-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz SzlobiG #44801 üzenetére
Nem fogyasztana sokkal többet. 3-4L max.
Akinek volt "V" az tudja milyen, és azt is tudja, hogy van a V meg a V. Más nincs.
Évente 20-30e km-t megyek. Megszoktam a "morgást".
Amióta K&N van, kinyitott légszűrőházzal, azóta jobban nyomom neki, olyan mintha V8 akarna lenni.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Skillet
addikt
válasz hacki87 #44794 üzenetére
Azért a 30km eléggé ridegül hangzik
Ezt a számot nagyon max 10-nek mondanám (inkább 5-nek).
Akkor már az olaj is olyan hőfokon van, hogy lehet tolni bátran, főleg, hogy a ti esetetekben szívóról beszélünk, nem kényes jószágok.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Kornel #44814 üzenetére
Nehezebben melegszik be, ergo többet eszik. Ezért kérdeztem, hogy télre direktszűrőt?
Meglepő lehet, de a túlságosan hideg idő is problémás lehet, egy módosított autónak. Ha a motorba kerülő levegő túlságosan hideg, a motor dadoghat, hezitálhat gázadáskor, akár a folytószelep is lefagyhat. Ezért télen érdemes visszaszerelni a gyári szívórendszert, vagy csak jó időben vezessük autónkat!
Láthatjuk, hogy nem csak a gyári szívórendszerek, hanem a tuning megoldások is kompromisszumot igényelnek. A gyári rendszerek feláldoznak néhány lóerőt az általános használhatóság oltárán, míg a tuning rendszerek a nagyobb teljesítményért feladják a minden időben használhatóságot. Ez rendben is van így, csak az átalakítás megkezdése előtt legyünk tisztában a korlátokkal! /I][ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
válasz MunezXBK #44815 üzenetére
Egyébként minden autónál van hideg/meleg szívás? Vagy csak bizonyos típusoknál?
Nézegettem a motorokat de van amelyikbe nem megy másik cső hogy meleget kapjon, akkor mi értelme?
Mármint pl az én autómnál lefulladhat rángathat eleinte?
Vagy jobb a meleg mert hamarabb bemelegszik és nem kopik annyira a motor? Vagy más szerepe van?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz Kornel #44780 üzenetére
Nekem hasonló van mint amit először linkeltél. Mármint K&N, csak nem Civic-ben. Így vettem már. Adtak hozzá tisztító spray-t meg olajat is a csomagban. Ezeket megörököltem az előző gazditól. Pár tisztításra elég. Sima légszűrő még nem volt benne mióta megvettem az autót, de kétlem, hogy ez akármit is dobna a teljesítményen.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz MunezXBK #44815 üzenetére
Ez is egy vélemény, de nincs hozzá forrás, az ilyen TC okossagokat legtöbbször el kell osztani kettővel pl...
K Norbi:
Enyembe pl. biztos nincs ilyen, hogy hidegen meleget szív, melegen pedig hideget...
z123456789: melyik fajta van neked? A legszuro helyére rakhato sportlegszuro?
Engem most az érdekelne leginkább.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
-
Kornel
veterán
válasz z123456789 #44819 üzenetére
En is ilyet akarok.
Kíváncsi lennék milyen egy papír szűrővel összehasonlítva. -
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #44750 üzenetére
Ingyenes és működik. Napközben meg tud ám telni.
Csak kijelölt helyen állj, mert dádá lesz érte, kapják is a cetlit az ablakba, akik a fűre állnak.rip and tear, until it is done
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #44708 üzenetére
köszönöm, hogy vegre elmozdolunk abbol az iranybol, hogy ha valami nem sz@r akkor az premium
ülesszellöztetes meg sajna baromira nem altalanos extra...a 7er es tarsaiban megtalalhato, de pl a 3er be a mai napig nem is kerhetö, de az 5er ekben is baromi ritka....amiben van es nem felsö kategoria, az talan a passat (baromi ritka de letezik), insignia, astra K ( )....hirtelen többet nem is tudok
Pedig aztan milyen egy nevetseges semmiseg....kis tulzassal egy propeller van beepitve az ember popsija ala es ennyi....meg perforalt bör kell hozza (ha bör....szövethez az sem) ellenben az egyik legokosabb extra a tempomat mellett ha valaki hosszu tavokat utazik....
-
rbalint88
addikt
válasz Declare #44824 üzenetére
kiákba is rendelhető (optima, carens, sorento, soul, niro, talán sportagebe is)
amit montoya írt, tényleg az kellene az alap legyen és a beltéri anyagok minőségén, zajszigetelésen lehet még trükközni a prémiumság felé, meg persze sokhengeres motorokkal, de szerintem egyre kisebb a rés a prémium és az alap között. -
zack
nagyúr
válasz z123456789 #44819 üzenetére
Nekem is ilyen van típus specifikusban. A 2.5 V6 szívó oldalon gyenge, így a légszűrőházat is megnyitva egy 3x8cm részen így érezhetően jobban megy. Egyenletes, nagyobb tempónál jobban is fogyaszt. Ha pedig küldöm neki, nem fogyaszt többet, mint papír szűrővel, viszont sokkal jobban megy. Érezhetően. Nem tudom lovakban ez mit jelent, de nem is érdekel, mert az a lényeg, hogy mit érzek, nem pedig, hogy a papíron milyen számok vannak.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
z123456789
addikt
válasz Kornel #44820 üzenetére
Milyen lenne? Semmilyen. Te még komolyan hiszel ezekben? Az én technikai utána olvasottságom a béka segge alatt van hozzád, és az itteni többséghez képest, de az, hogy egy levegőáteresztési tényező érezhetően javítana a teljesítményen...na hagyjuk már! Magamtól soha nem vettem volna ilyet. Amíg tart a tisztító szett, addig takarítom, aztán megy a háztól.
Ha segít is, szerintem vajmi kevés ahhoz, hogy érdemes legyen ilyenbe fektetni. És még akkor ott a kockázat, hogy még is csak átereszti a mocskot egy idő után. Biztosan számít, ha körbecserélgeted az alkatrészeket a motor körül. Akkor biztos számít az a 3% (? ) teljesítménynövekedés. Tudom, hogy te ecu reflasht, meg futómű cserét, meg Type R matricát szorgalmazol, és azt gondolod így már számít az a +3%, de szerintem sem, mint ahogy többen leírták már.
Nem lebeszélni akarlak róla, csináld csak, koporsón nincs zseb. Csak szerintem ez egy faszság. Még ha sok kicsi sokra megy alapon is vizsgáljuk ezt a teljesítményt. Illetve nem arról volt szó korábban, hogy ha nem teszel mögé egy normális kipufogó rendszert, akkor nem ér semmit a többlet levegő?[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
A korábbi írásomat annyiban kiegészíteném, hogy OK, én még sima papírral nem is mentem. De beszerzek egyet, és kipróbálom úgy is, hogy érezni-e valamit. Kételkedem. 2.0 szívó b.
3x8 cm? Az mit jelent pontosan? Vágtál egy ekkora rést még pluszba a szűrőházra?MÁS:
Féktisztítót ki honnan rendel? Kell figyelni valamire összetételek szempontjából? Vagy van valami más jobb megoldás olajcsere utáni olajfoltok eltávolítására amik az olajteknő környékén keletkeztek?[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz z123456789 #44828 üzenetére
Brigéciol leszedi, olcsóbb is.
-
zack
nagyúr
válasz z123456789 #44828 üzenetére
Igen. Ezt jelenti. 3-4000-től pedig olyan morajlás lesz, mintha V8 lenne.
Topik talin mindenkinek tetszett amit hallott.
Nem csak hangban szól, hanem lépeget is.Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
Declare
őstag
válasz rbalint88 #44825 üzenetére
Valoban van a KIA ban is
Hat ez a sokhengeres motor, ez nekem olyan autoskartya feelingü...igazabol az atlag ember az esetek 99% ban pont letojja. Nagyjabol en is. Vannak bravurosan jol sikerült 6 hengeresek, valoban szebben is duruzsul az alapjarat, kihuzatva picit szebb hangja van, de egy 4 vs 5 hengeres között pl minimalis a különbseg. Egy e46 320i valoban szepen szol, ha ki van forgatva....de azt a teljesitmenyt meg kenterbevagja egy 1,4 tsi es en pl ikabb ülök egy rugalmasabb, nyomatekos 1.4 tsiben a mindennapokban. Palyazni, hobbybol, elmenyfaktor gyanant nyilvan a 320i t vennem inkabb (ebben a peldaban), ahol nem erdekel mennyit fogyaszt, 3500 ala nem engedem a fordulatot, a kocsi hangjat fülelem stb...de a mindennapokban minden szempontbol jobb a kis turbos tsi szvsz.
(vagy pl ami a tegnapi v90 volvo tesztebn olvastam a TC-n. Csak 4 hengeres....na es? Le van irva, hogy gyönyörüen szigetelt, pont az a lenyeg, hogy csendes legyen, finoman valtson a valto...szerintem nincs olyan leendö volvo tulaj, akit erdekel, hogy amikor benyomja jobb oldalon azt a pedalt, akkor azt a 235 lovat es 480 Nm-t 4 / 5 vagy 6 hengernek köszönheti)
Vagy amin azert en is szomorkodom, pl a bmw nek ez az elsö kerekes iranyvonala...ott is olvastam egy cikket ezzel kapcsolatban...egyszerüen az atlag felhasznalot nem erdekli a hatso kerek hajtas, söt inkabb nem szereti. Nyilvan a sportmodellekben megvan es meg is marad, de mitöl lesz különb egy 3 as bmw a passattol, meg a skoda octaviatol, ha eljutunk oda, hogy kivesszük a hatso kerek hajtast, mert ugy az auto könnyebb lesz es 3 decivel kevesebbet fog enni es teli vezetestöl sem fog ockodni senki (holott kb lassan europaban eltünik a ho telen, a bmw k elektornikaja, meg most mar ott tart, hogy egy 7 eves gyereket is majdnem elvisz mindenhova telen is, ahova az elsö kerekes)...
(ja de tudom, premium...mert bmw...mert draga...huuuuhuuu )[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Tegnap ültem egy új Superb-ben. Egész korrekt, hozza a B6-unk minőségét a belseje.
mod:
Declare: Aki csak közlekedőedényként használja az autóját / akként tekint rá az ezt sosem fogja érteni. Engem pl a sírógörcs kerülget a gyönyörűségtől amikor a kerregő TDI-ből átülhetek a benyós boxer motoros autómba. Pedig mind a kettő csak 4 henger mégis ég és föld a különbség feelingben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petyyyyy
addikt
Heyho urak!
Meséljetek: ki milyen szélvédőre pattintható telefontartót használ?
Egy kellően stabil, nem töltős, nem gagyi megoldást keresek S4-hez.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
z123456789
addikt
válasz barnam_ #44829 üzenetére
(#44829) Aggregátor
Igaz, csak az nem párolog el. Mármint amit nem tudok letörölni. Talán ennyivel egyszerűbb a féktisztító. Mondjuk annyira nem is szoktam összegányolni a motorteret. Köszi.(#44831) zack
Értem. Ezek után már én is kíváncsi vagyok.(#44834) Qru
Állítólag nagyon korrekt lett az új SuperB, kívül belül. -
őstag
válasz Petyyyyy #44835 üzenetére
Na, egy jó minőségű szélvédős tartó engem is érdekelne.
Most olyanom van, amit a CD slotba kell belecsúsztatni, de szerencsére nem a belül szétfeszítős verzió, hanem simán csak egy három centi mély nyelv fogja bent, amihez adnak 3 különböző vastagságú adaptert. Először azt hittem, hogy ki fog repülni a francba egy rázós útszakasz után, mert elég lazán van bent még a legvastagabbal is, de több hónap használat után elmondhatom, hogy ettől nem kell félni, soha nem kellett még csak megigazítanom sem (oké, a gömbcsuklója már nem olyan szoros, mint elsőre). Egész pontosan ez az: [link]
Fémből van a középső része, elég minőségi darab, ajánlom.Szellőzőrostélyosat azért nem akarok, mivel félek, hogy kitörne egy lapátot, illetve nálam ezzel a tartóval épp a rostélyok előtt van a telefon, szóval a hatás ugyan az.
A bajom annyi, hogy engem meg éppen az zavar, ha le kell nézni kicsit az útról a telefon kijelzőjére, ezért lenne jobb egy szélvédős is, amit akkor használnék, ha teljesen idegen helyeken autózom."Less but better" - Dieter Rams
-
lenko
aktív tag
válasz xEon1337 #44841 üzenetére
Szintén a telefonod gyári tartója...
Vagy univerzális gyári tartója, mert nekem univerzális Samsung van, belemegy elég sok féle telefon samunsgon kívül is, sőt eddig nem is volt olyan ami nem. Teljesen stabil, a csukló része nem forog-mozdul el stb.(#44840) brumi1024
ennyire nem kell elmenni a komolyabb autók irányába sem.Volkswagen Golf IV 2.3 V5 170LE kipufogó hang
Ez full gyári hang, és szerintem kb. az egyetlen itthon újonnan vásárolt 2.3.[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
-
barnam_
nagyúr
válasz Petyyyyy #44835 üzenetére
Tesco-ban árulnak Grundig telefontartót, nekem ilyen van:
Masszív, rendesen tartja a telefont.
(#44837) z123456789: én úgy mostan a motorteret, hogy brigéciollal lespricceltem (permetezőbe raktuk), aztán utána vízzel leöblítettem. Igaz, az én kocsimban nem sok elektronika van
(#44842) lenko: a gyári Samsung tartó biztos jó, de csak drágán láttam eddig. Ez a Grundig olyan 3-4 ezer ft körül volt.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz z123456789 #44837 üzenetére
Nem SuperB, Superb. Hiszen nem Superbének ejtjük.
-
Declare
őstag
En a ceges volvo D3 5 hengeres, 2 literes....az en kocsim meg 1,7 cdti astra H. Na ha valami traktorosan jar, akkor az az 1,7 cdti es ezek utan mondom azt, hogy ez az 5 hengeres volvo motor alig különb. Hideg inditasnal ugyan ugy traktoros, forgalomban haladva ugyan ugy traktoros....picit lagyabb, picit egyenletesebb, a szebb hangjat meg 2 esben kiforgatva lehet ertekelni maskor nem. Mind a kettöben van kettöstömegü, igy a kuplungolaskor sincs igazabol semmi.
Szoval jobb, szebb, de ha nem tudnam, hogy 5 henger nem sikitanek fel a beinditas utan hogy oooooooooh. Kivancsi lennek melle allitva az ujabb D3 at a 4 hengerrel, mekkora lenne a különbseg.
(#44834) Qru na varj itt dizel vs benzinröl beszelgetünk....nincs kerdes mi szol szebben
(#44840) brumi1024 ez akkor lenne mervado, ha ugyan az az auto lenne, ugyan azzal a kipufogo rendszerrel stb. Most itt peldanak azt hoztam, hogy pl a V90 volvonal a D5 motor csak 4 hengeres....nem lenyeges kerdes szvsz. Egy sportautonal, palyan, ahol forog, üvölt a motor, ott legyen több henger, sport kipufog rendszerrel, ez rendben van, en is adom
-
z123456789
addikt
válasz barnam_ #44843 üzenetére
(#44843) Aggregátor
Én most csak az olajcsere utáni, szűrőből kifolyó mocsokra gondoltam. A motortér mosás nálam lúgos mosóval történik. Nálam van elektronika, de nem számít neki. Muneztől kaptam egy jó kis ajánlást ilyen anyagra, azóta azzal mostam le 2x.(#44846) MunezXBK
Kösz hogy kijavítasz. Igazad van. Amúgy én Szuperbének hívom. Ahogy a "hagy próbáljam ki"-t is "had próbáljam ki"-nek írom, és mondom.