-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14430 üzenetére
Ez használat és szervizfüggő.
Jó olajjal hajtva, és 5-6000km-enként cserélve, normál, egy személyes használat mellett 45-50.000km-t el kell mennie egy dugattyúnak.
Egy barátom 400-as Majesty-jében most volt 70.000km. De, 90 fölé nem megy vele."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14432 üzenetére
Nem volt velük tapasztalatom, így bátran nyilatkozni nem merek róluk.
Ezek nem valami Honda licenszes robogók?Lehet, h jól bírja - de, pl. alkatrész van hozzá? Utánanéztél, h van-e pl. idom, vagy akár motorikus bontott alkatrész? Ez sem egy gyakori típus, nehogy ebbe a hibába ess.
De, én továbbra is azt mondom, h bizonyítottan bevált típust kell venni.
Pigi vonal, Majesty-k, Leonardo-k, Honda-k.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14434 üzenetére
Jah azt hittem Te is a 125-ös kategóriában keresgélsz, mivel a kereső javarészt ekkorákat dobált ki rá.
Minarelli blokk, jó választás.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz mokus1 #14622 üzenetére
A leömlőnél (ahol a hengerből kijön) elvileg két csavar fogja mint a legtöbb motornál. A másik bekarikázott rész tök felesleges, ha veszel rá kipufogót a mostanit dobhatod a kukába mert egy részét sem kell felhasználnod. Elvileg a tartónál lenne három csavar, az szerintem felmegy a gyári kipuff tartóra.
(http://i.ytimg.com/vi/-AuUen_ibjc/0.jpg)
...bocs a linkelés nem működik most...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14682 üzenetére
Keverék / olajzás rendben volt? Ha, a berugókar is beállt, akkor az könnyen előfordulhat, h gyűrű / zéger törést szenvedett. (Jobb esetben, rosszabb esetben besült.)
Először le kell venni a deklit, s megnézni, h nem a fogasív szorult-e meg, ha ott ok minden, le kell húzni a hengert.
salieri.
Ha, automata szívatós előfordulhat, h az adta meg magát. Ezért célszerűbb manuálist használni.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14684 üzenetére
Ha, az első eset áll fent, akkor a főtengely - hajtókar elvileg nem károsodott, így kell a hengernek egy fúrás, illetve egy új dugattyú. Ezt munkadíjjal együtt szerintem max. 15k-ból megúszod.
Viszont rosszabb esetben új főtengely is kell, ehhez számolj hozzá egy 20-ast."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14689 üzenetére
Nincs értelme piszkálni, mert könnyen a tartósság rovására mehet. Ha, gyorsabban akarsz haladni, nagyobbat kell venni és kész.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #14707 üzenetére
"Fojtatlan" alatt a rezó dobokra gondolunk, de szerintem 50-esre nincs sok értelme, pláne gyári karbival.
Úgyhogy vegyél rá egy egyszerű gyárit.Tévhit, nem Yamaha blokkos, hanem Yamaha _másolat_ , csupán olyan apróságokbanˇˇ különbözik, mint a fele olyan vastag és minőségű főtengely, hajtókar...
Egyébként a 3KJ Jog-okról koppintották, csak hosszítva lett a blokk.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
mocsanisi
senior tag
válasz mokus1 #14804 üzenetére
[link] Én tőle szoktam venni ha kell valami. Már csak hétfőn tudsz menni, és ne nézd a netes listát, hívd fel, és megmondja hogy van-e, mert a weblap nem frissül. Ezen kívül képesmotoron keress bontósokat.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
Killing
addikt
válasz mokus1 #15720 üzenetére
Én ezért megyek mindenhol csukott plexivel, akár 40 fokban is. Idén 2 darázs a bukómba szállt be, egy meg a kabát alá, a rohadék, ez fájt a legjobban, vagy két napig sajgott.
Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
r-chee
őstag
válasz mokus1 #15720 üzenetére
Én nyitott bukós (no plexi, vagy már letört) embereket látok sokszor robogóval. Szemüveg nélkül natúrban. Mindig meg is jegyzem magamban, hogy "öreg, neked is majd belemegy valami a szemedbe, aztán vagy jobbra térsz le a sávodból, vagy balra". Utóbbi nem épp szerencsés, ha szemből jön valami.
Origin (BF3, BF4) nick: r-chee *** BFBC2 game nick >> r-chee [HUN] --- Logout blog bejegyzéseimnél >> BFBC2 és Battlefield 4 PH! játékosnévsor és magyar szerverek listája
-
DigitXT
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15827 üzenetére
Esetleg még a Majesty / Leonardo vonal, bár azokkal könnyű befürödni, pláne az import példányokkal.
róland
A sorrendet te magad állítottad fel, egyértelműen ezek közül az AGV-k a legjobbak.
Nekem a "Cytilight" szimpatikus lenne.
mod.
Ráadásul van benne napszemüveg, vedd azt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15970 üzenetére
Blokk ugyanaz teljesen, a hátsó áttétel más a nagyobb felni méret miatt.
160? Az 'icsa, az én 180-asomnak 200 a vége.
..hagyjuk már, h menne 160-at egy 200-as 4t, kizárt.
Jó, ha a valós vége 120km/h.Lehet, Koso a neve, 35k környékén mozog, de nagyon búcsús desing, rikító kék és kamukróm páros.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Mawyx
senior tag
válasz mokus1 #15973 üzenetére
Amelyik járműben van gyújtótrafó, abba be lehet kötni. Test meg táp kell még neki és kész, a táphoz persze bizti, mert bizti ami bizti
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15973 üzenetére
A fordulatot a gyertya alá kötött jeladóval méri, így könnyen beszerelhető.
_
A 200-asnál nem feltétlen szabad ennyire érezhetően imbolyognia, mivel ott már dupla rugóstaggal ül a blokk a vázban. Egyenesfutása milyen volt?
Kérdés mennyit futhatott.
Az olajat pl. nyugodtan ellenőrizheted úgy, h egy fehér papírra a tiédből mintát veszel, majd abból is, és tökéletesen össze lehet hasonlítani a színét. - De, előtte nyilván kérdezd meg mikor volt rajta olajcsere. Így egyszerre kiderül a turpisság.Runner-nél tipikus arra utaló jel, h minimum 40.000km-t futott már, az a markolat erős kopottsága. Össze tudod hasonlítani a bal oldalival. Illetve a lámpakapcsoló (és a többi kapcsoló) kopása is erre utalhat.
Mielőtt megvesztek valamit, azért ide linkeld be.
..nekem nem véletlenül van 180-asom.
Vegyes fogyasztása 4,2 liter - de folyton érezteti veled a nyomatékot. Szóval, ha vegyesben eljársz 3 literrel a 200-assal (100-110-es utazó), akkor én azt mondom, h nekem megér + 1 litert a 180 2t.Az egyetlen egy bökkenő csupán, h ebből kifogástalant, gyárit már gyakorlatilag esélytelen találni.
Ezt tegnap rakták fel, színben ugyanolyan, mint enyém. Bár ez még fotókról is karcosnak tűnik és az anagy FOX matrica is sérülést takar.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15979 üzenetére
Más kérdés, h az ilyen 50-esnek adagoltakat én meg sem nézném, de Ti tudjátok.
..csak azért írtam, h linkeld be, mert óriási kamusorozat megy a Runner-eknél, pláne a felsőbb köbösöknél.
Pl. ez is egy 180 VXR és nem 200.
Volt még egy is, amit kiemelve hirdettek 2004-es 200-asnak, és frankón 2001 körüli 180-as volt az is. De, már valszeg valakit átqrt vele.
Ezek alapján könnyen beazonosítható.
ZAPC14000 Runner 50
ZAPC362000 Runner50
ZAPC361000 Runner 50 Purejet
ZAPM07000 Runner 125 FX 2T
ZAPM08000 Runner FXR 180 2T
ZAPM24000 Runner VXR 200 4T
ZAPM242000Runner VX 125 4T
ZAPM241000 Runner VXR 180 4T[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15982 üzenetére
Ezek az alvázszámok. Jobb taposó alatt.
Először is döntse el, h milyen távolságokra kell neki a robogó. Csak városban, minimális agglomerációt beleértve elég az 50-es, de tempósabb utazáshoz, kicsit hosszabb utakra nagyon kevés.
70-75-öt talán tudják utazóba.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz mokus1 #15989 üzenetére
Tipikus önigazolás.
Eddig szerencséd volt, vajon később is az lesz?!Te sem és más sem - mivel tapasztaltam - nem tudod elmagyarázni, h ez jó és frankó így motorozni. Badarság.
Nem lehet úgy - pláne egy 200-assal, amiről messziről lerí, h nem 50-es - biztonságosan, élvezettel menni egy ilyen géppel, h egyfolytában a jardot figyeled, elengedsz minden fehér autót, ráfékezel ha rendőr jön szemben. ..Aztán jön a gyomorgörcs, ha motorosrendőrrel találkozik az ember..., stb.
S, akkor még nem volt szó az esetleges balesetről, amiben könnyen elővesznek hibásnak, ha kiderül a turpisság - még, ha nem te okoztad, akkor is.Éppen elég barom van az utakon, akiket _ ki kell védeni_ , nem még erre is figyelni.
Ilyenekre nekem nincs gondom. Múltkor is elmentem bnőmért, felpattant, aztán mentünk hozzám. Városban utolértem egy rendőrautót, figyeltek a tükörben, mint állat, körforgóban mögém jöttek és ennyi volt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
B-L-A-C-K
titán
válasz mokus1 #15991 üzenetére
Ja az más, nekem 2004-es körüli elég lenne, vagyis árban még drágák az ujjak. Tegnap néztem pont volt egy jó 2004-es 4t ár alatt sürgősen eladó sportkipufogóval, tuning mentes 175 ezerért... Képen elég pöpec volt, mondjuk ettől függetlenül lehet volt baja de megnéztem volna. Csak mára már el is kelt...
runner 125: Én is kicsit fostam már mikor kezdtek rám szállni...Faterom motorjával is járkáltam párszor, azt meg nem is élveztem mert a zsarukat hesszeltem feszt. (Motor Suzuki Burgman 650-es)
[ Szerkesztve ]
-
-
Tothgera30
Ármester
válasz mokus1 #16043 üzenetére
Azaz, de faternál van, ő használja, vagyis inkább nem, mert jó a buszközlekedése a munkába és "azon a rossz úton" nem karja használni, így ha lecserélné, mindenképpen egy olcsóbb tereprobogó jellegű lenne helyette. Nem árulom, csak fent van, ha megfizetik, vihetik. Igen, a PureJet erősebb 1-1,5 lóerővel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz mokus1 #16045 üzenetére
Pontosan, egy Typhoon X vagy Stalker lenne, persze újonnan. Ez az NRG lényergében ugyan az mint az új Runner. Igen, a futóműve is ugyan az, gondolom macskakövön nagyon rossz lehet, én ha megyek vele akkor csak tükörsima asztalon használom, oda nagyon jó, feszes, kanyarokba úgy be lehet tolni íven hogy én is meglepődöm.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz mokus1 #16064 üzenetére
Neki egy 125 4T bőven elég lenne, de úgy is 250-est vagy 400-ast rakok majd alá hogy ha esetleg egy kis túrát akar megejteni akkor ne nyöszörögjön a kis negyedliteres.
#16066 B-L-A-C-K: Tetszik, de ahogy írtam, nálunk is csak állna, főleg egy 650-es, az túl nagy, sokat kajál, fenntartása sokba lenne, faternak meg napi 15km-t járkálni kicsit abszurd, amit amúgy sem tesz meg, mert féltené. Amúgy fater haverjának egy 2007-es 650-es Burgonyája van, ő külföldre is túrázgat vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
DigitXT
nagyúr
válasz mokus1 #16091 üzenetére
Azért bátor ember vagy, de nem feltétlen kell ezt másnak is javasolni:
"egy rendőr mellett is elhúztam ugy 100 körül". Láttam én már "sünt",
ami ilyen manőver után kapcsolta is be a villogót, az embert meg le.Mármint a nyilvánvaló közlekedési szabályszegésről beszélek, éppen
nem gyorshajtónál láttam, de más esetben* már nem egyszer... Pl. a
bátor emberünk épp a "sün" előtt kanyarodott be balra, parkolóhelyre.
Csak épp a záróvonalon keresztül. Villogó fel, sün melléáll, és büntet.*: mondjuk autóst a buszsávban rendszeresen elkapnak, akár menet
közben is, nem csak akkor, amikor direkt kiállnak ezt ellenőrizni...
(Vagy motoros kollega mesélte, hogy "rászóltak" a motoros rendőrök,
hogy oké, hogy a sínen megy, de mintha nem lenne olyan sárga...)https://hardverapro.hu/apro/ibike_mono_adventure_3000w_sok_extraval_elado/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen