-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
Megjött a lánctisztítóm [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Daywalker
addikt
válasz -Mosquito- #28401 üzenetére
Ezért ennyit kiadni Egyébként a mostani láncokkal kapcsolatban vicces tapasztalata volt valakinek, hogy két egyforma motor volt, az egyiken nem kenték, le se szarták, kibírt 30 ezret, a másik meg ápolgatva volt és 20 ezernél elszakadt Így legyen okos az ember. Én szezon elején lemosom, befújom oszt ennyi. Ha nagyon kiszárad fújok rá, hogy ne legyen hangja sem, de babusgatni már én sem szoktam. Amennyit az ember elcsesz ilyen szarokra, abból a lánc árának a fele megvan.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #28402 üzenetére
Én még olyan úri huncutságokat sem használok, mint láncspray: maradék motorolajjal, egy kézi olajozóval végigcsöpögtetem, párszor átforgatom, majd a fölösleget egy ronggyal letörlöm. (kb. fél deci olaj/alkalom) Úgy 1000 km-enként.
Ja, 5000 km alatt nem igényelt utánfeszítést, most is 20 mm a teljes lógása, ahogy feltettem rá. (Valami O-gyűrűs DID-lánc)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz alvaro #28406 üzenetére
Én is valami ilyesmit akartam írni. Csak keresgéltem, hogy milyen (nagy)
bömösön láttam legutóbb. Szerintem nem ez volt, hanem az elődmodellje...
Szerk: esetleg az F650CS, szóval innen fúj a szél.[ Szerkesztve ]
-
Melyik az a Ducati ami ~160 lovas, a nevében benne van az 1200, korom fekete és a hátsó kereke szinte totál le van burkolva? Streetfighter külleme van. Legújabb modell és MO-n kapható. Kollégám haverja vette. Pár napja kapta kézbe a jogsiját. Ő meg egy haver bementek a Ducatihoz - kettőt kérünk a legrősebből! Láttam képen, gyönyörű darab. Lehet választani ,hogy 100 vagy ~160 pacit tudjon. Nagyobb nem volt ott akkor, ezért csak ezt vették.
Jó pár misi lehetett. -
válasz #25954560 #28409 üzenetére
Én nem tudom. Pénzes fazon és megjött a jogsija, aztán ő meg a haverja elmentek Ducatit venni, csak motor legyen és nagy. Nem is tudom úgy néz ki mint egy sakál vagy szöcske, batár nagy és korom fekete. A tankon van mindössze h Ducati fehérrel. A hátsó kereket szinte totál burkolt fél körben. Még bejáratós így csak a 100 lovas állásban megy vele. Azért ez nem gyenge.
Átküldetem vele a képet holnap.
[ Szerkesztve ]
-
Dexar007
veterán
Vegul nem lett meg Holloko,csak Matrahaza-imre,Paszto,Gyongyos.
Sikerult ket kisebb-nagyobb zaporba is belefutnom,ugyhogy egy igazi elmeny volt,foleg a matrai nedves,faleveles,saras,katyus utszakasz. Jo persze nem vegig volt ilyen,csak par km-en keresztul.
Sipalya melletti kep:
[link]Es egy szivarvanyos..mert bizony,olyat is lattam..raadasul dupla,es teljes felkor :
Give me your cum,bull!
-
.mf
veterán
válasz Dexar007 #28412 üzenetére
Fake. Nincs unikornis a képen.
Elég sok motorost láttam ma az utakon (fogorvoshoz menet ill. onnan jövet... fél fejem le van zsibbadva a két injekciótól). Pedig már eléggé kezdett beborulni az ég, sztem hamarosan lesz egy kisebb eső.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
válasz Daywalker #28402 üzenetére
A lánc használat/csukló függő na meg mennyit mész vele egy szezonban. Ezt egyszer kellett megvenni,amennyi brigécolt megspórol majd simán behozza az árát. Egy szezon egy lánc/szett kb. Babusgatni nem kell de ha tiszta dzsuva,redva minden azt azért illik karbantartani,takarítani..
Feree:
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28405 üzenetére
Igen, most jön az a pont hogy a kardánt pont olyan gyakran kell karbantartani mint a láncot.
24k km-enként kell bene cserélni olajat aminek az ára 5k. A lánc pont ennyibe kerül 24k km-enként ugye?
Ráfordított időben, meg b@szakodásban meg össze se mérjük a kettőt.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
válasz Dexar007 #28412 üzenetére
Én ide akkor megyek ha túrán vagyok, mert csak az odaút 99km. Hm Pásztón nem voltam még. Régen azért nem jártam be a környéket mert 50cm3-al hát érted, most (pár hete) meg mert nem túra miatt mentem oda.
Mátraházán van a kilátó. A főútról lehet bekanyarodni és sok árus van. Onnantól motor leállít és majdnem totál gyöngyösig legurultam, annyira nem volt forgalom.Dexar007! Ez engem is érdekel. Én lekötöttem és kivettem az akkut majd hagy szóljon. Kipufnál vigyáztam és hagytam fél órát száradi majd start.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #28415 üzenetére
Nem, nem jön az. Most az jön, hogy ha a kardánnal baj van, akkor bizony sok lánc árát kifizeted De egyébként nem rohadtul mindegy melyiken mi van? Sportmotorra úgysem raknak kardánt, sem szíjat, a többi meg nem érdekel Pont nem az a 10-15 perc karbantartás fog földhöz vágni. Ennyit a baszakodásról. Egyesek ebből is szertartást csinálnak, akkor persze, hogy elvernek vele egy órát. Befújom tisztítóval, várok pár percet, letörlöm alaposan, várok pár percet és megy rá az olaj. Állványon ez pik-pak megvan.
Mosquito:"Egy szezon egy lánc/szett kb."
Ha annyit mész akkor persze...de nem olyan kényesek ma már a mai láncok. Szerintem aki pályázik, annak nagyobb gondja a gumi pótlása, mintsem a lánc Mod: az előző láncszett a motoromon kb. 30 ezret ment el. A mostaniban kb. van mondjuk 15e és egyszer kellett utána húzni...amúgy mint az új.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
.mf
veterán
válasz -Mosquito- #28414 üzenetére
"Egy szezon egy lánc/szett kb."
Pont ahogyan írtad, csuklófüggő, de még digitális csukló mellett is kétlem a szezononkénti cserét.
"Ezt egyszer kellett megvenni,"
Mintha simán lehetne választani vételkor, hogy kardános vagy láncos kivitelben kéred-e
Azt a +10-20kg-ot és a kardán terhelésváltását se felejtsük el.Dexar: szvsz max slag, meg (kocsi)mosószeres langyos víz ronggyal. Én legalábbis nem próbálkoznék magasnyomásúval.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #28415 üzenetére
Jó dolog a kardán,ezt senki nem vitatja. Csak ne kelljen javítani mint a egy pár Honda Deauville,Bmw gs-nél. 24eKm-t cserét szerintem ne várd meg.
mf:
Nálam 24-max 30eKm cserés a dolog.Daywalker:
Aláírom,pályán minden hamarabb cserés,kopik,el/használódik.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28419 üzenetére
Én a feszességállítás rühelltem de nagyon, a fújás tisztítás még elmegy. De a feszességhez tologatni ide-oda, meg hol a legfeszesebb, akkor jó, most meghúzod, akkor elmegy, (cbf-en ez nagyon fosul volt megoldva). Akkor megint lemérni, nemjó fellazít stb. A láncsprét kiveri mindenhova az idomra, ruhádra, tökmindegy milyet fújsz bele, meg mennyit, meg mennyit vársz utána akkor is kiveri, ezt is rühelltem.
És azért mondhat bárki bármit 20k km-er után illik lánct cserélni, még a cbf-em is megette, pedig az csak 78 ló volt. És az fix 50k kiadás kb. Nem kevés. Soha többet láncos motort.... Szerény véleményem.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
Szerintem az egyetlen hártánya hogy nehezebb a lánchoz képest. De 173 lónál szvsz mindegy hogy egy gép 267 vagy 257kg. Az meg hogy őröl, a motoron töltött idődnek a 2%-ban lehet érezni valamit. Azt is csak városban, egyáltalán nem zavaró számomra.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
válasz Ferdzsoo #28422 üzenetére
Nekem nem ver ki semmit, nem tudom te hogy vagy vele - ha érted mire gondolok
A MOL-os spray úgy tapad mint a ragasztó. Kicsit a farokidomon látszik 1-2 pötty, de ennyi. Néha úgyis le kell mosni a motort, akkor lejön az is. Most az, hogy a ruhára megy baszki nem esküvőre mész öltönyben, hanem motorozni Kint tolod neki a poros-koszos úton, pont leszarom ha egy kis láncolaj kerül rá, mert kapsz elég szutykot úgy is. Mindenesetre nem vettem észre, hogy olajos lenne a ruhám. Szerintem ez egy kicsit önigazolás volt most a részedről. Mindkettőnek van hátránya és előnye is, maradjunk annyiban.
Láncot meghúzzák szervizben fél perc alatt, ha arra jársz, még pénzt sem kérnek érte, sőt még időpont sem kell, ha csak ennyit akarok - lehet, hogy a Hondánál ez nem így van, de a kawánál már csak ilyen jó fejek
Cserélni meg akkor kell, amikor eljött az ideje, nem illem kérdése. Az, hogy a CBF megette az más tészta, méretezés kérdése, csukló kérdése és láncminőség kérdése..."De 173 lónál szvsz mindegy hogy egy gép 267 vagy 257kg"
Hát, azért szerintem nem mindegy, hogy a plusz tömeget rajta viszed vagy a hajtásláncon kell forgatni. De mivel túramotorról beszélünk, ott tök mindegy tényleg. Sportmotornál már annyira nem.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Daywalker #28424 üzenetére
Jólvan látom nagy lánc fan vagy, én rühelltem, rühellem most is, nekem sokkal kényelmesebb a kardán. Ennyi. Ráadásul azt is rühelltem ha koszos volt a gép, mindig mostam, én már csak ilyen vagyok, és a pöttyöket is mindig vakarhattam le róla lánctisztító sprével, idomról dobozról, felniről mindenhonnan.
Értem én hogy használati tárgy, de nekem az legyen tiszta mindig![ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ferdzsoo #28422 üzenetére
Amirol te beszelsz az a szakaszos nyulas, es a lanc elete vegen van.
Teleshopba illo leiras! Ott vannak ilyen szemlelteto snittek, amikor eroltetik az elbszast
Eddig azt hittem, h olasz-japan ellentet van a motorostarsadalomban, de ezek vertikalisan osztodnak japan-japanra, csopper-szelvedos csopperre, doboz-doboznelkuli egysziku ketsziku, azalatt pedig lancos-kardanosra.
Vajon a kovetkezo mi lesz?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28427 üzenetére
Az új did vx525-ös lánc a cbf-en 4k km után már nem volt egyenletesen nyúlva. Simán 1cm különbség volt a legfeszesebb és a leglazább része között. Utáltam a járdán tologatni és megkeresni a legszűkebb szakaszt mert ugye ahoz kell állítani a feszességet.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
senior tag
Sziasztok,
Érdekelne valakit 1db vadiúj L-es, Mugen racing sport kesztyű?
12e ft az ára. (19e körül akciózza most a superzone ezt a fajtát)
Pontos tipust holnap tudok mondani[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Topiccsendőr #28427 üzenetére
Gyökértelen-gyökér?
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #28401 üzenetére
Én 1k-ért vettem egy liter petróleumot kb. 2 éve ilyen célra, még mindig van belőle. Egy szezon alatt 2-3x szoktam leganyézni a láncot.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #28433 üzenetére
Isten lássa lelkem, nem sarkítok, nagyon csodálkoztam én is. Ráadásul a szervizes az orrom előtt bontotta fel a dobozt még az sem volt hogy na cserebere. Lehet akkor kifogtam, de akkor iszonyatosat csalódtam a láncban. Amit 26k után cseréltem abban vagy 2,5cm különbség volt.
nah most megnéztem a táblázatomat, kereken 5k km után volt 0,8cm.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
Ez már komoly gép lehet. Elfogadnám.
[link]Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok