Aktív témák

  • #07746304

    törölt tag

    válasz adika4444 #81279 üzenetére

    Itt már tavaly az utcában fent volt a DIGI kábel, az optika meg az utcasarkon van :D Ja és még akkor szívtam a fogam, hogy az optika már fent van az oszlopon, nekem meg hűségem van :D (szerencsére nem feleslegesen volt Vodafone-nál hűségem). Megkérdezte az ügyintéző, hogy beírhat az új dátumra?! Mert érezte, hogy rezeg a léc... mondom, oké, még most egyszer megpróbálom, mert ebben a hónapban lesz... de ha bármilyen okból kifolyólag meghiúsul (mert itt azért arról is szó van, hogy az embernek át kell rendeznie a napját, szabadságot kell kivenni, vagy egyéb dolgot háttérbe szorítania), akkor elköszönünk egymástól.

    Ebben az esetben megvárom a Telekom optikát (na az még egy év is lehet), Vodafone-on csüngve ügyfélmegtartóval. A TV-re és a Telefonra, már megkötöttem a speciális ajánlatot a Vodafone-nál.

    De felmerül az emberben a gyanú óhatatlanul, ha ilyen "gyorsak" friss ügyfélnél, aki még fizeti a beszerelés / kiépítés költségét is (remélem nem találják ki, hogy 20K, mert ki kellett építeni, mert akkor megint viszontlátásra lesz az ajtóban), akkor mi lehet már meglévő ügyfélnél olyan hiba elhárítás esetén, aminél ki kell szállni?!

Aktív témák