-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz VR6-Fan #39750 üzenetére
Minek cseréljen? Esmerős megcsipeltette a v10-t, oszt lett neki vmi 800-900 NM meg mittomén hányszáz laó, ment 2 hétig és lecserélte 1:1ben egy 645i -re
Mod: értsd: cseréljen a következő tulaj
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
őstag
válasz tomcsi23 #39749 üzenetére
Reálszisztéma használt autó kínálatában találtam rá, teljesen véletlenül (a Leon eredetileg nem volt a listámon), hirdetés nem volt róla a hahun, mert nem rég került be hozzájuk.
2007-es, első tulajdonostól (cég, de csak egy ember használta) cca 120k km-el, januárban volt 120k-s szervize a Seat Szabónál, szerviz előéletét lekérdeztem, látszólag minden rendben, törve nem volt, átnézéskor minden elemen gyári festékréteg vastagság volt, egy-két parkolási sérülésen túl hibát nem találtak raja. Motorja jól húz, kékes füst nincs, egy dolog volt furcsa, hogy kicsit a motor a motortében rázkódott, de lehet ez normális, mert az autóklubosok nem mondták, hogy gázos volna. Futóműve, féke jó volt a mérések szerint.
Beltér mintha új volna, sehol nincs kifényesedve, megkarcolva lekopva semmi. felszereltségét tekintve Stylance, Xenonnal, tempomattal, multikormánnyal, 16"-os felnivel, új téli gumival, bordó színben stb.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz tomcsi23 #39757 üzenetére
Igen két nap is mentem egy próbakört, az első nap nem volt rá sok idő mert 3 máik autót nézünk meg, illetve esett is így csak kis körvolt, de annyi elég volt, hogy megkívánjam és a többi racionális autót ami a táblázatomba került kihajítsam . Második körben pedig beigazolódott, hogy méretben elég, felszereltségben is rendben van és hiába szeretnék egy e39-et a szívem mélyen ez vélhetőleg ésszerűbb, de mégis szerethető választás a többi racionális olcsóbban fenntartható lehetőség mellett.
Kicsit hitetlennek is tűnik számomra, hogy tényleg miden ok, és ilyen hamar találtam tök véletlenül egy ilyen autót. De elképzelhető, hogy szerencsém van és nem csak a rutin hiánya miatt nem veszem észre a bökkenőt.
[ Szerkesztve ]
-
Bdanyy
addikt
-
VR6-Fan
veterán
-
Laybee
őstag
Sziasztok! Nem tudjátok, hogy egy Audi 80 olajnyomás és hőmérő jeladó hova lehetne betenni egy 98-as Poloba? Köszi előre is.
-
narancsnn
senior tag
válasz FoBCRaistlin #39770 üzenetére
Gondoltam, hogy nem leszek okosabb
De egy próbát megért.
-
#27813376
törölt tag
válasz narancsnn #39768 üzenetére
Nekem egy 1.8-as tsi SuperB-m van, 190e, kutya baja.
Mit mondjak még? A turbótól ne féljetek, általában helytelen használattól döglenek meg, de az is ritka.
Én elhasználtam egy OI RS-t is, ami chiptuningos volt, annál se volt gond a turbóval.
Véleményem és tapasztalataim szerint az egyik legjobb konstrukció a tsi.
A SuperB 7,5 litert fogyaszt. Vidéken persze. Ami nem egy rossz eredmény 160 lóerőtől benzinből.
Az Octavia RS fórumon sincs senki akinek a turbós benzinekkel baja lenne. Gyakorlatilag az 1.4 tsi motorok ezeknek a változatai, kisebb méretben. Egy 1.4 tsi képes elketyegni 6 literrel. Menetteljesítményben meg ugyanazt tudja mint a 2.0pdtdi. Az sem eszik kevesebbet. Akkor miről beszélünk? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Laybee #39787 üzenetére
Ha az egész óracsoportot átdobod, akkor nem fog működni a vízhőmérséklet és a benzinszint mérő. Ha csak az olajnyomás és olajhőfok jeladót hozzáadod a rendszerhez külön órákkal, az megoldható.
Szerintem fölösleges, nem véletlenül maradtak ki ezek a műszerek, ez a szög egyszerű motor nem indokolja ezeket a műszereket, de ha szeretnéd nyugodtan fúrhatsz, faraghatsz, mert gyárilag ezeknek nincs hely az 1.4 blokkon.
-
Laybee
őstag
válasz Mágus2 #39788 üzenetére
Nem cserélek óracsoportot, az audinak 3as órája volt külön erre, olajnyomás, olajhő és voltmérő. Lenne most egy ilyen alkalom jeladókkal együtt.
És akkor jön a kérdés, hogyan oldható meg? Hova kellene majd tennem őket? Amúgy tudom, hogy felesleges, ez csak látványnak készülne. -
#27813376
törölt tag
válasz narancsnn #39786 üzenetére
Nekem volt 1.9-es Passatom. Az olajhutot ki kellett kotni, mert tipushiba hogy kilukad, ezaltal osszekeveredik a hutoviz a motorolajjal. Ezt leszamitva semmi baja se volt. Chiptuning-al hasznaltam azt is, se nem fustolt se semmi. De ha van teljesitmenyben hasonlo benzines, azt vedd nyilvan.
Magus2:
Ez mi a lo$zar? Ertesz a nyelvukon? Mi a tok baja lehet?
Annyit fuznek amugy hozza, hogy minden autonal vannak hibas darabok, de a tsi-k akkor is a legjobb motorok koze tartoznak ha talalni kozottuk rossz peldanyokat. Mas tipusoknal sokkal tobb a hibas termek gyarilag. -
Lall
veterán
2.0TFSI Octaviamban 230ezer km és semmi baja a turbónak. Az baj? (kopp, kopp, kopp) Az Audi 1.8T-ben sajnos kellett túrbót cserélnem, de az előző gazda (user error) miatt. Az olaj gyakorlatilag belekötött a kocsiba (kocsonyássá vált) olyan sűrűn cserélte és nálam tömődött el a cső ami a turbóba nyomja az polajat.
[ Szerkesztve ]
Ide figyelj bájgúnár! Felőlem bájologhatsz akár a fákkal is, de mégis minek nézel te engem légypapírnak, hogy így tapadsz rám?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #27813376 #39790 üzenetére
Nem kell, hogy értsem a nyelvet, pontosan tudom mi a baja, a vezérműlánc ugrál át rajtuk, mert gyárilag el van b"szva a feszítő elem. A feszítő az olajnyomás feszít, amíg új a lánc, semmi gond, de ha megnyúlik, és erre mérget vehetsz, akkor indításnál megugrik, és kezet fognak a szelepek a dugattyúkkal, ami aztán ahoz vezet, hogy eldeformálódnak a szelepek, és csökken a kompresszió.
De amúgy jó motor.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #39785 üzenetére
jól értem ilyet akar befaragni a kocsijába:[link]
kérdésre, a nagy duci gombád van két csatlakozással? (nem adod el )
azt a magasnyomású olaj gomba helyére kell kötni, egyik lába a gyári csati másikra meg az órához behúzott vezeték.
víz gomba meg, helyet kell neki csinálni, víz cső csonkokat nézd meg ha alu, tudsz bele lyukat furni és menetet vágni stb stb...órák tápja gyujtásos legyen, a világítást érdemes a müszerfal világítás száljára kötni
jó játékot és sok sikert.
#39795: amikor még volt real time kontakt fehérváron a VW-be cseréltek pár TSI blokkot is 2-3 henger vagy kilyukad, vagy elfújták tényleg jó motor
lánc+feszítő gondod javították már, vagy hagyták a francba és már a csak a "lego" 1,4-be orvosolták?[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Laybee #39798 üzenetére
jah bocs, félre olvastam azt hittem hogy a vízhez szeretnéd.
olaj térbe is amugy ugyan ez a metodús ahol találsz egy helyet hogy biztonságosan megfúrd és menetet vágj bele oda kell rakni, nyílván nem a blokkba, olaj szűrő konzolja ilyesmikocka vagy gömbölyű 80-as?
mennyi volt a szett van még?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- EA Sports WRC '23
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- OLED TV topic
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- 3D nyomtatott versenypályák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000