-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #46396 üzenetére
Persze, ez egyértelmű Ez sem erős egyáltalán, csak használható, de azért maradnék turbós benzines vonalon házon belül majd. (2.8bar után, stock motoron azért meglepődtem)
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #46392 üzenetére
Igen, ezt alapvetően nem is vitatom, városban vannak szituációk, amikor tényleg jobb.
Feltéve, hogy alacsony fordulaton nem jelentkezik nagy turbólyuk, mert akkor semmivel nem vagy előrébb, mint egy szívóval, amikor vissza kell váltani.
De azért ezt ma már reményeim szerint meg tudják oldani, még ha nem is mindenkinek sikerül.
Viszont sajnos kokszosodni fog tőle, ami némelyik mai konstrukciónak eléggé rákfenéje.Mágus: a 320nm nem cibálja nagyon a kormányt szarabb (akár nedves, akár kavicsos, egyenletlen) úton?
Kicsit esős időben már ezzel a szűk kétszáz ványadt nyúlmókussal is megyek bárhol keresztbe, néha még véletlenül is.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #46405 üzenetére
A kormánycsavargatás még a legkevesebb. Kormi 1750-2500-ig 350Nm. Szerinted? Vízen nem tudsz elindulni, ami car, ha éppen egy mellékútról fordulnál ki pl a Hungáriára, az asr meg egy marék majom fingot nem ér olyan carul van programozva.
Elakadtam a sárban vele: ha kicsit nyomtam a gázt nem történt semmi, ha jobban akkor meg a vödör nyomaték miatt elpörgött a kerék. Végül sikerült kihintáztatnom nagy nehezen de kb csak a szerencsén múlt, hogy nem kellett mentést kérnem.
Jah és az induljunk akkor kettesből sem működik. DSG csak 1-esből indít. Manuális módban is (egyszerűen felülbírál). Winter mód természetesen (al'a Volvo) nincs, hiszen a Németeknél mint tudjuk nem szokott hó lenni.
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
hiszen a Németeknél mint tudjuk nem szokott hó lenni.
Ho az van, de annal is több so all rendelkezesre telen az autobahnon nem lehet eldönteni, hogy a hotol feher, vagy csak a 10cm vastag so reteget latja az ember
Amugy passatban kikapcsolhato az ESP/ASR nem? Pl az astraban nem....komolyan nem ertem sokszor kik talaltak ki dolgokat ezen az auton....nincs vizhöfok merö, a klima ki be kapcsolasahoz a menübe kell lepkedni, allitgatni, nincs intervallum kapcsolo az esöszenzorhoz, a tempomatot az index fülön kell nyomkodni, ez a digitalis vagy elektromos vagy milyen index nem keves megszokast igenyel....es ugye nincs ESP/ASR off gomb.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #46409 üzenetére
Van kikapcsoló gomb de a hirtelen ébredő nyomatékrengeteg miatt semmire nem megyek vele. 4motion kéne inkább helyette akkor le is tudná rakni az útra ezt az erőt.
Vízhőfokmérő, esetleg olajhőfok? Ilyennel nem terhelik a usert. A végén még nem hajtja meg hidegen és akkor túl tartós lesz a technika.
Ezeket már az 1 bites usereknek tervezik.mod:
Aggregátor: DSG, nincs kuplung. Pont ez a bajom, ha tudnék pl 2-esből indulni nem lenne gond de ha áll az autó akkor nem enged csak 1-esből indulni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz EQMontoya #46405 üzenetére
Nekem a kormányt nem cibálja, mert az megoldották a mérnökök (okos futómű + okos elektronika). Ha nyálkás úton lepadlózom egyesben - ritkán teszem - akkor viszont üt a futómű ahogy megtapadnak és elpattognak a kerekek; nem jó érzés.
Hideg és száraz aszfalton 80-nál még villog az ASR ha parkettázom, viszont az autó egyenesen megy. 1500 és 4500 között van 350 Nm.Szerk: 2003. óta hajtok turbós autót (mínusz 1,5 év Mondeo 1,6 szívóbenga), érezhető halott tartomány csak az 1.9 CDTI / JTD motorban volt. (volt: Opel 2,0 Turbo ; Opel/Isuzu 3,0CDTI, Opel 1,9CDTI 2x, Opel 1,7CDTI, VAG 1,4TSI 2x, VAG 2.0TSI)
Turbólyuk az a régi vágású turbókra jellemző, ahol nagy a turbina tehetetlensége. Az Opel 3.0CDTI kis túlzással 1000 rpm-től füstöli a gumikat.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #46413 üzenetére
Az Astrától beszéltünk. Kormiban van vízhőfok. Olajat is tud elvileg csak be kéne kapcsolni külön, ahogy írod. Sőt az intervallum kapcsolót sem spórolták le. De az még a fapados sz@rjappánomban is van.
mod:
To all: Hétvégén volt szerencsém kipróbálni egy XC60 D5 awd-t. Engem meggyőzött.
220 ló ami nem vág hátba mert 2t a kocsi de azért kellemesen el lehet vele gurungászni.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
brumi1024
veterán
Ja értem. Az 1-es BMW hasonló még, nem volt szimpatikus, hogy lespórolták a vízhőmérőt (és olajhőfok sincs), de cserébe rárakták a rendkívül fontos Eco-sávot, ami tulajdonképpen azt mutatja mennyire nyomod a gázpedált. Érdekes a kettősség az autóban: hátsókerékhajtás (egyedül a német trióból ebben a méretben), hosszmotor, hátul az akksi, próbálnak törekedni az 50-50%-os súlyeloszlásra (lásd a féknyergeket), és erre lehagyják ezeket az apróságokat...
(#46417) Aggregátor: De, kúsznak. Egyetlen kivétellel találkoztam, az egy automata benzines Captur volt. Olyan lassan kuplungolt, hogy nem volt türelmem azt a 25 másodpercet megvárni, mire hajlandó volt elkezdeni kúszni. Parkoláskor ez egy nagy segítség, folyamatos bólogatás nélkül nem lehet manőverezni, mert gázzal finoman elindulni nem lehet vele. Ha pedig kicsit lejtős a hely, akkor visszagurul. Emellett 3-5 másodpercet késő tolatókamera csak hab a tortán.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Mágus2 #46396 üzenetére
Ez így van.
(#46402) joamilestoné: A 2.0 szívó tudtommal mazda motor ami tényleg nagyon jó, ha van benne olaj, mert ugyanis szereti csipegetni és a sok homár csak beül és megy vele, nem ellenőrzi a szintet. A 2.5 T meg a volvo-tól származik nagy kül nincs ám a fogyasztásba, viszont sokkal jobban megy az a kevés tulaj aki van a mondi fórumon mind szereti a 2.5T motort. De ahogy említettem a dízelek is nagyon jók már közé nincs a hármas mondeo féle betegágy motorhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz MunezXBK #46418 üzenetére
LENKO úr merre van? Csütörtökön kigurulhatna, meghallgatnám azt a híresen széphangú 5 hengerest. Vagy én vagyok süket, vagy passz... de nekem 6 henger alatt eddig mindegyik vas max ordítás volt... izzadtságszagú erőlködés, de a szép hangtól nagyon messze állt.
Már ha én ott leszek. Holnapra vagyunk kiírva. Asszony már olyan, mintha lenyelt volna egy görögdinnyét
QRU, lesz kamera? TOMCSI23, hozol micro sd-t?(#46422) brumi1024
nekem ez sokat nem mondott. Olyan fingás szerű[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
Olyan van az egyik kollegamnak. Nagyon szep az az xc 60....belseje mondjuk nem fog meg, de klassz kocsi, csak ugyan az az unalmas volvo feeling de ha a sportossag nem szempont, akkor volvo az nagyon kiraly
Amugy a passatos elindulasnal en sem ertem, hogy ha csuszik is az ut, akkor ha ovatosan engeded fel a feket, az miert mas, mint ha kupplungolnal es azt engedned fel ovatosan?
(#46416) brumi1024 valahol meg kell fogni a költsegeket es különbseget is kell tenni a kategoriak között
-
-
Skillet
addikt
válasz brumi1024 #46422 üzenetére
Na, ez már kellemes, tetszik.
(#46423) MunezXBK
Miről maradtam le?(#46424) aero.
Dízel? 6 hengernél jobb?(#46425) necsa
Na mert gondolom, hogy amúgy otthon hagynád(#46426) tomcsi23
Csütörtökön újra mindenhez értünk. Vagyis mindenhez IS(#46427) BigBlackDog
Akkor nem megyek, ha épp szülünk. Ha már 3-an vagyunk, akkor 3 nap királyság vár rám itthon, "egyedül"... aztán ilyen egy darabig soha többé nem lesz
Lesz abban a 3 napban egy kis visszafogott tejfakasztó parti is. Forza 4. Ha valaki csatlakozna, szívesen látom[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Na eljött, amit már annyira vártam. Letérdelt az ismeretlen életkorú akksim.
Ma veszem át a Banner-t, mert ilyen elbaszott méretben (235x130x200(220)) csak az volt.
-
SzlobiG
félisten
Ez hatalmas a kínai transit.
-
Teszla_
senior tag
Lenne egy gyors kérdésem srácok.
Jelenleg B4-ben van a kgfb-m (vagy hogy mondjam). El szeretném adni az autót, de nem igazán akarják beszámolni. Ha veszek egy másik autót, az ugye A0-ról indul. De ha később eladom azt, ami B4-ben van, akkor visszaáll a biztosításom B4-re? Vagy azt akkor így mindenképpen bukom? Köszi a segítséget. -
veterán
Ha valakit érdekel, vezetéstechnikai tréning féláron (15 ezer Ft).
-
BigBlackDog
veterán
válasz Teszla_ #46433 üzenetére
Ilyenkor, emlékeim szerint át lehet vinni a bónuszt a második autóra, miután eladtad azt az autót, amin volt a B4. Bővebbet sajnos nem tudok mondani, 5 éve volt ilyen probléma, már nem emlékszek pontosan, de asszem a biztosítóval kellett lerendezni ezt.
(#46434) Jaffa75: Tudomásom szerint második (n.) autóra A0-ról indulva lehet kezdeni újra gyűjtögetni a bónuszt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #46405 üzenetére
Nem, 225/45 R17 tapad rendesen, meg gyárilag ellenkormányoz az elektro-mechanikus kormány szervó, elengedett kormánnyal is egyenesen, indul padlógázon is.
2012-ben már ilyet is tud a skoda, ha akar és-vagy engedi neki a vw. Laurin and Klement ezektől az apróságoktól az, ami. No meg a GT-s hosszú váltótól. Aladin és a skodalámpa tudna mesélni, hogy miket tilt meg a vw.
[ Szerkesztve ]
-
Teszla_
senior tag
válasz Jaffa75 #46434 üzenetére
Igen, ahogy BigBlackDog is mondja, párhuzamos üzemeltetésnél A0-ról indul minden további vásárolt autó. Viszont a kereskedő is azt mondta, hogy elvileg, ha eladom a mostani autómat, akkor majd át lehet vezetni a B4-emet az újra is. Csak gondolom az A0 miatt ígyis-úgyis ki kell perkálni első évre a drága első évi kötelezőt (52ezer lesz, ha minden igaz ), aztán jövőre majd mérséklődik. Kicsit kacifántos a dolog, meg sose volt még két autóm egyszerre, ezért nem is vagyok képben ezzel.
-
Skillet
addikt
válasz Evil Snowman #46430 üzenetére
Remek méret
Japán
Szerencsére nekem a micuban szép helyet hagytak az aksinak.
A legnagyobb, ami befér, az 175x260. És talán valami 220-as magasságig.(#46432) brumi1024
Pont egyszerre... hát a sors fintora(#46435) Integrale
Nem rossz. Van, amelyikből semmit sem hallottam, de volt köztük kellemes.
A dízellel ne vadíts!Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
bajaki
őstag
Sziasztok!
Van külön autószerelős, diagnosztizálós topik? Mert én nem találtam.
Adott egy Opel Astra G. Ma hazafelé fémesen csikorgó hangot vettem észre. Erről lenne szó (videó).
A bal első kerék környékéről hallom.Szerintetek ez mi lehet? Fékerő változtatására nem változott a hangja. Féket nézegettem, nem láttam semmit ami beszorult volna.
Egyébként 2-3 hete volt szerelőnél az autó, bal első kerékcsapágyat (illetve agyat) cseréltek rajta, illetve pénteken volt műszakin, ahol nyilván rázópadra is ráálltak vele. -
MunezXBK
nagyúr
Készül valami új Porke? Most láttam egyet azzal a csudiszép, álcázós matricával.