-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73395 üzenetére
Ágó üzeni, hogy ha együtt akarsz vele inni,(pláne páleszt) készülj fel, nehogy hamarabb írasd át rá Domit, mint meggyőznéd, hogy vegyünk.
VR6-Fan Baba a váltókar feje.
Csattanás -remélem belső csukló és nem difi. Meg kéne mérni és megírni rendesen, csak álljon előbb össze.
Milyen hátulját? törés mentes első gazdás, megkímélt törzskönyves németjuhász.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz VR6-Fan #73390 üzenetére
írok neki egy litániát és még le se szar
jah olaj szint ahogy volt olyan most is, olaj meg mint a víz színre.
jah igen alacsony sebbességi fokozatba terhelés váltásra (lelépek a gázról, ha finoman ha keményen alacsony fordulaton is) baromi nagy fémes csattanás, mi lehet szerinted?
esetleg féltengely csukló, tán belső?
középről hallom leginkább.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
szőröscica
addikt
-
bitpork
nagyúr
válasz Mágus2 #73393 üzenetére
És a köztes időben mi lesz? Vegyél mán allroadot bakker, lehetne bandázni. Ágó is megbarátkozna vele tuti. Majd ha jöttök akkor elboronálom vele. Leitatjuk házipálesszel és aláíratjuk az elfogadó nyilatkozatot
(#73394) Morris: Nekem nincs garázs. Mégis él a Domi. Élt Gazsi és Lujzi is. Atdi még rosszabb motorhő szempontjából, de 4-5 km alatt bemelegszik. Minél újabb az ótó annál jobban szigetelt, és tovább tart míg kihűl.
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Morris
veterán
Na, egész jókat írtok, érdekes a téma.
Én alapvetően az az ember vagyok, aki akkor sem "csippeltetne" ha lehetősége lenne rá. Egyszerűen nem érdekel. Nem vagyok hajlandó pénzt áldozni rá.
Számítógépnél ugyanígy vagyok. Jobb szeretem ha minden gyári. Így ha valami gond van a vassal, akkor irány a szerelő és meg tudja javítani úgy ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
Nem akarok neki magyarázkodni, hogy ja bocsi módosított a program stb stb, aztán véletlenül nem megy át műszakin, vagy hamarabb bedöglik a turbó, remélem értitek. Én ezt nem szeretem.Az az ember vagyok, aki nem szivesen pörgeti a gépet. A jelenlegit kell, mert akkor van erő (vagy teljesítmény - tudja a tököm ). Sőt, ha mondjuk kettesben befordulok egy kanyarban és odalépek neki, akkor érzem, hogy lusta. (még mindig az 1.4)
Miután kiszálltam a PD-ből, fülig ért a szám. Alacsony fordulatnál van meg a nyomaték. Nekem ez kell. Erő. Ha beülünk négyen vagy öten (nem sokszor, de volt rá példa), akkor ki kell nyomni a szemét, hogy menjen. Pörgetni kell....de nem szeretném pörgetni.
Korábban soha nem vezettem dízelt, így ezt a tesztvezetést nem lehet elfelejteni!
Használat jellege: röviden lexarom. Munkába vigyen el, nem érdekel ha nem melegszik be, majd 7végén meghajtom, mert általában minden héten megyünk családozni.
Ami miatt aggódom kicsit, hogy nagyon nehezen melegszik be. A legnagyobb hidegben a kis 1.4 elhagyta az előmelegítési időszakot mire megérkeztem a munkahelyre. Szóval az sem fújt még akkor meleget. Ellenben ha bemelegedett, akkor hamar ki is hűlt, mert kis köbcenti kis vízkörrel.
nincs garázsom.
Egyébként a golfiba MOL EVO NEO 100 megy. Érezhetően jó benzin. Tehát a dizeles is meg fogja kapni a maximumot, amit csak adni tudok.
Nem akarom herélni, nem akarom kínozni. Normál használatra lesz, viszont ha kell egy kis erő, akkor ne kelljen kinyomni a szemét.Ennyi lenne a lényeg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #73392 üzenetére
Hétvégén jönnek megnézni a verdát. Majd meglátjuk. Van egy konkrét érdeklődő, nem hirdetem a kocsit, de ha valakivel megegyezek, akkor 2-3 hónapon belül esedékes a csere valami fiatalabb, nagyobb, erősebb autóra.
Az enyémnek már sok minden kiderült az előéletéből, ezeket le is számoltam az árából, az új alkatrészek árát, amiket cseréltem, meg nem terheljük át a vevőre, mert még sírva fakad.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #73353 üzenetére
most voltam egy "hosszabb" túrán vele, egyszer láttam normális országuti közlekedés után lámpánál sokat állva ahogy elindultam gáz nélkül meg az első gáz fröccsre egy pamacsot.
elötte kb 3km-t gurultam le "hegyről" 3.-4.-be motor fékkel utána szintén megállás semmi, itthon is hagytam hűlni picit szintén semmi,meg a lánc szól annyira amennyire.fogyira most hogy van légtömegmérő, de nincs lambdaszonda,úgy hogy haza felé nem a rakparton araszoltam, hanem a Budai "hegységen" keresztül jöttem 75km-re 5,5l-t kért be, oda fele a városba 1-esbe el-el rúgtam, haza fele meg hegynek fel azért túrtam 2-3-ba.
amugy ezért voltam Buda túlvégén:
(ezt meg csak zárójelbe hogy haza fele vérszemet kapott a szarfos 20VT, mert így még nem ment mint eddig, ha ilyen lenne mindig program se kéne, nagyon )
#73388: hát ha arra nem vágtak rá egy hátulját?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
El kéne adni és venni egy 1.8t golfot.
-
bitpork
nagyúr
válasz focvis #73383 üzenetére
Mossenincs sömmi dógom Pöstön. Csak ezé nemmék fő Az ember meg postázni ugyanannyiért postázza mintha beszerelné
Jah országút, kis falvakkal , kistucat taktor meg büdimalac előzéssel, 90-100 közötti óra szerinti tempóval.MÁS: jut eszembe, Siófokon vagyunk pár napig. Hónap lehet Munez is gyön ha valaki úgy gondolja...
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz bitpork #73382 üzenetére
toronyiránt: azaz országúton?
Azt figyeltem meg, hogy ez a konkrét G6 többet eszik tempomattal mintha én játszanék a lendülettel hegyen-völgyön. Pár deci lehet... pályán azért kényelmesebb a sebszabályzóval. Mikor rakatod be?
Szerk: ha nagyon pöcsörögnék, akkor 5 liter/100, de az már nem jó az idegeknek.
Szerk2: unokatesóm kb. 4 literrel jár hasonló tempóban Octavia 1.6 TDI-vel, nemrég cseréltek a DMF lendkereket a kocsijában @170 000 km. Tehát 1 literrel van beljebb olyan tempónál amikor már hullik a hajam. 180 kmh-nál biztos nagyobb fórja lenne.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz szőröscica #73375 üzenetére
folytatva a gondolatot..
Én jobban szeretem a dízelt, mert nem büntet durva fogyasztással ha tolod neki. Ugyanakkor annyi már a traffipax, hogy nem merem tolni neki, autópályán max. 155kmh tempomattal (óra szerint), országút meg 100-110 kmh (óra...).
Ugye TSI-m van 122 LE-s, ezt sem versenyzésre találták ki, erősen dízeles a karaktere, 1500-tól húz 5000-ig (200 Nm), 100-nál kb. 2100-at forog.Ami piszok jó benne, az az, hogy ha ésszel hajtom akkor szinte dízelesen fogyaszt. Rendszeresen járok a Bp-Keszthely útvonalon, na ennek az útnak a fogyasztása 5,5 l/100 km, ha a 8-as felé megyek (Bp-Szfvár-Veszprém-Tapolca-Keszthely) és nem igen előz meg senki, inkább én a többiek 80-90%-át. Ha M7 (Bp-Balatonszentgyörgy-Keszthely), akkor 6 liter/100 km és pályán 140-150, max. 6,2 l.
Keveset megyek városban (Bp.), a nagy átlagom is valahol 6,2 körül járhat.Golf 4-ben próbáltam egyszer 1.8T-t, egész jól megy, nem tudom, mit fogyaszt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #73377 üzenetére
Nem csak a tömegen van a lényeg, hanem a légellenálláson, váltóáttéten is. Ezt is bele kell számolni az egyenletbe.
Legutóbb superb-et vezettem ezzel a motorral, megy az, de a tulajnak odaadtam a szarfofs 110kehes lovas szekeremet és az 'jobban ugrott'. Jó, nálam új a turbó, abban meg még eredeti. Lehet azzal is csodát tudnék tenni 2 hónap és 3000 euró múlva.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #73375 üzenetére
Te hoztad példának a 0-100-t
És én nem nyúlok a váltóhoz
És különben is csak a sz@rfosch dízel
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ßrainiac
addikt
válasz Mágus2 #73372 üzenetére
Igazad lehet, tobb autot vezettel biztosan (mentem par Passattal en is, de huzamosabban csak 1.6 benzinnel), bar nem tudom elkepzelni azt az elethelyzetet, hogy normal fordulaton kozlekedve ne kelljen visszavaltani egy elozesnel (kiveve persze komolyabb gepek).
Viszont chipnel 180-190 LE-rol beszelunk, hogyha az nem eleg egy csaladot viszegetni ide-oda, valamint munkaba jarni, akkor en eddig alomvilagban eltem
"Mindig mondod, hogy jól megy, de én csak a nehezebb autókban vezettem, és nem győzött meg."
A tavolsag a hibas mert evi 1-2 alkalom, ha nem jo, maskor nem igazan lehet emiatt osszehozni mini talit a mi esetunkben..
Jol megy, jol megy, de az is igaz amit fentebb irtam rola
Aztan a Passat meg nem olyan sokkal nehezebb, szoval nem lehet kulon vilag a 2 auto.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz bitpork #73374 üzenetére
0-100 pont olyan adat, mint egy 80-120, pöcsméregetésre jó, de igazából semmi többre.
80-120 negyedik fokozatban - erre szokták mondani, hogy tipikus kamionelőzés esete. Ez így is van, egy dízellel ha ki kell lőni egy teherautó mögül, akkor nyolcvannál nem hatodikból fogsz, hanem szépen visszarakod negyedikbe. És egy ilyen mérésnél természetesen jobb lesz a dízel, mint a benzines. Csak éppen egy benzinessel harmadikban is megkezdheted az előzést, meglesz a 80-120 abban a fokozatban, és egyáltalán nem biztos, hogy lassabb lesz a dízelnél.
Jelenleg is dízelt hajtok, értem én, hogy mit élveztek benne, odalépsz 1500-nál és kellemesen hátbatol, de ha igazán menni kell, akkor ugyanúgy a váltóhoz fogsz nyúlni, mint egy benzinesnél. Szóval nekem ez a rugalmasság dolog nem érv a dízel mellett.
Ami érv, hogy nagyon keveset fogyaszt. De számomra ez az egyetlen pozitívuma.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz szőröscica #73373 üzenetére
Oszt hányszor futol vele 0-100-t a valós életű közlekedésben ?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
szőröscica
addikt
válasz Mágus2 #73369 üzenetére
Ha a 150 lovas turbós benzin épphogy elég, akkor egy 130 lovas dízel miért elég? (költői kérdés, szerintem normál közlekedésre mindkettő elegendő).
Értem én, hogy rugalmasság meg minden, de 0-100-at pl. jobban fut a benzines, és nagyobb előzésnél úgyis vissza kell kapcsolni, akkor pedig a benzines ismét lelépi a dízelt.
Az a baj, hogy kamiont nem érzetre előzünk, hanem teljesítménnyel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #73371 üzenetére
Próbálj ki egy passatot azzal a motorral. Lehet meg fog változni a véleményed. Én vezettem 1,8T 150 lovas passatot és 101 lovas meg 130 lovas PDvel is. A 101 lovas is jobban megy érzetre.
A chip csak pénz kérdése, de még akkor is kell majd tankolni.
joamilestoné Próbáld ki mindkettőt és majd utána böngészheted a katalógus adatokat.
nagyobb előzésnél úgyis vissza kell kapcsolni Nem kell. gyárilag 310Nm a válasz a költői kérdésedre.
Rugalmasságban sokkal jobban autózható egy nyomatékos diesel, mint egy pörgős benzin.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
Nalunk voltak dieselek, benzinesek is a csaladban, en 1.6TD-vel kezdtem es szerettem, szeretem a benzinest is (bar feltetlenul en sem szeretem kihuzatni, ha nem muszaj - 1500,2000 kozott hasznalom), de jelen kerdesben az 1.8T-re adtam le a voksom.
Magus: es ha Morris bacsi megcsipszeli? Oke, a TDI-t is lehet, sooot , de a tapasztalatokat, lehetosegeket / elvarasokat figyelembe veve..?
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
-
Morris
veterán
Akkor kérnék egy szavazást.
1.8T vagy 1.9 PD TDI?szigorúan passat B5 vagy 5.5.
-
Mágus2
Közösségépítő
Mi ez a csönd?
Kérdés:
Nálatok mennyiért kaphatókak most az olyan autók, mint az enyém? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #73351 üzenetére
Milyen az új olaj? Füst? Semmi fejlemény?
ßrainiac Ha már hasonlítjuk, akkor legalább azonos évjáratot. A régebbi PD-k nem rúgták le magukról a befecskendezőket. a 2.0 motorral kezdődött ez a trend. Akkor igazságos, ha az 1.8T vs 1.9TDI PD kontextusban gondolkodsz. Mindkettőnek van előnye és hátránya.
[ Szerkesztve ]
-
ßrainiac
addikt
En az 1.8T vs PD temahoz Morrisnak annyit tudok hozzaszolni nem szakertokent, hogy az 1.8T-vel koltsegek szempontjabol jobban jarsz elvileg (ha ket ugyanolyan autot nezunk, amibol egyikben PD, masikban 1.8T van).
Annak idejen en is ezert dontottem az 1.8T mellett.
Turbo, kettostomegu huzosabb osszegek, de mig benzinesben sokan atalakitjak fix lendkerekesre, a dieselnel annyira nem ajanlatos. Atalakitas utan minimalisak a mellekhatasok a tapasztalatok alapjan (van, aki nem is veszi eszre), ezek utan pedig ugyanugy kell cserelgetni mint barmelyik masik nem kettostomeguvel szerelt gepnel es olcsobb is joval.
A turbo es DMF mellett ott vannak a PD elemek, amiket gyari, ujban kell megvenni, az is huzos osszeg, tehat azon kivul, hogy a kettostomegun nem tudsz sporolni, meg vannak ezek is.
Oke, a karakterisztikaja mas, mashogy huz, de nem tudom ez megeri-e a plusz koltsegeket foleg, hogyha azt nezzuk, hogy nem mesz vele annyit atlagban, hogy megerje. Vannak erre cikkek is a neten, ahol leirjak, hogy hany km-es evi futasnal van ertelme fenntartani egy PD-t. Veletlenul sem azt mondom, hogy szarok, vagy hogy mind bedoglenek, de hasznalt autonal sosem lehet tudni (ujonnan vasaroltnal sem mondjuk.. 2007-es Passat, 60e km korul PD elemek csereje, markaszeviz 1 milla koruli osszeget mondott).
En is szerettem volna dieselt, de ezeket vegig gondoltam (napi 16km-eket megyek, van olyan nap, hogy semmit), es az 1.8T-nel maradtam. Az meg, hogy az 1.4 utan kicsivel jobb... Hat nem tudom, en sor 5-bol ultem at, 136LE, amikor odaszurtam magas fordulaton a Golfnak, azert volt h bekaksiztam kicsit. Termeszetesen ez elmult mar, jo ideje nem lepett meg a teljesitmenye mar, de ezt majd chippel orvoslom egyszer, ha kedvem (/penzem ) lesz ra.
[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz KaiotEch #73347 üzenetére
kérlek szépen 1750-2500 ig adja le a 350 Nm et előtte nagyon semmi, utána semminél jóval több azért 3000 ig nem érzel változást végül is,,, pedig ott már nem 350 csak mondjuk 300 ez azé elég szűk egy hasonló évjáratú tsi hez képest! ahol igaz hogy nincs 350 sehol sem, de ott mondjuk 1500 tól tolja 4000 ig..
Ne is beszéljünk a legújabb tsikről, ahol a 350nm-es nyomaték 1450-től indul 4500 ig tart ! az azé már hoppá helómivan!!
pd megindnul hátbanyom tekeri faszáúl a kettőstömegűt is az amúgy is szereti a hirtelen kigyorsításokat ! várom is mikor lesz csere !
most nem lesz időm de keresek nyomatékgörbéket pd hez tsihez kirakom.. ha érdekel valakit.. -
degec
senior tag
válasz tomcsi23 #73341 üzenetére
hát tsi-t is el lehet váltani 3000 nél simán elég az is neki! én egy 1.2 tsi golf6 ból indultam ki, meg egy b6 passat 2.0 tsiből, ezekből van itten, nem üvegeljük eggyiket sem, tol a tsi mint az állat máshol máshogy mint a pd tdi-m 170 le-.vel 350nm-el..Nekem akkoris jobban tetszik a simább nyomatékleadás és szélesebb tartomány ! mint a hátbavágós pd tdi.. az uj cr 2.0 ák is szépen egyenletesebben adják le a nyomit, mint a pd..
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #73333 üzenetére
Hm. Ez igaz, mindig elfelejtem, hogy te is tádéít használsz, ott a meleg oldal valóban indokolt, főleg ahol te laksz a dombok között.
Más jelentem Visegrád-Budapest 2x meg Isaszeg-Budapest egyszer➕kicsi város klíma a két odaúton.
A fogyim 5.6/100 nem akartam elhinni, rátankoltam kiszámoltam 5.7-re jött ki.Nagyon meg vagyok elégedve
Renault power
-
FET-MEN
veterán
Gyertyák,trafó, olaj, szűrők cseréje, kb 60k lesz a fabia...
Iphone 7
-
Morris
veterán
válasz Nem3sys #73327 üzenetére
Most ezzel semmi újat nem mondtál. Egyiknek sem látok bele az óracsoportjába sajnos. Tök lutri az egész. De itt lakik mellettem 2 tömbbel, így ha gond van csak átmegyek
Esküszöm kiakadok tőletek. 1 hete az volt, hogy miért nem dízelt. Most az van, hogy miért nem benzin?
Akkor köd van nálam is a fejben, hogy na.
Nincs garázsom, télen jól jönne a benzines. Nyáron sokat megyek, akkor jól jönne a nyomatékos dízel.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Megforgattam ma egy 1.8T GTI Golf IV-et.
Erős-erős, de a dízel után ez is harmat (abban a tartományban amiben én fogom használni).Mintha csak kicsivel tolna többet mint az én 1.4-em. Persze tudom, más az áttétel, meg igazából 3ezer fölött jön meg az ereje, de ha a kettőt össze kéne hasonlítani, akkor valóban jobban tetszik a szarfosdízel.
Egy kicsit csalódtam, de ez van...
-
rob210
nagyúr
válasz Mágus2 #73297 üzenetére
Uram van annak értelme, hoigy a meleg oldalt ennyire emelitek?
Csak azért kérdezem, mert nekem 30 a meleg oldalt és most a nagy melegbensem volt hátrányom belőlle.Vr6 nál megértem, de te nem szoktál racsingolni és meglepődtem, hogy 50essel szemezel, ezért kérdem, hogy mivel lesz jobb, hétköznapi használat esetén?
Renault power
-
degec
senior tag
valakit a múltkor itt letolattak sajnos! itt a megoldás! nem tudom valamelyik fórumhuszár volt !
-
vendingo
veterán
Mi van akkor ha a chek engine nem világít, hanem folyamat villog? A kocsiból el szállt minden erő, alig van alapjárat...
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
Új hozzászólás Aktív témák
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest