-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Skillet
addikt
rövid a váltó. 100 előtt tolni kell a 3-ast. 3000-nél 5-ben 110 körül suhanok.
(#45698) Qru
megeshet.(#45699) focvis
turbo volt, az fix, de nem gyári vilike jól látta, kormolt, mint az állat, meg volt az töltve rendesen. a hangorkán nem hazudikMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #45696 üzenetére
A micsoda van 4.6 alatt százon?
-
nagyúr
válasz z123456789 #45713 üzenetére
F10 520d 8.1 sec alatt van százon.
-
brumi1024
veterán
válasz z123456789 #45713 üzenetére
Az M5 maximum. Najó, az M550d és az 550i is tud ilyet még, más 5-ös nem nagyon.
-
w333
félisten
válasz Ironizer #45712 üzenetére
Jobb oldalt (a legszélén) na ott kb. 5-10 cm különbség van az aszfalt és földút között, félkézzel kitépi a kormányt a kezéből és irány az árok !
Biztosan mentél már olyan úton ahol a kamionok kitaposták az aszfaltot, 70-80km/h -al ha nem kitaposott út medrében mész, kitépi a kezedből a kormányt !
(#45717) brumi1024
Pont a tegnap este meséltem a srácoknak az M550D -ről ... szerintem nem egy akkora nagy durranás, benzinestől nagyon messze van és kerregő diesel hang mindent elront, nem rossz de számomra kissé lehangoló volt !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
brumi1024
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #45720 üzenetére
Közegellenállás pl.
0-100-ban az pl. minimálisat.
Nem minden a lóerő-kg arány, nagyon sok más tényező is szerepet játszik.
Hát azon felül még a váltóáttételezés segíthet, de ugye ott is korlátoltak a lehetőségek, mert ha túl rövidre veszed, túl sokat kell váltani.
xDrive-osat
Az azért nyilván jóval jobban megindul 0-ról, mert nem pörög ki.Nem látom a magyarázatot arra, hogy az 520D a fenti adatokkal hogy a fenében lenne versenyképes egy MX-5-tel mondjuk, aminek bő 30%-kal jobb a fajlagos teljesítménye, elég gyors a váltója és bőven kisebb a homlokfelülete is.
Itt valaki hazudik, vagy a BMW lefelé, vagy a Mazda felfelé, de a fizikát nem lehet megb...ni.Same rules apply!
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #45723 üzenetére
Szvsz az alacsonyan ébredő magas nyomaték miatti folyamatosan jelen lévő magas teljesítmény az oka.
Lehet, hogy az MX-5 súly-lóerő aránya csúcsteljesítmény tekintetében jobb, de az 520d lead már 1750 körül vagy 380-400Nm-t biztosan. Kb. úgy megy a mostani 520d mint anno a mi 530d-nk.
Csak a mostani egy kombájn, a mienk még sima traktor volt.
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #45719 üzenetére
De nem a csúcsteljesítmény számít hanem amit átlagosan lead amíg felgyorsul odáig.. márpedig dízelnél közel alapjárattól óriási a nyomaték, tehát nagy a teljesítmény alul is, plusz betapad a hátsó kerék miatt indulásnál, az is tizedeket jelent.
[link] mérd le nyugodtan mondjuk óra szerint 105-ig akár, hogy az óra csalása is benne legyen.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Tegyük fel, hogy részben igazad van, de azonos súly/lóerő, szintén dízel és azonos súly/nyomaték arányokhoz képest is találtak még 8 tizedet: e46 320d
Pedig már az e46 20d 8.9-es értéke is erősen bátor.
8 tized meg 0-100-on ég és föld.Egyébként az ugye megvan, hogy 0-100-at úgy mérnek, hogy kb. olyan fordulat mellett ugranak le a kuplungról, aminél még nem pörög ki a kerék? Tehát egy szívó benzinesnél ez mondjuk 3000 körül lesz, vagy fölötte.
Same rules apply!
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #45728 üzenetére
Ott a videó, ez ennyi Te másnak mérted? Ha nem akkor szvsz túl sok értelme nincs további fotelfizikának, no offense
Írj a bmw-nek, hogy ez nem lehetne ennyi.azonos súly/lóerő szintén dízel és azonos súly/nyomaték arányokhoz képest
De te megint a csúcsnyomatékról meg csúcsteljesítményről beszélsz gondolom, még mindig nem ez számít, de mindegy. A fizikát valóban nem lehet megbaszni, nincs is megbaszva, max. mi nem értjük, hogy mi történik
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
Oké, a videón azért nem fogod tudni megmondani, hogy az 7.9 vagy 8.4, pedig az elég nagy difi.
Arra jó, hogy megállapítsuk, hogy nagyságrendileg valóban stimmel, tehát mondjuk 9 alatt van.Egyébként azt sem zárnám ki, hogy a motorteljesítményekkel kamuznak lefelé némileg, az is sok dolgot megmagyarázna. És nem volna példa nélküli, lásd aktuális M4.
Az nyilvánvaló, hogy jól mennek ezek az autók, csak az a fura, hogy papíron a régebbiek is ugyanígy kellett volna, hogy menjenek...
Az újabb hsz-edre: told le az F20 grafikonját azzal a 15%-kal, amivel nagyobb súlyt mozgat, és rá fogsz jönni, hogy ööö
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Skillet
addikt
válasz EQMontoya #45728 üzenetére
nekem is meleg, hogy volt még benne ennyi, de a súly is nem kicsit több lett
meghízott és gyorsabb lett. jót tett neki a hízókúra
a 7.9-es adat eléggé rideg egy 1.7 tonnás 190 lovas dízelhez.
de ha annyi, akkor annyi. de érteni én sem értem.(#45734) tomcsi23
na pont erről beszélek a végén még egy 2.0 dízel is megaláz... lassan ott tartunk. valamit nagyon mókolni kellene. tunnning
aztán lenyomjuk az opelt... utána összeakadunk egy... hmmm, mondjuk puntóval ami megcsinál... akkor megint tunnnning és ez így megy az örökkévalóságig, vagy amíg ki nem nyírjuk a vasat[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
5-ös BMW-t nem találtam Driftbox-szal (gps mérés), de van új E-class, ami majdnem ugyan az.
Ezek a váltó olyan zseniálisak már, hogy semmi kimaradás nincs, és sokszor a manuálnak van már lassabb gyorsulási érték megadva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #45733 üzenetére
Kormi 1468 kg, 170 Le és 350 Nm (1750-2500) DSG-vel, az tud 8,4-et akkor az 1700 kg meg 190 Le hááát necces a 7,9 szvsz.
Am kérdezted tőlem a 0-100-at. Nos nem találtam nagyon semmit ami tutifix hivatalos lenne.
A sedanra egy oldalon 0-60-ra (az picit nehezebb mint a hatchback) 8,3-at írnak. Szóval kb az enyém is ennyit tudhat.
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
Hogy visít a téli gumi ebben a lightos 26 fokban.
-
Skillet
addikt
Nem tudom, de én nem hiszem el, hogy ezek pontosak. És nem tizedekről beszélek, szerintem másodperceket tévedhetnek... de kipróbáljuk. Ha van valakinek tudomása pontos autós app-ról, ami rugalmasságot, 0-100-at, negyed mérföldet tud mérni... ossza meg velünk
Tegnap szóba került pár jdm vacak.
Toyota Vellfire/AlphardMess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever