Aktív témák

  • asanci

    csendes tag

    Üdv!
    Aug 17-én területünkön a DIGI átvette az internet szolgáltatást az Inviteltől.
    Innentől megemelte (FTTH) a sebességeket névlegesen 1000/300 MBit/s-re.
    A letöltés ingadozva, de megvolt 4÷5÷800 MBit/s, a feltöltés állandóan és stabilan 310÷320 között.
    Október 23.-án vettem észre, hogy minden oké, minden weblap megnyílik, kivétel a 24.hu.
    No ilyet még nem láttam. Másik gépen, másik böngészővel, de még a DIGI ONT WiFi-n keresztül egy androidos telefonnal sem jött be az említett weblap.
    Írtam FB-n a 24.hu-nak, ilyen hibát eddig senki nem jelzett feléjük. Szerintük csak szolgáltatói hiba lehet.
    Jeleztem a DIGI hibajelentőn a problémát, visszaírtak:
    Az Ön internetes szolgáltatásában beállításokat hajtottunk végre. Kérjük,tesztelje újra a szolgáltatást.
    Próba, bejön a 24.hu minden gépen.
    Rákérdeztem: szerintük csak "újraindították" az ONT-t.
    De: csináltam sebesség tesztet és itt lepődtem meg. Az eddigi stabil >300 MBit/s feltöltés visszaesett a képeken is látható 45÷70÷80 MBit/s-re.
    Többszöri levélváltás (és általuk előírt újabb tesztelés (képeket elküldve) után az ügyfélszolgálat szerint minden rendben.
    Felvetettem hibára, kíváncsi leszek, mit tudnak vele kezdeni.
    No és mi köze az eddig tökéletesen működő internet szolgáltatásnak ahhoz, hogy 1, csak 1 szolgáltató honlapja nem elérhető (A webhely nem érhető el
    A(z) 24.hu túl hosszú ideje nem válaszol.)
    Bocs a hosszú leírásért, de talán így volt érthető a történetem.

Aktív témák