-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kiskokó
veterán
A részecskeszűrőnek kampó lett, ha szerencséje van VAS-al (+hozzáértő szerelővel) csinálni kell egy Vészregenerálást amivel egy ideig még vissza lehet hozni a DPF-et az életbe vagy ki kell iktattni. Az autó vészüzemben van azért megy úgy.
DPF Power! Ezé lőttem ki a picsába énis.... az A4-en is baszakodott az A6-on is kellet vészregenerálni egyszer utána sürün bejött a sima regenerálás aztán dobtam ki a picsába.
Pesten AKCIÓSAN 80ezret mondtak a szoftveres kiütésre +20 a fizikai kiszerelésre.
Könyéken van egy elég hozzáértő manusz 30ért megcsináltam +10 a fizikia kiszerelés... nem mind1... és az autó csöppet nem kormol!
'pesti' Audi specialista(tényleg az) szerelőm is elkérte a számát, hogy nagyon jól megcsinálta. Csak ő írással nem foglalkozik.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz AndrewTdi #40955 üzenetére
Hát elvileg kellene de én nem éreztem, alapból 225LE + gyári ABT és nem vettem észre hogy ki lett szedve, viszont a fogyasztás egy 0,5 L lejjebb ment kb.
Morris : hm. Hát ja csak csak átlehet tolni egy 06-os A6ot is majd
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Morris
veterán
válasz dJ Peer #40963 üzenetére
Mindig is ilyen volt. Ez a motor ilyen. Az összes 1.4 16V VW motor kartergázos. Hiába van meg a közel gyári kompresszió.
Hidegen úgy indul mint egy frankó dízel gép. Szintén nem egyedi eset. De alig kell hozzányúlni. Szerintem a leg elb*tabb konstrukció amit a vw megalkotott, dehát ez van. Megy, viszonylag gondozásmentes. -
Morris
veterán
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #40962 üzenetére
Ezt szerintem ne kezdjük el megint!
szerintem egy kibaszott BKV busz pesten 100szor kiteszi az én DPF-mentes Audimat...
ez tipikus "parasztvakitás" berögzödött az emberekbe.
gyárakról, és kurva sok mindenről még csak nem is beszéltemOlyan mint most a kamu 10% rezsicsökkentés meg a stb (nagyon jön a választás Vityikém)
Ja csökkentik 10%al a rezsit... csak mellé megszüntette a légvezetékes árambekötés és csak földkábeles lehet...
tehát kb 30ezer helyett most egy árambevezetés 3szorosa lesz mint eddig... DE ÉLJEN 10%-al lemegy a rezsi![ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #40968 üzenetére
Tudom én apró részecskék... olvastam én is...
De akkor ne az autó iparról beszéljünk....
gyárak, biológiai kisérletek, időjárás manipuláció,
REPÜLŐGÉPEK FÖLÖS KEROZINJÁNAK LEENGEDÉSE AZ ÓCEÁNBA!
Gondolom tudod milyen repülőforgalom van manapság.Maradjunk annyiban hogy és lepkefing 1000-red része vagyok a világban.
Megértem amit mondasz nem mondom hogy nincs igazad mert Igazad van. Csak számottevő hatása nincs.De ezen nem veszünk össze.
De ha már beszélgetünk segíts már
Ugye 2006 A6 4F... gyári kerekeimben gyári nyomásérzékelős szenzor... de a kocsiban nem találom gondolom nem tudja... (bár meglepő főleg a felszereltséghez nézve) szerinted működésre bírható valahogy vagy nem ?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Mágus2 #40971 üzenetére
Andrew : Dízel. 3.0 TDI.
Köszönöm mágus. Lehet akkor csak visszajelző lámpa van. Kár, hogy nyomást nem mér.
Színes nagy kijelzős középen a műszer fal ja.
De sajnos a sebességet kiírni se irja ki Digitálisan. pedig az is jó lenne, azt se lehet megoldani gondolom nem tudja a "agy"..
Pedig az is fasza lenne.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #40982 üzenetére
Ha ezt is csipegeti, akkor tegyél bele 15w 40 M7ADSIV PARAMO olajat, olyan lesz a hangja mint a virágok suttogása és több bajod nem lesz az olajfogyasztással. Öreg, sokat futott turbós motorokba is lehet használni.
Van a szomszédnak egy AGR kódú 1.9 tdi 90 pacis octavia, több mint fél milla van benne, az utóbbi 10 évben csak ezt az olajat használja, és hogy is mondjam, az enyémhez képest selymesen duruzsol.
Semmi baja nem lesz a hidrotőkének.
[ Szerkesztve ]
-
Attix82
őstag
válasz Mágus2 #40983 üzenetére
Az a gond az olajokkal, hogy ami hidegen is úgymond már elfogadható, az melegen felhígul és eszi a motor.
PL ha az olajnyomást leszabályoz 6 bar-nál, akkor az 10w -40-nél már kb 1200-as fordulatnál megtörténik, míg 5w-40nél 2000-es fordulat. A 0w-40 pl 3000-es fordulat. (hideg állapotban)
Ez azért is fontos, mivel hideg a legkritikusabb egy motor számára. Ezért is jó az aki beindítja hidegen és járatja alapjáraton ami 1200-1500 as fordulat. Így akkor még elfogadható mennyiségű olaj jut mindenhez.
Viszont ugye minél hígabb olajat tesz bele az ember, annál nagyobb az esélye is, hogy többet fog enni melegen. Mert olyan nincs, hogy hidegen és melegen is tökéletes.
Én azt mondom egy pici olajfogyasztás belefér, így legalább tudod ,hogy ez a határ ,ami jó hűtést és kenést biztosít magasabb fordulatokon is (melegen). Ha ebbe az esetben sűrűbb olajat teszel bele, valószínű megfogod melegen az olajfogyasztást, de ezzel párhuzamosan rontod melegen a hűtést + hideg oldali jó kenését az alkatrészeknél.
Használjátok az előírtat és komoly gond nem lehet Általában 5w-40 + gyártói jelzés meglegyen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Attix82 #40985 üzenetére
Részben egyetértek. Amíg nem eszi a motor az olajat látványosan(mindegyik eszi, csak nem minegy mennyire), az 5w 40 a legjobb kompromisszum, de amint elkezdi enni, akkor jön a spekulálás:
Sok autóná gazdasági totalkár egy motorfelújjtás, maradnak a vastagabb olajok, adalékok és a remény, hogy nem esik szét, nem áll be, még bjrni fogja egy darabig.
Ha már töltögetni kell, akkor fölösleges a drága full synt olaj, akkor már inkább valami ásványi ami még épp teljesti a normát.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #40960 üzenetére
nekem be van kötve olyan 2,5 colos kipu a kocsi alatt hogy a végtől elátsz a kipu szelepig, minden féle buher nélkül tudta azt amit kell, igazából tudta az euro 2-t is...
egy dolog volt necces, hogy a fék padra beresztettük a kocsit, meg a vizsga aknán deszkával mentem át...olaj fogyasztás téma.... ez szerintem igen csak user's függő, eddig nem találtam olyan olajat (10w40->10w60->5w50), amiből 1-2l-t két csere közt ne lögyböltem volna utána, talán 10w60-ból ette a legkevesebbet, lehet megint az lesz....
persze nyílván ha a műszaki oldal fog híjjas akkor lehet akármilyen az users.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
kk831228
addikt
válasz Mágus2 #40986 üzenetére
5w40 2000 körül van litere úgy hogy nem nagyon variálok én se ha utána kell önteni a pd-be... Meg azért látszik is az olajfolyás a blokkon csak nem tudom hogy a hengerfej alól vagy a turbótól jön...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Nekem a motorolaj nem fogy látványosan. A gázolajból viszont elcsepegtet egy kicsit, bár szerencsére nem annyit, hogy egyedül is hazataláljon. A betonon nem hagy foltot, ahol megáll, csak az alsó műanyagon látni a nyomát, hogy kicsit lemossa valami a port egy csíkban.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
TaaT
veterán
porke 918 spyder monacoban [link]
Give them hell Ukraine!
-
Van bárkinek bármi tippje, hogy mire használhatták azt a tárcsázót (számpad 0-9*# és két visszajelzőfény helye, de most sohasem világít egyik se, ahogy a számsor sem), amit az A4 váltókar előtti hamutartójába szereltek (amúgy egész igényesen lett bevarázsolva, nem elkapkodott házibarkács, de engem mindig zavarnak az abszolút felesleges dolgok).
Talán PIN kódot kérhet motorindításhoz, mikor aktív? Tud ilyet gyárilag az ECU?
(Két választásom van, hogy ne legyen felesleges -> 1: kiszedem 2: újra funkciót kap )[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz janos666 #40993 üzenetére
Legjellemzőbb h a dzsípíesz riasztóval összekötött pinkód beviteli eszköz. És spec rühellem, mert volt már olyan kocsi alattam ami fix 20 percenként kérte a kódot leszarva h éppen kanyarodok, v a herémet vakarom.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Octi
aktív tag
válasz janos666 #40993 üzenetére
Nagy valószínűséggel a konszern rablásgátlója.
Mivel eddig nem volt vele dolgod, valószínűleg ki van kötve.
És ez a Te nagy szerencséd, különben egy merő káromkodás lenne az életedEgy ismerősömnek a Phaeton állt meg Spanyolország közepén, mert a rablásgátló szerint, éppen lopták az autót
Ott helyben kiköttette a márkaszervizzelMegpróbáltam leszokni a sexről és a drogról. Életem legkeményebb 1 órája volt! PSN ID: Octi_18T
-
net84
őstag
Sziasztok!
Pár napja bővültünk egy 2005-ös Seat Toledo 2.0 PD TDI 16V Stylance (ha minden igaz, ezen belül is a sport változat) autóval. Céges pályázó/utazó + családi autónak keresgéltünk lassan egy éve. Egy Citroen C2 VAN 1,4 HDI mellé már elkelt egy nagyobb. Azt, hogy erősebb-e, azt még csak sejtem. Jövő hét végén, a "nagy" szerviz után merem majd csak megnézni a teljes képességeit.
Pár kérdésem lenne a tapasztaltabbakhoz:
- viszonylag gyorsan (belvárosban 10 perc sem kell neki) ugrik 90fokra a hűtő vize, ez természetes?
Korelőzménye, hogy mielőtt megvettük és elhoztuk a kereskedésből, akkor cseréltek a hűtőt, mivel eresztett. A hűtő ventilátort nem hallom, hogy menne, amikor 90 fokon van a hőmérséklet. Amikor belenézek a motortérbe, akkor azt látom, hogy lekapcsolt klímánál van két álló ventilátorom, de szemből nézve jobb oldalon van még valami hűtő rész, de az annyira le van burkolva, hogy nem látok mögé. Itt még lehet ventilátor?
- random időközönként (már indítás elött) feldobja a világítás hibát a műszerfalra. Eddig egyszer sikerült megállnom és megnéznem, a jobb hátsó helyzetjelző felejt el működni. Kontaktos lehet a foglalat vagy készüljek egyből egy új izzóval?Nincs valakinek véletlenül egy felhasználói kézikönyve magyarul vagy angolul ehhez a típushoz?
Leon-ét néztem hasonló évjáratban, annak teljesen más a műszerfala és a bajuszkapcsolói.Előre is köszi!
Read only...
-
tomcsi23
veterán
válasz MunezXBK #40997 üzenetére
Hát ezt elqrtad, mert most lehetett volna egy.
net84: új hűtővel, friss folyadékkal egészen hamar bemelegszik, ilyen időben teljesen hormális. Ahogy a ventilátor is, mert amíg éri
k a szőlőa szellő, addig nem szükséges a plusz hűtés. Majd megálláskor, hajtás után ill. a hőségben figyeld.
Felhasználóit nézz a neten, magyar mondjuk esélytelen, de angolt lehet találni szvsz. Vagy még porsééktől is lehet 16-18 pénzért.Ps: az a minimum, hogy pár képet is bedobj a keselyűkhöz.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
Új hozzászólás Aktív témák
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!