-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #40400 üzenetére
A tocsikban már ismert a kálváriám az ügyben - csodálom is, hogy rob nem hozta fel.
Egyszer korábban indultam, és a szokásos módon benéztem a motortérbe, a drágám meg ott aludt a motorburkolaton, majd kérdően nézett rám, hogy most wtf....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Oracle
senior tag
válasz tomcsi23 #40399 üzenetére
Még nem kezdte ki, csak a légszűrő hátsó 1/3-a csupa karc meg sár.
Kelenföldi út
Nyestriasztó spray-ről azt olvasom a világhálón, hogy nem sokat ér, első humánus ötletem hogy, belépésérzékelőt rakok a motortérbe és mikor oda ólálkodik, akkor rá dudál és hátha megijed.
-
tomcsi23
veterán
-
Mágus2
Közösségépítő
Letetesztelték az akksimat, hivott a fickó, hogy csak papírnehezéknek jó.
Holnap kapok egy újat. Elismerték a reklamációt.
Kérdés, mennyit fog elmenni az új.
-
tomcsi23
veterán
válasz Mágus2 #40411 üzenetére
Na jól van, akkor az a Varta megfingott. Mondjuk ettől még lehet, hogy jó akksik.
Hátha nem lesz ezzel gondod, ill. ha 2 éven belül, akkor már tényleg a pízt adják vissza.
Majd keresd az új garipapírt, friss dátummal, nehogy elsumákolják.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
latyak17
tag
nekem is tél közepén lett varta bele pakolva, de ami azt illeti multkor /5celzius fok körüli/ hőmérsékleten nem megszokottan lassan indult be a kocsi, reggel.. bezzel a -10-et lazán bírta, hála istennek nem rendszeres most történt először
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
8th
addikt
OFF: [link] Eszem faszom megáll...
-
Szplöttyy
senior tag
Szep napot emberek : ) Gondoltam csak jelentkezem mar itt is, hiszen VW tulaj lettem : )
Smoke & Torque
-
-
8th
addikt
válasz tomcsi23 #40418 üzenetére
Egy 9,8s elhangzik a videó végén de, hogy ki futotta azt passzolom. Szemre fél másodpercen belül volt a két autó szóval a másik is valahol 10 alja-közepe lehetett. Beszarás, hogy egy akkora bukfencet követően volt ereje de legfőképp bátorsága építeni egy másik kocsit és újra versenyezni. Sőt talán most még megszállottabb, még őrültebb mint előtte volt.
-
8th
addikt
Fellőttem yt-ra a balesetet. [link] A hideg kiráz tőle ahányszor csak látom. Amikor áthúzta harmadikból negyedikbe a nitró miatt 160nál! elkapart és már nem lehetett megfogni. A felniket leszámítva gyakorlatilag minden k.o. lett, nyakcsigolya törés tetőtől talpig zúzódások stb... Felépült és újra nyomja. Elmebeteg.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
Nagy terveim vannak a verdaval, remelem osszejon : ) En is gondolkoztam hogy 1.8 8V motor swap lesz, de rajottem hogy ez az elso autom, aminek absz. nem rugom, remelem igy is marad, akkor meg eleg ez. A fogyasztast majd megmerem, meg egy 5os valtot lehet dobok ra. Ha meg sokat eszik akkor majd utananezek hogy tudnam kozponti injektorositani.
8Th: 85' 1.3 karbi, 4es valto, abszolut full fapad "C" felszereltseg, toloteto. Egy oreg papie volt, halistennek sokat nem ganyolt rajta, itt ott par rozsda van de szerencsere nem lakatoltak meg.
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #40436 üzenetére
Akkor meg sem olyan egyszeru atepiteni mint en azt gondoltam. Nekem HK a motorkodom forgalmi szerint. 54lovas, karbis,automata szivatos. Bar egyelore eleg nekem ez a power is, elobb meg akarom csinalni szepen.
Mas, tudom masik topicba sokszor volt rola szo, hogy az utcai autokba vasarolhato utcai brembo fek egy nagy kalap kakii, de unixnal van szep furt/mart tarcsa, brembo es egesz jo aron. Abszolut normalis kozlekedeshez az is jo azert nem? Tehat nem verseny hasznalatra. Csak egy szep felni mogott csak jobban mutatna : )
Smoke & Torque
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40437 üzenetére
nagyobb előnynek tartanám a VW I-es nyergeket VW II/GTI-re cserélni és hűtőt tárcsát felrakni.
egyszerűbb 40e körül lőni egy NZ-s motor teret és 1:1-be átpattintani.
ha nincs szerencséd akkor a karbi véget 9-10l-t simán beszipkázhat."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Szplöttyy
senior tag
válasz VR6-Fan #40439 üzenetére
Hat csak a legalitas vegett gondoltam h maradna a gyari szam. A fogyasztas eddig egyes baratinak nez ki, de majd nezek egy teletankos merest is. Viszont szerintem a termosztatom szar, mert nem igazan megy fel felig a mutato, foleg ha 1-2 fokozaton futok is esetleg.
A fekhatassal most sincs problemam, abszolut utcai hsznalathoz kene csak. Bar attol meg felkerulhetne olyan nyereg de akar az is ilyen tarcsaval. Bar hatul meg mindig dob van, gondolom egy tarcsas hatso hid nem egyszeru mutatvany. Meg tenyleg normalis kocsikazasra kell csak.
Smoke & Torque
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #40440 üzenetére
én hűtetlen tárcsás, ramaty állapotba lévő 1,6 alatt is kevésnek találtam azt a féket.
hátra tárcsa annyira nem fontos (ehhez a teljesítményhez tényleg nem), inkább előre a hűtőtt/nagyobb fék, te esetedben a nyereg tárcsa betét csere a legegyszerűbb.istenem 25éves autó ki tud rohadni az a motorszám.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Noble Chair EPIC
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db