-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Samarat valaki?
-
barnam_
nagyúr
Azért nem gondoltam volna, hogy a 113 lovas Merci is képes keresztberakni a fenekét...
Itt fordultam balra a híd felé, kettesben gyorsítottam határozottan, de azért nem padlógázzal. Egyszercsak elkezdett csúszni a feneke, mintha jégen lettem volna (persze csöpögött az eső, de idei normális (Falken ZE914) nyári gumim van, ilyen könnyen nem kéne megcsúsznia szerintem.) Szerencsére ellenkormányzás meg finom gázelvétel után összeszedtem, de azért megijedtem rendesen -
tomiii.
aktív tag
válasz barnam_ #45852 üzenetére
hát a kuplungrúgás hol maradt? Amúgy engem is meglepett nemrég, eddig sima difivel mentem, majd bekerült a sperr, aztán 40-nel kanyarodtam, kanyar után autó állt az útszélén, tovább kanyarodtam stagnáló gázzal, majd úgy megindult, hogy én is meglepődtem.
[ Szerkesztve ]
-
Qtya123
őstag
válasz barnam_ #45852 üzenetére
Anno mikor megvettem az IS-t az első héten kanyarodtam ki egy kereszteződésből és kezdett esni az eső. Az a fajta, amikor még csak összenyálkázza a port az úton. 2-ben teljesen nyugodt kikanyarodás mellett úgy elkezdte rakni a seggét, hogy csak néztem.
Nekem nyitott difi van benne és nincs kipörgésgátlóm. Kíváncsi vagyok sperrel hogy viselkedne.Tényleg EQMontoya, Neked gondolom van benne SNOW gomb, meg kipörgésgátló. Mennyit fognak ezek rajta egy havas úton? Elmegy így is keresztbe esőben/hóban bekapcsolt állapotban, vagy teljesen megfogja? (Elsőkerekesnél tudom milyen, de olyan hátsókerekest sosem vezettem még amiben lett volna kipörgésgátló, így nem tudom elképzelni mennyire fog meg, mikor dolgozik.)
-
-
Bögre
aktív tag
válasz Qtya123 #45856 üzenetére
IS250 -ben elég bolondbiztos a menetstabi. Vezetéstechnikai tréningen csak a "pedáltáncot" eljárva (meghatározott sorrendben fék és kézi(láb)fék) tudtam teljesen kikapcsolni és megforogni vele.[link] Ha a gombot hosszan nyomva van csak deaktiválva, bizonyos sebesség felett visszakapcsol. Közúton még soha nem kellett beavatkoznia.
-
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #45860 üzenetére
Egyszer kipróbálnék egyet, amiben van. Kíváncsi vagyok, hogy bekapcsolt állapotban mennyire kell forszírozni, hogy megcsússzon (meg lehet forogni vele egyáltalán, vagy tud annyira "vigyázni"?) Meg arra, hogy böszme nagy hóban meredek emelkedőn mennyire lehet vele álló helyből elindulni anélkül, hogy néha félkeresztben ellenkormánnyal, 5 km/h-val haladnál az első pár méteren.
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #45861 üzenetére
Hát havon, emelkedőn snow módban sem tudsz elindulni, túl hamar megfog. Bár a sperr lehet, segítene benne, akkoriban még nem volt alatta, mikor 2014 elején besz..tam az ónosesős hétvégét úgy, hogy egy meredek zsákutcában álltam háttal.
Szerintem normál módban izomból nem tudod megforgatni, max úgy, hogy ha valami megdob, és már nem tudja megfogni, de hagyni semmiképp nem fogja.
Same rules apply!
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #45866 üzenetére
Akkor azért fog rendesen. Azt hittem, hogy kb annyit segít, hogy egy picit meg tud fogni, de nagyobb lendületnél már nem ér semmit és megy keresztbe.
Télen néha jól jönne az enyémbe is. Egyrészt a feleségem is vezethetne, másrészt nem lenne az, hogy néha akkor is megy keresztbe kicsit, mikor nem akarom (mondjuk amennyi hó van mostanában...).
-
Qru
MODERÁTOR
#nincsbennetarcsi
-
diablo1984
veterán
Sziasztok! Valaki nem tud/nem látott valahol isuzu troopert bontani?98-01-ig tolt változathoz kellene az elejèhez cucc, mert az utolèrt traktor csúnyát tud pusztítani....
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #45878 üzenetére
Az tuti.
To all: Jag F-Pace TC teszt: [link]
Láttam ilyet a lakótelepen ősöknél. Élőben is elég pofás.
mod:
richie900812: Mert valószínűleg nem volt benne légzsák.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
ADAM1337
nagyúr
válasz BigBlackDog #45878 üzenetére
Nem dohányzó öreg hölgy tulajdonostól, aki csak az 5km-re lévő rendelőbe járt vele, és garázsban volt mindig.Jah nem
-
EQMontoya
veterán
Az se szép.
Csupán annyi a különbség, hogy a BMW-nél korábban is volt valamennyire egy ilyen nyomulós, agresszívabb image, ami nálunk ugye társult is egy mérsékelten szimpatikus réteggel.
Ez pedig az, ami korábban a Jag és a Lexus profiljából abszolút hiányzott, most pedig mindkettő elment valamennyire ebben az irányba. Ez pedig kár volt, nekem jobban bejött a suv nélküli, visszafogottabb Lexus éra, amit az IS200, IS250, GS300, GS430 képviselt.Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
-
EQMontoya
veterán
Ööö, várjunk egy pillanat.
320.000km 14 hónapra, az ugye gyors fejszámolással kb. 430 nap.
Namost ez napi 750km, ami nagyobb, mint a Tesla elméleti hatótávja. És akkor belevettük, hogy tényleg minden nap megtették ezt, karácsonykor, fagyban, klímázós időben (amikor ugye a hatótáv bőven kisebb az elméleti maximumnál). Én itt érzek némi nagyotmondás-szagot.Qru: jah, nagyon megy ez, szeretném tényleg tudni, hogy az emberek praktikusnak hiszik, vagy pusztán nagyzási mániából veszik.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #45888 üzenetére
Sztem is, mind a kettő közrejátszik.
De inkább egy sedan kéne nekem is. Mondjuk az új RS3 sedan, 400 lóval és 480 nyúlmókussal.
#nincsbennetarcsi
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #45888 üzenetére
Én itt érzek némi nagyotmondás-szagot.
Te mindenhol érzel Én meg kötekedés szagot érzek. De elolvastad egyáltalán mielőtt szakértünk megint
"Tavaly júliusban forgalomba helyezett autójuk már 750 alkalommal tette meg a Los Angeles-Las Vegas távot" - az ~432km --> 750*432km = 324e km ... és igen, írja hogy napközben is töltötték: "Akkumulátorát ráadásul minden nap 100%-osra töltötték, hogy az út közbeni, szintén nem túlzottan akkubarát gyorstöltésnél 3 percet spóroljanak."
Tehát éjjel feltolták maxra, napközben egyszer meg egy gyorstöltés ... felteszem egyszer ment oda, egyszer vissza egy nap. Az úgy 375 nappal kijön, feltételezem munkanapokon ment főleg. Melyik része nem jön még ki a mateknak neked?
Na itt megint be is fejeztem[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz EQMontoya #45888 üzenetére
Vitáznék, mert az LA és LV közötti táv 250 mérföld körül van, és az elméleti hatótáv 315 mérföld körüli, plusz útközben biztos van gyorstöltő állomás.
Ott meg karácsonykor is plusz 20 fok van, éjjel se nagyon fagy, esetleg a sivatag közepén, de nem hiszem hogy éjjel is rójják az utat.
Lehet nagyotmondás, de simán lehetséges is.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
Nap közbeni gyorstöltéssel kijöhet, persze, így mondjuk jó sokat rostokolhattak szerencsétlenek.
Mert ugye út közben nem hozhatják be a töltés okozta "késést", mert akkor megint csökken a hatótáv.
Szóval kijöhet a dolog, csak az olcsóbb üzemeltetésért cserébe napi alsó hangon egy órát szívtak.
Ha nem többet, mert a 432km esetén, ha nem túl kíméletes az időjárás, akkor már az odautat sem tudják megtenni töltés nélkül.Tsebacsi: a légkondi ugyanúgy erősen csökkenti a hatótávot (bár talán nem annyira, mint a fűtés), szóval az se feltétlen frankó, ha folyamatos 30+ fokban mennek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Remekelek28
őstag
A napokban voltam egy kis osztrák körúton,részben alpok,Bécs. 1500 km-re 4,9 l átlag jött ki 80% autópályán 110-120 as tempoval.
Volt olyan Shell,Omv kút,ahol kerek 1 euro a gázolaj. Itthon meg még plusz ado meg egyebek 340 alatt már alig találni.[ Szerkesztve ]
-
Bögre
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...