-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
42k
-
bitpork
nagyúr
-
bitpork
nagyúr
válasz rob210 #41989 üzenetére
Egy butus kis faház csak, viszont a miénk. A párom úgy hívja örökség, én úgy hogy átok ( allergiás vagyok mindenre ami mozog: zöld, állat, por )
Nem messze tőlünk van egy ifjúsági tábor ahol lehet bérelni pici bungalokat uh lehet jönni a környékre! Vagy vannak teljes házak kiadók 2k/fő/éjtől is!Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
rob210
nagyúr
Ejj gyerekek van az a közmondás, hogy van annak aki el nem issza
Itt már csak egy baj van vagy alkoholista vagyok amiről nem tudok vagy egy szerencsétlen balf@sz.
Szép a hely grat. hozzá.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Kiskokó
veterán
Mi pár haverral sztem Máj 26.án vasárnap megyünk le. De ha úgy alakul még az is lehet hogy most hétvégén elnézek arra felé. Ha lehet
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
bitpork
nagyúr
válasz Mágus2 #41984 üzenetére
A saját hasadra gondolj! A többiek meg eldöntik hogy akarnak-é balcsizni
Ide fogsz jönni zabálni És olyasmit amit az utolsó képeken látsz.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
aero.
veterán
válasz Ferdzsoo #41964 üzenetére
Nem kell gondolni semmilyen összeesküvés-elméletre, nem lehúzásra van kitalálva. A motor azonnal beindul, alig dolgozik az önindító. Speciel sehol nem olvastam még ezzel kapcsolatos hibákat, totalcaron se volt még téma, népítéletbe se sűrűn, nyugodtan használhatjátok.
Képeket lehagytad.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem is meséltem, hétvégén bekerültek a fékek, csapágyak, a jobb oldalon a kerékagy a tartóval is.
Egyik oldalon megszivatott a gömbcsukló anyája(az anyáját!!!) a másik oldalon sikerült beleszakjtanom a kerékagyba azt a 6-os acélcsavart ami a féktárcsát hivatott rögzíteni. ("+!%!%%/= ) Ezt egy 5-ös fútóval átfúrtam, majd egy CR-V thorx fejet beleütöttem, hogy majd kitekerem vele a csavar maradékát. Ez is beletört .Ezután teljes nyugalommal megérkezett apósom, aki a segítségemre sietve egy reszelő végét leköszörűlte, és kiütötte a beszorult thorx fejét a másik oldalra, és beletörte a reszelője végét. Ezt 3 fúrófejjel sikeresen kifúrtuk és kénytelen voltam 6-os menetvágóval kitolni a csavar meg a reszelő maradványait. Ez a művelet kb a fél napomat elvette, de az egészet elb@szta.
Jelentem a műtét sikerült, kapott a gép új geometriát és a fék olyan sima mint még soha semmi remegés, vibráció, csak még nem fog rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
-
rob210
nagyúr
válasz Ferdzsoo #41962 üzenetére
Megnyugodhatsz a start stop rendszer nem a tartósságnak van kitalálva.
Spec aksit indítómotort és elektronikát igényel, amit ugye meg is kaptál a gyárból kigurult példányba beépítve, de ettől ezek komolyabb igénybevételt kapnak.Mint tudjuk azok a motorok mennek el sokat bontás nélkül, amelyikkel hosszú távokat tesznek meg.
Na most egy start stop rendszeres autóval hosszú távokat nehéz megtenni, ha azonnal leáll ha piroshoz érszStory-m is van a hévátjárónál itt nálunk szöke picsa ül a A5-ösbe leáll a kocsi nézelődés indítás leállás, nézelődés indítás leállás.
( le volt engedve az ablakom hallom hívja aput )
"Szia nyuszika, nem tudod mi van az audival? most jöttem ki vele a garázsból és itt állok a hévnél, állandóan "lefullad" na amit a nyuszika mondott azt nem tudom mi volt, de, kedves szavak nem lehettek benne, mert közölte a csaj, hogy és ezt nekem tudni kéne te hülye f@sz.Szóval szép az élet így a technikán túl, bocs a hosszúért csak gondoltam megosztom veletek
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
Ferdzsoo
addikt
A start/stop -ról mit tudtok elmondani? Nem árt többet ez az egész a motornak, mint használ?
Persze nehezen hiszem el hogy 2013-ban eladnának úgy egy autót hogy tudják, a start/stop sokkal előbb hazavágja mint kellene...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
rob210
nagyúr
Renault power
-
narancsnn
senior tag
Na holnap ha minden igaz megjön a megrendelt űlésem a Toledoba, már csak egy felni kell rá, meg egy spoiler kell, és szalonképesek leszünk....
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #41950 üzenetére
Szerintem nem volt benne levegő, ha lett volna akkor olyan gumis a bedál fékezéskor, mintha sz@rba lépnél.
Szerintem csak át kellett mozgatni az ABS pumpát, ezért is tanácsoltam anno, hogy vidd ki a hóra és ne sajnáld, dolgozzon az ABS, Nyáron a futbalpályák reggeli harmatos füve is alkalmas, vagy az aszfalt, ha nem sajnálod a gumit. -
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #41945 üzenetére
Nem voltam ott amikor a szervizben csinálták a fékolaj cserét, de előtte nem volt baja a féknek. Nem vettem észre hogy szorulna valamelyik hátsó fék, illetve volt fékpadon is az autó. A kézifékkel sincs baj, ugyanott fog mint eddig, azon nem vettem észre eltérést. Egyébként az ABS pumpából hova kerül a levegő? Fékezgessek még párat, ez megoldja a problémámat, vagy elvigyem egy olyan szervizbe ahol normálisan meg tudják csinálni?
-
rob210
nagyúr
Na csak bedobok már én is egy linket.
Ahol nem számít a pénz.
Azt hiszem itt sok magyar gyorshajtó lenne bajban.Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz JHONNY 79 #41943 üzenetére
Kerülhetett levegő az ABS pumpába, de csak akkor ha a csere közben kiürült a kiegyenlítő tartály, ebben az esetben mindig vcds segjtségével kell légteleníteni, van valahol egy cseh nyelvű utasjtásom, ha gondolod lefordítom neked.
Ha nem ürül ki a tartály és nem olyan jó olajcsere után a fék, mint előtte, akkor vagy az ABS szelepeit kell kicsit átmozgatni ami csak akkor lehetséges ha dolgozik az ABS pumpa, vagy szorul valamelyik féknyereg és ez a nagyobb baj.
Ha valahol szorul a fékhenger az valamelyik hátsó lesz, mert az csavarodik és kinyomódik egyszerre. Egy nagy meneten forog a henger a hátsó nyeregben, a kézifékkötéllel ezt a menetet csavarod meg, ha felhúzod a kart. Az ABS gyorsan változtatja a nyomást a nyeregben, ez ideig-óráig megoldja a dolgot.
A kézifék milyen? Nem kezdett az is fejjebb fogni,a csara után, most meg megint jó lett?. Ezek a gondok fékbetét csere után szoktak jelentkezni. Nekem is szorult a bal hátsó, de megmozgattam, azóta jó.
-
Jaded
őstag
válasz Mágus2 #41939 üzenetére
Gyárilag is gombos a kulcs,de az nem működik. Állítólag annyira szét van esve, hogy nem lehet megcsinálni. Ezért gondoltam az utólagos távirányítóra mint lehetséges megoldás. Valamivel talán kényelmesebb is és nem kell a zárat babrálni, vagy ha babrálva is lett volna nem menne ùjra tönkre.
Renault Megane IV Limited
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz Mágus2 #41941 üzenetére
Egy kis tanácsot szeretnék kérni tőled. Beszéltünk már róla hogy novemberben fékolaj csere után megváltozott a fékpedál keménysége. Nézte egy szerelő, de azt mondta nem levegős a fék. A tanácsodra a hóban párszor megtapostam hogy működjön az ABS , de nem lett jobb a fék. Később vettem gyári fékolajat és lecseréltük arra haverral, de a légtelenítésnél csak a jobb hátsó féknél volt egy nagyon pici levegő. A csere után megint csak nem javult a helyzet Sőt, hogy feltettem a 16-os kerekeket a fékhatás csökkent, már azon gondolkodtam hogy szétcseszték a főfék munkahengert a szervizben. Most hétvégén öt személlyel mentünk és érezhető volt a gyenge fékhatás. Az egyik kanyarban viszont nagyot kellett fékeznem, csak úgy dolgozott az ABS. Ezek után keményebb lett a pedál és jobb lett a fékhatás, van is boldogság hogy nem a főfékhenger a ludas. A kérdésem az lenne hogy ezek szerint az ABS pumpánál lehetett levegős a rendszer, illetve az ott lévő levegő most hova kerülhetett? Elvigyem az autót egy olyan helyre ahol tudják működtetni az ABS-t és úgy tudnak légteleníteni? Nem tudom hogy maradhatott e még levegő a rendszerben, de jobban érezném magam ha tutira tudnám hogy tökéletes a fékem....
-
kk831228
addikt
válasz dJ Peer #41938 üzenetére
Köszi azt már néztem és olvastam... Olyan kérdésem lenne hogy a hátsó kerekeknél van valami érzékelő ami valamilyen jelet ad az abs-esp-nek?
(#41941) Mágus2 :Köszönöm URAM!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Mágus2
Közösségépítő
Akkor cseréld ki a betétet, és lesz egy + kulcsod a géphez, gondolom a gyári központit akartad távirányítóra átalakítani. Ahhoz cserélni kell az egész vezérlőt ami vezéri a zárat és elektromos ablakokat, szerintem cseréld ki a betétet és ne foglalkozz a távirányítóval.
Lehet utólagos távkapcsolót is betenni, de azok nem olyan megbízhatóak mint a gyári megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Jaded
őstag
Gyárilag központizáras ahova a kulcsot dugod,azt tört szét belülről.
Renault Megane IV Limited
-
Mágus2
Közösségépítő
A betét az a rész amibe a kulcsot kell dugni(külön cserélhető). A zárszerkezet az ajtóban belül lakik, ebbe csatlakozik a betét.
Most akkor melyik a bibis?
Gyári központizárat berakni kínszenvedés és rengeteg zseton, mert az összes zárszerkezetet cserélni kell + a vezérlőjét.
H a valami utángyártottat szeretnél, ott csak a villanymotor csatlakozik egy karral a belső pöcökre a zárban, azt mozgatja, megmarad mechanikusnak a zár, csak kap egy szervomotort.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz janos666 #41931 üzenetére
A 110kW-osnak nagyobb a turbója és másak a befecskendező elemek is(PD)
Jaded: Gondolom a zárszerkezetnek a betét része adta meg magát. Azt lehet venni külön kulccsal, ez lenne a legjobb megoldás, persze ettől függetlenül be lehet tenni a központi zárat, de ha lemerül az akksi, akkor bajban leszel.
-
Jaded
őstag
Sziasztok! Figyelem már jó ideje a fórumot, nagyon jó a társaság Volna egy kis problémám.. Van egy Seat Incám,2000-es évjárat. A gond a következő: a zár nehezen zárt, majd a múlt héten megadta magát. Tegnap szétszedtem és láttam hogy maga a zárszerkezet szét van törve, szétszedtem és darabjaira esett ilyenkor mi a teendő? A zárcsere segíthet vagy az macerás? Vagy felesleges és csináltassam meg távirányítósra?
Köszi a segítséget!Renault Megane IV Limited
-
janos666
nagyúr
Az 1.9-es PD TDI motor 96 és 110kW-os kiadásai csak szoftverben, vagy hardware-ben is különböznek?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
janos666
nagyúr
válasz bitpork #41892 üzenetére
Tényleg. Az esővíz most nem a pedálok felett folyt be, mint legutóbb kocsimosáskor, hanem az A oszlopnál csorgadozott. Már csak azt nem tudom, hogy a tetőablakon lépett-e be az oszlopba, vagy valahol máshol.
Itthon nincs elég tág spektrumú kulcskészlet, hogy nekiálljak szétbelezni, de majd felírom a listára (csütörtökön azt mondták kb. 1 nap lesz beszerezni a cuccaimat, de úgy tűnik az Audi CVT ATF szűrő azért meglassította az ügyet, mert ma még nem hívtak ).TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
kk831228
addikt
jújj az S1!! A többi csak csicsa köszönjük a képeket, nagyon jók lettek!!
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
AndrewTdi
addikt
jaja, voltak faja kocsik. asszonykámnak annyira megteccett az a kékre fóliázott vw, hogy jövőre mi is megcsináltatjuk.
-
AndrewTdi
addikt
Felértek a képek!
nem bogarásztam át, de lehet, hogy néhol maradt bent kép a kiccsaládról (kivéve a legkisebbet, mert őt nem vittük)
-
-
Ferdzsoo
addikt
-
Ferdzsoo
addikt
Köszi.
Holnap lépünk a klubba egy octavia-val.
Mondjam hogy tűkön ülünk?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
AndrewTdi
addikt
válasz Ferdzsoo #41903 üzenetére
Az FSI a korábbi technológia: közvetlen befecskendezéses szívó benzinesekről van szó (Fuel Stratified Injection, vagy valami ilyesmi). A TSI feltöltött, közvetlen befecskendezésű benzineseket jelent. Először az 1.4-es, kettős feltöltésű motort hívták így, mára pedig az egyszerű, turbós TFSI-ket is TSI-nek hívja a VW-konszern.
-
Ferdzsoo
addikt
Bocsi hogy így bele a közepébe de mi a különbség a Tsi és a Tfsi között?
Vielen dank..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest