rel.
Van esetleg valami, amire különösen figyelnem kell választáskor?
(Természetesen vezetett szervizkönyv, leinformálható előzmény)[ Szerkesztve ]
® visions created with passion
-
-
Uzmany
őstag
Sziasztok, mi a vélemény az 1.4 tsi 122le változatáról? (golf6)
Ajánlott v. kerülendő?
Tdi esetén mi a javaslat?
Köszönöm előre is.® visions created with passion
-
Mágus2
Közösségépítő
-
petymeg
addikt
válasz Mágus2 #28419 üzenetére
Audim még nem volt, de ha így ha jól mennek a dolgok akkor 3-4 év múlva a következő kocsim egy A4 lesz.
Szerintem az 1.6 motor 102 LE+148 Nm-rel még épp, hogy elég ekkora batár alá. Úttartása az enyémnek speciel "jó" mert sportfutómű+225/45 R17 van alatta
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petymeg #28418 üzenetére
Én az 1.6 75kW os és az 1.9 Tdi 81kW között őrlődtem, De csak MK1 - ben gondolkodtam, a kettes nem fért bele a keretbe. Amikor kipróbáltam az 1.6-ot, az volt az érzésem, h jól megy, de valami hiányzik abból a motorból. A TDI rögtön megfogott. Tény, hogy a vw-től örökölt padlólemezre a skoda rakja a legnagyobb bódét, ezért soha nem fekszi annyira az utat egy skoda, mint egy Audi,VW. Ez az egy bajom van a skodrival, meg néhány technikai megoldástól tudok a falra mászni. Ülj át egy audiba és megérted.
-
petymeg
addikt
válasz Mágus2 #28407 üzenetére
Hát, én VW poloról (2005-ös, 1.4 Comfortline) váltottam Octavia-ra (2010-es 1.6 Ambiente) nem mondanám, hogy minőségben rosszabb a Skoda... Azér' az Octiba is benne van az anyag rendesen. Árban a VW drágább vagy 10-20 %-kal.
Ez a Rapid nagyon tetszik, nekem is ötajtósban jönne, be, de úgy olvastam hogy ilyen lesz mert az Európaiak ezt szeretik. A kínai-india változat négyajtós, mert azok meg azt szeretik.
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28415 üzenetére
Én senkinek nem akarok rosszat. Ha megkérded a márkakereskedést, azt fogja javasolni amit én, mert az ő adatbázisukat használom. Lehet, h jó bele a API GL4 is, de a G50 biztosan jó. A kockázat mértékét is vedd figyelembe és úgy mérlegelj. Ha bevállalod, ám legyen, majd írd meg milyen a váltó, én is folyamatosan tanulok, csak nem szívesen kísérletezek mások autóin.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Mágus2 #28414 üzenetére
Van olcsó szervizesem és gondoltam én beszerzem az olajat, ő meg beleteszi olcsón. Márkaszervizbe nem szándékoztam vinni a 9000 Ft/óra díjukért, azt kenjék a hajukra. Veled se azért érthetetlenkedek, mert kötözködős a fajtám - amúgy de - hanem párhuzamosan a skoda fabia club fórumán is érdeklődtem, azok meg mást mondtak. De a vége csak az lesz, hogy felhívom valamelyik márkaszervizt,hogy milyet vegyek bele.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28413 üzenetére
Bemész bármelyk skoda vagy vw kereskedésbe, ahol van szervíz is, ők azt tesznek bele ami kell bele, nem hiszem , h otthon akarod cserélni, mert kell hozzá egy spéci kulcs. Jobb helyeken megengedik, h végignézd. Utána 10 évig elfelejtheted, hidegben könnyebben fog kapcsolni. 10 évben egyszer ennyit megérdemel a gép. Literje annak az olajnak 3000ft körül mozog, 2l kell bele, meg a munka.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28411 üzenetére
Nekem nem. De ha elkezd hangokat adni a váltó hidegben alapjáraton, akkor majd gondolj arra, h ha azt az olajat tetted volna bele, ami kell,ez nem történik meg. Már csak azt nem értem, miért kérdezed meg, milyen olaj kell bele, ha úgysem akarod beletenni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #28400 üzenetére
Erről van szó. Több verzióban is van.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petymeg #28404 üzenetére
Nagyon rácuppantak, a B6 passat műszerfalára, szinte mindegyik új model ezt variálja. Most, h olvastam kicsit a toledo-ról, és tudom, h 5 ajtós, remélem a rapid is ilyen lesz. Ami kicsit fáj mostanában, az a skoda árpolitikája, nagyon elszálltak az árakkal, néhol drágább mint a nagy testvér vw. Ezt azért túlzásnak tartom, mivel minőségben még mindig lejjebb van.
Ha egyformák, és a seat olcsóbb, akkor inkább az.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz V.Stryker #28402 üzenetére
Most is G50 van benne, megette a tömítéseket??? Szerintem nem.
tomcsi: Szerintem nem fog melegedni, szépen elfújja a meleget az utastércella és a futómű hídja között. A sima 1.6 és 1.8 is csak ezt a darabkát kapta, csak a dieselek vannak teljesen letakarva, nekem kb 20 centivel a burkolat fölött van a turbó, ha melege lenne, már leolvadt volna. Sok 1.8T-n a nagyobbat látom, mint első tuningalkatrészt. Van egy olyan mellékhatása, h habekapcsolnak a hűtő ventillátorai, (pl. klímázásnál) akkor kiszállásnál ha előlre felé kerülöd a kocsit, leégeti a szőrt a lábadról a forró levegő, mert a küszöb alatt fúja ki két oldalon a sárvédő és küszöb találkozási pontja alatt.
[ Szerkesztve ]
-
petymeg
addikt
válasz petymeg #28404 üzenetére
Milyen érdekes, hogy kezdenek visszatérni a komcsi idők jelvényére, ami amúgy is szebb vsz, mint a mostani zöld, leveles-felíratos (eredetileg amúgy se zöld volt, hanem kék, még a régi időkben)
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
-
petymeg
addikt
Itt a Skoda Rapid! Nemsoká'
Azé' nem olyan dögös, mint a koncepcióautó volt, de szerintem szép! Méretben nekem még jobb is lenne, mint a mostani nagy dög Octim.
A kinai verzió elég csúnya. Puttonyos Fabia.
[ Szerkesztve ]
Mocskos idők, szeretned kéne, A jövő itt van és sose lesz vége! Mocskos idők a sarokba bújva! A jövő itt van, kezdjük újra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- DIGI Mobil
- Mikrotik routerek
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Digitális Állampolgárság Program
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- ÚJ Schwalbe Wicked Will Super Race 29x2.4 (62-622) mtb külső gumi
- Dyson akkumulátoros porszívók
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest