Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
addikt
-
npera
addikt
-
npera
addikt
-
npera
addikt
Jelentem kifestettem a 10-literes "vödröt". A hátsó fal alsó felének a bal fele van kész
Megcsináltam a kis mini-sufni (szerszámtároló) egyik tolóajtaját is. A másikat legközelebb.Még hátra van a fal másik fele, de az már könnyebb. Most ugyanis megcsináltam a teraszajtó körüli részt és azt is, ahol a hőpunepa csövezése fut be a beltéri egységbe. Meg a fiber médiakonvertere, aminek van egy kis szerelődoboza kívül, ahol a nyers optikai becsatlakozik egy olyan kábelbe, amit már meg tud enni a konverter.
Kábé 1-kor elkezdtem grillezni, közben száradt a fal. Aztán kábé 3 körül készen lettem, aztán megetettem a bunkókat. Asszony közben hazaszédült jógáról, aztán csinált salátát és mire készen lett addigra én is le tudtam ülni enni. Mivel csak reggeliztem, ezért volt huzatom rendesen.
Készült csirkemell asszonynak, lazac általános használatra és a fiamnak kétféle kolbász.
Kábé fél 6 óta szemerkél az eső, aztán éjszaka és holnapi nap folyamán elvileg leesik 50 mm eső. Majd meglátjuk. Először 70-et mondtak, most már csak 50, aztán a végén pedig kiderül.
-
Jahno
veterán
válasz Vodike #134891 üzenetére
Haveri körben most már minden is van, nagy mázlik, mikor a mellette álló mindkét autóra dőlt fa, meg kár is rendesen. Van akiknél 2 napja nincs áram, ott most kényszergrillezik a fagyó tartalmát. Tegnap reggel itt faluban is ment az előörs, csinált kupacoktat, utána mindenféle nagy autók lépésben 10-15 fős csapatokkal és rakták tele, amit csak találtak. Jöttem-mentem egy kört, szinte mindenhol zúgott a láncos.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Sipi- #134892 üzenetére
voltam kint a temetoben, haaat azert ott van baj... a temetogondnoksagnak kovetkezo hetre meg van a dolga, de lehet az utana levore is
fater sirjanal levo reszen pont semmi nem tortent, de vannak olyan reszek is, ahol a fakrol elegge szep meretu agak pottyantak le a sirokratöbb drón kell ;P
-
Sipi-
őstag
válasz Vodike #134891 üzenetére
Mi Siófokon voltunk. Ott péntek hajnalban semmi sem volt, csütörtök este fújt a szél, de nem vészesen. Meg esett valamennyi eső. Péntek este dörgött, villámlott, de semmi vészes. Mellé csendes eső volt csak.
Egyébként szép őszies idő volt az elmúlt 1-1,5 hétben is: nappal 25 fok körül, éjszaka 18-20 fokra hűlt az idő. Napközben többször esett az eső.
Sokat voltunk a Balatonnál idén is, de szerintem 10-nél több alkalommal nem tudtunk fürdeni, mert hideg volt a víz és/vagy esett az eső. Az előrejelzést nézve idén már nem is fogunk.
A bp-i mélygarázsban foltokban áll a víz, de lehet közlekedni.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Vodike
tag
válasz NauTiLUS_HUN #134882 üzenetére
Ilyen esot es vihart is ritkan lattam itt felenk. Gondolom nalatok a szomszedban sem volt egyszeru. Mi kaptunk ajandekot is, az a durva, hogy nem hallottuk a hatalmas dorgesektol. Tegnap vegul elvitte a tulaj, ket hazzal arrebbrol. Kertihaz teteje, ami sztem szogelve volt
[ Szerkesztve ]
exTiga
-
Bujdy81
aktív tag
Mennénk nyaralni.
Netrisken kalkuláltam biztosítást, nem tudok fizetni. Éjjel 1-ig OTP karbantartás lehetett, nem ment. CLB sem. Azóta más a hibaüzenet. Nem baj, Groupama lenne a nyerő, kötök direktben az oldalukon. 504 Gateway Time-out. Kisfaszom kicsit kivan... -
hobizoli
nagyúr
válasz NauTiLUS_HUN #134882 üzenetére
az M5 Auchan-nal levo KFC-nel a korforgalom mellett egy 25-30m magas fa elfekudt pihenni
meg a Meta utcai Shell-nel korforgalomnal is meglehetosen sok lombozat volt a fuben, fa toben eldolt, meg nagyobb agak szakadtak le mas fakrol
de a keruleti "Varosgazda" kht-t sem ertem igazabol, mert most nyaron siman lathato melyik fak vannak elszaradva, mert azokon nulla lombozat van
es nem azzal foglalkoznak, hogy ezeket kivonjak a forgalombol, pedig azert az elmult hetekben siman tobb heten at szikrazo napsuteses ido volt, amikor raertek volna erre
tobb fa is mar evek ota ott all kiszaradva, szoval boven eszre vehettek volna, vagy feljegyzik melyik az, es telen kivagjak vagy akarmitöbb drón kell ;P
-
NauTiLUS_HUN
tag
Nálunk itt dél-pesten csak hajnalban volt vihar, olyan fél egytől fél ötig. Úgy villámlott órákon át, hogy a napelemes lámpák úgy gondolták nappal van
Áramszünet egytől fél hatig. A kisebbig UPS két órán át bírta, a nagy amin a hűtők (2 fagyasztó szekrény és egy normál kombi hűtő) vannak még csak egyelőre röhögve kibírta.
Leszakadt a tyúkoknál az árnyékoló, felborult pár cserepes virág illetve dráma, az egyik Smaragdfáról (TM) letört egy kb 25 centi hosszú ágdarab.
Jól megúsztuk.De most jön a következő kör.
[ Szerkesztve ]
-
npera
addikt
válasz -igu- #134876 üzenetére
A fürdés az profit
Ha minden jól megy, akkor a szabadságom alatt (még a jövő hét is az) le tudom festeni a falat, aztán még a szomszéd sufnijának a hátsó falát is le kellene. Meg a kis kerti szerszámos minisufnit és a szomszéd minisufnijának a hátsó falát. Utána már csak a szomszéd kerítését (ami az én feladatom) kell még rendbe rakni. Elvileg 2 panel van szétrohadva, most megnéztem és 4 igazából. Az mondjuk nem nagy meló, csak ne essen amíg festem a paneleket.
Még a zárat kell kicseréljem az ajtón, amíg nincs hideg. Sima kulcsos zár helyett megy bele egy elektronikus Yale cucc. Remélem nem orbitális szopás, a tutorial szerint 17 egyszerű lépés.
-
zetor2000
őstag
válasz npera #134875 üzenetére
Tegnap este itt annyi eső esett, hogy a teremgarázsban megint állt a víz. Ahol ki lehet menni, az nagyjából középen van, oda lejt kábé mindenhonnan. Ott cca bokáig ért a víz.
A ház előtt volt egy fa - illetve még van, de kidőlt szerencsétlen. Felázott a talaj, meg volt némi szél is, azt nem bírta.
Az egyik erkélyem kilóg a ház síkjából, ott volt egy üres vödör, az nagyjából megtelt vízzel, a nagyobbik erkély meg nem nagyon lóg ki a ház síkjából, az ott lévő vödör csak féliig telt vízzel. Cserébe a székek párnái sz*rrá áztak. Persze így most nem kell annyit locsolni a muskátlikat, tiszta profit.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-igu-
addikt
válasz npera #134875 üzenetére
Nálunk majdnem 2 hete minden napra jut eső, néha egész komoly.
Ennek okán inkább átugrottunk az észtekhez strandolni.Az elején kicsit fura volt, hogy csak mi úszkálunk, de aztán megszoktuk, hogy a turisták fotózzák a helyet akkor is, ha jelenlétünkkel belerondítunk a tájba.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
addikt
Ma is haladtam. Lemostam a hátsó falat (alsó felét), aztán lemaszkoltam amit le kell és lefestettem a fehér részeket az ablkok és a teraszajtó körül. Holnap elvileg nem esik, így akkor nekiállok a piros résznek (a fal) is.
Vasárnap este 6 körül elkezd esni majd és a jóslat szerint leesik annyi eső mint egész augusztusban szokott. Valami 70 mm-t jósolnak extrém esetben. Szerintem megint lehet osztani 2-vel vagy 3-al, de azért még akkor is komoly eső lesz.
Megpróbálok délelőtt haladni, aztán tud szikkadni délután, aztán zuhé...
-
-
eattila
őstag
-
npera
addikt
válasz eattila #134864 üzenetére
Itt az iskolai rendszer úgy működik, hogy nem tanítanak meg úszni, de ha nem tudsz úszni, akkor megbuksz tornából és nem végzed el a sulit. Szóval a szülőkre van bízva, hogy a gyerek tanuljon úszni.
Mi igen korán elkezdtük, mert akkor benne van a gyerekben ösztönösen. Asszem másfél évesen már vittük őket.
-
npera
addikt
válasz -NoVa- #134863 üzenetére
Sajnálom.
A fiam totál stagnál az úszással. Most kapta volna meg az 5. alkalommal a medált, hogy meri berakni a fejét a vízbe és mer beugrani. Igazából tudna ő, ha akarna de valami elképesztően lusta, belesz@rik mindenbe és ha kellene valamit csinálni akkor totál passzivitásba rakja magát.
Ha játszik a vízben, akkor simán úszik, merül, beugrik. De ha úszásoktatásról van szó, akkor inkább szétszabotálja az egészet. Ha női tanár van, akkor külön elemében van, mert azokból azonnal hülyét csinál és előadja az invalidust, hogy ő semmit nem tud....
Egy elképesztő csalódás a gyerek eddig. Nem tudom mikor indul majd be, mert jelenleg a képességei 2%-át használja kábé. Nincs semmiféle fizikai baja, egyszerűen belesz@rik mindenbe.
-
MrSealRD
veterán
-
npera
addikt
Kész az első fal felső felének a felső fele. Ami azt jelenti, hogy hétfőn tudom hívni az állványos mukit, hogy viheti az állványt, mert kész vagyok. A hátsó fal alsó felét már meg tudom csinálni állvány nélkül.
A két szélén megint émelyegtem rendesen, de légzésgyakorlattal úrrá lettem a helyzeten és tudtam festeni tovább.
A lányom ma kapott 3 úszómedált. Megvan az "úszásképes" medál, miután lenyomott 1 km-t medencében. Viszont tengerben is úszott 300 métert mellben és 50 métert háton, így rögtön megkapott még 2 másikat is. Apa igen büszke.
Következő kurzuson kezdi a gyorsúszást, ami 2 kurzus, utána pedig mehet a "mini életmentő" kurzusra.
-
-NoVa-
addikt
válasz -igu- #134858 üzenetére
Tudom, úgy kerestem:
Bár most látom, hogy van FiiO KA1 LT amihez nem kell adapter, azt a kényelmet azért megértem. Esélyesen jó az is.Lenne még elborult ötletem drágábbért, de nem feszegettem túl az elsőre felmerült árkategóriát.
Főleg nem egy Astell&Kern AK HC3-mal pl.
[ Szerkesztve ]
-
-NoVa-
addikt
válasz -NoVa- #134856 üzenetére
Na, FiiO helyett ilyet akarjon, hasonló áron dupla teljesítmény már kevésbé lesz gyenge:
ifi Go Link -
eattila
őstag
válasz -igu- #134854 üzenetére
Hát ez fancy!
Én meg most rendeltem egy állítható dőlésű ritchey stucnit (5k Huf+szállítás). Még mindíg van kézzsibbadásom (bár már nem olyan vészes). A villanyak nem lesz magasabb, de ezzel legalább lesz mozgásterem.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
-igu-
addikt
#bringapornó
A tavaszi bikefit kapcsán le kellett cserélnem a stucnit hosszabbra. Találtam is megfelelőt az ebay-en, erre a talján gyerek vmi rozsdás gecvaj csavarral küldte el.
Na de most!Megérkeztek a titán csavarok Kínából:
Egyből vállalhatóbb lett a cockpit:
Végre bringára tudok újra ülni 3 hónap kihagyás után (mintha ezen múlt volna)...
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
WiZARD
addikt
Hogy ez a Mol mennyire egy töketlen cég.
1-2 hónapja volt akció a grill gázpalackra, kuponnal -20% vagy valami ilyesmi.
Elmentem venni, egyből mondta a pénztáros, hogy nem fogja a kupont elfogadni a rendszer, hozza a jegyzőkönyvet és majd kárpótolnak.
Végül postán küldtek egy 5500 forintos vásárlási utalvány kártyát.Ma cseréltem volna üres palackot. 4990 a gáztöltet, hajrá fizetem a kártyával.
4x próbálta a pénztáros, 4x visszautasította, telefonos belső helpdesk se tudja mi lehet a gond. Kártyát csekkolva mutatja hogy 5500 ft van rajta, de a 4990es terhelést visszautasítja.
(A töltetet ügyesen úgy számlázzák ki hogy beüti a gépbe a 4990es töltetet, a 21990es palackot, majd a palackot minuszolja. Végösszeg 4990)Most újra írjak az ügyfélszolgálatnak, hogy fel tudjam használni azt az utalványt amit az előző elb*szásuk miatt kaptam
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #134849 üzenetére
ja es ezek a jaffasok fikazzak a M4-t, hogy 3x annyiba kerult mint az 1996-s tervezett...ami onmagaban egy LOOOOL, mert boven kesobb kezdtek el csinalni, meg a 15+ ev alatt az inflacio az mennyi is volt?
....meg az a tervezett kihasznaltsagon megy, vagy meg akar felette is
ezek meg itt heten atadtak egy dülőutat a faluvegeben?
granulalunktöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #134840 üzenetére
meg 5x annyiba kerult, mint a tervezett volt, pedig ket telepules kozott hasznalt sinje van es 1 vaganyos, meg ott dizel uzemben megy, es 45-50 utas van rajta atlagban, ami meg egy buszon is elferne
megkozelitoleg sem hozza azt, amire csinalltak, es sokkal elobb kell felujitani, minthogy megterulne a beruhazas
igazi jaffas sikerprojekttöbb drón kell ;P
-
-
zetor2000
őstag
válasz Jahno #134843 üzenetére
Jó, nem mondott le, de a kaller mindenkinek ad késést igazoló cetlit sűrű hajlongások közepette, mikoris elnézést kér.
Itt mikor van ilyen?
Kimész a Keletibe, még be sem állt a majd' induló volat, de már ki van írva, hogy mekkora késéssel fog indulni...
Érdekesség: [link]Igazából Sinkanszen, de nekem így eccerűbb leírni.
'A Sinkanszen (新幹線; Hepburn: Shinkansen?, ’új fővonal’) egy nagysebességű vasúthálózat Japánban, amelyet a Japan Railways, az ország fő vasúttársasága üzemeltet" [link][ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
-
Jahno
veterán
-
Jahno
veterán
válasz zetor2000 #134840 üzenetére
Szerintem ez a 1.5 perces késés valami legenda, ésvagy mert ha ismerősöd járt arra vagy helyi menetrendet nézel, akkor azért előfordul késés. De igen, húszmillió éve mikor japán ismerős először járt Európában és csak pislogott, hogy nem jön akkor a vonat amikor kellene, az emlékezetes pillanat volt.
MÁV most vagy alakított, vagy nálam ütött be némi üldözési mánia, mert eddig "vonat hiba" meg "műszaki hiba" benne volt a kiírásokban és lehetett keresni, most a mozdonyhiba is eltűnt, pedig erősen úgy néz ki. Na még jövő héten ránézek, de szintén sok a "nem közlekedik" és társai.
-
zetor2000
őstag
válasz hobizoli #134839 üzenetére
Van olyan ország, mint Jappán, ahol a kiemelt Sinkanzen késett valami másfél percet vagy hogy, és a miniszter lemondott. Ez sok 100-1000 ember közlekedését érintette, mert ehhez van egy marék csatlakozó járat, és azokról a Sinkanzen utasai lemaradtak jól.
Itt meg el sem indult vagy 30 járat, ebből mondjuk 10nek el sem kellett, mert bezárták (előtte persze újra kellett nyitni, mert az előzőek záratták be).
Aztán nincs klíma / ha van az nem működik a kiemelt InterCityken, a Bzmoton vagy hol meg leforrázódtak utasok. A random 20...40 perces induláskori késések kábé mindennaposak, és a miniszter annyit tett, hogy elnézést kért.
Az, aki kitalálta, hogy Szeged-Hódmezővásárhely közt legyen gyorsvasút, ami ritkább és lassabb lett, mint a busz, ami ugyanarra megy. Átmenne Szabadkára, de mégsem.
És még lehetne sorolni, hogy miért kéne onnan elmenni és kinek.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #134836 üzenetére
Én mindig rossz időben járok ezeken a helyeken az biztos és nyilván csukott szemmel, mert 21-én délután 4 óra után mentem pont azon a részen amit Sipi emlegetett, aztán Nagyvárad tér, Orczy, Fiumei, Damjanich, Bajza, Nyugati felüljáró, Váci útnak Árpád híd. Majdnem 10 bicajossal találkoztam.
-
Jahno
veterán
válasz Sipi- #134835 üzenetére
Én már ide-oda írtam, hogy majd csinálok valami dokumentációt, mert jelenleg a bicajosforgalom veri a nullát, csak aztán elvisz a népharag. Amúgy onnan Bajza utca felé mentem, ott is elég nagy szakaszok így le vannak választva oszloppal meg ugye a Váci út. Pedig ott kiemelt forgalomnak kellene lennie, eddig kétszer sem sikerült belefutnom, de majd egyszer időzök ott többet is. Igazából tök mindegy, mert már a kihaszáltsága sem számít, most az a csapásirány, hogy ezeket el kell kezdeni, rakpartot beszántani és amikor majd egyszer jól kész lesz, akkor hasznos lesz és kihasznált. Valaki írta, hogy ott alig 300-400/ óra az autós áteresztő képessége, amit szintén ellenőrizni kellett volna a múltban. Aztán mit szóljak? Én konstruktív lennék és nézzük meg, aztán vannak akik csak végletekben gondolkoznak és értelmetlenül vagdalkoznak.
-
Sipi-
őstag
Üllői úton mit szóltok a zöld karókhoz? (Ferenc körút és Könyves Kálmán körút között, mindkét irányban) A korábbi M3 pótlós buszsávokat megszüntették, helyette biciklisáv lett végig, és ki is van zöld karókkal oszlopozva (kereszteződések kivételével). Így a mentő/rendőr/tűzoltó sem tud halad, reptéri 100-as busz is állhat a dugóban, de azok az árúszállítók akik eddig a buszsávban vészvillogóztak, nem tudom ezután mit fognak csinálni.
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
veterán
válasz hobizoli #134832 üzenetére
Pedig ez nem lenne egy túl nagy kaland és infrastruktúra, nem? Mikor az újpesti parkolónál ment a nyálverés azóta várom a nagy híreket. Kelenfölddel azért szépet alakítottak, csak messze van a tervektől és az eredménytől. Mert 10ezre nagyságrendeket beszéltek, majd sok év alatt sikerült átadni 500 helyet. Ezzel érdekes módon sosem példálóznak, hogy bezzeg Amszterdamban mik vannak, bár írtam utoljára, hogy a 10 centes akció ott is megszűnt.
De hirtelen megnéztem BKK oldalát, kb. 3800 P+R hely van. Nem tűnik olyan soknak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #134749 üzenetére
Ebből ma kb. 450 db van meg
érted, egy ~70-75k-s Érd-n azon sipoltak mar 3 eve is, hogy szopo van, es akkoris mar ~2x ennyi P+R-nek kene lennie minimum a vasuti megallok kozeleben, akkor egy ennel 25x nagyobb varosban a frutti 5500 P+R-l akarjak megvaltani a vilagot...?
...OKtöbb drón kell ;P
-
Jahno
veterán
Tegnap este hirtelen felindulásból elmentünk esti fotózni, mert dél felé tiszta volt az ég. Monor mellett van 1-2 bejáratott hely, elsőre letámadtuk az olajkutat, csak körbe volt kukoricával, így gyorsan B terv, C terv, H terv...
Kitaláltuk, hogy reptér, valami autópályás csíkhúzós, csillagok és mehet képnek meg ki tudja milyen timelapse videó esik ki belőle.
Erre valami rovar megint összetrollkodta az egészet, hát ilyen nincs vaze:
Előzőt azt mutattam? Voltunk majdnem 10 géppel, de csak én szívtam be. Itt még majdnem jól néznek ki, RGB rovarok, de azért még bekaphassák. És ha nem kockázom ki akkor soha az életben nem fejtjük meg mitől volt:
-
npera
addikt
válasz -NoVa- #134827 üzenetére
Én szerintem egy Cayman GTS 4.0-al duzzognék a naplementébe. Cayman S-t próbáltam (még egy régebbi 2009-est asszem), azt mintha rám öntötték volna. A kormány volt túl vékony, de a "sport" kormány vastag és jó.
Van hozzá kit, amivel a váltót rendbe lehet rakni, ugyanis az egyes és kettes fokozat direkt túl hosszú, hogy a 911-est ne verje kenterbe mindenhol.
Hogy valami amerikai is legyen kellene egy Flyin Miata amiben LS3 van. Mini Corvette. A kabriót nem bírom igazából, de ahhoz vennék valami sapkát a Nap ellen....
Sydväst egy nem meglepő módon dél-nyugat Svédország területén kitalált halász sapka. Jól véd a permettől, de szerintem kabriótól is védene....
-
npera
addikt
Középkorú fószerek túl nagy motorokon túl kis rutinnal zakóznak. Amikor BMW R1250 GS Adventure kell felmálházva közel 300 kilósan, akkor az kell.....
-
npera
addikt
A 911 a kábé 350 lovas hátránya ellenére nagyon durván indul el és tartja a Plaid gyorsulását. Elképesztő jármű.
-
npera
addikt
Ma elkészült az első fal felső felének az alsó fele
Holnap fel kell menni a második szintre az állványon és onnan ülve és guggolva jöhet az első fal felső felének a felső fele isMost száradt másfél órát kábé az utolsó ecsetvonás, mire elkezdett esni, de nem közvetlenül a falra esik.
Holnap elvileg napsütés lesz egész nap, így akkor úszásoktatás után lehet megint szorgoskodni.
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
Monor egy elbaszott hely, csak eltévedni lehet meg oda nem találni még ismert helyekre sem. Viszont a rendőrök jó fejek, nem szólnak be még akkor sem ha elég lehetetlen helyeken többször is összefutunk, vagy felüljáró közepén tanyázunk le több autóval.
Napi hirtelen kiötletelt fotós helyszín kukorica mező miatt megközelíthetetlen lett, így néztünk B, C, D és Zs terveket:
-
-
-NoVa-
addikt
válasz -igu- #134809 üzenetére
Rámegy az, csak nagyon finoman, óvatosan kell. Innen van olcsón sok gyakorolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Path of Exile 2
- ASUS ROG Ally
- Nincs több iPhone 14, az iPhone Air-t viszont lassan már gyártják
- Házi erősítő építése
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- OpenWRT topic
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest