Új hozzászólás Aktív témák

  • ezoltan

    tag

    Úgy néz ki,összeáll végre-valahára Rohadék 2.0,alias Fbee X215 Pro.Úgy is mondhatnám,most szolgál rá keresztnevének (Pro) viselésére. :)
    Gyakorlatilag a vázon kívül minden alkotóelem cserélve lett a túlméretezés és tartósság,megbízhatóság (?)reményében.

    -Runcam Swift 2- a gyári az első beüzemelés során elhalálozott.Vannak szebb,jobb,kisebb,könnyebb képalkotók,de igazából egy rohadt jó kis kamera osd-vel,remek képpel,jó színekkel.

    -Holybro Atlatl HV- a Furibee által bepakolt vtx iszonyatosan melegedett,2 akksi után már zavarosodott a kép.A nagyfesszel is megbírkózó "okosadó" kifogástalanul teszi a dolgát,smart portra kötve szépen lehet kommunikálni osd-n a géppel.A mellékelt hűtőborda mérhetően,tapinthatóan csökkenti az üzemi hőfokot.

    -Kakute F4 V2- Bár szintén Kakute F4 volt a gépben,de miután elszállt belőle a gyro illetve a gyorsulásmérő,erre cseréltem.Hozzáteszem,egymás mellé téve a két vezérlőt,orbitális minőségbeli differenciák vannak.Sejtésem szerint valami másodrendű copy lehetett beszerelve eredetileg.

    -Spedix GS40 4in1 ESC- A gyári szabályzó death roll-okkal szórakoztatott,kizárólag egy tengelyen,egy irányban.Vállalva a kockázatot de a kompaktabb felépítést szem előtt tartva,a sok fórumon dícsért modellre esett a választásom. Igazából no comment,6s képes 40A-es robosztus dög,telemetriával,gyári soft mount-okkal,kondival a csomagban,amit szintén beépítettem.

    -Emax RS II 2306/2400 kV- A noname motorok erősek voltak,jól húztak de egy tényleg kismértékű koppanás után randán elferdült tengely és az általánosságban hamar zörgőssé,kotyogóssá váló csapágyak miatt cserélődtek ezek is.Az új erőforrásokról alkotott pozitív benyomásaimba belerondított az egyik Emax-ról levált mágnes.Semmiféle külső behatás,két akksi próba volt benne.Meglátjuk.

    -Foxeer Pagoda Pro RHCP- Semmi baj nem volt a noname eredetivel,párban rendeltem másik géphez,megkapta.Hibátlan.

    A gép,ami elhatároztatta velem,hogy többet nem akarok Furibee terméket birtokolni. :D A Toyota Lexus-ához vagy a Citroen DS-éhez hasonlóan adott a "prémium-testvérmárka" ugyan (Helifar),de elveszett a bizalom. :N Most,hogy remélhetőleg teljesen összeállt a legó,lassan kezdhetné az élményeket is termelni,mert a cinfüstben görnyedés már nagyon megy a társaságában.

Új hozzászólás Aktív témák