-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46586 üzenetére
A kocsi korrektnek tűnik, szerintem a futómű tudásához képest túl erős, de autópályázni igazából tökmindegy.
Kinézetre mondjuk egy tucat belőle egész pontosan 12, de legalább nem nézik ki belőle, ahogy megy.Same rules apply!
-
válasz diablo1984 #46580 üzenetére
Előbb találok egy fehér hollót négylevelű lóherével a szájában, mint ebből bontott lökhárítót. Kerestem régebben, de az esélytelenek nyugalmával indultam.
@Pumma: Köszi az info-t, az elvileg ez lenne, ha minden igaz:
Csak ahogy a képen is látható, ott van az a fránya műanyag fül a lökhárító végén/sarkán és az szokott letörni adott esetben. Mindenestre így is úgy is szét kell majd szednem.
@molnarpeter: azt szeretném legutoljára hagyni, titkon reménykedem hogy nincsenek letörve a fülek.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
CsakazAudi [link]
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Valaki nem akar benevezni egy ilyenre?
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Hát nekem nem tetszik. Akkor már inkább az új mx5
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Nekem tetszik, egyedül az első lámpákkal nem vagyok maradéktalanul kibékülve, de majd egy modellfrissítés során úgyis átrajzolják.
-
w333
félisten
Kb. 2 hete írtam a kettőstömegűről hogy 159 -be nem olcsó, Sachs és Luk, Valeo még egy normális ablaktörlő lapátot sem tud gyártani, nem hogy lendkereket
Szóval kicsit zsebbe kell jobban nyúlni és nem lesz vele gond sokáig !
(#46605) K Norbi
De nálunk nem lesz hó ... így bimmer kell !!! had csússzon a segge !
(#46606) BigBlackDog
Nem tetszik akkor inkább egy Opel Gt vagy Subaru Brz !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
zoo8800
veterán
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Kellene, de csak fix merevtetős kópéként
(azt is csak néha szeretem, ha az ablak le van engedve...)rip and tear, until it is done
-
w333
félisten
válasz zoo8800 #46611 üzenetére
Jó kis irigy magyar mentalitás ... hazánkba nem való a Cabrio !
Ponyvatetőset szétvágják, kemény-tetős pedig ha le van engedve beleköpnek a parasztok akár egy piros lámpánál is
Aztán van a ló túloldala ... amikor 5-10C fokban látom a sok okost leengedett tetővel vastagkabátban ... ők aztán tudják mi az élet !
Szerk.
Van olyan ismerősöm aki kint él Californiában ... na ott non-stop Cabrio-zik !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
BigBlackDog
veterán
Jut eszembe, tegnap vittek egy 1.2 TSI Toledo´-val. Szóval a kisköbcentis turbóbenzin, hazafelé jövet meg a nagy szívó. Először is nem tudom, hogy utasként érzem nagyobbnak a gyorsulást, vagy vezetőként, de saccra az az érzetem volt, hogy amit az 1.8 szívóbenzin Tücsök tud kb. 3000 környékén, azt a Seat hozta 1500-2000-es fordulattól egészen kb. 3500-4000-ig, de folyamatosan. Mondjuk a kerék egyszer sem kapart el, bár az indulások moderáltak voltak azért. Elnézve az 1.2 TSI nyomatékát, illetve az 1.8 nyomatékát (bal oldali) a nyomatékcsúcs kb. azonos, de azért a szívó 4000 felett hozza csak azt, amit a turbós 4000-ig (emiatt is gondolom, hogy érzésre csalóka volt, mert a tapasztalatok alapján simán mondanám, hogy már 3000-től tudja már a szívó 1.8 az 1.2 TSI nyomatékcsúcsát).
Tehát az, hogy melyik lenne a használhatóbb számomra, általános közlekedésben, még mindig nem tudom egyértelműen eldöntetni (a megbízhatóságot is figyelembe véve). Mondjuk kíváncsi lennék, hogy ha a két nyomatékgörbére a használható fordulatszám-tartományon belül ráeresztenénk egy határozott integrált, akkor melyik dobná ki a nagyobb értéket.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
A legrosszabb szint megtalaltak szerencsetlen 124-hez.
Nem fogjak atrajzolni a lampat, egyreszt olaszok es a rancfelvarras ket kulon dolog, masreszt igy adja az os 124 karakteret.
"Bad reklám is reklám too"
-
w333
félisten
válasz BigBlackDog #46614 üzenetére
Azt vedd figyelembe hogy a turbó benzinesben azért van ez az érzésed mert alacsonyabb fordulaton megjön a nyomaték
illetve 300kg -al könnyebb az autóHmmm ... valamiért arra emlékezte hogy az Ufó 1400kg !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
z123456789
addikt
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Nekem tetszik, pedig belém aztán belém sulykolták az FFF-et.
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #46614 üzenetére
megmondták a "zamerikaiak" már 30 éve, hogy a LE-t és a nyomatékot csak köbcentivel lehet pótolni...
így 98 környékén létrehozta a Chevy a BigBlockot...9.4 - 620 HP, majd 900Nm... nem hibáztak!
-
Richard!
addikt
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Inkább a Mazda féle verzió, ebben szerintem nem sok helye van a turbónak.
Same rules apply!
-
w333
félisten
-
Teszla_
senior tag
válasz BigBlackDog #46606 üzenetére
Pont tegnap láttam egy ilyen 124-est Nyíregyházán, ugyanott, ahol múltkor az Alfa Giulia-t, a Fiat márkakereskedésnél elég érdekes barnás színe volt, az nem tetszett, de amúgy összességében külsőre inkább ez, mint az MX-5 ND. A Fiat verzió valahogy nyúlánkabbnak tűnik, emiatt tetszik jobban, az ND kicsit tömzsi, mintha jóval rövidebb lenne. Délután viszont ugyanezt az autót láttam Debrecenben, tréleren vitték, gondolom az ottani Fiat kereskedésbe. A motor miatt viszont mindenképpen az ND-t venném.
w333: nekem szerencsére sosem köptek be az autóba, vagy dobtak be csikket, még a madarak is csak kétszer tojtak bele, egyszer a fejtámlát kapták el, egyszer meg mellettem csapódott az ajtóra, amikor nyitva volt a tető egyébként télen jó móka lehajtott tetővel járni, mert brutális fűtése van az autónak és kabátban nem lehet belefagyni. Én így vittem haza tavaly a karácsonyfát
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #46613 üzenetére
Ha érzékeli, hogy megdőlt az autó akkor lezárja az üzemanyag tápellátást.
Ősi (de hasznos) dolog.mod:
BigBlackDog: Becsapós, mert alacsony fordulaton ott a sok nyomaték és azt gondolod, hogy hó de jól megy. Csak aztán ha menni kéne és odalépsz akkor már semmi nem történik konkrétan.
w333: A nem kabriót is leköpik. Engem múltkor egy bringás ajándékozott meg 2 nagy csulával. Pont előtte mostam le a kocsit persze... Száradjon ki az ilyen gyökér.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #46636 üzenetére
Nem olyan nagy hátrány ha borulsz én nem ömlik a nyakadba 50 liter bezin.
120-assal kezdtem, télen lehetett vele bohóckodni.
w333: Na is mondd, ha láttam volna...
Jobbkezes kereszteződés: lassítok ááá messze még a brinyós (kb 30 méter), vissza kettesbe és átsuttyanok a kereszteződésen. Letettem a kocsit a kereszteződés után aztán mikor jövök vissza látom hogy 2 nagy csula figyel, egy a szélvédőn egy az anyós ablakon.
Mondjuk lehet azzal volt csak a baja, hogy szabálytalanul, forgalommal szemben parkoltam.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #46636 üzenetére
Sose volt első kerekes. 1000MB, 100, 105, 120,125, 130, 135, mind hátsó kerék, far motor. A favorittól került előre a motor a hajtással együtt.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
Én Dunlop ablaktörlőt használok, több mint 2 éve fent van és nincs vele gond. Az ára is rendben volt, talán 1000-1500Ft volt darabja.
Ugyanilyen hátsó "szárnyas" Skoda 120L-ünk volt, még mikor kicsi voltam, mint ami a linkelt videóban volt, csak anyám nem driftelt vele Szép korallpiros volt és csak arra emlékszem, hogy szerette forralni a vizet
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
(#46637) w333
De jó, hogy Bosoko-t vettem. Thrassernek bejött a valeo pedig. :-/(#46638) Qru
Hát nem, tényleg nem.(#46639) Mágus2
Volt skoda 120-asunk, de akkor még kicsi voltam, és nem vezettem, legalább is nem érdekelt, hogy hátsó kerekes-e, vagy sem.
Venni kell egyet, aztán esőben tolni, vagy a stock verzióban még annyi erő sincs? -
w333
félisten
Hasonló a helyzet nálam is ... biciklis és motoros nagyon pofátlan tud lenni !
Valamikor nyáron történt hogy sávot váltottam a Szentendrei úton (természetesen nem jön semmi index és besorolás) jön a motoros és elkezd integetni, de most arról én nem tehetek hogy 200km/h -al jön a hátam mögött, tükörben még sehol nem volt !
Szerk.
Ablaktölő lapátra pedig tegnap kicsit jobban megnéztem és félék hogy a bal oldalon a rugó már kicsit ki van nyúlva és azért csíkoz, jobb oldalon jó !
Ettől függetlenül ismerőseim is panaszkodnak a Veleo lapátokra !
Valahonnan szereznem kell 2 zsír új rugót ... Unix és Cromax -ban nincs !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
őstag
Most nekem is Bosoko van úgy két hónapja. Ami hátrányt fel tudok hozni ellene, hogy hangos, amikor a lapát irányváltásakor a törlő gumik is átugranak a másik állásba illetve ha nem eléggé nedves a szélvédő, mert csak csepereg az eső, akkor nyikorog.
Most télen fent hagyom, ha szétfagy vagy repedezik, legalább nem fog annyira fájni, de tavasszal teszek egy próbát a Bosch Aerotwinnel."Less but better" - Dieter Rams
-
-
tomcsi23
veterán
válasz xEon1337 #46645 üzenetére
Lehet, hogy a szélvédővel van valami, viaszos réteg vagy ilyesmi.
A fosch aerotvinnel nem volt jó tapasztalatom, pedig 3 szett is felkerült, gyakorlatilag pár hónap után csíkoztak. Itt jóval jobban muzsikál a bosoko....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Teszla_
senior tag
Beszélgetünk itt az olcsó ablaktörlő lapátokról, bezzeg a W140-es bálna merci kézikönyvében benne van, hogy évente kétszer kell cserélni a lapátokat, azoknak meg elég egyedi mérete van, csak Bosch, vagy gyári van belőle és 15ezertől kezdődik egy szett
-
Qru
MODERÁTOR
válasz xEon1337 #46645 üzenetére
Jaj az nagyon sz#r és még drága is. Bosoko nálam parádés, nem hangos és jól töröl még akkor is ha csak vízcseppes. De lehet nem minden típusú karra/üvegre tökéletes...
W333: Egyszer egy bringást vettem majdnem motorháztetőre. Főútvonal 2x2-sáv. Szélsőben haladok, indexelek jobbra, fékezek szépen elkezdek kanyarodni és akkor jobbról elsuhan a bringás kb 1,5 cm-re...
Érted látta, hogy indexelek aztán fékezek de azért még ő elmegy jobbról. Konkrétan ha 1 másodperccel előbb fordítom el a kormányt akkor pont átesik a géptetőn.De gyalog is: megyek át a zebrán és majdnem elcsap és még neki áll feljebb. A következő ilyennél egyszerűen kirúgom alóla a bringát aztán nézhet.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi