-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46553 üzenetére
E39 nem játszik már?
A Mondival az a baj, hogy annak az árából adnak egy ilyet.
És ez azért más liga, mint egy Mondi...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
-
Skillet
addikt
Van már 2016-os adac gyerekülés teszt? Nem találom, csak a tavalyit.
Ahogy nézem, azért itt is szép summákat le lehet költeni.[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Volt már pár autóm és a mostanival se vagyok rosszban (C-max 1.6TDCI) de mostanság nagyon bele szerelmesedtem egy BMW X3-asba. Kinek van ezzek kapcsolatban tapasztalata? kb egy 10 éves formát szeretnék venni 2,5M körül, de nyilván igyekszem minél megkiméltebbet venni. Mik lehetnek a buktatók ezen az autón? Jah 2.0D vel lenne vásárolva kézi váltóval.
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #46562 üzenetére
csak milyen alkatrész árak vannak?
Mármint mihez?
Azért azt ne feledd, hogy ezek viszonylag egyszerű szívók, nincs kettőstömegű, turbó, spéci üzemanyagrendszer... Ha casco nélkül törni sikerül, az cumi, de egyébként maximum az automata tud benne megkotlatni...
Same rules apply!
-
válasz Bull Boss #46567 üzenetére
Olyan "apróságokkal" is tervezz, hogy téli/nyári gumi szett. Mert idővel az is kell. Ahogy nézegettem erre a paripára egy jobb minőségű téli/nyári gumi darabja 50-55k.
Tehát ha venned kell akkor már 400k csak a téli/nyári szett.
Négy évszakosat nem néztem, ezért tuti kapni fogok.
-
SzlobiG
félisten
válasz EQMontoya #46566 üzenetére
Na de nem csak az említett alkatrészeket kell cserélni egy autónál. Amúgy két helyen néztem utána, hogy mondjuk egy kuplungozás mennyi is lehet, de se a bardi se az unixnal nincs hozzá, meg egyáltalán alig vannak alkatrészek hozzá. Gondolom gyári biztos van horror áron ezért is írtam, hogy szép meg jó, de a szervizelés horror tud lenni egy lexusnal. Anno nézegettem a dízeleket na az igazi kapufa a lexusnal vmi fél milla vagy még több is volt egy kuplung csere ott gyorsan le is tettem róla.
-
#94529552
törölt tag
válasz Evil Snowman #46501 üzenetére
Annak nemtom mi a neve, de elég kókány megoldás. Van a lökhárítókon az a műanyagsín, amivel a sárvédőhöz lehet rögzíteni normálisan, mint ahogy újkorában is volt. Jó gazdája lehetett, hogy így felrakta. Ha eltöri, akkor ki kellett volna cserélnie, nem nagy összeg.
-
Land
veterán
Na mehet a fotelszerelés.
Adott Alfa 159 1.9 16V JTDm
Meg lett chipelve kb 175 lóra és remeg az autó.
Hibajelenség: 3-4-5-ösben is remeg. Ha 1600-as fordulatnál 3/4 vagy teli gázzal megyek, akkor 1800-2100 fordulat között remeg valami elől, aztán abbahagyja. A kormány nem remeg, hanem az egész kocsi berezonál. Gondolom nyomatékcsúcson. Ha 2000-nél vagy felette taposom meg- vagy óvatosan nyomom a gázpedált alacsony fordulatról-, akkor nem történik semmi, minden frankó. Hasonló programot rakott fel a chiptuningos ember kb 20-25 159-esre és egyik sem remeg. Visszamentem hozzá és felrakott egy alig húzott programot és azzal is remeg, gyári programmal pedig semmi remegés. Műszakilag elég rendben van az autó és fele ilyen műszaki állapotban is bírnia kellene a programot.
Mi lehet a hiba?
Ami cserélve volt eddig (emiatt csak a féltengelyek): 2 belső féltengely 1 hete, mert lógtak és elvileg ez tuti ezer százalék megoldja a problémát, de nem. Előtte pedig: kettőstömegű lendkerék, kinyomócsapágy (kuplung puha, nagyon jó állapotú, 40.000 km lehet benne), váltó fel lett újítva, lengőkarok jók, tavaly 1 motortartó bak cserélve lett (lehet egy másikkal lehet gond?), 4 porlasztó (használt, de jó állapotúra. Főleg 156-osokban van ez a típus, de pl. a Holland 159-esekbe gyárilag ezt szerelték, ez is okozhat remegést?). Felnik jók, nem ütnek. Téli felnivel és nyári felnivel is remeg.
Ötlet?[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
SzlobiG
félisten
Szvsz elég egyértelmű, hogy a tuninggal van a baj, ha a gyári programmal nem remeg. Hasonlóan jártam egy merivaval a tulaj panaszkodott hogy bizonyos gáz pedál állásnál rángat az autó, mondom jó teszek rá neki egy gyengébb verziót, azzal is produkálta, így nem erőltettük vissza a gyári azzal jó. Ha mindenképp kell a chiptuning, akkor javaslom próbálkozz meg egy másik helyen csináltatni.
-
Land
veterán
válasz SzlobiG #46572 üzenetére
Gondoltam erre, csak elvileg akihez vittem, az már 20 éve ezzel (is) foglalkozik. Budaörsön van a helye.
Ő féltengelyt mondta, már a szoftverrel sok mindent nem tud módosítani. Ha valamit megnövel, akkor arányosan más is magasabb értékű lesz benne. Én ehhez nem értek..[ Szerkesztve ]
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
Land
veterán
válasz SzlobiG #46574 üzenetére
Belső féltengelyek 1 hetesek. Gyári újak, nem rakta be a szerelőm az utángyártottat, mert sz@rt sem ér.
Ja a turbo, el is felejtettem. novemberben lesz 1 éve, hogy fel lett újítva.Első körben még 2 hónapja gyári szoftvert rakta vissza a chipes és annyira vérszegény úgy az autó. Megszoktam az új szoftvert, nem szívesen térnék vissza a gyárira...
A chipest fel tudom hívni, de már múltkor is tanácstalan volt, az meg nem megoldás, hogy visszarakja a gyárit... De egy hívást persze megérhet, de neki kellene ehhez értenie, nem nekem.
Ő mesélte, hogy volt anno egy Sharannal hasonló problémája és annál a komplett féltengely rúd csere oldotta meg a remegést...Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
tomiii.
aktív tag
Na, Sierra hirdetéshez update: 2 nap alatt 6 komoly érdeklődő volt, ma egyszerre 3-an jöttek, mindenkinek tetszett, egyik E36-ot akarja eladni és megvenni ezt. de 8-kor is érkezett egy vevő, ő, ha minden igaz megvette. Még haver kérdezte tőle, hogy az árral, hogy van? Aszondja' tökéletes az ár, nem akar alkudni.
Tesztkör előtt hívott haver pont, hogy nem indul a kocsi csak teker és próbálná a vevő.
Kérdezem, hogy AC zúg?
-Ja, az nem. Meghalt volna?
-Mit csináltál utoljára?
-Mutogattam, hogy a csomagtér teljesen rozsdamentes.
-Pótkerék?
-Azt beledobtam.
-Akkor vedd ki, kapcsold ki szépen a boruláskapcsolót és tedd vissza szépen a kereket.Kár érte. Kiváló ügynök volt.
-
SzlobiG
félisten
-
válasz #94529552 #46570 üzenetére
Nekem bejön, de hát ízlések és pofonok.
Az a baj, hogy ennek a lököse nem sines megoldású, hanem a bal és jobb sárvédőn van egy konzol amibe be kell pattintani a műanyag lökhárító bal és jobb oldalán lévő fület. Nos ez a fül tört le, tehát külön nem cserélhető sajna.
Három opció maradt: 1, műanyagos, de akkor tudnom kéne valahonnan a gyári fül pontos profilját; 2 új lökös (felejtős, mert arany árban van ); 3 a fentebb linkelt DIY összefogós megoldás
-
diablo1984
veterán
válasz Evil Snowman #46578 üzenetére
Bontott lökös?
-
#94529552
törölt tag
válasz Evil Snowman #46578 üzenetére
Ezt nem ismerem, de a legtöbb típusnál sínes megoldás van elöl-hátul. A lökhárítós ábrán van ilyen RETAINER, FRONT BUMPER SIDE, LH.
-
stickermajom
addikt
válasz tomcsi23 #45597 üzenetére
Upsz, ezt most látom. Amszerdamban voltam azon a héten nyaralni, így kimaradt a tali is. Megjegyzem tetszik a hollandok hozzáállása, rengeteg a zöld autó és a V8.
Bimmer parkol, amíg kapok szervizidőpontot, de gyanúsan hengerfejes. Bár ma mintha Montoyát láttam volna kihajtani a cég garázsából, lehet kollégák lettünk. Hátha elvisz egy következő talira -
Mágus2
Közösségépítő
Lendkerék lesz, vagy a porlasztók. Ki az aki, ledob egy 40 000km-s lendkereket, ha nincs baja?
HA túl aggresszív a szoft a lendkeréknek, az okoz pontosan ilyen tüneteket. Gondolom a gyárit még pont elbírja, fölötte meg parádézik. Megadjam a számla számom?
Írja meg úgy, hogy a nyomatékcsúcs 2000 fordulatt fölött legyen és kevésbé fog remegni, vagy bonthatod le a váltót.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz stickermajom #46583 üzenetére
Hehe, majd megint kitolja a biciklit, hátha elférsz hátul.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
szőröscica
addikt
Képek alapján ez elég korrektnek tűnik. Vélemény?
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #46586 üzenetére
Egy megnezest mindenkepp meger. Ha mas nem, referencianak jo lesz. S60R nem merult fel? Abbol picit regebbit kapsz, viszont elmenyautonak jobb, mint ez.
-
veterán
válasz szőröscica #46586 üzenetére
Kosztűrő szín (nekem is ilyen színű volt).
Spritmoniton azért nézd meg, mennyit fogyaszt. Szerk: kb. 10 liter, nem vészes.[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
-
Land
veterán
válasz Mágus2 #46584 üzenetére
Lendkerék csattogott már gyári szoftverrel is. Vélhetően 2014-ben nem volt cserélve a kuplunggal együtt, mert 2011-es gyártású volt, amikor az autót vette az előző tulaj. Elmondása szerint vételkor (2011- 90.000 km) és 2014-ben (187.000 km) kuplung cserekor is cserélt kettős tömegűt, majd én is idén 225.000 km-nél. Nekem ez eléggé sántít.
A gyári minőségű lendkerék nem bírná a strapát? Milyen esetben okoz ilyen jelenséget a porlasztó?Nekem az a fura, hogy a 150 lóról kb. 162 lóra húzott verziónál is remegett a kocsi, mely annyira nem durva húzás.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #46590 üzenetére
Hehe, szamoltam egy kgfb-t, a fordra annak ellenere olcsobb a bmw-nel evi 40 rugoval, hogy 6 evvel fiatalabb es 30 loerovel erosebb.
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #46586 üzenetére
Tényleg jónak tűnik, km csekkolás után megér egy megnézést elég jól van extrázva is.
(#46591) Land Mondom ott szoftveres baj lesz, nem más összetevők.
(#46594) rbalint88 Ez azért ennyi, mert ritka ezzel a motorral és mellé jó is.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz szőröscica #46590 üzenetére
A 9 -10 eves auto mondjuk nem tudom mennyire fiatal, nalam nem az, de nincs evjaratfetisem, a mostani is 13 eves. Nalam a tapasztalat azt mutatta, hogy egy ilyen koru autoval nincs kevesebb gond, mint egy 2-4 evvel idosebbel, csak dragabb volt megvenni.
Oke, ebben a mondeoban keves a meter, valosnak is tunik (ennyiert legyen is), jo is ankonstrukcio, de en nem tudnek erte jo szajizzel ennyit kiadni, mert hianyzik belole par finomsag a reszletekben (hogy csak a legtrivialisabbat mondjam, szerintem ammuszerek tipoja nagyon gagyi, rosszul esne allandoan azt nezegetni. Fiestaban meg emegy az ilyesmi, de mondeoban nekem ciki)Pl en elobb adnek penzt a fentebb linkelt 506e km-es volvoert, mert abban nincsenek ilyen bosszanto dolgok.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Evil Snowman #46578 üzenetére
Máanyaghegesztőnek mutasd meg, hátha tud segíteni rajta olcsóbban, mint egy másik lökös
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Tőzsde és gazdaság
- Villanyszerelés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Viccrovat
- Gaming notebook topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Elemlámpa, zseblámpa
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...