-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bitpork
nagyúr
válasz viktor82 #77491 üzenetére
pl ez a VCDS
Arra viszont nagyon kell figyelni h nem minden autóhoz jó minden kábel és program!Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
TaaT
nagyúr
-
vendingo
veterán
Lenne egy kis problémám. A bal oldali tükör kicsit mozog.
Olyan, mintha egy 1000wattos láda mozgatná max hangerőn...vibrál, nem áll stabilan a helyén.
Kell félnem, hogy elhagyom, vagy mi a módja a fixálásnak? (elektromos)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
net84
őstag
válasz Ace owner #77489 üzenetére
Telefon/kütyü 5V USB töltőre gondolsz?
Abból most rendeltem egyilyet.
Előtte ilyen volt. De azt még itthon vettem ~2.500.- Ft-ért. Ennek sem volt gondja, amíg el nem repült az autóba (széthullott az érintkezős része), majd nem próbáltam a kék ledet pirosra cserélni.
Ezeknek a mini, olcsó kütyüknek a hátulütője, hogy a legtöbben nincs biztosíték, így ha posszan, akkor elnyomhatja mindazt, ami rá van kötve.Ha motor akku töltő, akkor pedig digitális.
[ Szerkesztve ]
Read only...
-
Ace owner
addikt
Ki milyen autos toltot hasznal? Kellene nekem egy de nem tudom melyik a jo ami nem kur szet semmit. Ebayrol rendelnem,de ebayes topicban nem mondtak semmit.. Tartom mar van,de azt is mutathattok amibe belefer a tepsim
Galaxy Fold 4
-
Dr.Zoo
őstag
válasz Kicker #77483 üzenetére
Ha eddig a 127e km alatt 4x cseréltek olajat, akkor az lehet hogy nem tett jót a mocinak. (?)
Értem hogy a gyár ezt írja elő, meg a szervízkönyv is ezt írja, de szvsz így hamar elkopnak a dolgok..Szerk.: olvasom tovább, a 15e nem rossz, de én a 12 éves 240e futott PD-ben 10e cserélek olajat, a nívópálcán egy millimétert nem csökken az olajszint két csere között..
És Motult öntök bele.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
Morris
veterán
válasz Kicker #77483 üzenetére
A könyv szerint az 1000km/1liter olajfogyi teljesen normális.
Lehet, hogy túl vékony neki az 5w30.
Gondolom nem füstöl.
szelepszár-szimering csere?A 30.000km-enkénti olajcserét el kell felejteni.
Nincs az az olaj ami ennyit bír. Vagy ha igen, akkor a gyűrűk amúgy sem 100%-ig zárnak a dugókon, így az üzemanyag simán lejut a karterba. Ennyi megtett km után az olaj felhígul, és a kenése jóval rosszabb lesz![ Szerkesztve ]
-
Kicker
őstag
Sziasztok, már egyszer írtam ezt, de mostani jelenséget is meg kell hogy osszam veletek...
1.6 benzin, BSE motorkód, passat 2007
127.000 km-el vettem két és fél éve, nem tudom akkor milyen olaj volt benn, de 30.000-es ciklus volt az olajcserének.
Én 130.000 km-nél vezérlést, vízpumpát cseréltettem a VW szervízben, utána 142.000 kmnél cseréltem először olajat, az előírt 5w30-ast kapta (castrol), és átáltunk a 15.000 -es ciklusra.
Nos azóta volt egy Prágai oda-vissza út, 4 fővel, 4200-es fordulaton az út 65%-án és azóta eszegeti az olajat ezen a terhelésen, most az utóbbi két hétben voltam BP-n kétszer, és már ki is jelezte, hogy kevés az olaj, pedig magas fordulaton max 400 km-en mentem, és elment majdnem egy liter olaj belőle... kicsit aggaszt...szerintetek merre kéne elindulni ezzel a jelenséggel? Elég a tömítéseket megnézni? látványos olajnyom nincs.
Esetleg valami adalékkal kéne próbálkozni?Arról ismerik futball körökben, hogy egyik meccsén kettőt bólintott, egy gólt és egy nézőt.... muhaha
-
-
viktor82
őstag
Én azt hittem eddig ,hogy blaupunkt a 310-es.ha fel másolom a letöltött file-t egyszerűen nem ismeri fel.gyarilag cd- n van azt hiszem V4 behelyezem a cd- felmasolom az se-re más filek mint a letöltött
”A történelmet mindig a győztesek írják.” ...és mindig ők a felszabadítók
-
ab81
csendes tag
konklúzió: az rns-315 egy fos. a szoftverre nincs frissítés (ez még nem lenne gond önmagában), a térképek ritkán frissülnek és original sd kártyán kell megvenni őket kurva sok pénzért, mert a kártya nem másolható. ehhez képest az rns-510-re (columbus) minden szépen letölthető ingyen.
-
ab81
csendes tag
ebay-en is körülnézve, a v6-osnál nem találtam újabbat sem kelet, sem nyugat európára (nem tudom hivatalosan hol tudnám megnézni van-e újabb), és piszokdrága
-
ab81
csendes tag
válasz bitpork #77468 üzenetére
köszönöm, közben megtaláltam én is ezt, de ez nem csak az octaviara van? az enyémben a menü tök nem így néz ki.
ilyenem van egész pontosan, eszerint 32gb-s sdhc kártyát is megeszik:
https://mediaportal.skoda-auto.com/resource/documentation/manuals/en/Superb/05-2011/Navigation/B6_Superb_Amundsen_NavigationSystem.pdf[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Csak SD kártyáról frissíthető.
Itt a legfrissebb elérhető verzió.Vagy megveszed ezt. Ahogy látom 2014-s térkép még nem van !?
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ab81
csendes tag
sziasztok, remélem jó helyre írok. van egy skoda superb-m, amibe a kisebbik (amundsen) navi került. elég vicces ez a kisképernyő ebben a kocsiban, de hát ez van, a semminél jobb. ha minden igaz, ez a VW konszernben RNS-315 néven ismert. kérdéseim:
1. szoftvert lehet/kell rajta frissíteni vhogy?
2. nyugat-európai térkép került rá (nem tudom miért), a kiírás szerint v6. budapest környékén jópár helyen nem ismeri az utat, lehet vhogy frissíteni?
3. a térképben nincs benne horvátország, bele lehet vhogy tölteni? vagy honnan lehetne kelet-európai pakkot szerezni, amiben az is bennevan?
4. bármi tipp, trükk van ehhez az egységhez? nem egy nagy szám, a 20 ezres gps-emre rakott igo sokkal jobb (és 2x akkora a kijelző), de ha ez van benne, akkor ezzel kell élniköszönöm!
-
degec
senior tag
na mi van itt ? nem vagyok két napig mert a pd-t reszelem reszeltetem, erre elkókányolódik a fórum itten ! ilyen nagyon negatív hullámok bombázódnak..[link] mennek itt hogy csak a dízel csak a pd... istenem..CSAKATSI ! (3. generációs)
B6 csodámban ez a 170 lovas moci kezdi az idegeimet megenni, map szenzor csere után jobban teljesít! úgy néz ki ! nem kiabáljuk el ! -
molnarpeter
nagyúr
Ahogy nézem, csak KK futómű (korláttal korrigált ). Betett nekünk az eső, majd remélhetőleg kamion viszi ezt a búzát is a többivel ömlesztve, így nem túl termelékeny Csak legyen pár nap szárazság megint, és ne dőljön le, ami még aratatlan... #justvidékithings
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz molnarpeter #77455 üzenetére
Lehet ebben az audiban meg 8 nagy zsák búza volt?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
molnarpeter
nagyúr
Por alá Az eleje kicsit magas, nem fordítva szokták?
Ha már téma, mi is ültettük ma a Golfot. 7 nagy zsák búza be hátra de hogy milyen siralmasan nagyot kúszott úgy, hogy hátul kicsivel 2 bar alatt voltak fújva a gumik, rövid úton lett belőle 3 bar (elől persze természetesen mindig max nyomás van a kúszás-súlyelosztás miatt).
[ Szerkesztve ]
-
-
Ck.
addikt
Na holnap hajnalban indulok a kompóttal és az Ódival haza. Előtte Stuttgartban egy kis kitérő, aztán irány Szeged és a doktor bácsi. Reméljük nem lesz nagy gond. A motorolaj szint továbbra is változatlan, pedig csöpög vmi. A hutoviz fogy, nekem van egy olyan gyanúm hogy csak az keveredik fel az alsó burkolaton megmaradt korábbi olajsárral és amiatt van pici érményi nagyságú olajos pötty alatta. Meglatjuk.
Porki, otthon leszel mostanában? 2 fős minitali megint?[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
Ezért fizetnek egyesek...pedig csak a Németországban dolgozó pereputtyos vendégmunkásokat kell megnézni utazás közben
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Ehun -e nektek tyuning
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
ßrainiac
addikt
Nalunk a gyerek csak 10 honapos de mar most utalja az ultetest. Amint leultetem, elkezd nyafizni
"idehaza a gyári magasság való! "
Es nekem sikerult a gyari magassaggal is meghorzsolnom ketszer a koptatokat, egyszer egy nyomvalyus reszen pedig az alja ert le..
(Mondjuk nem tudom, hogy a GTI-n van-e gyari ultetes, de nekem ugy tunt, minden Golf meg Passat ebbol a korszakbol - '97-8-tol - eleg "alacsony")
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz Ace owner #77439 üzenetére
Hát én már kinőttem ezekből! mire jó az ha szart is kirázza belőled az autó? volt ültetve a Golfom kb 1 hónapig! használhatatlan egy fos volt az autó! nem tudtam lemenni egy mélygarázsba! a fekvőrendőrnél imádkoztam! 2 szer megkellet gondolom hol és merre járok! áááá állandóan csak szakadt lefele minden róla! köszönöm szépen elég volt, idehaza a gyári magasság való! áldom a napot mióta gyári a magasság ismét! Nálam maximum 4 szép felni! és fólia! ez minden autón jól mutat! megnézni a fiatal! és az idősebb korosztály is! Tuningolt autót már alig alig látok.. régen nagy divat volt! mikor kb ment a Halálos Iramban 1! de ahogy manapság látom vissza vannak alakítva gyárira.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Guszta a 18 as Mille miglia felnikkel [link]
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #77432 üzenetére
Ilyet még közelről se láttam, amerikainál meg tárcsa fel, betét bepattint, és ott csak az úszó féknyereg gumihüvelyeit kell kitakarítani, meg a szilikonzsírral bekenni. Nincs is velük különösebb gond két ilyen művelet között. Való igaz, egy párat már felraktam, sőt, van pár típus, aminek annyira jó ismerője vagyok, hogy a szerelők hívogatnak, mit hol találnak. Csak ugye az nem Vw.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
#89874944
törölt tag
Megérkezett az új kábelem
Thursday,14,August,2014,19:28:01:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910
Mileage: 191480km-118980mi Repair Order: meres
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 (1995 > 2001)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77
Mileage: 191480km/118980miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 3B0 907 557 E
Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D01
Coding: 04001
Shop #: WSC 06335
VCID: 2B55E127D9F0EB46111-4A3A
1 Fault Found:
00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation
18-00 - Upper Limit
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.lbl
Part No: 8E0 614 111 AB
Component: ABS 5.3 FRONT D00
Shop #: BB 24548
VCID: 5EB378F3DAC24EEEC6F-5000
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 8L0-820-043-2D.lbl
Part No: 8L0 820 043 D
Component: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75
Coding: 04140
Shop #: WSC 06335
VCID: 29591B2FD30CF956E3D-2580
No fault code found.
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags Labels: None
Part No: 8D0 959 655 A
Component: Airbag 6 Audi DE1
Coding: 00004
Shop #: WSC 06335
VCID: 3467FA5B04CEB4BE40B-515A
1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal too Low - Intermittent
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments Labels: 8D0-919-xxx-17.lbl
Part No: 8D0 919 861 C
Component: B5-KOMBIINSTR.UN4 D02
Coding: 00142
Shop #: WSC 00840
VCID: 3169F34FFBDC81962BD-4A3A
Subsystem 1 - Part No: IMMO
Component: IDENTNR: AUZ8Z0VN210542
IMMO-IDENTNR: AUZ8Z0VN210542
No Faults Found
or DTCs not supported by controller
or a communication error occurred
-------------------------------------------------------------------------------
Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl
Part No: 8L0 862 257 G
Component: ZV-Pumpe, DWA, Funk D05
Coding: 13130
Shop #: WSC 06335
VCID: 3979CB6F23AC49D693D-4DD6
11 Faults Found:
01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)
35-00 - -
01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Driver's Side
35-00 - -
01372 - Alarm triggered by Door Contact Switch; Rear Passenger Side
35-00 - -
01374 - Alarm triggered by Terminal 15
35-00 - -
01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring
35-00 - -
01369 - Alarm triggered by Hood Switch
35-00 - -
01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch
35-00 - -
01389 - Tailgate Open Switch (F124)
29-00 - Short to Ground
00991 - Interior Lights
28-00 - Short to Plus
00955 - Key 1
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
00956 - Key 2
09-00 - Adaptation Limit Surpassed
-------------------------------------------------------------------------------
Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl
Part No: 4B0 951 173
Component: Innenraumueberw. D03
Coding: 00101
Shop #: WSC 06335
VCID: E0CFC60B60B6F81E743-4A9C
No fault code found.
End ---------------------------------------------------------------------A lambdaszonda hibát már sokszor töröltem, rögtön visszaírja.
Végigpötyögtem a csoportokat, olyan 4 helyen volt lambda factor, mind 0,97 vagy 1,00 kétezres fordulaton is, meg sem moccantak a mért értékek.Knock sensorból 4 volt egy csoportban, egy eléggé eltér a többitől: 0,64 0,62 0,66 0,74
Ami furcsa, hogy csak 1-től 22-ig mérhetőek a csoportok, utána az összes, 255-ig nem elérhető ez normális, vagy rossz a kábel?
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
-
Cheesy
őstag
Motorkódot és alvázszámot bediktáltam, meg elküldtem a srácnak a képeket a beszerzendő alkatrészekről. Így be tudta azonosítani őket.
Mester közben kicserélte a csöveket és.... még nincs kész. Talált egy műanyag idomon valami hajszálrepedést (biztos hajszálnyi az?!), de hogy hozzáférjen le kell bontani egysmást (injektorfedelet emlegette). Péntek-szombaton nem van, így csak vasárnap délben tudom keresni megint. Pedig mentem volna szombaton Debrecenbe.
Mindez azért történt feltehetőleg, mert amikor ki- és beszerelte a fojtószelepet (kitisztítás miatt), ott meg lett bolygatva a 14 éves technika. Ez van.
[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #77426 üzenetére
Nem a kopás a lényeges, hanem hogy mi van kenve (és mennyire), gondolom a tárcsa- betétcsere része a kencézés is. Erre néznék rá év vége felé, gyanítom szárad mint minden más..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
zsolt19900
őstag
sikerült resetlenem az olaj szervizes lámpácskát boldog lettem
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Rick4
félisten
válasz tomcsi23 #77424 üzenetére
Nem tudom ez a betét hogy kopik a bő két tonnával, meg az automatával, 4000 km alatt még nem kopott el, ebből saccolván addigra belemegy még 20 körül. Akkora lehet már esélyes.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz VR6-Fan #77420 üzenetére
Hanem mit? Mint mondtam, nincs tapasztalatom csak az amerikaiakkal, ennek a fékjét se láttam közelről, olaj és szűrőcsere volt eddig, az összes féktárcsa, betét új volt, mikor vettem. Annyira nem érdekelt, hogy csak ezért szétszedjem.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
bitpork
nagyúr
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Ace owner
addikt
Mennyire beteg már
Galaxy Fold 4
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #77411 üzenetére
Lesz, persze, csak melyik részén forrósodik? Mert onnantól, hogy a betét melegszik el, elég sok kell még a tárcsa repedésig, aztán onnan még egy kiscsi a fékfolyadék- forráshoz, és onnan még elég sok idő van a gumicsúszka alatti paszta forrásáig.... De ha már a paszta is sistereg, tuti lejöttél motorfék nélkül a himalájáról is... Szerencsére itt az alföldön ilyesmibe nem olyan egyszerű belekeveredni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
válasz bitpork #77408 üzenetére
Amerikaiaknál van tapasztalatom, oda az az előírás. A gumi csúszkánál már nem lenne szabad forrásig hevülnie semminek, de 150°C-t ez is kibír, a lobbanáspontja 200°C fölött van. A féknyeregben ott a használt félolaj, és annak a forráspontja se túl magas, típustól és víztartalomtól függően 150-250°C körül van, és az kissé közelebb van a valóban magas hőmérsékletű részekhez, A rézpaszta meg 800+ °C-t bír, az nem kérdés, hogy hőterhelésre jobb, más kérdés a többi igénybevétel. Lehet a Vw-nél ez van előírva...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
Pont ezért mondom, hogy van egy határ. Azzal nem hinném, hogy hosszabb távon az ártatlanokra veszélyesebb kategóriát verdesné valaki, hogy nem kapcsol lámpát. Mint ahogy ezt sem küldtem sehova, ennél valószínű kissé súlyosabbat se fogok, de ki tudja, biztosan lesz olyan, ahol már lépni kell.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! találkozott már valaki a következő hibával? Nem rég fedeztem fel, áll az autó nem jár a motor, és ha rálépek a fékre akkor valami nyikkan egyet, ha megint rálépek akkor megint nyikkan, olyan mintha a jobb elejéből jönne! ha be indítom az autót akkor is ugyan úgy csinálja fékfolyadék szint rendben!
-
Rick4
félisten
Pl ez is milyen már: [link] "aGolfot vezető fiatalok nemrég vásárolták az autót, a településen is nagy sebességgel cikáztak fel-alá." Senki nem szólt neki, hogy óvatosabban, öcsém? Elég egy leugró turbocső, és máris pukk, aztán annyi. Én erről beszélek, nem kellene becsukott szemmel, becsukot fülekkel járni.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Új hozzászólás Aktív témák
- Amazon Fire TV stick/box
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Le Mans Ultimate
- Házimozi haladó szinten
- Filmvilág
- Autós topik
- De mennyi az annyi?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest