Új hozzászólás Aktív témák

  • arn

    félisten

    válasz ityam #95815 üzenetére

    A 3dmarkok eleg jol kovettek az adott ev tipikus felbontasat, de ez nyilvan fuggott az illeto monitormereterol is. A 90es evekben a sw rendernel az uj cimeknel 15fps is jonak szamitott, ez a 25-30 koruli fps csak a 3ds kartyakkal jelent meg. Az igy szocializalodott gamerek nem csoda, hogy nem acsingoztak a 60fpsre, foleg, hogy 2000 kornyeken kevesen engedhettek meg maguknak combos gepeket. Persze az akkoriban kezdodott kompetitiv korszakbol mar lehetett hallani, hogy vmi minimal grafikaval jatszanak.

    A 32 biten nem tudtom mit lehetett nem latni, 16 biten rohadt pottyos es foltos volt minden - 99ben mar csak 32 bitet hasznaltam.

    Az af es aa meg a 9700pro idokben is nagyon megvagta a teljesitmenyt, csak ezutan kezdett “olcsobba” valni. Szvsz akkoriban tobbet hozott a konyhara, ha a low poly modellek helyett nott a 3d modellek felbontasa, de mar a revolt is tamogatott aat es afet 99ben.

Új hozzászólás Aktív témák