-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Megyeget és jól fogyaszt. SUV nem feltétlen kell hogy jobban menjen, 8 körül van a 0-100, de a nyomaték miatt egész rugalmas. A quattro elegendő, terep amúgy sincs (az offroad csomag amúgy is egy 19"-os felnit jelentett, 255/35-ös gumival, szóval ennyire gondolják komolyan ), mindenhova máshova meg eddig elegendőnek bizonyult, kanyarban szépen teszegeti a hajtást, és piroslámpától taknyos időben is lehet méltóságteljesen indulni (és meglepetéseket okozni a csak hátsókerekes, már slickgumis 540i-nek).
A startstop utálat érthető, így tényleg nem szerencsés. Kíváncsi vagyok ez mit csinál télen, a Q3 nekem kicsit hamar kezdi el a kapcsolgatást.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz brumi1024 #46906 üzenetére
8 körül az jó, Kormi is 8,3-8,4 körül van 100-on (fwd).
"piroslámpától taknyos időben is lehet méltóságteljesen indulni"
Ez az amit Kormi nem tud.Vezettem párszor start-stoppos autót az az első hogy kikapcsolom a francba.
Tudom hedonista, pazarló vagyok.#nincsbennetarcsi
-
Qtya123
őstag
válasz trialboj #46895 üzenetére
Az enyémen sem volt, de annyira ki lehetett látni mindenfelé, hogy nem is éreztem hiányát. Később is csak azért raktam rá, hogy szimmetrikus legyen.
Én meg azt nem tudom megérteni, mikor a VAG telerakja az autóit olyan jobb oldali tükörrel, ami rövidebb, mint a bal. Szvsz undorítóan néz ki, ha én újonnan vettem volna ilyen autót, az extralistán biztosan behúzom a "b@sszátok meg legyen már normál méretű jobb tükör az autón" opciót.
(extralistáról jut eszembe, haver mondta, szóval, ha ő hazudik, akkor én is, hogy vettek a szülei egy új Audit, talán A4? és be kellett ikszelni ~+15.000 Ft-ért, hogy legyen a kesztyűtartóban világítás)
-
Qru
MODERÁTOR
Először egy kölcsön 116i-ben találkoztam vele. Megállok a lámpánál lelépek a kuplungról motor leáll. Mondom de jó, hogy nálam sz@rt be a kölcsön kocsi... Aztán eszembe jutott, hogy jah, lehet ez start-stopos!? És tényleg.
Bögre G9-esében is volt, ő is azzal kezdte minden indulásnál, hogy kilőtte.
mod:
Qtya123: Akkor az elég drága izzó volt.
Peter.70: Azon kívül, hogy idegesít és nem indít elég gyorsan? A legtöbb még akkor is leállítja amikor még nem üzemmeleg a motor ami nem tesz jót a gépnek. Pl sokkal jobban kopik a motor.
Jah arról nem is beszélve, hogy start-stoppos akksi kell ami kb duplája egy sima akksinak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kovacsroli #46917 üzenetére
És nem lehet kikapcsolni fixen. Haver már körbejárta a témát. Nagyon bele kellene túrni a szoftverbe amit senki nem vállal be.
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #46893 üzenetére
Öttevény vagy Abda a "ti állomásotok".
-
veterán
válasz Integrale #46921 üzenetére
Mert ott kolbászból van a kerítés, sőt ingyenes az átírás is!
Cserébe annyit - vagy többet - perkálnál éves gépjárműadóra, amennyit az Alfa 145-ös ér itthon.Ha maradunk a való világban, nézzük meg mennyire büntet az osztrák ASFINAG, ha nincs matricánk:
- ha jó kedvükben találod az ellenőröket, akkor a helyszínen 120€ (csak készpénzben fizetve);
- ha nem fizetsz, akkor 300 €-tól indul a büntetés.[ Szerkesztve ]
-
-
barnam_
nagyúr
Magyarázd meg egy hondásnak, mi a nyomaték
A címválasztás jó
Pont tegnap volt szó nyomatékkulcsokról, érdekes lesz.
-
Jaffa75
őstag
válasz barnam_ #46924 üzenetére
Szerencsére a szívómotorokkal kapcsolatban nemcsak nekem ez a véleményem... Meg a turbósokról sem...
[ Szerkesztve ]
-
Krogoth
senior tag
Üdv.
Van egy 2010as citroen jumper, amiben egy varta black dynamic 12v 90ah 720a akksi van. Kértem kölcsön egy töltőt. Ezen a töltőn csak egy ampermérő van, ami 3 körül mozog.
Ennyi infóból lehet tudni, hogy kezd meghalni az aku és újat kell vennem, vagy töltsem vagy 2 napig, hátha jó lesz? Bocsi a láma kérdésekért, az aksikhoz nem nagyon konyítok -
Willie
őstag
Sziasztok!
Szerintetek mennyit érhet egy 2006-os Opel Astra G 1.6 kombi, 103 lóerős Z16XEP motorral?
- 150.000 km
- elektromos ablak
- elektromos fűthető tükör
- állítható kormány
- klíma
- ABS
- centrálzár
- szervókormány
- ködlámpa
- 6 hangszóró- vonóhorog
- 2018.08.-ig van rajta műszaki vizsga
Acélfelnin van a nyári és a téligumi is, DOT számot hirtelen nem tudok, de mindkettő garnitúra pár éves.
Még 2006-ban elég csúnyán össze volt törve a hátulja, de rozsda azóta nincsen, úgyhogy szakszerűen lehetett javítva.
Nincs széthajtva, minden évben megkapta a kötelezőket. Ismerem a tulajt és az autó előéletét.
Reális ár érte 1.000.000 forint?
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv.
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #46925 üzenetére
Jo, a becsnepper a saját szekeret tolja itt is...
Mit hord be?
Hondát, mazdat, toyotat.
Így nem nehéz ilyen véleményt irkalni.
Amúgy én már rég letiltottam volna ezt az egyoldalú "tanácsadást".Egyébként meg nem kell félni a turbós motoroktol, főleg a régebbi még nem közvetlen befecskendezéses daraboktól.
Mod: az akksim nekem is kezd gyengélkedni, most hogy hidegebbek vannak, néha 2-3-at is teker az önindító, mire számítsak? Valahol ra tudnak mérni, hogy szr-e már, vagy csak fososodik?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Jaffa75 #46931 üzenetére
Nincs multiméterem se 😂
Kicsit előrébb írtam róla pár sort, azóta amit furcsallok, hogy hullámos úton ugye nem atpattog, mint eddig, hanem kicsit jobban hullámzik, ezt még szokni kell, szerencsére a kanyarsebességet nem befolyásolja érdemben, hogy van egy minimális oldaldőlés, ami eddig nem volt.
Az viszont kva jó érzés, hogy nem veri ki a tömést a fogambol minden 2. kátyú. -
szőröscica
addikt
Na, voltam ma megnézni a Mondeot.
Nagyon szép kívülről, parkolási karcok akadnak rajta, a felni is padkázgatva van, de alapvetően megkímélt, nem matt fényszórós, szép állapotú. A belseje nagyon szép, a bőr ott kopott picit, ahol ki-be szállásnál dörzsölődik, de amúgy rendben van.
A motorja kellemesen erős, de nem olyan dízelesen hirtelen jön meg az ereje, nincs meg az a fejleszakító megindulás, inkább csak bőségesen erősnek érződik. A hangja nagyon szép és rettentő finoman jár.
Téli gumit venni kell rá, mert az régi, de amúgy pilot sportok vannak rajta 2013-ból. Az egész autó megvigyázottnak tűnt, jó érzés volt benne utazni.
Jövő héten elviszem márkaszervizbe, aztán ha ott is bólintanak, akkor megalkuszunk.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Korrektül hangzik.
Volvo népitéleteket olvastál?
Ott valószínűleg egész sokan használtak ilyen motort, szóval tuti van vele tapasztalat.Same rules apply!
-
BigBlackDog
veterán
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Huhh, ez jól hangzik. Hajrá és sok szerencsét akkor!
Eladó normálisnak tűnt?
-
raczger
őstag
'16-os CR-V-t vezettem idén, először találkoztam start-stoppal, de abban jól sikerült megoldaniuk a japánoknak. Csak akkor állítja le a motort, ha bizonyos pontig benyomod a fékpedált (mutatja is a műszerfalon, hogy taposs rá jobban a fékpedálra, hogy leállítsa a motort), aztán mire felengedem a pedált és a gázra lépnék addigra kb be is indítja.
Első alkalommal volt csak furcsa, először én is azt hittem, na fasza, ez is alattam megy tönkrewww.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #46940 üzenetére
Há' de tegnap is ott álltak még. Akkor meg miért írtál múlt időben?
-
szőröscica
addikt
válasz EQMontoya #46934 üzenetére
A tapasztalatok es tesztek alapjan ez a motor nagyon jo. Remelhetoleg 5-6 evig a kotelezo karbantartasokon kivul nem lenne vele gond.
BigBlackDog: az elado fiaval beszeltem, aki 35-40 koruli ferfi, korrekt volt. Gondolom a szulok 60 korul vannak, a parkolasi serulesek, es az auto altalanos allapota bacsihasznalatra utalnak.
-
Jaffa75
őstag
Ha egy autóba utólag gyári xenont tennék, akkor mennyire szívóznak a műszakin a fényszórómosó hiánya miatt?
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #46933 üzenetére
Az ülés szerintem azért kopik ott, mert gondolom a magasított oldal támasztós ülések vannak benne és azzal nem lehet mit kezdeni a ki-beszállás miatt kopik. A xenonos lámpák nem hajlamosak mattulni ellenben a halogén verzióval.
Szerintem nem is baj, hogy nincs az a hirtelen megindulás magasabb fordulaton már tuti ellépne egy dízeltől úgy is, egyedül a fogyasztás ami magasabb lesz. Jó volt a zajszigetelés?
-
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46946 üzenetére
most láttam egy egy új HRV-t az Aldi parkolóban nagyon szép volt, a fiam is kibökte...
Azért ez a Kia sem rossz(sőt ), ezzel a fogyival meg végképp! Az alapár sem annyira gáz, bár a Vitara 4-től indul, majdnem fullosan kerül 7-be. Abban is jó a motor (ahogy írták végre egy nem agyonbonyolított, tartós darabról van szó), bár az autó hátuljának rajzolásánál elfogyott a cerka meg az ötlet, marha ronda lett..
Az Fb csoportban nem vagyok ott, milyen fogyikat hoznak a srácok?
[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
A 2.5T Volvo motor mennyire elromlós? Tudom, hogy nincs elromolhatatlan motor, de valami nyűgje van?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Stellar Blade
- Tőzsde és gazdaság
- Napelem
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...