-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Skillet #46441 üzenetére
Nissanba is jó nagy monstrum kellett, anno mind méretben mind Ah-ban. Akkor vett meg kilóra a Banner. 74Ah-s négy pólusút vettem bele, semmi gond nem volt vele 5 évig.
Most ilyen került a Totojába meglátjuk milyen lesz.
Az viszont ma kiderült, hogy a régi/rossz akksi miatt tapasztaltam az összes elektronikai "problémát" (fékezésre pillanatra bepislákolt a fényszóró, ha felkapcsoltam a tompítottat, akkor minimum 100 RPM-el lesett fordulat). Pedig már új generátort akartam venni.
Ami maradt cserére, de csak jövőre esedékes azok a gyertyák, a motor/váltó tartó bakok valamint a generátor és klímakompresszor szíjak cseréje.
Utána végre belesüppedhetek a tipikus japánautós posványba, miszerint "csak a kötelezőket kapja meg és kimegy a világból". Persze ezt azért lekopogom.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #46456 üzenetére
Nekem szar akkuval még a fütőmotorom is rakoncátlankodott... Mókás dolgokra képesek a rossz akkuk.
Same rules apply!
-
-
rbalint88
addikt
válasz Evil Snowman #46458 üzenetére
akkor teszteljük, hogy kinek van jól felprogramozott kipörgésgátlója
btw aki viasaton nézi a TCTV-t, hogy állnak az Outlanderrel, mekkora a szopófaktor? (mert annyi kiderült a netesből is, hogy van vele gond)
-
EQMontoya
veterán
válasz Evil Snowman #46458 üzenetére
Én most kihagyom, bebaszásra vagyok hivatalos.
Same rules apply!
-
-
rbalint88
addikt
Most hallgatom a múlt heti égésteret, amiben feszegetik ezt a 800ezres autó témát. Ha tartjuk magunkat a 3-6 havi fizetésből vegyünk autót elvhez, akkor 0,9-1,8M Ft között van a magyar lakosság nagy részének a kerete. Szerintem ahhoz, hogy a kívánt típust rendesen fenn tudják tartani, kell a kombis-gépműhelyes-alkatrészes ismeretség, mert ugye pl a rulettkerék-Audira is rálocsoltak már egy vagyon pénzt és még ugye rendesen baja se volt. És ugye ebből a pénzből bőven lehet crtdi gépet venni az összes finom költséges cuccal, amik önmagukban el tudnak vinni egy millát... a saját tapasztalataim alapján látom, hogy mennyit el lehet költeni karbantartásra egy alapvetően nem lefosott autóra, főleg annak tükrében, hogy ugye én nagyon áron alul vettem és még csak most járok egy mondjuk büszke piaci árnál, amiben ugye pont ugyanazok a műszaki taposóaknák vannak és ahogy néztem a kínálatot, esztétikailag se voltak annyival jobbak. (komplett szép belsők vannak max 100-ért, de az már fűtött bőrös, ezt átépíteni otthon egy nap, ez szerintem nem ér 400ezret eladási árban...)
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #46465 üzenetére
És ehhez képest, ha megnézed, mikkel jár az átlag magyar, az nem ez az árkategória.
Szomorú, de ez van, csomóan túlköltekeznek.
Illetve az E39-ek zömét sem a normálisabban kereső réteg veszi, hanem aki nettó 180ból valahogy kigazdálkodta. Ahhoz a pénzhez képest meg azért nem olcsó fenntartani.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #46467 üzenetére
ez igaz, mert FL előtti, légzsáktalan, nem fűtött és hátul fejtámlátlan szett, a kutyának nem kell kb.
nem fogom sajnálni a pénzt rá, de még vannak fontosabb projektek (futómű, fék, motor, sperrdiffi), aztán jönnek az esztétikai problémák. plusz ugye kutyázós és néha-néha kutyamentős gépjármű, aztán inkább ezt hányják meg kaparásszák össze az ebek, mint a patika mogyoró bőrt... -
-
Integrale
veterán
-
Skillet
addikt
válasz hacki87 #46455 üzenetére
Azt nem, akkor már nem voltam ott. Meghallgatnám élőben, hogy mitől van mindenki elájulva.
De EZ mit takarhat?
És a kérdésre, hogy lemaradtam-e valamiről... az volt a válasz, hogy sok mindenről.
De miről? Mi vaaaaaan?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz Evil Snowman #46456 üzenetére
Nekem is, mióta elölre került az aksi (a helyére), azóta pár korábbi elektronyos furcsaság megszűnt.
Nálad is megoldódnak a dolgok, talán még párvirtuálislóerőt is nyertélHa esik, átgurulunk a savoya parkolóba. De nem fog esni.
(#46472) MunezXBK
Ohh jeee. Rákendrollll!
De ez milyen vas is? Golf, tudom... de ez a 150 lovas 2.3-as?
Szlíper. Lehet múltkor ő b@szott minket oda, nem is f astra volt[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Skillet
addikt
válasz rbalint88 #46474 üzenetére
Jahh, ez nem a sima, hanem a vr5. Különben is, az enyém csak vr4... ő nyert, verseny sem kell
Csipcsipcsip
Akkor már biztos, hogy ő csinált meg múltkor.
De talán, ha vilike nem lett volna a hátsó ülésen...[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
-
K Norbi
addikt
Sziasztok! Mi igaz abból hogy a fix traffipax csak akkor büntet övért, ha gyorsan mész át alatta, ha tartod a megengedetted akkor nem.
Tegnap a rádióba hallottam erről, többet esküdöztek hogy öv nélkül járkálnak ezek alatt és semmi nem jött nekik. -
w333
félisten
válasz K Norbi #46480 üzenetére
Szerintem csak mázlijuk volt ... vagy nincs elég kapacitásuk !
Én arra tudok ezzel kapcsolatban gondolni hogy a gyorshajtáshoz nem kell egy ember ott üljön a kamera előtt és figyelje hogy ki mennyivel megy mert ezt a rendszer automatikusan megoldja és vissza lehet nézni hogy kik mentek gyorsan, míg a biztonsági öv használat a rendszer nem tudja azt értelmezni hogy be vagy e kötve vagy sem, szerintem ez lehet, de majd valaki okosabb megmondja
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
w333
félisten
válasz tomcsi23 #46483 üzenetére
Alap hogy mindenki kösse be magát ... automatikusan hozzászokik az ember !
Valamelyik nap megyek a Szentendrei úton és éreztem hogy valami nem stimmel "elfelejtettem valamit" komolyan mondom rossz volt a közérzetem, majd 1 km. később veszem észre hogy nem vagyok bekötve
(#46485) necsak
+1 szintén nálam is ez az első, de kb. 2 alkalommal valahogy elfejeltettem !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
HoaryFox
őstag
Nekem az az első dolgom, amikor beülök az autóba, még be se teszem a kulcsot a gyújtáskapcsolóba, már kötöm is be magam. És az utasaimra is kiterjesztem ezt, addig egy centit sem moccan az autó, amíg mindenki be nem köti magát.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Jaffa75
őstag
-
K Norbi
addikt
válasz Jaffa75 #46486 üzenetére
(#46481) MunezXBK mentem át alatta kb 1 hónapja öv nélkül, semmi nem jött.
ha betartod a sebességhatárt nem "sül el".. ha nem akkor igen, és az egyebeket is rögzíti ezáltal!
Igen erről is volt szó! hogy így működnekMásik kérdés! Ugye 150 ig nem büntetek ha mérnek autópályán, ez igaz a fix traffipaxra is? vagy ott már pl 135 nél jön a csekk.
[ Szerkesztve ]
-
Jaffa75
őstag
válasz K Norbi #46487 üzenetére
a 150 (Fordnál és Hondánál) kb. valósan 145... nem szoktam próbálgatni nagyon, a múltkor viszont sietős volt Szegedről, és óra szerint olyan 140-145 közt mentem - csekk nem jött.
Ha megmérnek és a helyszínen megállítanak, akkor már minimális túllépésnél is büntetnek... -
K Norbi
addikt
-
brumi1024
veterán
Nagyon egyszerű ez a gyorshajtásos téma: 100 alatt +15 +3 km/h, 100 felett +20 +3% (utóbbiak a mérési hibák jóváírva) a közigazgatási bírság határa, aminél érvényes az objektív felelősség, tehát a forgalmi szerinti tulajdonos köteles fizetni az autóval összegyűjtött bírságokat. Ezen határok alatt szabálysértési bírság kiszabható és kipostázható, már például 50 helyett 54-től is, de max 30k-ig (rendőr által meghatározott az összeg, annyi van kikötve rá, hogy legyen ésszerű), de nem szokták ezeket kiküldeni, mert el lehet intézni az ügyet annyival, hogy a tulajdonos egy családtagja vezetett, és nem kötelező családtag ellen terhelő vallomást tenni. Személyesen természetesen nincs ilyen kiskapu.
Öves téma: nekem is teljesen automatikus, eleve csak akkor engedi ki automatikusan a kéziféket az autó, ha be vagyok kötve.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Skillet #46473 üzenetére
Azt biztos nem.
Majd, ha meglesz a kompi és azzal megfújjuk és akkor olyan jó lesz, mint ez.[ Szerkesztve ]
-
Skillet
addikt
válasz tomcsi23 #46483 üzenetére
Tudom
Nálam annyira rögzült a biztonsági öv bekötése, hogy faternak felviszem a kaját... utána beülök az autóba, kb 30 métert kell jönni haza és bekötöm magam ki sem jövök az utcából, nem is akarnám magam bekötni, ez egy kis zsákutca... de a megszokás.
Havernak meg övfeszítés gátlóval van rögzítve fixen az öv, csak maga elé veszi. Na ez az, amit sosem értettem... akkor már miből állna becsatolni?
Pár éve megcsúszott és megfejelte a szélvédőt -pontosabban a napellenzőt, mert mindig le van nála hajtva, szerencséje volt- kétszeresére dagadt a feje... de a hozzáállásán nem változtatott, azóta sem köti be magát.
Tököm sem érti az embereket.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
nagyúr
válasz Skillet #46496 üzenetére
Az öregem is ennek a feszítésgátlónak a megszállotja. Én rühellem, és ugye értelmét veszti az öv. Csak hát az inget ne gyűrje... Én meg azt mondtam neki, hogy akkor majd a légzsák meg a szélvédő gyűri meg az ő orcáját.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz zolynet #46407 üzenetére
4000-nél van 230Nm-erem. Alatta nem tudom hogy skálázódik de nekem az awd miatt azért nagyon sok nyúlmókus elvérzik...
Skillet: Lenko most offline mert vmi dolga van azt írta egy másik topikban.
Kamera nem lesz mert nem kértem kölcsön (és már vissza adtam).
A helyszín akkor most a szokásos lesz vagy hol legyen a hepaj?
mod:
Declare: Megült a kocsi orra a sárban. Alapjáraton nem volt elég kakaó, hogy kimásszon ha odaléptem akkor meg egyből elpörgött a nagy nyomaték miatt az ASR meg meg sem nyekkent (nem volt kikapcsolva).
Plusz a másik bajom hogy ha vizes az út és mondjuk egy főútvonalra szeretnél becsatlakozni akkor nyomhatod a gázt nem történik semmi csak egy helyben pörög a kerék. ASR ismét nem reagál... Közben utolérnak oldaról/hátulról. Ami vicces egy 350Nm-t tudó autónál. Nem adagolható elég finoman a gáz. De lehet csak én vagyok botlábú.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
válasz Teszla_ #46440 üzenetére
Úgy van ahogy BigBlackDog mondja. Nekem idén pont így volt. Ott állt a roncs, ideiglenesen kivonva, az újra meg A0-át fizettem. Majd mikor eladtam a roncsot, jeleztem nekik (bár ennek automatikusnak kéne lennie), és áttettek B4-be az új autóval, és nem sokkal később a korábbi biztosítómtól megkaptam az utalást a különbözetről.