-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz -secret- #47296 üzenetére
Ez a Mondeo: [link]
És elmegyek ma a Fordhoz, megnézetem, de egyre kevesebb esélyt látok rá, hogy megvegyem. Nem fél évre veszek autót most, nem is eldobható 3-400 ezres árkategóriában, és nem szeretném, ha vágyakoznék át másikba belőle. 8 évet jártam egy autóval, amiből mindig másba vágytam, elég volt.
Qru: megtehetném, hogy várok nyárig, és befizetek egy új Vitarára vagy Focusra. Az kockázatmentes döntés lenne. Barátnőt sem úgy választok magamnak, hogy azt nézegetem, milyen jó feleség lesz 5 év múlva. Valamivel meg kell fognia. És az autó is ilyen. Lehet, hogy évente kétszer annyit kell beleborítani egy BMW-be, de ha szeretem, akkor észre sem veszem.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Az elmúlt 8 év alatt sok autóm volt (7) mégis mindig másikba vágytam.
Amúgy azt vedd amelyiket szereted, annak a hibáit is megbocsátod (a'la Bitpork).
mod:
Megértelek. Én is vehettem volna Vitarát. Szted logikusan mit szólt az Impreza mellett? Semmi. Mégis megvettem és boldog vagyok vele...
Jó azért egy H6 jöhetne bármikor.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
MunezXBK
nagyúr
válasz szőröscica #47293 üzenetére
Ennyi. Ezzel mindent megválaszoltál.
-
mdani01
aktív tag
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Ha megteheted akkor várj a Vitarára én a helyedben ezt tenném, de régóta szeretnél BMW-t ami nagy álmod akkor vedd azt
Napi R8 rovat: Két vadiúj Audi R8-at is leamortizáltak
iPhone 6S SpaceGray
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Jok ezek a Fordok, de olyan semmi extra...meg motorikusan sem nagy eresztes, altalaban sokat eszenek es nem igazan mennek olyan jol sem.
A bmw meg ugye hatul hajt, komolyabb auto es ha van erzelmi inditatas is az iranyaba, akkor arra kell rafokuszalni Csak ugye alaposan utanna kell nezni, atvizsgalni es akkor minimalizalhato a baj.
(#47298) B-L-A-C-K jo hat ilyen ismerösöm nekem is van....megvett valami lefingott szart, aminek allandoan baja volt, utanna egyszer amikor epp csak 2 sarga lampa egett a müszerfalon meg akarta mutatni a buszmegallo elött, hogy mekkora kiraly csavo, kinyomott elektronikaval nekicsapta a villanyoszlopnak, aztan eladta gombokert a törött, amugy is szar autojat persze ugyan ez a szöveg...sz@r fos bmw, soha többet, csak a baj van velük....jah mondom hat igen, bravo, megerdemled a sorsod meg szerencse hogy 32 evesen az annyaekkal lakik, igy "ki tudja heverni" a dolgot
(#47300) Qru uhhh na nekem most a Maseratti lett a kedvencem hat hogy azok milyen gyönyörü autok elöben....ilyen közelröl tapogatva, kereskedesben, meg nem volt szerencsem hozzajuk....gyönyörü, elegans amugy pont mosolyogtam is magamban egyet, mert eszembe jutott a premium szo a bentley viszont sokkal ocsmanyabb mind tavolrol....igazi dzsigolo, kivagyi, latszat autok olyan alakok is erkeztek vele amugy a szalon szervizbe ....nyalcsorgatos, autobuzulos hetvege volt
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Úgy látom a kérdés eldőlt akkor
-
-
Declare
őstag
válasz EQMontoya #47307 üzenetére
Szerintem rosszul tudod
Az E60 facelift elötti verziokkal szoktak elektronikai problemak lenni...de körültekintönek kell lenni vasarlaskor. Az en tudtommal motorikusan nincs különösebb problema velük. 325i, 330i, 325d, 330d ezeket en siman bevallalnam. A 330d az egy bitang jo motor....nyilvan sajna ma mar a korabol kifolyolag csuszik le a suttyok kezei köze, terjednek a csipptuningos, dpf nelküli, logobelü, füstöt okado "M" feliratos egyedek de erröl nem a bmw tehet Az LCi (2011 utaniak) a mai napig szepen tartjak az arukat, sokszor az elsö generacios F10 ek elött vannak....nem veletlenül
(#47310) B-L-A-C-K attol függ milyen evjarat, motor stb röl beszelünk, de a Te eseted total mas is....de ezt beszeltük....helyedben en ra sem neztem volna az e60 ra, de amit meghuztal 160k futott dizel is az en rizikovallalasi faktoromon felül all....de ezt kitargyaltuk regebben. Drukkolok, hogy beválljon ezalatt a közel 2 ev alatt tul nagy raköltes nelkül Mint mondtam kollegamnak is van 2007 es asszem, pont a 325i kombi, automata verzio es nincs baja, szereti. 4 eve van nala kb vagy max 5, semmit nem költött ra a kötelezökön kivül.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz stickermajom #47312 üzenetére
Valoban! nem is nagyon van alternativaja....bitang erös, baromi jol fogyaszt, sportos karakter is benne van, hatso kerekes.....jöhet akarmilyen awd a6 3.0 tdi, az nem ugyan az....
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Ha BMW-re vágysz, akkor én nem is néztem volna a mondeokat, mert lehet már nálad lenne egy bmw ez idő alatt. De szerintem egyértelmű ezek után ne vedd meg a mondeot, ha nem fog tetszeni és másik után vágysz már el se vinném átnézetni.
Viszont nem biztos, hogy E60-at néznék arról jót még nem hallottam...
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz szőröscica #47287 üzenetére
+1 BMW-re (bár az igaz, hogy a Mondeot nem ismerem)
Ha teheted, inkább 530i-t keress, bár azok kicsit drágábbak (lóerőből sosincs kevés).
Bátyám ugyanolyan 525i-t vett kb fél éve, akkor ő is és én is igyekeztünk utánajárni az alkatrészáraknak, megbízhatóságnak, típushibáknak és kijött az, hogy teljesen vállalható autó, vállalhatóak a szervizköltségek (kivéve ha mindenképpen márkaszervizbe szeretnéd vinni).Egy problémája volt a nyáron, az önindító behalt, magával rántotta az akkut is, a kettő cseréje munkadíjjal ~100k volt (csak az alkatrészárak miatt írom, bár ahogy nézem, a Mondeonál is kb ennyi lett volna).
Nekem egy nagy bajom van a típussal, ha nincsen rendesen felextrázva, akkor elöl nincs rendes pohártartó, illetve az alap ülések elég fapadosak.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
veterán
válasz szőröscica #47280 üzenetére
Nem tudom melyiket választanám. Csak a jobb felszereltség okán nem választanám a Mondeot.
Ha úgy érzed, hogy a BMW nem tartogat költséges meglepetéseket és van benne elegendő power, akkor válaszd a BMW-t; ha ezek miatt aggódsz, akkor a Mondeot.
@(#47288) motoflug: Terveim szerint november 18-án rakom fel a téli kereket (saját kezűleg), ha csak nem esik addig a hó. Apám már 2 hete télivel jár, mert nem szeret sorba állni a gumisnál (200 km-re lakunk egymástól).
[ Szerkesztve ]
-
shaggy
aktív tag
Sziasztok.
Van egy Transporter T4 kocsim es amikor felig van a tank nagyon nehezen akar indulni hidegbe pedig plane valami szelepet mondott a szerelő szerintetek mi lehet a hiba oka?
-
Bögre
aktív tag
válasz szőröscica #47301 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyetértek. Ha anyagilag nem is mindig a legjöbb döntés az embernek a szívére hallgatni, de ha belefér, akkor miért ne!? +1 a bimmerre
-
stickermajom
addikt
Közben kiderült, hogy újra visszahívás van az autómra a Takata botrány miatt. Egy éve már cserélték az utasoldalit, most a vezetőoldali következik. Így az évi eggyel el fog tartani egy darabig a maradék 6 cseréje.
-
-v-
addikt
Hát azt sose fogod tudni szerintem annyiért mint amennyiért te gondolnád szerintem egy kezemen meg tudom számolni, hány ember van itthon akinek az érne annyit na, ha az a pár ember épp nem akar autót venni, akkor csak mocskosul áron alul fog elmenni (= annyit ér igazából itthon). Ez mondjuk nem lesz jobb szerintem x év múlva se, csak addigra öregebb lesz és még kevesebbért lehet majd eladni mondjuk ez a H6-os is réteg termék, ezt is pont ugyanúgy nem lehet majd eladni ha egyszer el akarod. Ezért jók ezek a ritkaság szerelemautók persze nincs sok baja, csak a fenntartási költségekbe, hogy mennyibe is került azzal autózni az is beletartozik, amikor egyszer kiszáll belőle az ember ott mekkora a bukó meg az értékcsökkenés .. ez ugye évekig csak rejtett költség
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Declare #47329 üzenetére
Hát így is eggyel több autóm van mint az szükséges lenne és +1 mellé már sok lenne. Leginkább anyagilag. BMW nem az én stílusom/világom. Vezettem 750i-t meg 330Ci-t, ültem sperres 540i-ben tetszettek de vhogy egyik se váltott ki belőlem birtoklási vágyat.
Bögre: Ne vedd meg, mert ha ezután ülsz át az RS-be egy ványadt csigának fogod érezni.
Felesbe? Bár akkor inkább egy BRZ/GT86-ot vegyünk.rvilike: Igen ezt már másoktól is megkaptam, hogy ezt amíg élek el nem adom. Max gombokért. Attól meg többet ér (nekem). A H6-ot meg drága lenne mozgásban tartani. Nem csak a benyó költség meg a vezérlés és társai de ugye ebben gyári Blistein futómű van meg Brembo fék. Na azok felújítása se lenne 2 fillér... Már pedig ezek kopók, nem úszod meg és 180k km után sanszos hogy ha nem is azonnal de záros határidőn belül kell rá költened. Sokat.
#nincsbennetarcsi
-
-
szőröscica
addikt
A Fordot lemondtam, nem mentem el megnézni, egy kör az E61-el elég volt ahhoz, hogy rájöjjek, BMW-t szeretnék.
Ez a konkrét E61 , amihez szerencsém volt ma. Elvittük a 5erhez átvizsgálni:
-jobb hátulja a kerék felett fújva volt, nem lehetett nagy törés, mert lakatolás helyett inkább vastagon megfújták
-két első lengéscsillapítót kell cserélni
-szelepfedéltömítést (vagy magát a szelepfedelet, mivel műanyagból van, és idővel megvetemedik) kell cserélni, mert ott folyik a motorolaj
-motorolajszint jeladót kell cserélni
-a termosztátban van egy jeladó, ami rossz, ezért a termosztát cserés
-4 új gumi kell rá, mert 2009-es michelinek vannak rajtaKívülről bizonyos szögekből szép volt, de azért a fényezése nem hibátlan (nem várok sem törésmentességet, sem hibátlan külsőt 12 év után, csak leírom), a csomagtérajtó pedig lassan csereérett (rohad az ablak aljánál, és a rendszámtáblavilágításnál is). Az utastér nagyon vagány volt, egy alapos takarítás után némi kopást leszámítva hibátlan lenne, ellenben a csomagtéren látszik, hogy cuccoltak vele bőven, koszos és szétkopott volt - nyilván ez is takarítható valamennyire.
Megvettem...
Volna, ha enged az árából egy keveset. 8800 eurót kért volna, kp-ban pengettem volna ma neki 8400-at, de 400 eurót sem engedett, hiába kerülnek kb. 300 ezer forintba a fent felsorolt cserélendő tételek. Így nem lett biznisz.
Viszont tudom a csapásvonalat, BMW-t szeretnék, időm van nézelődni, vadászni fogok. És jó érzés, hogy a Fordot nem vettem a vállamra.
-
B-L-A-C-K
titán
Használt (~80%os) márkás téli gumit vehetek, vagy kell tőle tartani? 18-as félnire nem szívesen adnék ki 35ezreket/db, egy helyen meg van több fajta használt is ~15 ezrekért, és fel is rakják.
-
nagyúr
válasz szőröscica #47346 üzenetére
Ennyi mindent kell rajta cserélni, és nem enged az árból? Vár egy balekra, az ilyennek kívánom, a következő kocsija meg őt szivassa meg...
Kalappal, hogy hamar találj egy jó példányt!Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz szőröscica #47346 üzenetére
A váltója rendben volt? Nem rántott se hidegen se melegen?
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
válasz szőröscica #47346 üzenetére
helyes az irany
Viszont tenyleg nem rossz ez a bmw. Attol meg mert nem enged belöle, nem biztos, hogy el kell allni a veteltöl. (mondjuk a piaci helyzetet nem ismerem)
Ezt a kategoriat viszont erdemes lenne a mobile-n megnezned szerintem, mert itt kint sokkal több van belölük.
(#47347) B-L-A-C-K kerdes mi a 80% os. Ha valami okos nyaron hajtotta öket, akkor kb kuka az allapota, hiaba jo a profil meg az evjarat, mert felkemenyedik az anyaga a hötöl.
Aztan azt is erdemes szem elött tartani, hogy 4 ev körül van az elettartama a teliguminak, profilmelysegtöl függetlenül. (ausztriaban asszem utanna mar at sem megy a TÜV ön)
Plusz a hasznalt gumi lehet szalszakadt, amit csak gumis tud megallapitani, maskülönben csak annyit fogsz erezni, hogy folyamatosan raz a kocsi....illetve ha sz@r volt a futomübeallitasa a regi autonak, akkor is megszivtad.(ezt mondom ugy, hogy en innen kornelka forumtarstol vettem meg a teligumijat, egy szezonja utan olvastam a sztorijat, biztam benne es persze nekem is sporolos volt a figura. A gumi tökeletes volt, ahogy mondta ( ), igy jol jartam en is, de teljesen ismeretlenbe nem vennek)
Szoval szummazva szvsz vallalhato, de csak okosan en most mar inkabb csak az ujban biznek a jo sztorim ellenere is.
[ Szerkesztve ]