-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jaffa75
őstag
válasz Kornel #46250 üzenetére
Csak annyi, hogy ne egy Connectbe tegyék be... lehet a max megengedett össztömege 2-2,5 tonna mérettől függően. Mit kínlódhat benne az a kis kávédaráló motor? Csak abba gondolj bele, hogy a 10 gen Civic is 2 benzinessel kapható 1.0-1.5 turbó... A kicsi kb mint a 8 gen 1.4 annyit érhet, a nagyobbik már használhatóbb!
Tedd rá a mérlegre a Connectet meg a Civicet! -
Bull Boss
senior tag
SZiasztok! Hazsnál valaki kocsiban a fejegységhez DVB-t tunert ? Menet közben elmegy a jel nyilt terepen?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Teher benzines: max Prius-szerű spúrhibridddel látnám értelmét, illetve range extender/plug-in hibridként. Szocializus óta nem véletlen, hogy a dízel a nyerő hosszabb távú üzemeltetési költségeket nézve Hidrogén jó lenne, ha lenne, elektromosból meg kb. az e-NV200 van jelen látható mennyiségben.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Kornel #46236 üzenetére
Akkor most lesz töltő is úton-útfélen? Meg lesz hatótáv növelés is? Biztos jó dolog az elektromos kocsi, eddig én sok pozitívat hallottam, ugyan saját tapasztalat még nincs. De az is tény szerintem, hogy jelenleg -legalábbis ebben az országban- rohadtul nem vagyunk szerintem berendezkedve erre.
Egyébként egy érdekesség kicsi más témában, amire most bukkantam. Kicsit magas az ár nekem, amennyiért sikerül ezt kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz BigBlackDog #46257 üzenetére
Még itt sem, no para. Hybrid akad egy pár, az tény, de elenyésző.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz BigBlackDog #46257 üzenetére
Lesz, muszáj lesz.
Amúgy már elkezdik mar itthon is telepíteni.
Illetve elengedik az elektromos autók áfáját támogatás formájában.
Az opel új fejlesztese elvileg 500 km hatotavot ígér, ami ha csak 350-400 km is, akkor is bőven használható.
Nem olyan távoli jövő ez már. -
-
nagyúr
Most vezettem haza kikából a megrakott transit custom-ot (céges, eladó ), atomjó kocsi. Nekem komolyan dízel kell, nagyon bejön a karakterisztikája. Vagy turbóbenzin, a szívóból komolyan elegem van
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz Jaffa75 #46264 üzenetére
Ne hidd azt, hogy nagyon. 125 ló? Sprinterek, Ivecok, stb haszonjárművek 3.5 tonnánál is feljebb pakolva se döglenek le minden útsarkon, pedig ott még annyi póver sincs. Van nyomaték bőven, turbólyuk se számottevő, szépen el van osztva, 5 személlyel plafonig pakolva is bőven dinamikusabb voltam az átlagnál, mindezt 6,7 literes fogyasztással.
Benzines teherek vannak/voltak itthon is. 2.3-as Sprinter (15-17-es fogyi), de Amcsiknál 3.5 V6 van a postakocsikban is, meg az összes Dodge-ban (Ducato és Sprinter alapúak). Oké, kurvaolcsó a benya meg stb... Nekik megéri.
[ Szerkesztve ]
-
-
tabaga
tag
válasz SzlobiG #46269 üzenetére
Szerintem ami még szintén érdekes statisztika lehet, hogy 1000 autóval megtett kilométerből mennyit tett meg benzin, dízel, gáz, stb. üzemű autó. Ott szerintem nagyobb része lenne dízel, mint amit ez a statisztika mutat, emiatt is tippeltek többen magasabb számot. Utcán járva/autózva más arányokkal találkozik az ember. Mondjuk ehhez hozzátartozik, hogy előbb üti meg a fület a dízelkerregés, mint a benzinmotor járása.
-
máyköl
veterán
Hello
A traffi mér és fotóz úgy is, ha nincs mögötte a rendőr, mert az épp a kocsi melegíti magát a kocsi oldalán a forró kávéjával? -
Kornel
veterán
válasz Gergőke88 #46280 üzenetére
Ennyi.
De ott van a suzuki 1.6-osa, amit most szantanak be.
C szegmens határán mozgó autóban 6,8-as átlagsem rossz, de sokan innen a forumbol 6 alatt tartják ezeket. -
SzlobiG
félisten
válasz máyköl #46275 üzenetére
Igen nem kell figyelni, beállítja egyszer és kész magától veszi. Én nem rég azt hallottam egy "kezelőtől" hogy az övet meg a többi szabálysértést is csak akkor nézi ha sebességtúllépés történt máskülönben nem készül fénykép. Tehát ha gyorsan hajtottál és nem voltál bekötve, akkor kaphatsz a bekötés miatt is büntit.
(#46273) MunezXBK Ja hát azt nem olvastam csak a ricsi hszét. De kíváncsi lennék egy ottani statisztikára is, mert itthon is simán rávágtam volna, hogy több a dízel aztán közel sincs így.
[ Szerkesztve ]
-
Gergőke88
addikt
válasz roberto211 #46282 üzenetére
Astra K kombi.
Az új 1.4 turbóval (Szentgotthárdon készül). -
SzlobiG
félisten
válasz Richard! #46287 üzenetére
Én itt nem látok számokat elő kéne fizetni vagy mi.
(#46286) MunezXBK Az megtévesztő, hogy te épp mit látsz amerre mész, tehát nem. Itthon is azt hitte mindenki, hogy több a dízel aztán nincs 20% se.
(#46289) richie900812 Úgy tűnik, mert nekem fizetni kellett volna, hogy lássam. Na erről beszéltem, hogy megtévesztő amit látsz az utakon munez ajánlom figyelmedbe a képet.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz szőröscica #46191 üzenetére
No, erről a vélemények: természetesen a 172 ezer km kamu, a nepper szerint is. A belseje alapján minimum 272k van benne, de lehet, hogy több. A motorja nagyon szépen jár, nem füstöl, és egészséges erőben van.
A váltója elsőre egész jónak tűnt, de aztán viszonylag váratlan pillanatban, kis terhelésen ütött picit. A saját korábbi E39-ből kiindulva azért nem félnék attól, hogy az elkövetkező 100 ezer km alatt összefosná magát, de egy olajcsere kéne neki.
Karosszériás nem vagyok, elsőre korrektnek tűnt a kaszni, de a csomagtérajtó alatt (tehát nem az ajtón) van rozsda, ami nem tudom, hogy egy korábbi törés eredménye-e, vagy ez ilyen.
Ülésfűtés a hirdetés ellenére nincs benne. Verdikt: ez nem az én autóm, nézelődöm tovább.
De a vicces dolog alább következik:
Ez az autó képen nagyon szépnek tűnik, telefonban az eladó is korrekt embernek hangzott. Ma elmentem volna megnézni, elég lelkes voltam. Aztán gondoltam, 625 forintot megér, hogy lekérdezzem a futását. Májusban volt benne 400k. Így már annyira nem szimpatikus a helyzet, nem is megyek el.
280-300 ezer km-el még megveszem, mert tudom, hogy miket kell kicserélni, és még hosszú ideig tartós autóm lesz. De tekintve, hogy azért vagy 5 évig megtartanám, alapból 400 ezerrel nem ugrom bele.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #46290 üzenetére
Szép fogás.
Én se nézném már meg 400k km-el, de legalább nem 200k alá tekerték mint a legtöbbet.
(#46291) MunezXBK A statisztika nem hazudik szóval részemről lezártam annak jobban hiszek mint amit te látsz, jártam már én is arra így nem lehet megmondani akkor sem.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #46290 üzenetére
Ilyen korú dízelből szerintem nagyon nehéz lesz találni olyat (itthon pláne), ami valósan 300e alatt van .. ha igen, az nem ebben az ársávban mozog. Ráadásul lehet, nem tudod ilyen jól lecsekkolni a futást, mint most.
Szerintem a benzines jobb irány Bár úgy általánosságban, ilyen korú bármiből normális állapotút találni itthon ..[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Nem csak ebben az ársávban nézelődöm, és csodát sem várok.
Tisztában vagyok vele, hogy nem lesz egyszerű dolog, és mind benzinest, mind dízelt nézek. De tekintve, hogy mennyi a kotvány, úgy döntöttem, hogy nem fogom magam csak egyfajta motorra korlátozni. 25d, 30d, 25i, 30i mind jöhet, és elkezdek E60-asokat is nézni.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #46295 üzenetére
E60at én hanyagolnám, az nagyon költséges móka az alapján, amiket hallottam róla.
Márpedig ha már egy egyszerü szívóbenya is költséges, akkor van baj.Same rules apply!
-
jilian
addikt
Helló!
Sajnos a fejegység látta a kárát a gyogyós agyamnak, sikerült betörnöm a kijelzőjét...
Mivel a kocsi az asszonyé....Ejjj, én barom.
Az áldozat egy 2012 -es Nissan Qashqai 1.6 i-way modellben van.
Gyári fejegység 2 din, navi.
Többet nem tudok róla.Szerintetek hogyan úsznám meg a legolcsóbban?
Lehet kijelzőt cserélni, vagy kompletten az egész egységet?
Esetleg a helyére egy másik navit?[ Szerkesztve ]