-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktor82
őstag
válasz atos19881101 #75298 üzenetére
Ez a led pár van benne külön ,külön kaptak ellenállást 50w-tól nem is láttam nagyobbat.valamivel letudom mérni az égő ellenállását?
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók
-
viktor82
őstag
Ma meghozta a postát az ellenállásokat kinából,neki is ugortam a beszerelésnek jobb,bal nem jelez vissza viszont nagyon melegszik szinte annyira forró ,hogy a szigetelő szalag amivel odarögzitettem majd elolvadt ,ennek ilyen hőfokon kell üzemelni vagy valami rosszul csináltam?pólusok az ellenállásnál úgy tudom nem számit hogy van bekötve vagy tévedek?
[ Szerkesztve ]
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók
-
-v-
addikt
válasz VR6-Fan #75287 üzenetére
Hát pedig most se Mi húzza ki az orrát? És akkor tisztázzuk a kihúzza alatt mit értesz
(#75288) bitpork: valami 1500-4000-ig van a 170Nm asszem, ott a cikkben.
(#75287) VR6-Fan: Hringen nem mert oda fika az autó ... fórumos arc 2.30 körül szokott menni (st170 az is), igaz bilstein-el meg ültetve, de más tuning nincs
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz VR6-Fan #75285 üzenetére
Annak idején, a G2 1.3i-vel mentem egy ilyen kis tetűfészekkel, 900kiló 120 ló. Egy tyúk ült benne, és annyira vigyorgott a kövi lámpánál, hogy leláttam a bugyijáig... Néztem, mint Rozi a moziban...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
VR6-Fan
veterán
ki húzát írtam most így vissza olvas és nem ki toljátt, szóval én se értettem mit nem értesz.
micsoda úri hobbira telik valakinek, vehetsz pár slicket nekem is meg pár tankot fizethetsz hogy én is unjam a kanyargásra érdemes helyeket.
Hringen voltál már, egy kb köridőd van?
bitpork:pici turboból itélve inkább 2-3000 közt.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-v-
addikt
válasz VR6-Fan #75285 üzenetére
és 1-2-3-ba állhatsz a gázon kanyarba, mert pont arra elég a futómű meg a motor erő hogy kihúzza az orrát és ne legyen még alul kormányzot.
wtf mióta hajt az hátul? Vagy nem értem.
és szívó motorba amugy sincs nyomaték kár beléd a komoly emelkedő
Komoly emelkedő nem kell, csak kanyar Zagyvaróna felé is sok kanyarban egyesbe kell visszaszuszakolni mert nincs elég power. Itthon amúgy már ismerek - meg unok - kb. mindent, ahova érdemes kimenni, össze kéne racsingolni a szomszédoknál is az utakat
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz Dr.Zoo #75282 üzenetére
sima 1,3-as OHV is elég, ne adj isten 1000-es váltóval városba nem igen lehet meg fogni...
és 1-2-3-ba állhatsz a gázon kanyarba, mert pont arra elég a futómű meg a motor erő hogy kihúzza az orrát és ne legyen még alul kormányzot.
és ne kelljen azon görcsölni mint az enyémmel, hogy állandóan ugrál a túl kormányzottság meg az alul kormányzotság közt, mikor épp hogy és mennyire melyik kerék tapad be, az más kérdés hogy most megint gyerek vagyok és élem hogy játszani kell a gázzal hogy beforduljonugyan ez az élmény a gyári futóműves 90le környéki g2-kkel is pont kitudod autózni a kocsit hogy legyen mosoly faktor, de még is biztonságba legyél még.
gti stift megint más kérdés az ügyes sofőrrel lehet Somát is meg viccelné városba
mint múlt héten vitük lakatoshoz haverom usa ventoját 2.0 8V max nyomaték valahol 3000 alatt egy szál ülés volt benne.. én mentem elötte a 800-as tico-val.
oda érünk lemezharkály komához kérdem hogy mé aludt be mindig, néz rám véres tekintettel hogy végig állt a gázon, 60-70-ig csak a port nyelte, az más kérdés hogy néha félt hogy felborítóm a kis tico-t mert a tükör széle majdnem leért[rvilike]:velencei tó északi partján egész emészthető utak vannak, van pár vissza fordító dombra fel dombra le
de néhol fehér aszfalt, ami meg nem vicces tapasztalat....
és szívó motorba amugy sincs nyomaték kár beléd a komoly emelkedő[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-v-
addikt
Jókat írnak pedig a menettulajdonságokról Winkler megmondós fajta, ha nem menne leírná Nem kell tiltásig, 4500-nél már gyön a 105 ló.
Itt amúgy 1158 kg-t írnak(#75278) FET-MEN: persze, nem is azon megy a vita ha megnézed a) tresh írta hogy szerinte kevés a motor ehhez a bódhéhoz b) az mk1 1.9 tdi-hez képest kérdés hogy vékonyka-e vagy nem
[ Szerkesztve ]
-
Cheesy
őstag
válasz Mágus2 #75239 üzenetére
Valami "quattroman-féle" website struktúrában rendszerezett, pdf-es gyűjteményem van.
Az oldalak alján van egy link, amiből lehet következtetni valamit...
audi/servlet/Display?action=Goto&type=repair&id=AUDI.B5.BD03.69.1Erre a hszre rá tudnál pillantani?
#75042[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
tresh
veterán
Tiltásig csak nem csapkodom el még a végén rám verik a közelgő turbó cserét mert jeleztem nekik hogy kezdi magát elengedni Jó lehet a gyári 18"-as kerék nem tetszik neki Nem tudom , rapidon csak 17"-es van de sokkal jobban ugrik igaz még csak 10ezer van benne.. lehet az oktáv is ugrani fog az új turbóval
-
-v-
addikt
Fura, pörgetted rendesen? Bátyám új oktávja hozza az elvártat, sőt, ahhoz képest hogy csak +10 ló az új, érezhetően jobban megy, érződik a kisebb tömeg is
(#75273) Mágus2: hát, -150 kiló az sok pedig, ha igaz az adat. Amúgy igazad van, 0-100 nem mérvadó ...
de 0-160 -nál meg jobban kijön a súly lóerő arány Elvileg jobban kell hogy menjen.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Nekem olyan anyaggal van bekenve a szélvédőm, hogy autópályán nem is szoktam törölni. A menetszél levisz mindent, akármekkora zuhé van, akár kamion mögött menve is minden tiszta...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
net84
őstag
válasz Bling95 #75261 üzenetére
M7-en mar jartam en is nagy zuheba. Nem volt addig semmi gond, amig az elozott kamion be nem teritett. Mire egyet fordult az ablaktorlo, arra elottem volt ~10m-el egy a kulso savbol kicsapodo auto feklampaja. Nyomtam/huztam mindent amit ertem...
De semmi nem volt a majusi soproni utamhoz kepest. Viharban jottunk haza. Akkora eso volt, hogy 60-as tempo volt a maximum, mindenki nyugton volt, nem mert senki elozest bekockaztatni. A 45 perces ut majd ket orasra kerekedett. Elottem egyparan feladtak ut kozben es inkabb felre alltak.Read only...
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #75257 üzenetére
hihetetlen nálunk állt 10-ből 6-nak legalább a seggébe kell mászni hogy észre vegye magát, jobbról meg nem szoktam előzni, csak ha már eleve 2x annyival megyek fel mint amennyivel pöcsölnek, mire felfogja, hogy megelőzték már rég 1km-vel odébb vagyok, de hihetetlen hogy ebbe az országba a jobbra tartsról mennyire nem vesznek tudomást a népek, lásd csak metroknál a mozgó lépcső.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #75256 üzenetére
Ki szoktak húzódni. Ott hamar lezúzzák, hátulról azt, aki tötymörög a belsőben. Van néha hogy Bélabá bepróbálkozik a egykettőhátépével a kamion ellen, és az emelkedő közepére megközelíti a pótkocsi közepét, ilyenkor hagyunk neki helyet, hogy vissza soroljon a kamion mögé. Itt mindenki visszakapcsol, a turbósok lelépnek a szívók meg csak visszakapcsolnak és szívnak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #75254 üzenetére
Erre kell a rendes köbcenti. Ide járunk logot készíteni, ha itt nem esik vészmódba, akkor nincs nagy baja.
10/7 szokott lenni az arány. 7 elveszi a naftát, mert kevés a turbó nyomás, vagy valahol ereszt a rendszer, vagy szorul a VGT, vagy csak megijedt.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Mágus2 #75245 üzenetére
FIka kis lejtő. Domi kacagva megmássza
(#75252) Morris: http://www.amazon.com/Best-Sellers-Automotive-Wheel-Tire-Center-Caps/zgbs/automotive/15706601
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #75250 üzenetére
A visszafordítóst leszámítva 150-el végig lehet menni(szerintem az 1.2tesi kevés lesz ide), de lehet, tisztítani kell utána az üléseket az utasok alatt, némelyik kanyarban ekkora tempónál mind a 4 kerék sír.
Ha van utas, akkor inkább nem. Volt olyan ismerős, aki sírógörcsöt kapott. Amióta 100-al lekaptam egy 50 éves akácfát egy fábiával, azóta kétszer is meggondolom, hogy érdemes-e kockáztatni, de én is voltam fiatal.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt a falat már sokan megnézték, hogy mennyire masszív.
Morris Ha már ilyen szépen kérted. Egy sima köszönom is megteszi. Van olcsóbban is, csak a kép kedvéért linkeltem innen.
FET-MEN Na itt csinálj jó fogyasztást.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #75244 üzenetére
Legyen, mert Petőfi akarja:
tresh A kedvenc szerpentines emelkedőmre viszem. Innen kezdődik a tánc, ha van kedved végigmenni rajta a stretview segítségével, akkor meglátod, hogy érdekes szakaszok vannak. A komolyabb emelkedőkön fölfelé 2 sáv van, szóval nincs kifogás, hogy Józsibácsi ment előttem, ha bírja a motor, lehet előzni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Azt néztem is rajta, hogy akkora benne a turbó, mint az enyémben a vákuum szivattyú. Rettentően picike. átmérőre egy 2 decis pohárra emlékeztet. De ennek is van előnye, hamar felpörög.
Morris szerintem csak a teljes középrésszel lehet kapni, amihez meg kellene néznem a cikkszámát, de ma lusta vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #75239 üzenetére
Akkor csalódnék, ha jobban menne, mint az enyém
Nem fog vezettem a cégemnél elég sokat megváltás volt visszaülni nap végén az enyémbe Klímával borzasztóan elgyengül + 35ezer van benne és a turbó már haldoklik..fábiákba mind a 3 1.2 tamás motorral már volt garanciális turbó cserén
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nincsenek nagy elvárásaim ettől a motortól, papíron is gyengébb, a szekrény is nagyobb. Akkor csalódnék, ha jobban menne, mint az enyém. Erre nincs esély, mert az illető egy pont olyan octavia-ról váltott, mint az enyém, csak abban már döglött volt a turbó. És állítása szerint a döglött turbóval is jobban ment a régi.
Cheesy Már kérdezted, nincs. Teljes elsa van, abból bármit kimásolok neked ami hirtelen kell, csak ne akard az egészet. Lehet még magyarul is akad pár dolog, az angol full.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #75236 üzenetére
Csalódni fogsz az tuti én körbe autózom az a4-emmel pedig még mindig falst szív a kis genya de nem sokáig Kevés ehhez a bodéhoz szerintem bár a 6-os váltó igen csak jó dolog mert nem pörgi szét a fejét illetve hogy nagyon jól néz ki az eleje minden másban semmi extra
(#75234) Morris : Mágus szokott valami szlovák oldalt linkelni ahol kapható emlékeim szerint szerintem ő tud ebben segíteni
-
Mágus2
Közösségépítő
Én is kíváncsi leszek, főleg így, hogy tdi-ből ülök át. Nehéz dolga lesz, ha meg akar győzni arról, hogy megy.
Ami nagyon fura, hogy mekkora kívülről, de pl. a motorházfedelet felnyitva látszik, hogy csak a sárvédő szélesít rajta, a komolyabb váz olyan keskeny, mint az octi-1ben.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz freaghill #75231 üzenetére
Ha a fedelet tologatod akkor szerintem célszerű az alap értékre tenni..ezt a 32768-ot akkor érdemes változtatni ha csak annak a módosításával el tudod érni a kívánt értéket ha nem akkor vissza alap értékre 32768 majd fedelet tologatni a kívánt értékhez..Mágus mester meg előzött
Nekem 3,2 van de így is sz*r mert diesel Na jó nem nálam úgy néz ki az adagoló fáradt el
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
-
tresh
veterán
válasz Mágus2 #75216 üzenetére
Ilyen van a cégnél is ugyan ez az 1.2 csoda aszfalt tépő motorral nagyon gyenge ha meg klímát is kap meg akar halni... ugyan ez a motor a rapidba teljesen vállalható.. szerintem az oktiba ez a moci már kicsi ..de kíváncsi leszek neked hogy fog tetszeni
Morris: szerintem ez kupakkal együtt lesz
[ Szerkesztve ]
-
HZoli87
veterán
válasz FET-MEN #75223 üzenetére
Igen, olyan fényes izé. Állandóan oda nyúlok, amikor beakarom zárni az ajtót. Nehéz tisztán tartani.
Eddig lekopogom, nincs baj az autóval. Hideg indításkor van egy sípoló hang (max. 1 másodpercig), mintha az önindító tovább pörögne (KESSY rendszer, nyomógombos). Szalonban azt mondták, hogy majd beáll és jó lesz, de eleinte nem volt ilyen hangja. Majd egyszer meg lesz nézetve rendesen. Első ajtóknál szokott megállni a víz, és néha kicsit befolyni, ha nem volt indulás előtt kinyitva az utasoldali ajtó.
-
FET-MEN
veterán
válasz HZoli87 #75220 üzenetére
az korrekt. Csak bízom benne, hogy 60-90ezer km-nél nem lesz nektek sem semmi motorikusan csak azért nem támogatom ezt a turbó dolgot, mert több a romlandó dolog, a motor maga meg pici, ami túl van töltve.
Zoli, ez ilyen fényes fekete izé mint a fabia 2-es A oszlopa? Nagyon kényes. Nagyon karcolódik is.
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
freaghill
őstag
Hogy tudom VAG-COM-mal megnézni a befecskendezési minőséget és mennyire kéne állítani?
520-as csúcsok jönnek meg elvileg holnap. -
HZoli87
veterán
válasz FET-MEN #75217 üzenetére
Nekem 1.4 TSI (140LE) van, 15000 km van benne (nagy része város), 6 liter az átlagfogyasztás a szalonból kigördülés óta. Egész tisztességesen mozgatja az autót, nem olyan rég le is fényképeztek a rend őrei.
Mágus2
B oszlopról igazán lehagyhatták volna a fényes, fekete ocsmányságot. Nagyon nehéz tisztán tartani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez valami ambition+ felszereltség. Van színes, érintőképernyős, kékfogas rádió, kormányról lehet hívást indítani, és működik is minden mókolás nélkül, bőr csomag a kormány, váltó, kézifék hármason. Van klma, tempomat, corner, LED hátsó fényszórók, 16-os könnyűfém felnik, teljes értékű pótkerék lemez felnin. Sok lufi, meg sok 3 betűs rövidítés. 15500 ojró a kedvezményes ára. Lista ár 18500 volt.
Hátul fejedelmi a helykínálat, a csomagtartóba meg be lehet parkolni a kispolszkival.
[ Szerkesztve ]
-
FET-MEN
veterán
válasz Mágus2 #75216 üzenetére
Nem az erőt kompenzáltam. Nem is akarom összehasonlítani. Szimplán tartósság. Fogyasztása nagyon érdekelne majd, az autó maga meg gyönyörű
Kíváncsi leszek mit produkál majd
Haveromnál voltam, báttyának a szép passatja meg az okti (itt még szép idő volt, utána méteres vízbe jöttem haza)
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz varsam #75213 üzenetére
Mindkettőnél beázik, ha áll a víz az akksi körül.
FET-MEN Erősebb és nyomatékosabb, mint a szívó 1.6...ja, és 6 sebességes kézi.
tudom, tudom, kellene rá a 18-as kerék, meg le kell ültetni...na persze. Az árok meg üres...
Eddig 6 litert fogyaszt 100-on de nyers a motor és nincs kínozva, csak normál használat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Morris #75209 üzenetére
Az konkrétan azt jelenti, amit a neve sugall. Nem 1 membrán van a fékrásegítőben, hanem kettő. Két külön kamrája van, egy első és egy hátsó, a vastagsága a dobnak is 2x akkora.
Más:
Kolléga most vett új octavia III-at. 1.2Tsi 77kw. Már ültem benne, de még nem vezettem. Majd csak csütörtökön lesz egy kis időm, akkor megmustrálom tüzetesebben, ha érdekel valakit, írok egy összehasonlító tesztet az első generációval.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Morris #75209 üzenetére
Itt írtam anno, annyi hogy ha az a tálca megtellik retekkel, akkor kinyírja a fékrásegítőd, a benne felgyűlt víz. Nekem konrétan befagyott, és beragadtak a fékek.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
rob210
nagyúr
Az enyémnél 10 perces művelet.
levettem az izzó takaró búrát kivettem az izzokat a lámpatestet 2 vsavar fogja meg a díszléc NÁLAM!!!!Utána a vatta pamacsot bealkoholoztam gyógyszertári alkohollal.
azzal kitörölgettem a koszt és az amúgy is gyorsan párolgó alkoholt kompresszoros légbefújással meggyorsítottamKiszáradás után vissza az egész és öröm boldogság.
A vattát a gyerek lufi tartó műanyag pálcájára tekertem, hogy véletlen se sértsen meg semmit és az elég hosszú is, de hurkapálca is jó, csak ne fémre tekerjétek rá!!!
Hát ennyi nem egy agysebesz mutatvány.
Renault power
-
net84
őstag
válasz Morris #75173 üzenetére
Akkor egy lépéssel beljebb vagyok...
A projektoros lámpát jelölik a forgalmiba vagy szimplán cserélhetem a hagyományos foncsorost projektoros+ledes helyzetjelzős lámpára?
Egyik helyen azt hallom, hogy csak ugyanolyan szerelhető bele, ami gyárilag bent van, másik helyen azt mondják, hogy átszerelhető nyugodtan. Közben pedig olvastam, hogy csak olyan "módosítás" hajtható végre a gépjárművön, ami gyárilag is létezik hozzá (ez alapján, ha nem gyártották volna xenonnal ezt a típust, akkor hiába építek mosót és magasság állítót, akkor sem lehet belőle xenonos).Read only...
-
Rick4
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Office és Office 365 topic
- PlayStation 5
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Microsoft Excel topic
- Apple notebookok
- Autós topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest