-
Fototrend
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Aktív témák
-
-
válasz
qnadam
#53397
üzenetére
Hát igen, a WiFi-nek sajnos ez a hátránya, nem a legstabilabb kapcsolat. Viszont UPC Horizon-nál legjobb tudomásom szerint csak a visszirányú kérésekre van használva, tehát az IPTV-vel ellentétben az adás stream itt már a DVB-C részen jön vissza, és nem a Wireless linken, tehát csak minimális forgalom van rajta.
-
Treck
aktív tag
válasz
Gubek-Einste
#53394
üzenetére
Ez erdekes, mert nalam meg nem mukodik, pedig HD-s box van, HD elofizetessel
Horizon Go-ban viszont mukodik (szgepen, telefonon, tableten...) -
válasz
Intruder2k5
#53396
üzenetére
wireless bridge nekem működött, igaz az csak g-s eszköz volt. nem tudom, hogy vezetéken is így járnék-e, de nem volt stabil. n-es lehet már jobb lenne.
-
-
Kaptam egy uj mediaboxot de ahhoz hogy visszatudjak bezni musort kabelen keresztul kellene mert ugy wifi lehetoseget nem tud a mediabox tehat kabelen kene osszekotnom a routerral. Azt viszont nem tudom megoldani. Arra van lehetoseg hogy usb en keresztul egy wifi antennat dugjak a mediaboxba vagy ahhoz kene valami rendszer legyen a mediaboxon hogy hasznalhato legyen.?
Fekete es hd es a mediaboxom -
válasz
Diabo6
#53375
üzenetére
Szürke vagy fekete a box-od? Van rajta HDMI csatlakozó?
Jelenleg csak, utolsó info szerint, HD-s box-okon megy a visszajátszás. -
cigam
titán
válasz
qnadam
#53388
üzenetére
Nem feltétlen. Már az analóg korszakban is megvolt ennek a módja VPS (PDC), szóval nem műszaki akadálya van. De akkor ki venné fel a reklámokat?
GoodSpeed
Nem keepass-t használok, a telefonon semmilyen jelszókezelőt nem használok, ne magadból indulj ki. Természetesen, ha nagyon akartam volna, akkor megnézem a hozzá tartozó jelszót, de nem ezen bukott meg a problémám megoldása. Csak arra kellett hogy ők is reprodukálhassák a hibát, és tippem szerint csak ezután kerül tovább a hiba egy valódi írástudóhoz, aki érdemben foglalkozni tud a problémával.
Nem ez az első eset, hogy úgy tűnt, egy "előszűrésen" esek át. Tippem szerint egy általános problémamegoldó itinerből dolgoznak, és csak bizonyos egyértelműen hibának tűnő eseteket passzolják tovább. -
#41133696
törölt tag
"1. Ha te kukutyinban vagy, nem tudod megnézni az otthoni gépeden, hogy mi a jelszó."
De megtudom, mert az okostelefonom nálam van akkor is, azon meg Keepass ott van friss adatbázissal, ami tartalmazza a szolgáltatókhoz illetve a szolgáltatói eszközeimhez tartalmazó belépési adataimat.
A 2. pont már érdekesebb kérdés.
-
norberto_th
aktív tag
A horizon Go-ról van szó? Mert nálam is lezárták a hibajegyet de nem oldódott meg semmi az égvlágon!

-
cigam
titán
válasz
#41133696
#53386
üzenetére
Már hogy lenne user error?
1. Ha te kukutyinban vagy, nem tudod megnézni az otthoni gépeden, hogy mi a jelszó.
2. Az ügyfélszolgálatosnak mi köze a felhasználó/jelszó párosomhoz? Nem véletlen, hogy a mobilszolgáltatóknál is barkóbáznak a pin kód megadással, amikor azonosítani akarnak.Ma felhívtak (megint), és kérdezték, hogy fenn áll-e még a probléma, és hogy mi a felhasználónevem/jelszavam. Megadtam, majd közölték hogy kipróbálják több helyen is, és visszahívnak. Visszahívtak, és állítólag a központi rendszerben állítottak valamit, nekik most jó, próbáljam ki én is, most zárják a hibajegyet.
Miért nem lehet egyből ránézni arra a központi beállításra?! Miért kell nekem győzködnöm őket, és 3x bejelenteni ugyanazt a hibát?
-
R3laX
addikt
-
-
ztsoft
őstag
Nálam a Horizon Go-val játszották el ezt (nem tudtam belépni, mindig elutasított, közben a UPC Phone beengedett), egy hétbe került, mire sikerült megoldaniuk (a hiba okára nem derült fény).
Ahogy látom egy cseppet sem fejlődnek e téren, már-már katasztrofális a helyzet. Sajnos már adatvédelmi határokat is súrol egyes hibájuk.
A napokban gondoltam váltok tarifacsomagot a Vodafone-nál, az új Tuti-ra (feltöltő kártyás).
Kezdésnek utána járás, apró betűs rész keresése. Nagy meglepetésre, mindent gyorsan megtaláltam, nem kellett turkálni, felesleges dolgokat átnyálazni!
A váltást a saját alkalmazásukkal végeztem, nem volt 5 perc! Anno a regisztráció is gyorsan ment.
Eddig, 2004 óta semmilyen összetűzésem nem volt velük (voltam előfizetéses, most kártyás), még csak félreértés sem volt, a szolgáltatásuk hozza az elvárhatót, elégedett vagyok velük.Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy van hova fejlődni a UPC-nek, mind szolgáltatás, mind ügyfélszolgálat terén!
Tudom, ha nem vagyok elégedett, akkor miért vagyok még itt. Csak azért, mert nincs konkurencia.
Sajnos, csak a netet arany árban mérik, mobil net adat korlát, meg drága. A TV nem gond, műholdon van választék, a telefon meg csak dísz. -
Brumi
senior tag
válasz
ArthurShelby
#53381
üzenetére
Pont, hogy a jobban képzett karbantartók halmoztak hibát hibára és a telepítős tudta megoldani a problémákat.
Kábelezés előtt kérdezd meg, pontosan milyen anyagokat használnak, mert ha nem ők csinálják, akkor bármi hiba van, rögtön arra fogják rá, hogy minden rossz a falban és kívül új kábelt kell húzni. Én azért nem hagytam magam, mert tudtam, hogy elvileg mennie kell. -
cigam
titán
válasz
#54715584
#53380
üzenetére
Pont azért, hogy elejétől a végéig rajta legyen. A tervezett műsor (ami hetekkel korábban készül) gyakran csúszik több percet. Pl. egy élő adás elhúzódott, vagy jött egy új reklám a reklámblokkba, egy epízód hossza tévesen szerepel az adatbázisukba, stb... Az automatika ezt nem tudja lekövetni, nincs róla információja, egyedül az EPG adatai-hoz tud igazodni.
-
#54715584
törölt tag
Tegnap belefutottam én is a műsorvisszanézőbe, biztosan volt már erről szó, de 300 hsz-t nem olvastam vissza.
Szóval ami fura volt, hogy elkezdtem visszajátszani egy éppen adásban lévő műsort, ami onnan indult, hogy még az előző műsor vége + reklám is benne volt, majd az időtartam szerint a még el sem kezdődött következő adásból is volt benne + 13 perc. Ezt hogy? Mert ez olyan volt, mint amikor beállítok egy felvételt +- néhány perccel.
Félreértés ne essék, üdvözlöm ezt a lehetőséget a Cisco boxon is, mert ha lemaradok valamiről, akkor újra tudom kezdeni rögtön, anélkül, hogy napokat várnék az ismétlésre (ha van) és remélem lesz HD adókra is. Csak ez így furán jött ki.
-
cigam
titán
A telefonos támogatás sincs a helyzet magaslatán.
- Bejelentem hibára, hogy a horizon go-ban nem játsza le a fílmeket, mondván nincs rá előfizetésem. Másnap felhívnak, és kérik hogy telepítsem újra az alkalmazást, a hibajegyet zárja.Természetesen az újratelepítés után sem volt jó.
- Bejelentem hibára, hogy a horizon go-ban nem játsza le a fílmeket, mondván nincs rá előfizetésem. Az alkalmazást is újratelepítettem, de a WEBoldalon sem engedi a lejátszást. Másnap felhívnak, és kérik a myupc adataimat, hogy beléphessen a profilomba. Fogalmam nincs mi a jelszó, jelszókezelőt használok. Jó akkor törli a profilomat, és hozzam létre újra, ha gépközelben leszek, és a hibajegyet zárja.
Miután létrehoztam az "új" profilomat, ugyanúgy nem működött.
Azóta még nem hívtak vissza.
-
R3laX
addikt
Sziasztok!
Az a problémám, hogy most lett 120-as UPC netem(Connect Box-os) Tatabányán, aminél a sebességgel nincs is gondom, mivel 124/10-et mér speedtestben elfogadható 16ms-os pinggel. Viszont ez a gyakorlatban néha úgy néz ki, hogy töltene be egy oldalt, majd kiírja hogy nem talált kapcsolatot, ezután továbbmegy. Illetve sok más oldalon is gondolkozik mielőtt elkezdené szerencsétlen betölteni az oldalt. Interneten is játszom, ez Battlefield 1 multiban is úgy mutatkozik meg, hogy egyes szervereknél pinget sem tud mérni, illetve szinte bármelyik szerverre csatlakozva folyamatosan csatlakozási hibát jelez. Szerintetek mi lehet a gond? MTU-t is állítgattam már, de ugyanúgy beáll a weboldal...
-
#41133696
törölt tag
Akkor nincs gond
Feltételezem, a UPC-nél fel voltak egyébként is tüntetve, én csak a zöldeknél találkoztam azzal, hogy a csomagnál nem lehetett tudni a komponensek árát... de már ott is megoldja az NMHH 
(#53373) GoodSpeed: Link javítva

-
Brumi
senior tag
Sziasztok!
Csak egy kis történet arról, hogy milyen jó szakemberek dolgoznak a UPC-nél:
Feljújítás volt a lakásban némi falmozgatással, így átkerült a UPC elosztója kb fél méterrel arrébb (két végpont van a lakásban kialakítva, ami ebből az elosztóból megy). A villanyszerelő természetesen nem nyúlt a kábelekhez, azok lógtak ki a falból. Kihívtam a UPC embereit, hogy vizsgálják meg a csatlakozókat, ahol kell, ott cseréljék és tegyék be az erre kialakított fali dobozba. Fizetős a szerelés, de sebaj, nem vészes. Én nem értem rá, nem voltam otthon, de jöttek az szerelők, el tudtam intézni, hogy beengedjék őket. Hazamentem, minden rendben lévőnek tűnt. Régebben a nappaliban simán működött a net és a tv is, a felújítás után is ide akartam visszatenni mindent. Vasárnap volt a nagy nap, hogy telepítsek mindent, közben megrendeltünk még egy boxot (a hálóban maradt a régi box, a felvevős, a nappaliba ment volna az új).
Első gond: a nappaliban lévő kábel tök süket, semmi nem jön rajta, pedig ez régen hibátlan volt, egészen addig, míg a szakemberek hozzá nem nyúltak. Hívtam másnap az ismerős villanyost, mert a UPC emberei úgy mentek el, hogy azt mondták minden működik, egyből arra gyanakodtam, hogy a kábel el lett fúrva a falban, így hozattam vele minden cuccot az áthúzáshoz (csak egy szakaszon, az egészet nem lehet cserélni). Kiderült a kábelnek semmi baja, de a csodálatos szakemberek rajtahagyták a szigetelést a rézdróton és úgy dugták be az elosztóba. Szigetelés leszedve, a net már működik.
Második gond: tegnap jött a UPC újabb szerelője a modem és az új box telepítésére. Már semmi nem ment ezután, persze a szlogen a szokásos: rossz a kábel a falban! Így felújítás után ez zene füleimnek. Kb két óra vacakolás után mondtam, hogy nézzük meg új, falon kívüli kábellel. Ez is rossz. Mondtam, hogy ne szívassanak, eddig minden jó volt, a két korábbi szerelő rontott el mindent. Szegény srác mindent megvizsgált, mire kiderült, hogy az első csapat az elosztóba rossz helyre dugta a kábeleket, a tényleges bejövő nem a jó helyre lett bedugva. Átcserélte és utána tökéletesen ment a szolgáltatás, 3 órába tellett, mire a fiatal srác helyrehozta a korábbi profi csapat munkáját (ő mondta, hogy a jobb szakemberek vannak a karbantartóknál, a telepítők a kevésbé tapasztaltak). Természetesen az első csapat munkájára hivatalosan is panaszt tettem a UPC-nél, és erre bíztattam a srácot is, mert emiatt volt ott nálunk fél 10-ig este. A munkáját és a kitartását meg ezúton is köszönöm! -
Diabo6
senior tag
Sziasztok!
Van egy előfizetésem, tv-net-telefon. Sima box, nem felvevős, nem tekergetős, nem is HD. A napokban vettem észre, hogy a műsorok közül némelyiknél van egy play-jel, olyanoknál is, amik már lementek. Rányomtam és lejátszotta a délutáni filmet. Mikor történt ez a frissítés? És hogy hogy az alap boxomnál van ilyenre lehetőség?
illetve érdekes volt még, hogy az adott műsort nem az elejétől játszotta le. Ez miért lehet? Tudtok segíteni?
köszönöm -
cigam
titán
válasz
#41133696
#53373
üzenetére
"Főszabály szerint az internet-előfizetésre jutó díjrészt külön sorban kell feltüntetni akkor is, ha egyébként egy több szolgáltatásból álló csomagról van szó, aminek csak egy havidíja van."
Mindegy hogy hogyan jutsz hozzá, azt külön tételként kell szerepeltetni a számlán.
-
#41133696
törölt tag
válasz
o.gaby
#53372
üzenetére
Ezért is szerencse, hogy nekem mindenképpen külön van feltüntetve, mert csak Internetem van. Korábban az Invitelnél nem tudtam belőlük kiszedni a csomagban mennyibe kerül külön az Internet

Ma voltam Debrecenben, T-34/85-öt nézni - Youtube , és mivel nincs február óta mobilinternetem külön, plusz tegnap megnéztem, hogy a Wi-Free engedélyezve van e annak ellenére, hogy a CB kábelmodem módban van, így tudtam, amikor a telefonom hangjelzéssel tudatta, hogy a Tank mellett is van Internet kapcsolata, az csak a Wi-Free lehet

-
o.gaby
tag
válasz
norberto_th
#53371
üzenetére
Minden internet olcsóbb lesz 9%-al (mobilnet is), ha az külön tételként megjelenik a számlán.
-
norberto_th
aktív tag
Főleg hogy ez jelenleg is érvényes előfizetőkre is vonatkozik e, értelmezésem szerint igen.
Kivi leszek hogy a mobilnetes csomagokra is. Én 4300-at fizetek a netért a csomagom szerint, akkor ezek alapján ez kb 410Ft-al lesz olcsóbb?! -
cris78
őstag
válasz
Gubek-Einste
#53368
üzenetére
Ebbe a mobilnet is beletartozik?
És mi a helyzet a csomag ajánlatokkal? Esetleg a személyes csomag ajánlatokkal? -
-
norberto_th
aktív tag
válasz
kabelmania27
#53360
üzenetére
Adni fognak jóváírást meg h elnézést elnézést, mondom 1,5 hónapja ezt hallom

-
-
kabelmania27
félisten
válasz
norberto_th
#53359
üzenetére
Próbáld meg.
-
norberto_th
aktív tag
válasz
Gubek-Einste
#53350
üzenetére
Nálam egy hónapja kockásodik olyan szinten a tv hogy este inkább kikapcsolom a fenébe mert nézhetetlen, az elmúlt pár napban már jobb de még mindig nem 100%. Kétszer is hívtam őket legutóbb felvették reklamációba h talán adnak jóváírást mert 72 órán túli de semmi azóta és ez volt szeptember 30-án.
Szerintetek? Lehet ma felhívom őket megint. Szeptember 15-én adtam le a hibajelentést. Most meg van Október 25. -
cocka
veterán
válasz
Dan-szan
#53355
üzenetére
Én nemrég tudtam meg azt is, hogy nem feltétlen kell egy hálózati eszköznek támogatnia az ac szabványt ahhoz, hogy dual bandos legyen. Csak egy dualos n-es cuccnak nem tudom mi értelme van, miután az acnek pont a sebességnövelés lenne a lényege.
Amúgy ha már UPC... az miért lehetséges, hogy van egy régi TL-R460-as routerem (nincs wifi) és közvetlenül modemre dugva 35 megabitnél nem tud többet. Viszont! Ha kikapcsolom rajta a dhcpt és switchként üzemel a gigabites routeremre dugva, akkor tud 95 megabitet. (100 megabites portok) Hova tűnik 60 megabit, ha közvetlenül a modemre dugom és mi az oka ennek?
-
Dan-szan
senior tag
válasz
Gubek-Einste
#53354
üzenetére
Az ok, azt gondoltam ha már n-s az adó és n-s a vevő szerkezet amivel próbálkozom akkor tudni fogja,de úgy látszik nem ennyire fekete-fehér a dolog.
-
-
Dan-szan
senior tag
Üdv!
Tc7200-on próbáltam az 5ghz-t tesztelni,de sajna a 3 telefon és 2 laptop sem "találta" meg
. Van esetleg valami menete, trükkje a dolognak amit nem tudok ? -
cris78
őstag
válasz
Gubek-Einste
#53350
üzenetére
és Kábelmánia!
Köszönöm!
Jelentettem megint a hibát.
Az, hogy tönkre megy valami azért adhatnának már valami ajándékot
Én megértem, hogy külső tényező okozta a problémát.
De ha elromlik a tv-m nekem is fizetni kell a szolgáltatást, nem érdekli őket, hogy miért nem nézem.
Az utolsó mondat irónia
Csak hát lehetne jó fej a szolgáltató is..... -
-
cris78
őstag
Sziasztok!
Ha nincs szolgáltatás mikor és miért lehet reklamálni?
Tegnap 9-kor megint részleges áramszünet Csepelen. Éjfél körül jött vissza az áram. Azóta megint semmi szolgáltatás. Telefonon már mondja is, hogy a XXI. kerületben dolgoznak a hibán. -
tomp
félisten
Tegnap leteszteltem mennyire stabil a Connect box. Legfőképp a kábelnet+belső hálózat.
Szinkronizáltam a OneDrive fiókomat. 131GB feltöltése. Végig 21-22Mbps volt a sebesség. Stabilan, tartósan.
Közben belső hálózaton néztem filmet. PC-lan-modem-wifi 5ghz-chromecast. A korábbi TC modem ilyen helyzetben már megfeküdt nálam. A film akadozott. Connect Box viszont stabilan vitte.
Az olykor megálló wifi oka is lehet, hogy megvan. Fw hiba miatt olykor adatforgalmazás közben is lekapcsolja magát energiatakarékos módba. 2,4GHz-en használom a telefont és olykor 2méterre a modemtől hirtelen leesik a jel 0-ra majd pár mp múlva szépen fokozatosan emelkedik maxra. 5GHz-en csak 1 vonást esik a jelszint. 2,4GHz-en a jelszint 0-ra esése miatt a belső hálózati kapcsolat is leáll. 5GHz-en viszont eddig csak 1x állt meg belső hálón. Internet elérésnél viszont megáll minden egyes "lekapcsolásnál". Érdekesség: ha kikapcsolom a tűzfalat akkor a jelszint nem esik le. Érdekes összefüggés.
Jó lenne lassan egy javítást kiadnia a upc-nek...
A Connect Box tehát piszok jó cucc, csak hát nagyon bugos a szoftvere... -
-=RelakS=-
veterán
válasz
Gubek-Einste
#53346
üzenetére
Incoming LOL in 3...2...1...

-
-
tomp
félisten
Na most, hogy a Műsorvisszanéző megy a régi HD boxokon is, mi az értelme a Horizon boxnak? Eddig legalább a upc mondhatta a visszanéző szolgaltatást mint horizon only. De mostantól? Csilivili UI? Hát ezért nem kell új box...
-
theooracy
aktív tag
válasz
Gubek-Einste
#53334
üzenetére
Köszi, az újraindítás megoldotta....

-
gduck
addikt
válasz
-=RelakS=-
#53341
üzenetére
Ez nem hiba, a HD csatornákon és sok más csatin NINCS lehetőség visszanézésre (csak ahol a kis karika nyilat látod)

-
-=RelakS=-
veterán
-
tomp
félisten
válasz
-=RelakS=-
#53338
üzenetére
Csinálj resetet. Nálam semmi gond nincs. Gyorsabban jön be az EPG. A kiválasztott műsor is 2mp alatt elindul.
-
tomp
félisten
De legalább a régi butább box előfizetők az eredeti minőségben tudják használni a visszanézőt legyen az csak SD.

A Műsorvisszanéző oldalán már ott van a régi box is. Mennyire verték a mellüket korábban, hogy hűűhhha csak Horizon fícsör.

-
kezo0
addikt
válasz
Gubek-Einste
#53334
üzenetére
Ezzel tisztában vagyok. Ezért nem tudja maradéktalanul helyettesíteni/kiváltani a rögzítős boxot. Pontosabban a műsorok saját rögzítését.
-
-
norberto_th
aktív tag
Nálam is megjelent a műsorvisszanéző, csak tekerni még nem lehet meg más egyebet sem, mert megszakad a kapcsolat. Na majd kiforr ez, addig is csatornabővítés sem ártana, mondjuk a HD csatornáknál.
-
cocka
veterán
Csak annyi érdekelt volna, hogy ha veszek egy nem DVB-C-s csak DVB-T-s settopboxot amin van kódkártya nyílás, akkor a mindig tévén kívül melyek azok amikkel még működne?
Oké, hogy ez itt OFF topic, de igazából nem találtam jobb témát, meg persze magam is érintett vagyok UPC témában.
-
-
gduck
addikt
válasz
Okosandroid
#53308
üzenetére
PHILIPS boxra is megérkezett a műsorvisszanéző

-
theooracy
aktív tag
Üdv. Mitől lehet az, hogy egyszerűen nem tudok belépni ennek az Ubee szarnak a webes felületére? Kábellel közvetlen rácsatlakoztatva a 192.168.0.1 -nél azt írja, hogy: "A webhely nem érhető el. A 192.168.0.1 visszautasította a csatlakozást."... Próbaképpen a 192.168.100.1- nél is ugyan ez, bár nincsen bridge módban. Ja és kábelen eddig mindig ment 120 Mbit/s. fölött a net, (120-asom van..) de most az is csak 80-90 Mbit/s-al megy.....
-
cocka
veterán
válasz
sacaboy
#53316
üzenetére
Akkor jól értem, hogy a külön kapható settopboxok vagy médiaboxok a mindig tévén kívül kb. semmi mással nem használhatók?
Csak mert furcsa, hogy akkor minek árulnak settopboxokat, ha a szolgáltatók többsége meg nem támogatja ezeket, így szolgáltatásokat sem tudod vele igénybe venni. Így mi értelme van ilyeneket árulni?
-
cocka
veterán
Hello!
A UPC kódkártya (a chipkártyára gondolok, ami a settopboxba tolható) használható másik, saját settopboxszal is? Vagy a szolgáltatás csak a UPC saját settopboxaival megy?
Illetve a kérdés fordítottja: A Pace HD médiabox használható másik szolgáltató kódkártyájával vagy ez szoftveresen tiltva van?
-
hypp01
tag
Sziasztok
Van nekem egy Samsung típusú tv-m és nem működik rajta a net
Felhívtam a Samsung központot és azt mondták nekem, hogy a IPC-s routert kell átállítani IPV6-ról IPV-4-re
Ezt hol tudom megtenni?Köszi a segítséget
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
Gubek-Einste
#53307
üzenetére
Ja, hát tegnap többszöri áramtalanítás után sem működött a guide. Nem tudom, hogy áramtalanítás után frissíti-e a szoftvert, mert ha igen, akkor lehet, hogy resetelni is felesleges.
A resettől meg azért félek, mert ha a guide továbbra is xar, akkor macerás a kedvenceket visszaállítani
-
Okosandroid
tag
Jelentem Nyíregyházára is megérkezett a Cisco és a Pace boxokra is rendesen a műsorvisszanéző
Az eddigi tesztek,tapasztalatok alapján minden rendben. -
válasz
-=RelakS=-
#53306
üzenetére
Ha azóta nem változott a helyzet akkor mindenképpen érdemes valamit csinálni.
-
-=RelakS=-
veterán
Tegnap este megnyomtam a Guide gombot a cisco boxon.
Ma reggel még mindig "Kérem várjon" felirat
Lehet, nem ártana resetelni a dögöt?
-
cris78
őstag
válasz
Intruder2k5
#53302
üzenetére
És Gubek!
Köszönöm!
Írtam a fb-on. -
válasz
cris78
#53299
üzenetére
Szia!
Írhatsz nekik Facebook-ra is, vagy weben is be lehet jelenteni a hibát.
-
Aktív témák
- REFURBISHED - DELL Docking Station WD19S + 130W töltő
- iKing.Hu - HONOR 400 Lite 5G Velvet Grey Vékony, könnyű, AI-kameragomb 8/256 GB- 2027. 07. 01
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD Strix RTX 2070 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE VERSA H17 600W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Horizon Go-ban viszont mukodik (szgepen, telefonon, tableten...)











