-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Örülök, hogy a tegnap esti kommentjeim elég munícióval látták el a topikot ma délelőttre (közben én pusztítottam a GDP-t).
Írtam, hogy a múlt héten minden apróságot megoldottam (tetőablak-zörgés, kavicsnyomok a lökösön), csak akkor adom el, ha kipengetik a kért összeget, ami nem sok a típuson belül. De könnyen lehet, hogy megbánnám. Eddig 1117 megtekintés volt 8 nap alatt és csak egyetlen egy komoly telefon - nem tolonganak a vevők, nem is izgat.
Egy a baj a Golffal, túl sok a powa': nem tudod rendesen meghajtani közúton jó lelkiismerettel; ha elkap a harci hév, akkor túl nagy lesz a tempó. (pályanapozásos téma egyáltalán nem érdekel, meg nem is oda való)
Egy kombi Merga (W212) nem késztetne száguldozásra, de mégis tisztességesen halad.Ha mégis elvinnék kizárt, hogy Mazda6-ot, i40-et, stb. vegyek. Kizárólag germán ÉS turbós autók érdekelnek - riszpekt a másként gondolkodóknak.
@(#45324) Skillet: az mx-5-ből a csomagtartóból merte a vizet és igazából nem vödörrel, csak lapáttal és ronggyal. A vödör csak költői túlzás volt.
[ Szerkesztve ]
-
K Norbi
addikt
Valaki tudja mennyi a benzinnek a lejárati ideje?
Teli tankoltam az autót de hiba volt, legutóbb féltank benzin 2 hónapig volt benne.[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz focvis #45355 üzenetére
Túl sok power? Cö
Ezeknél jóval gyengébb autókkal is lehet gyorsan menni. Elég gyorsan ahhoz, hogy az ember lenullázza az autót, más autókat, magát, mindenkit....
Ember függő ez, nem autó.
Ésszel kell, az meg neked van.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Declare
őstag
válasz focvis #45355 üzenetére
Akkor merga kell en csak a fenntartasi, meg az egyeb költsegek miatt dobtam fel a madzagot, de akkor lehet nem vettem eszre az ironiat a hsz edben
Esetleg Volvo...ugyan nem nemet, de abban is bobiskolni fogsz 10 km utan
A4 Allroad? 320d GT ? Attol függ mennyire kell hajo Kollegamnak az 2.5dizel A6 Avanttal elektronikusan eleg sok nyüg van, motorikusan nem különösebben problemas..mondjuk ez idösebb, 2008 körüli evjarat
-
EQMontoya
veterán
válasz BigBlackDog #45365 üzenetére
Nah igen, én már beszoptam mindent ebben a témakörben. Remélem, 10 évre előre le van tudva.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz Tsebacsi #45356 üzenetére
Én leszarom más mivel jár.
(#45355) focvis: pályanapozásos téma egyáltalán nem érdekel, meg nem is oda való
Hát ez egy elég jó kérdés, nem csak a GTI-nél, hanem sok mai hot hatchnek meg sportosnak csúfolt, erős autónál, mire is való, az autóskártyázáson kívül - mert ugye számokban nagyon jól néz ki minden. Csak ahogy írod is, pályanapra nem való, meg igazi kanyargós útra, ahova a fun miatt megy az ember, mert a legtöbb mai autónál semmit nem érzel már se az autóból, se az útból, villanyszervós kormány, ostoba orrtolós viselkedés, nehéz, nem közvetlen, nem mozog jól .. két kanyar után elveszed, mert minek. Közútra meg ahogy írod is, pusztán önmagában ennyi erő minek, mire.
-
-
Qru
MODERÁTOR
-
Teszla_
senior tag
Erről jut eszembe, én a múlt héten jártam Eger-Lillafüred között az MX-5-tel. Ez az autó oda való, szinte kérte, hogy forgassam, kettesben-hármasban kinyomtam a szemét azon a kanyargós részen, és szerencsére az út is tűrhető volt Sajnos felém nem nagyon van ilyen kanyargós rész, úgyhogy itt kiélhettem magam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #45370 üzenetére
Mert nincs súly elöl. Kormival pl lehetetlen kanyargós úton tempót menni annyira orrnehéz, hogy egyből tolja, hátul meg semmi súly ha túltolod dobja a farát. Múltkor megpróbáltam ugyanazzal a tempóval bemenni a körforgóba vele mint Bubival szoktam. Szerencsére 2 sávos volt mert elég gyorsan az ívkülső sávba estem át a belsőből. Pedig Kormin egy mérettel szélesebb 3 éves Conti PC2 van Bubin meg 1,5 éves CC.
Nedves időben elkapar ha kell ha nem az ASR botrány sz@rul van programozva nem szól közbe csak marha későn. Szóval egyet lehet vele: száraz időben egyenesen haladni tempósabban.mod:
Peter.70:
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
(#45373) [rvilike]
(#45374) BigBlackDog
Vasárnap voltam Balatonon. Pápa felől megközelítve, Devecser és Noszlop között rohadt jó utat csináltak, rázókő, kanyarok, normális festés, sima út, minden van. Nem szerpentines, de van kanyar elég. Én élveztem, lehet veretni. A lány nem annyira...És igen, a cseszneki szerpentin is elég jó, minőségre is. Komolyan mondom, Győr felől egyre élvezetesebb egy balatoni trip.
-
Snoop-y
veterán
-
mdani01
aktív tag
-
veterán
válasz Tsebacsi #45356 üzenetére
Továbbra is csak teoretikusan: a bimmer is kívánná a taposást, meg túl sok az előítélet.
Amúgy tavaly nyáron megsasoltam 2-t, nem ájultam el a belüktől. E46-ból meg kinőttem már.(#45358) Mágus2: Jól mondod. Még karcmentes.
@Skillet: köszönöm a bizalmat!
(#45363) Declare:
Igen, iróniának szántam.
Azért írtam germánt és nem németet, mert egy sportosabb Volvot nem zárnék ki.
Csak klasszikus autókategóriák érdekelnek, semmi crossover / niche: nem kell emelt hasmagasság (Allroad), se büdösbogár formájú bimmer GT.@(#45364) EQMontoya: Pesten meglehetőesen ritkán járok, hétköznap csak kerületen belül, a garázs és a fedett céges parkoló között, a parkolószomszédom is autóbuzi, nem nyitja rá az ajtót. Hétvégén meg M7 / Balaton / M1 és környéke. Azaz a használat nem egy tipikus pesti autónak felel meg.
-
Snoop-y
veterán
Blob volt Prodrive csomaggal.
Tudom hogy mas de azert az az 5 sec 0-100 eleg meggyozo.
Mondjuk hasonloban ultem (ML 63 AMG a nem turbos) hat szurrealis ahogy az a "busz" gyorsul.
bubi 4.6 volt 100-ra azt a 4 tizedet nem fogom eszlelni meg ebben van tartalek egy remap siman 470-re tornazza a lovakat es akkor meg nem csinaltam semmit
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
veterán
1. tiszta autó, szükség esetén zsírtalanítva a hibáknál.
2. hibajavító festék (kis tubus, benne ecsetelő - de az ecsetet NE használd!) + hegyes fogpiszkáló
3. a fogpiszkáló hegyét igény esetén lehet tompítani
4. ezzel viszed fel a festéket óvatosan: töltse fel rendesen a krátert, de ne folyjon meg a festék. Az se jó ha dombocskát építesz a kráterre a festékből - inkább legyen kicsit homorú.Opcionális:
5. ha egy picit szikkadt a festék (pár perc), akkor én óvatosan lesimítom a tetejét a fogpiszkálóval / körömmel / papírlappal, bármivel. Erre csak akkor van szükség, ha domború lett a javítás.
6. az 5. pont során szétkent - még friss - festéket hígítós ronggyal letörlöm
7. ha elcsesztem a 6. pontot, akkor kezdem újra a 4. ponttólHibajavító festéket tudsz venni gyárit (4-5-6 ezer Ft), lehet kevertetni festékboltban spraybe töltve (3 ezer?), vagy van pl. Motipnak is rengeteg színben és árnyalatban (1000- 1500 Ft).
@(#45380) Snoop-y: OK, valóban nincs. Akkor úgy fogalmazok: túl sok powa ahhoz, hogy közúti forgalomban a kedvedre meghajthasd.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Snoop-y #45386 üzenetére
Vezettem 750i-t, mozdonyszerűen gyorsul de vhogy nem érzed benne a sportosságot, túl elszigetelt vagy a környezetedtől nincs elég feedback. Egy sokkal gyengébb WRX-ben 10x több/jobb élményt kapsz.
Ettől király az mx-5 is, hogy úgy érzed milyen gyors vagy pedig nem.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Mágus2
Közösségépítő
Wartburg kell nektek(szigorúan 2T), abban olyan intenzív az élmény, hogy csak na. 100 fölött minden mozdulatnak tétje van.
[ Szerkesztve ]
-
w333
félisten
M3 -t hasonlítottam X6 (5.0i) és teljesen más !
Nyomatékra erősebbnek érzetem az X6 -t de gondolom az összkerék hajtás miatt, míg az M3 kicsit tolja oldalra a farát egy erős gázadásra !
Természetesen minden elektronikát kikapcsoltam ... és Sport +
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Teszla_
senior tag
válasz SzlobiG #45375 üzenetére
Hasonló volt nálunk is. Barátnőm nem lett rosszul, de azért kapaszkodott rendesen, főleg, ahol korlát se volt az út szélén
Ezeket ott lőttem, szerintem a táj is szép, és az út is valóban nagyon jó, sok helyen Nyíregyházán is el tudnám viselni az ilyet. Visszafelé már lehajtott tetővel mentünk, de sajnos pont szembe sütött a nap, így akkor már nem tudtam nyomni neki, de az is jó élmény volt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #45390 üzenetére
Tudom vezettem 2T trabit. Na abban volt gyorsulás feeling.
Persze családinak jó a 2,2t-ás, abban túléled ha az M3-on elalvó román kisbuszos beléd jön vagy ha összefutsz Rezešová-val. Csak azért írtam, hogy az élményt nem feltétlenül a nagyobb ménes adja.
mod:
w333:
Más persze. Kormiban én is ámulok, hogy milyen jól megy Bubihoz képest... Aztán mikor menni kéne és odalépek nem történik semmi... Jah, mert már ellőtte a puskaport 1750-2500 között.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #45370 üzenetére
hat meg hatul hajt
(#45367) [rvilike] szvsz tökmind1 hany loeröd van, azt szokod meg az lesz a normalis...minden viszonyitas kerdese. Ha egy 500 loerös autoban ülsz az lesz a normalis es a hajad leteszed egy 250 töl, hogy mi az a fostalicska, miert nem megy....ha meg 60 loerösben ülsz elsapadsz es magadala csinalsz a gyorsulastol egy 200 lovasban
Egy panamera turbo S is kiraly a mindennapokban is....meg gyorshajtanod sem kell, csak ahogy odalepsz neki es huz, ahogy felüvölt a motor egy egy elözesnel, ahogy betapad a kanyarban....minden egy merö elvezet....nincs szvsz olyan hogy felesleges....ha meg No- ban elsz, ahol az autobahnon mindennap talalsz versenytarsat akkor meg plane megunhatatlan
(#45371) Qru Btw előbb cserélném le az asszonyt mint a kocsit. ...csak vicceltem dragam, megy a haztol a bubu es jön a 4 motion passat kombi
(#45380) Snoop-y szegeny Newton es a törvenyei felsirnak ha az a 2,2 tonna a 400+loval gyorsulni es lassulni kezd
-
w333
félisten
Ettől király az mx-5 is, hogy úgy érzed milyen gyors vagy pedig nem.
Van egy Srác ismerős akinek egy 1.2 Kalos "sport" van, meséli hogy feltépi az aszfaltot stb. valamelyik nap megyünk haza előttem megy és hallom hogy üvolt a motorja mondom mi a fene van ezzel ? kb. 2 hét múlva találkoztam a kollégával aki mellette ült akkor és mondja hogy ő "verseny flashben" volt ... mondom neki király és 4 -ben mentem utánatok 2200 fordulaton 80km/h hang nélkül
Nagyon elvetemült a gyerek a minap egy 7 -s BMW mellett állt a lámpánál és mesélte hogy odavágott neki "tesó lenyomtuk a 7 -s bömbit" kollégám majd elsüllyedt szégyenében úgy röhögtek a bmw -ből, persze ebből a kalos tulaj semmit nem vett észre !
Szóval ezt úgy kell elképzelni hogy üvöltő 1.2i és alig megy de benne ülve úgy érzi az ember hogy 200km/h -al megy közben csak 80 -al !
Ja és ez már a második motor az autóban, előzőt csapágyasra hajtotta !
(#45393) Qru
Teljesen más ... Pug 406 (2.0HDi 90LE) és 520i (150le) teljesen más volt a két autó, de a Pug. 406 -t akkor is erősebbnek éreztem a nyomaték miatt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Snoop-y
veterán
Sehol csak szeretek gyorsan felevickelni a gyorsitosavbol mikor megyek fel autopalyara vagy hirtelen ha be kell ferni valahova. Szoval betyarul ki fogom hasznalni ezt is
Leginkabb engem majd a hangja izgat a kocsinak. Sosem volt nagykobcentis autom (jo volt egy opel senatorunk 3 literes) most ott tartok hogy egyszer ezt is ki kell probalni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban