-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #46349 üzenetére
E90? ugyanazok a motorok megvannak benne, mint E60-ban, csak fickósabb a kisebb kasztnival.
-
stickermajom
addikt
Huh, jó rég jártam erre, 2000+ hsz vár elolvasásra. Bimmer elkezdta fogyasztani a vizet, nagyon boldog vagyok.
-
Integrale
veterán
Egy végtelen történet, hogy ti is szörnyülködjetek!
Adott egy 23-24 év körüli srác, itt dolgozik a cégnél, ahol én is (sajnos). Fejébe vette, hogy vesz egy E36-ot, és belefaragja az E60 M5 V10-es motorját, meg 30 cm szélesítés (15+15), utcai autónak szánja, de driftre is legyen jó, rendőröket meg lehessen vele alázni!!!!
El is ment Szegedre egy 320 SI került a kosárba, elhozta a céghez, mert van egy kis lakatolni való rajta, itt megcsinálja fusiba délutánonként. Kis javítani való: Aljának a 2/3-a hiányzik, szerintem padkára ugrottak vele, mert görbe kicsit a tető és repedt a szélvédő, csomagtartó lyukas, vagy a lyuk lemezes, nem tudom melyik megfogalmazás szerencsésebb, teteje nem záródik, festése szar, gumik nullák, motorból dől az olaj (ez nem szempont, mert V10), futómű és a kardán lóg, sárvédők szarok.
Vételár 200e Ft + átírás
Valakinek sikerült lebeszélni erről a marhaságról, úgyhogy visszavitte a (mint kiderült, romának) szegedre, visszaadta neki 20-ért.
De szerencsére volt nála az udvarban még egy kupé, csak az a szebbik BMW padlizsán színben, az üzletet nyélbe ütötték, 800e Ft, amire hitelt vett fel. Az adás-vételi megírásakor közölte vele a G-po, hogy most olcsóbban, 11.000 Ft-ért adja neki oda a szerződést, már így is a kiccsaládjának a szájából veszi ki az élelmet!!!
Kifizette, majd eljött vele a céghez, ahonnan később elvitte, de út közben összetört a jobb eleje, sárvédő, lámpa kettős, a javítás piti lenne, bontóból egy másik munkatárs szerzett neki alkatrészeket, de, az autó körbe volt törve, az a oszlop teteje (egyelőre csak azt nézték meg) hegesztett, alja lyukas, torony és oszlopok töve szétrohadva, a lila szín az emblémák alatt kék, bölcső törött, a motor hengerfejes.
Szóval most szerencsétlen idióta fizeti a hitelt, autója nincs, ha nem lenne törött akkor is szar lenne. De a tervek nagyok, hátsó ülés nem kell, mert nehezék, első ülések helyére kagylók 5 pontos övekkel, és
dirft,dlift,dift, DRIFT kormány mert van rajta középen egy csík, hogy tudja hol az egyenes.Ez a fordított szituáció, magyarán amíg veréb van, addig szar is lesz.
"Bad reklám is reklám too"
-
tomiii.
aktív tag
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #46349 üzenetére
Utóbbi, de itthon ritka mint a fehér holló, viszont németből lehetne hozni ott van több darab is.
Viszont az MK4-be nagyon jó a dízel is.
-
Integrale
veterán
válasz tomiii. #46366 üzenetére
O jobban tudja, ne akarjuk kioktatni, tanacsot sem fogad el, mert csak irigysegbol mondjak neki...
Eleinte amig csak almodta, addig sajnaltam, mert lathatoan hianyzik egy kerek, vagy csak az amelyik hajtja a tobbit, passz. De latva, hogy egy honapja meg csak alom volt, most meg mar tul van ket E36-on, szoval lendulet az van, ekkor mar azert radobbentem, hogy ez kozveszelyes, meg a sor 6-tal is, mert vezetni azt nem tud.zoo8800: kicsit a kerekjaratokat de a kerek kandikaljon ki alola, mert NFS.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Skillet
addikt
válasz Integrale #46365 üzenetére
mennyi a madár.
Egy régi haver jutott eszembe, aki már nem az, szerencsére.
Akart venni valamit a lerúgott régi swift helyett.
Hónapokig fárasztott, hogy majd megyek vele és együtt megnézzük, nehogy valami lomot vegyen. Egy f astra lett a kiszemelt. Szólt, hogy menni kell. Kiderült, hogy nem igazán van mit megnézni a sz@ron, mert ő már odaküldte a vasutas munkatársát, aki annyit ért az autókhoz, mint szívünsztegál a színészkedéshez... az meg azt mondta, jó lesz az, és le is foglalózta.
Már messziről látszott, hogy lom. Orrán-száján rohadt. Kiderült, hogy rendőrautó volt sírtam a nevetéstől. Csak annyit kérdeztem, biztos meg akarod ezt venni?
"Persze, már le van foglalózva, miért?"
Nem győzködtem, nem azért vitt, hogy megnézzem az autót, azért vitt, mert egy seggel nem tudott két lovat megülni.
Elvittem a remek személygépjárművet a munkahelyére, ahol egy szerelő szaki ment vele egy kört és nem győzte sorolni a listát. Az egész autó oda volt. Motor csapágyas, kasztni kuka.
Ja, egy értelmes aksi sem volt benn, azt mi mentünk el venni bele, mielőtt elhoztuk
Végül átíratta, majd eladta menni egy métert sem ment vele.
Bukott rajta 100 körül biztosan.
Nagy forma emberek vannak.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tomcsi23 #46375 üzenetére
Bocs, most nézem a Subaru XV lett az utolsó (33.), a Q3 az előkelő utolsó előtti (32.) helyet szerezte meg.
Autobild, amikor 100k km után szétszedik a verdákat és megszakértik mennyire fososodtak meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #46377 üzenetére
Nem hallgat senkire, a sajat hibaibol sem tanul. Hiaba mondjuk neki, hogy sok lesz anyagilag amit tervez, sot nagyresze megvalosithatatlan, plusz a 320 is sok neki teljesitmenyben, ezt o maga is bizonyitotta ketszer, egyik alkalommal a VJSZ es a BKV telep bejaratanal levo padkan atugratott, felig ra a sinekre, mert kicsivel nagyobb gazt adott, targoncaval kellett lehuzni.
Tipikusan az a szemely, akinek ha probalsz segiteni, biztos, hogy az ellenkezojet csinalja. Alomvilag amiben el, ugy van vele, hogybha 3-4 gombbal megy a drift, akkor az eletben is fog. Rendoralazas es tarsai!?
En konkretan rosszul vagyok tole, es elborzaszt, hogy kik kaphatnak jogsit, aztan autot.
A fenti helyzetbol kiindulva, akar egy buszmegaloba is beugrathatna.Nem, hogy annyi esze nincs, hogy elhivjon valakit, de nem is kerdez, csak elmondja, reagalsz ra, es semmi haszna.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
#94529552
törölt tag
-
-v-
addikt
válasz EQMontoya #46359 üzenetére
Egy 1.4 TSI 1500-től 250Nm a 2 lityis szívó mondi 4500-nál is csak 190Nm ..abból jó, ha 150 megvan 1500-nál de, az óriási különbség hétköznapi használhatóságnál.
Szerintem (...) Egy árnyalatnyival.
Figyelj, próbálj ki egyet, aztán meglátod..
Egy 105 lovas 1.2 TSI erősebb alul, mint egy szívó 1.8, hacsak nem forgatod ki folyton a szívó belét (nyilván 6e-nél 105 lónál többet kiizzad egy 1.8 szívó), a TSI sokkal élhetőbb. -
EQMontoya
veterán
10%-ot adj hozzá, mert ez keréken mért érték. (175 a teteje, főtengelyen 195-öt tud a kocsi)
Szóval igen, kb. 150nm van egy szívóban 2000-nél, de normális közlekedésnél, mondjuk lámpától indulásnál azért 2500-3000 körül váltogatsz el, ott már megvan 180nm, szerintem elég.Amiben tényleg élhetőbb egy turbó, az az, hogy ha 60-nál hatosban adsz egy gázt, akkor ott sokkal jobban meg fog indulni, nem kell visszaváltani.
Más kérdés, hogy ilyen kis fordulatról gyorsítva viszont lesz akkora turbólyuk, hogy addig amúgy simán vissza is válthatsz. Ha lusta vagy, tényleg jobb a turbós.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Semmi, csak részigazságok puffogtatása megy, és zavar.
Hétköznap jobban használhatóbb egy turbós?
Igen, mondjuk városban, bizonyos körülmények között.
Autópályán meg hótmindegy, mert a szívó is olyan fordulaton forog pályatempónál, hogy onnan már simán normálisan megindul.Arról már nem is beszélve, hogy a tartós városi használatot szereti a legkevéssé - pont azt, amiben tényleg jobb lehet, mint egy szívó. Remek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #46390 üzenetére
csak egy turbos a nagyobb nyomatekaval, mas karakterisztikajaval jobban megindul, jobban be tudsz sorolni, savot ugrani stb. Lehet, hogy 0-100 on nem veri meg a szivot, de arra ritkan is van szükseg. Viszont egy 1,4 tsi nek ha odelepsz 2000 körül/fölött olyat tol, amit egy 2.0 benzinesnel nem erzel, mert nincs. Igaz, hogy mondjuk 4000 fölött altalaban vege van es valtani kell az atlag kis turbossal, ezert is veri meg a szivo szvsz 0-100 on, de ez mindennapokban, varosban nem fog kijönni. Szerintem ezert a gyorsulas erzesert es rugalmassagert elvezetesebb, jobb vezetni a mindennapokban a turbosat.
Nem kell szeretni a turbokat, meg valoban meglehet talalni a szepseget a szivobenzinnek, nincs ezzel baj de azert nem veletlen, hogy eltüntek a szivo dizelek is meg a szivo benzin is alig van ma már. (jo jo tudom, csunya gonosz EU ...de azert ez önmagaban keves lenne szvsz)
Pont most olvastam amugy, hogy elfogadtak, hogy 2030 tol a Nemeteknel sem lehet benzin/dizel autot forgalomba hozni. SZoval sokaig nem lesz mar vita a turbo vs szivo
Azert kivancsi leszek, nagyon tavolinak tünik meg ez a villanyautozas. Bar az is igaz, ha csak 5 evet visszanezünk, ott milyen fejlödesek törtentek....akkor a következö 14 ev alatt barmi megtörtenhet
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #46392 üzenetére
Inkább a tök abnormális kibocsátási szabályok miatt tünnek/tűntek el a szívó motorok. De nekem soha nem derogált 1-et visszakapcsolni ha valahova be kell férni.
De ízlések és pofonok. Az 1.8 TSI-vel is elvoltam de a 2.5i-t jobban élem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Snoop-y
veterán
válasz Integrale #46365 üzenetére
LOL B+
Irjad majd a tortenetet tovabb mindenkeppen
Ha meglenne a piiiz az M5 motorra es meg valahogy bele is fabrikalna szerintem maga kore csavarna a bodet
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Declare
őstag
Nyilvan a környezetvedelmi szabalyokkal jelentösen hozzasegitettek a kihalasukat, de azert az is teny, hogy a szivo motorbol kihoztak, amit ki lehet. A Mazda nyomja meg a szivo motorokat, de ez a 140-160 lo, ennyi van kb a 2 literes motorban. Ezt ma mar az 1,4 tsi böl kihozzak es akkor meg a turbos rendszerekben millio potencial lehet es van is az tuti.
Az izlesek es pofonok, az nagy +1 en szeretem azt az erzest, amikor megtol a turbo es ezt 2 literes motortol nem kapod meg. A 2,5 öst nem tudom, de ha tippelnem kellene, szerintem attol sem.
Palyan mondjuk biztosan jobb a szivo benzin, de ott azon van a lenyeg, hogy taposod, üvölt, lesz@rod mennyit fogyaszt stb
Új hozzászólás Aktív témák
- Kupon kunyeráló
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Napelem
- Okos Otthon / Smart Home
- Futás, futópályák
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- BMW topik
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...