-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #59900 üzenetére
A kézzsákot pont ott néztem ki én is, de nagyon gondolkodom egy sima kézvédőn,csak a menet szelet kell felfognom.
A talpam nem fázik,csak a lábfejem,arra most keresek fűthető zoknit.
Gratulálok az új családtaghoz.bogyo112
Fűthető kesztyűben nem is gondolkodtam pont a vezetékek miatt.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz V.Stryker #59900 üzenetére
Nekem az ülésfűtés jött be nagyon. Mármint, vettem ezeröté egy fűtőszálas, autós ülésbetétet, körbetekertem a felsőtestemen, rá a kabátot és bedugtam a szivargyujtó csatlakozóba. Az autósok meg csodálkoztak a hülye motoroson, aki mosolyog és fütyörészik a hóesésben. Azt nem tudták, hogy a sisakban szól a zene, a kabát alatt meg dől a meleg. Persze, az áramháztartásra oda kell figyelni.
-
V.Stryker
nagyúr
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #59905 üzenetére
Eddig úgy ahogy szoktam, on állásban szivatóval pöccre mindig indult....így nem utána szivató nélkül kis gázzal, aztán ahogy bogyó mondta percekig pri-be és szivatóval majd anélkül kisgázzal, de semmi.Karbi nem volt leeresztve azt se tudom hogy kell.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ma - két hét állás után - nekem is csak másodikra indult a GS-em, ami meglepett, mindig pöccre szokott. Ha egy hétnél többet áll, akkor automatikusan PRI-ben indítom mindig.
Nem bírtam ellenállni a napfény csábításának, és +8 fokban elmentem egy 120 km-es rövid karikára. Mivel csak egy - négy évszakosnak csúfolt - nyári dzsekim van, így a végére szépen áthűltem. A markolatfűtés viszont valami istencsászár dolog!
Oda a kitűnő fogyasztásom, a legelső időkben még stabil 3,7 volt, mióta viszont jobban cibálom a bajszát, kerek 4 szokott kijönni...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #59908 üzenetére
4 liter.. ennyit utoljára a 180-as 2 ütem robogóm evett meg alattam, ha 90-100 fölé ritkán húztam.
Már kezdek beletörődni, h veretősebb tempó mellett 7,5 - 8 litert kér a Viffer."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
KisTé
tag
válasz Topiccsendőr #59907 üzenetére
Még talán annyit sem.
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #59908 üzenetére
Szerintem az a 4L is még bőven kitűnő.
(#59909) runner 125: Azt szokták mondani, hogy a lovakat etetni kell... Neked viszont dupla fogyasztáshoz dupla erő is társul... Végülis fair.
Nekem ha húzom neki is csak 5 körül kér az SV650, de rendesen el is maradok az egyenesekben a 100-120 lovas gépek mögött, ha azok jobban húzzák neki. A nagyobb sportvasakról nem is beszélve. Ez ilyen. -
Bogyó bá'
nagyúr
A motorom előző tulaja - egy végtelenül nyugis könyvelő srác - 3 éven keresztül Excel-táblában vezette a fogyasztását, és a full-totál átlaga 3,5 liter volt, de volt benne 3,1-es részeredmény is. Hozzá képest én egy cihopata állat száguldozó lehetek....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #59913 üzenetére
Hát már sose' lesz igazi tavasz?!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#79335424
törölt tag
Sajnos, én nem tudtam gurulni, mert messze melózom a mocimtól. Viszont, ma végigjártam a sinsheimi járműtechnikai múzeumot. Úgy érzem, hogy leszakad a lábam, de megérte. Rengeteg csodát láttam. Ha vki a német hatoson túrázna, ki ne hagyja!
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Ma én is kimondottan élveztem a motorozást,nagyon szép volt az idő.Elégvolt az aláöltöző meg a bőrszerkó.
Budaörsre mentem dolgozni,majd egy munkát megbeszélni Pátyon.
Menet közben nem találkoztam egyetlen egy motoros kollégával sem.Hideg időben melyik jobb tapadás szempontjából,ha gyári értékre van fújva, vagy egy kicsit kevesebb a gumiban a nyomás ?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz zeon.hu #59918 üzenetére
Hát nem. Voltam már a tengerészeti múzeumban Den Helder -ben, motormúzeumban Guadalest -ben, a hercegi járműmúzeumban Monaco -ban, a Ferrarinál Maranelloban, meg még sok helyen, de ez valami egészen más léptékű hely. Még sohasem láttam élőben Duesenberget, világháború előtti Maybachot, SS100 -as Jaguar -t, vagy Hitler pácélozott, kabrió Mercijét. Gyári, 90ccm -es Simson Schwalbet, elektromos Simson -t, vagy 1920 -as évekbeli, 46 ezer ccm -es versenyautót. Arról nem is szólva, hogy megnéztem egy Concorde pilótafülkéjét és pár perc múlva átsétáltam egy TU144 -be. Tényleg talicskán tolja az ember az állát a látványtól. Ilyenkor örül az ember annak, hogy kamionos.
[ Szerkesztve ]
-
rolcsi099
csendes tag
Valaki tudna nekem segíteni? Motor vásárlás előtt állok de nem tudom hogy milyen legyen mivel csak kis motor van jogsim így csak olyat vennék. Minden féle képen enduro/ supemoto vennék tudtok 50 ccm 4 ütemű endurot mondani ami meg éri? Eddig csak romet crs 50 találtam de az annyira nem tetszik plusz kínai :/ valami markánsabbat szeretnék
Ötlet? Remélem tudtok segíteni.
Ja és mielőtt még veszem a.motort mit nézek meg rajta, mit hallgassak meg, mire figyeljek? -
#79335424
törölt tag
válasz zeon.hu #59924 üzenetére
Ne is mondd! Gondoltam, veszek egy modellt. De mindenhol csak "Jax Tellereset" lehet kapni. Vicc ez a "SOA -láz". OK, hogy elég valósághű, hiszen egy valós klub adta a hitelességhez szükséges infó hátteret, de akkor is csak egy kitalált story, egy kitalált klubról.
Egy motor úgy állhat, hogy elég vadra sikerült és manapság minden vizsgabiztos hátast dob tőle. De, sztem Te pontosan ismered ezt a témakört.
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz rolcsi099 #59921 üzenetére
Haverom rmx50-vel szerettem meg a motorozást. Olyat vennék,kurva jó kis dög. Igaz nem mai,de asszem showa villája van ,simán ment 80-al,de többel is. Mennyit eszetlenkedtünk vele földúton. Régi szép idők. Amúgy rakj le egy a2-t legalább és vegyél egy rendes gépet. Ezeket nagyon hamar kinövi az ember.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
#79335424
törölt tag
válasz zeon.hu #59926 üzenetére
Megy az motor rendszámmal is. Tudom, mert ismertem olyat és mentem is vele (szintén 2000 -es busz motor). Csak, az rendszámos trike -ként jött be az országba.
A HD -ról fölösleges lenne képet linkelni. 2-1 sportdob, fejidom, olajhűtő, előretolt lábtartó, Dyna ülés (a gyári, Dyna Sport ülés hátsó traktusa egy válóok és elöl is elég fapad). Ennyi a látható extra, egyébként tök gyári. A GSX -ről meg hirtelen csak ezzel tudok szolgálni, de legalább tudod, hogy hol találsz róla több képet.
[ Szerkesztve ]
-
-
zsolt19900
őstag
olyan kérdésem lenne, hogy nézegetem ezeket a cb 600as naked hondákat is, ezekből már számomra elérhető áron van fordított első telós gép is.... ez számít valamit a hétköznapi túrázós erre arra menős dologban, vagy nem igen érezném meg a különbséget pl. egy gsf600 bandittal szemben?
továbbá az lenne a kérdésem még, hogy a cbf600 hondák miben térnek el a cb600 hornetektől? látom mindegyik naked naked, de mintha a cbf combosabb gép lenne, vagy hogy is mondjam csak számomra furi, hogy a honda csinált ilyen ill. olyan nakedet is, ami ennyire hasonlít egymásra
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
HSM
félisten
válasz zsolt19900 #59931 üzenetére
Komolyabb a bele a fordított telós CB600F gépnek, jobb úttartást, és kéyelmesebb futást lehet tőle várni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz zsolt19900 #59931 üzenetére
A hornet és a cbf közötti fő különbség, leginkább az a huszonx lóerő, ill.a cbf hátul kényelmesebb az utasnak mert szélesebb az ülés. Viszont ahogy írtad a hornet futóműve komolyabb...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #59931 üzenetére
Velemenyem szerint nem erzed.
Mentem mindkettovel, mindkettonek puha a rugoja elol, kakucson es kecskemeten probaltam, a forditott telo ugyanugy belebeg. Nem tudom mi a kulonbseg, de ahhoz, h normalis legyen foglalkozni kell mindegyikkel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Télen cordura nadrágot szeretnék venni, olcsóbb kategória (Shox Fourseason szint, áprilistól-novemberi használatra), karácsony előtt, vagy után szoktak leárazások lenni, egyáltalán szoktak lenni nagyobb akciók?Köszönöm.
-
nagyúr
Sziasztok! Kültéri ponyvára tudnátok tartós minőségi darabot ajánlani? Az előzőt 8eFt-ért vettem és fél évet nem bírt ki. Tény, hogy a nap tűz rá, de hiszem, hogy van minőségibb, ami bírja.
Persze a telet is beleértem
[ Szerkesztve ]
-
rolcsi099
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #59927 üzenetére
Majd ha időm engedi akkor leteszem korlátlanból de most a sok munka miatt nem lenne időm jogsira
De közbe néztem más motorokat Yamaha dt 50 supermoto, de Generic TRIGGER SM 50 nagyon tetszik
végső esetbe derbi senda Szerinted? melyik ér meg? -
rolcsi099
csendes tag
válasz FIREBLADE78 #59942 üzenetére
Még válogatok de amint leteszem a jogsit nagy motorból, biztos veszek egy ktm minimum 525 őst akkor a yamaha dt50 megéri ?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz rolcsi099 #59941 üzenetére
Amiket felsoroltal, mind minarelli am 6 os blokkal szerelt mopedek. Az a blokk eleg jo. Rengeteg tuninglehetoseg van hozza tobbek kozt, es nagyonjo hengereket kapni hozza kipufogoval, belso rotoros gyujtassal, millio minosegi alkatresz. Ha ert hozza az ember, eleg beteg dolgokat ki lehet hozni belole.
A bibi az, hogy ezek nem negyutemuek. Te pedig 4t rol beszeltel az elso hszedben. Ha azok lennenek, nah, az tenyleg szarul menne. A kollega fitymalo hozzaszolasat nem ertem. 49 ccm rol beszelunk.
A triggert nem javaslom. Kinai termek osztrak piacra. A kapcsolok, a blokkfedelek, elektromos rendszer elegge alultervezett. Hamar mallik a muanyag, meg a muanyag tank is vetemedik, es ereszt, es a kapcsolok egyszeruen beszarnak nehany ev alatt. A rieju egy eleg jo spanyol marka, akarcsak a derbi, aprilia rx, sx, yamaha dt, ezek mind vallalhato kategoriak a triggerhez kepest.
Azt nem fogom felsorolni mit kell egy hasznaltmotoron megnezni, mert ez nem ilyen egyszeru. De lassan kesz az elso hsz hez az uj osszeroglalom. Egy hozzaerto vitelet javasolnam a vetelhez.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz zsolt19900 #59931 üzenetére
CBR600F? Első genek úgy rémlik komolyabb, állítható futóművel rendelkeztek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #59945 üzenetére
A komolytol messze van sajnos meg a hornet is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
válasz runner 125 #59945 üzenetére
aa cbf600 vs cb600f eket nézegettem, de köszi Persu és állecuzámmen, akkor nem érdemes többletköltséget beleinvesztálni a vásárlásba az végett, hogy fordított legyen a teló a gépen
más: amennyiben emlékeim nem csalnak, volt egy olyan oldal -asszem külföldi talán- ahol motor geokat, üléspozíciókat lehetett megnézni, típus szerint.... be tudná linkelni nekem valaki, ha még él az oldal, köszönöm
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #59948 üzenetére
A hornet dogosebben nez ki. Az megeri a tobbletkoltseget
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz zsolt19900 #59948 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok