-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Erre jön valaki?
[link]
Én tervezem ha jó idő lesz, és ha nem jön közbe semmi.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
fattyu
veterán
válasz polimorf #28208 üzenetére
csak elszörnyedtem hogy ezt valaki leírja.
Mint írtam nincs is rendszám a motoromon pro pill, de ezek a tömeges vonulások nem az én világom. sem tempóban sem embermennyiségben. Főleg tempóban.
#28210: persze bocsánat csak kibukott belőlem
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
-Mosquito-
őstag
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
pont most láttam. azért a helyezkedjünk a sáv közepén az kiverte a biztit... olajtócsákon fékezz
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
A másodikat még nem láttam.
Ráadásul erre járok nap mint nap[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
Dobokői út, pomáz, szetendrei út. Na ezeket holnap megemésztem, lassan kelhetek fel.
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #28204 üzenetére
Nem lenne rossz. Cirka 240Km Bécs. Ezt meg lehet tenni pályán ~2óra alatt is.ok dög unalmas,és meglehet tenni a régi 1-en is ~4 óra alatt is.Na az már egy pöppet sok ilyen időben. Nyáron simán bevállalható. De ilyen időben ekkora táv..háát. Ha megy egy kis cm3 akkor ott még húzni sem lehet neki.
Fattyu, Symbian:
Jókat mond Ádám,ő csak segíteni akar. A legjobb aszfalt pont középen lenne.HA nem lenne tele olaj/hűtővíz cseppekkel,folyásokkal,na meg egyenletes is lehetne.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
fattyu
veterán
válasz -Mosquito- #28215 üzenetére
de ezért aztán a valóságban a sáv közepe messze nem jó.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
Te erted ezt? Ellenkezo iranyba kanyaradik, mint amerre forditjuk a kormanyt?
Vagy en ertek felre valamit? -
-
Ferdzsoo
addikt
Mi az hogy csak addig? 20km/h felett mindenki mindig így kanyarodik.
Ez nem a testsúlyáthlyezés helyett van jézusom. Veletek mi van?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Ferdzsoo #28221 üzenetére
Jah tök egyszerűen ki lehet próbálni, gurulsz 40-50-el pl., és kicsit elfordítod a kormányt jobbra, és láss csodát balra fogsz dőlni a motorral együtt Feree nem neked ment csak ehhez kapcsolódik
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz mocsanisi #28222 üzenetére
ez nem kipróbálás kérdése, ezt tudatosan így KELL csinálni, mert amúgy is így csinálod, csak ezekszerint eddig nem tudatosan, ha tudatosan csinálod, harmad annyi idő berakni a motort, iránytváltani, stb,stb.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
"óemgé", ez kicsit sok volt hétfő reggel...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
2 éve haver mondta ezt.
-
vlevi
nagyúr
válasz Ferdzsoo #28221 üzenetére
Az "addíg"-ot úgy értettem, hogy csak a motor megdöntéséhez kormányzol ellen. Nem kell a kanyarban végig ellenkormányozni. Hacsak nem salakmotorozol
Itt, kb 5. perctől : [link]
Rajzolva pedig 7:00 környékén.
Azért jó ez a videó, mert sok mindent lerazjolnak, lassított felvétellel mutatják. Tetszik pl. az elején, azzal kezdőik, hogy megtanítjuk a gyereket a háromkerekűvel rosszul kanyarodni, mert hozzászokik, hogy ha balra fordítja a kormányt, akkor balra fordul a bicikli. Aztán, amikor leveszed a támasztókereket, akkor rögtön nem tud biciklizni, mert megfordul a dolog, balra fordítja a kormányt, a bicikli pedig jobbra dől.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
Srácok, nem akarok Integrába átcsapni, de tényleg jobb, ha elhúztok egy tréningre, ha tényleg nem vagytok tisztában ennyire alap dolgokkal...."LYééézus"... Nem mintha ezeket vágni kéne fejből, mert ezek automatikus mozdulatok fejben, de...mindegy, hagyjuk.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
BoB
veterán
Pont ehez a filmhez készítek most magyar feliratot (25% kész eddig), hogy értse az is aki nem beszél angolul.
Ezzel kapcsolatban amúgy is akartam kérdezni ogy ha kész van nem akar valaki segíteni abban hogy átnézi hibákat keresve?
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #28231 üzenetére
Te pedig biciklizél már valaha? Vazzeg ne ásd magad mélyebbre, még a biciklin is így kell kanyarodni ez nem gépjárműfüggő, hanem Fizika!
Tedd meg ma elmész biciklizni egyet 20kmh felett eltolod valamerre a kormányt és megnézed merre kanyarodik a bicikli.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
válasz Ferdzsoo #28232 üzenetére
Milyen ásásról beszélsz? Ennyi erővel én is mondhatnám ne beszélj már ilyen magas lóról.
A kérdésem nem volt jól megfogalmazva,(bocs) a gondolat egy része kimaradt. Nem a fizikai részét nem értettem, hanem, a technikai részét?
A robogómon sosem kellett ellenkormányoznom, hogy el, vagy könnyebben kanyarodjon, pici súly áthelyezéssel is irányt vált, nálam nincs ilyen, mint a videón is pl, hogy teljes testsúly áthelyezés esetén egyenesen megy tovább, ez rögtön reagál. A váz rendszeréből adódóan könnyebben beleng a hátulja, farnehéz. Szóval sosem kellett alkalmaznom az ellenkormányzást kanyarodáshoz. Sok más dolog is van ami miatt a robogósoknak más a tréning. Én ha tankot szorítanám a combommal rendesen gebasz lenne már , vagy hátsófék kanyarodásnál ...stb. -
Ferdzsoo
addikt
válasz csongi #28233 üzenetére
Ellenkormányzol, csak úgy hogy nem vagy tudatában.
Elég kevés kanyart tudnál bevenni csak testsúlyáthelyezéssel. Egyszer figyeld.meg mit csinálsz.kanyarodáskor. meglátod hogy ellenkormányzol. Mert ez csak így működik.!"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #28233 üzenetére
Robogonal ugyanugy mukodik.
Csak sokkal kisebbet kormanyzol.
Pl: tolt lengovillas aprilia area 51. 13 coll. Bal oldalt egykaru lengovilla elol. Amiatt az asszimetrikusan elhelyezett kis suly miatt kanyarodik egyfolytaban elengedett kormanynal (vagyis dol)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Ferdzsoo #28236 üzenetére
Megfigyelem, megígérem, de nagyon ritkán alkalmazhatom tudat alatt is, mert nem bírom fel eleveníteni
Sok figyelmet leköt a forgalom többi résztvevője és az útviszonyok. lehet ezért nem figyelek már rá. Nah csak legyen egy napos hétvége még, és azonnal rá pattanok, kipróbálom
Eddig nem használtam, azt sem hogy lassabb kanyarokban eltolom a motort magamtól. Jajj bogyó elnézést robogót.. . De az utóbbi időben gyakorolom és egész jól megy.
Örülök, az ilyeneknek, mert sok tanulnivalóm van, és szeretnék is tanulni. -
Integra
titán
na, látom gőzerővel dübörög továbbra is az önképző szakkör.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
őstag
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
Azért látom a srác rutinosan egy részét titokban tartja, hogy ha előugrik valami féktávon belül akkor mit kell csinálni. Én arra gondolok, ha kiugrik eléd egy "IFA" a Hungárián akkor ellenkormányzol, dőlsz és behúzod a kuplungot. Így akár féktávon 1.5-2 sávot is tudsz oldalazni nem fogsz belecsattanni. De nagyon fontos behúzni a kart, mert különben az "erőforrás" próbálja egyenesben tartani a gépet, és nem tudsz akkorát kanyarodni.
Megértem persze nem szabad mindent elmondani, mert nem lesz vevő a tréningre.“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
yodamastah
őstag
válasz -Mosquito- #28211 üzenetére
"Egy-két dologgal sajnos - hiszen nem titok, magam is képesített vezetéstechnikai instruktor vagyok - kénytelen vagyok vitába szállni az elhangzottakkal kapcsolatban. Elsősorban azzal, hogy a motorkerékpárt gázzal irányítjuk a kanyarban. Kérlek benneteket, az erről elhangzottakat ne vegyétek magatokra, mert - sajnos le kell írnom feketén és fehéren - nem igaz. A motort minden esetben a kormánnyal késztetjük a leghatékonyabban elfordulásra."
Hehe. A pályamotoros meg az instruktor összecsap. Pedig Ádámnak igaza van. Ő pályamotoros aggyal gondolkodik. Onnantól hogy ledöntöttük a motort, és kiválasztottuk az ívet, a kormányba nem nagyn núlkálunk már. Apex után pedig gázt húzva valóban a hátsó kerék és a gáz kormányozza a motort. Pl kigyorsításon hiába ellenkormányoz az ember az ív szűkítésére, csak az lesz belőle hogy tolja magad előtt keresztbe fordított első gumit. Persze valamennyit szűkit az íven, de nem sokat, ledarálja a gumi oldalát és így könnyebb highsideolni mert feszíti egymás ellen az elejét meg a hátulját.
És persze az instruktornak is igaza van, hiszen közűton nincs olyan hogy kigyorsítás, meg apex. Normális tempóval összes kanyarvétel abszolválható motorféken, stabilgázon, akárhogy. Mert van benne tartalék bőven. Ennek megfelelően valóban lehet ellenkormányzással is korrigálni szinte bármikor. Meg persze gázkezeléssel is.
-
csongi
veterán
válasz -Mosquito- #28247 üzenetére
Főleg a kuplungolást kell gyakorolnom
Csak előtte meg kell valakinek mondani,hogy a motoromon a jobb vagy a bal kar az ? -
-Mosquito-
őstag
válasz yodamastah #28244 üzenetére
Sajna eddig a pályamotorozás kimaradt az életemből,de szeretném majd potolni és az ott tanultakat,tudást a közúton hasznositani.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
őstag
válasz -Mosquito- #28249 üzenetére
Erről inkább lebeszélnélek már elsőként.
Mármint menj ki a pályára menjél ott tapasztald meg milyen....
De a közút nem versenypálya. Koszos, olajos, kátyús és jönnek szembe és mögötted.... nincs bukótér. A gumi másként tapad más a hőmérséklet..
Eszedbe ne jusson a közutat pályának nézni és az ottani vezetési stílust alkalmazni...“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- OLED TV topic
- Építő/felújító topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...