-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
válasz bitpork #39178 üzenetére
Hát igen ezt meg is értem nem erről van szó hanem arról hogy azért bőven van olyan dolog ami szerintem egy normál felfogású közösségbe beletartozik és elfogadható. Természetesen nem este/éjszaka.
De hát mindig is voltak kivételek mindig van legalább egy hülye.
na mind1| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Ismét kérnék egy véleményt tőletek. Most erről a kocsiról lenne szó. Beszéltem a kollégával, azt mondja hogy garanciát vállal rá stb. Szerintetek? Van esetleg valamelyikőtöknek ilyen autója? Mire kell rajta figyelni? Mi problémás?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
válasz atos19881101 #39202 üzenetére
A motorja A-B közlekedésre alkalmas, minőségileg, jó, érzékeny a vizezett és koszos nyálra.4 évig volt céges kocsi. Csak lendületből és hosszú egyenesben tudtam vele előzni 90 felett.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #39202 üzenetére
Megkímélt szervizben járt?
-
atos19881101
senior tag
válasz MunezXBK #39204 üzenetére
Magas labda?
bitpork Népítéleten olvasom, hogy az EGR szelep szeret tönkre menni benne, illetve mint írtad üzemanyagra allergiás, plusz a váltója lehet problémás. Ezekről esetleg valami tapasztalat? Szóval akkor ennyire lomha lenne?
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz atos19881101 #39205 üzenetére
Komolyan elrettent a hibáktól hemzsegő hirdetés.
-
Balupapa
senior tag
válasz atos19881101 #39209 üzenetére
hát elrettent.
vajon milyen lehet az autoja ( hogy szervizelte, vigyazott ra ) ha olyan tuskó, hogy nem tud írni.
_-=*WheelWhores*=-_
-
m3tr0
senior tag
Dodi papa nincs?
Kéne ötlet fényezés vagy polír ügyben..már nem tudom.
Meghoztam a kocsit a fényezőtől..de már ott megtárgyaltuk,hogy a jobb oldal így nem maradhat.
Hátsó sárvédőnek így más színe lett mint az ajtónak...érdekes mert a bal oldalon nem látni különbséget..persze biztos ott is van..
Ez mennyire fényező hiba?
Mert én nem értek hozzá, de nyilván nem nagyon lehet olyan színre fújni egy-két elemet mint a többi ami 16 éves...[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #39217 üzenetére
Holnap elmegyek lemosom és megnézem,hogy mekkora színeltérések vannak, majd csinálok képet is.
De mondom jobb oldalon elsőre kiszúrtam...faszom kivan amúgy,hogy egy normális fényező nincs a környéken. Normálisan ki is fizetek mindig mindenkit és kurvára nem csinálják meg rendesen..asszem neki állok inni..szar napom van.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
atos19881101
senior tag
válasz tomcsi23 #39206 üzenetére
azért az 1,4-es octinál egy fokkal jobb.
Hát attól szerintem bármi jobb ...
Gondolkodom még ezen a Seaton. Kértem tőle motorkódot, de nem sikerült még neki elküldenie .. kezd gyanús lenni ... illetve kérdeztem mennyi kW a motor, és telefonba nem tudta megmondani ...
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
cellpeti
veterán
van itt olyan, aki osztrákból fórumozik?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #39220 üzenetére
A 77kW az 16 szelep, a 74, 75kW 8 szelepes.
-
cellpeti
veterán
-
dJ Peer
aktív tag
Egyik probléma a másik után...
Ha becsapom az ajtót, lezár a központi zár, aztán kinyílik, de lehet, hogy csak a 2 jön fel újra, lehet, hogy 3, lehet, hogy mind a 4. Teljesen meg van zakkanva. Eddig nem csinálta.
Tipp? -
válasz bajnokpityu #39226 üzenetére
Akkor leszel kedves reportolni fotókkal
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
MunezXBK
nagyúr
válasz bajnokpityu #39226 üzenetére
Üdv itt. Ja, képeket bitte.
-
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bajnokpityu #39229 üzenetére
A csippes úristenit
Bejelentkezett egy félmumus.
Amúgy üdv!Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #39230 üzenetére
Azt nem mondta, hogy RS. Ha a 150 lovas 1.8T, akkor még csip-el sem kellene, hogy ellenfél legyen.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #39231 üzenetére
Ez csak sima TFSI, nem RS. Ha jól emlékszem a tojás előtti RSek 2literesek voltak.
160lovat írtak a forgalmiban, chippel meg kb a 2.0gyári 0-100 gyorsulás értékét hozza.
Mi a baj amúgy a chipesekkel? Megmondom őszintén, nem azért vittem el cimborához, mert nem ment elég jól.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #39232 üzenetére
Ezt a szakterminológiát nem értem. Generációkat mondj, ne tojás meg kocka alakot. Nekem mindegyik kocka.
1. generáció RS. 1.8T 180 ló
2. generáció, meg attól függ, h benzin, vagy diesel.Miért vitted chip-re, ha nem azért, h jobban menjen, mert aki ilyen autót vesz, az ne nézze a fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #39233 üzenetére
Nem ismerem a generációkat, hogy hogy hívják.
Ilyesmi külsőre.
Chipre két ok miatt vittem:könnyen fullad araszolásnál(rendkivüli módon idegesített), és alapban zabál,mint a fene. Ezek a pozitiv igéretek is kellettek, azért a néhány paciért nem adtam volna annyit,amibe került. Úgy számolom, idén visszahozza benyában az árát, olyan 1.5 literrel csökkent az átlagom.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #39235 üzenetére
Érdekes hozzáállásod van, ha valami gond van a motorral, a chip segít. Szerintem a zabálás alapjáraton, és az araszolgatás során tapasztalt fulladás is arra enged következtetni, hogy túl dús a keverék alacsony fordulaton. Ami nagyobb gáz, hogy a chip csak elfedi a problémát, a tünetet kezeli, nem az okot.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Mágus2 #39236 üzenetére
Nem gondoltam bele, h bármi baj lenne vele. Mindenki rendben találta, azt mondta, ez ilyen.
Véleményedet egyébként megerősíti az is, h gyári állapotában bizony fekete pamacsokat tudott eregetni, húzósabb indulásnál. Ezt mások mondták, de kormos is volt a kipu. 58e m volt akkor benne, szerviztől vettük, eddig mindenki igaznak vélte a kilométer-állást.
Nem csak alapjáraton zabált. Álló helyzetben 0.7l/órát irt, városi tökölésnél 10-11l/100km, 110es tempónál meg olyan 9körül. Álló helyzetben semmi difi, a többi csökkent. óra szerint is, valóságban meg még jobban.
Hogy mennyire füstöl,nemtom, azóta nem szóltak.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Kiskokó
veterán
válasz bajnokpityu #39237 üzenetére
Benzines füstül... fú nekem ez azért új. nekem DPF nélkül padlónál is pp hogy lehheletnyit kormol a V6 3.0tdi.
Városba nekem is 10-11l nekem állva a pillanatnyi nem tudom most de emlékszem hogy NAGYON sokat mutat alapjáraton..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bajnokpityu
félisten
válasz VR6-Fan #39239 üzenetére
Megnézzük majd köszönöm az ötletet. Ami nem fáj nagyon sokba, meg nem úgy kell odaállítani a szerelőhöz, h igazából semmi baja a kocsinak, azt megfogadom
Egyébként amíg úgy gyorsul,mintha húznák bő 160ig, és kb 50ig fixen darál az ESP + falábbal 7.5 a 0-100, addig inkább élvezem.
Fékével nyűglődök egyedül. NEm értem,h miért úgy csinálták meg, hogy van egy 5centis pedálút,amig szinte semmi sem történik. Na ez az,amivel már elhajtottak pár szervizből.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz bajnokpityu #39237 üzenetére
0,7L alapáraton az teljesen normális sztem.
Nekem is 0,5-0,7, hideg motorral 1 liter.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
VR6-Fan
veterán
válasz bajnokpityu #39240 üzenetére
60e alatt illik gyertyát cserélni, szerintem még az olvasottakból szerintem nem volt még cserélve, ill gondolom ennél a motornál is meg maradt a trafó elhalálozás.
fék pedig olyan igen, hogy nyomod, éppen csak lassít, majd van egy pont ahonnan már keményen fog, szerintem szokható simán, én pl így szeretem, utálom ha szarba lépős egy fék.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
válasz bajnokpityu #39240 üzenetére
Szegény.
Jössz ide újságolni, azt rögtön az oltást kapod.
No, amúgy üdv a tocsikban, a helyes/jó irányba megy a terelgetés, ne aggódj.Fék? Hát nemtom, szerintem többnyire rendben van, meg kell szokni, egyre keményebbet harap, jól adagolható, fog rendesen.
Ismerős pözsójában olyan harapós a fék, hogy 30-nál simán kormányt lehet fejelni. De nagyobb tempónál meg semmi sem történik szinte, egyszerűen nem akar lassulni. Na az olyan fék nem kéne.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Hikvision
senior tag
Üdv Srácok, Bejelentkezek egy A4 B5 1.8 20V-vel a klubba, képet már rakattam az első hozzászólásba
20 éve a PH-n.
-
FoBCRaistlin
őstag
No akkor folytatom a sort.
Egy ideje szarakodott a riasztóm. Folyton fent hagyta az indexet.
Relé gyanús volt. tegnap meg lett nézve, cserélve. elvileg most jó.
Legutóbb útközben gondolt egyet a gép, és kivillant az ABS ESP jel. Na mondom f@sza.
Féknyomás érzékelő hiba. Ki lett törölve, mentünk vele, elvileg jó... De akkor miért adta be?! na mind1.
Óracsoportomban szórakozik egy ideje a vízhőfok jelző. Az óra mér meg minden, de bejelez a kis hibalámpa.
Esélyes, hogy az óracsoport, vagy a procija kaka. Procicsere ~30K, óracsoport... aranyár.
Elkezdett fura hangot is adni a hangszórója, nos már meg sem szólal Elvileg a proci nem vezérel ki.
Hurrá. De elvileg már nem villog az immom... nem nem lett kitöltve.Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
bajnokpityu
félisten
válasz tomcsi23 #39243 üzenetére
Tomcsi23: edzett legény vagyok, nem porcukor. sztem egyébként tök pozitiv a társaság hozzáállása, köszönöm.
Gyertya,trafócsere akkor kinézőben. Átnézem majd a szervizlapokat, de nem rémlik,h cserélték volna.
Fék ellenfélnél nem kell komoly gépre gondolni, 2001es focus a másik autó a családban. Elől tárcsa,hátul dob. Ott sikerült úgy megoldani, hogy adagolható is, és hamar fel is épül a féknyomás. Skodával rendszeresen túlfékezem/alulmérem a távot.Viszont a Skodrié nem fárad el, Fókánál össze tudok hozni vándorló nyomáspontot, csökkenő fékerőt.
A képet azt az első HSZbe kellene majd kérnem?
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tomcsi23
veterán
válasz bajnokpityu #39247 üzenetére
Lehet, hogy egy fékfolyadék cserét is fel kéne venni a listára.
Saycz-nak is üdv, megnőtt az 1,8-asok aránya.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
latyak17
tag
válasz cellpeti #39224 üzenetére
hát ahogy én tudom, az osztrákosítás körülményes de ahogy hallom, az egy dolog, hogy macerás brutálisan drága a biztosítás, de annyira, hogy a tököd elhagyod jóformán... nincs reg a kocsikra az igaz, de akkoris eszméletlenül sokat elkérnek érte... am igen ez az 1000-1500 euró környéke valahol reális, hisz ha belegondolsz műszaki új papírok új rendszám, gondolom ott is van eredetvizsga.. nagyjából ennyi jut eszembe első körben..
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !