-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #59949 üzenetére
hehe, az igaz hogy dögös, tetszetős számomra is majd meg is próbálok felpattanni egyre, emlékeim szerint a nagymotorok között is az alacsonyabb üléspozíció jellemzi én pedig 186cm vagyok, szóval nem tudom, hogy ez előny-e vagy hátrány rá nézve.
Jövő héten vagy utána megnézek még egy gsf600s-t a fővárosban aztán kiderül, hogy az lesz-e vagy a még talán meglévő z750es kawa, vagy pedig egy hornet, vagy még kilátásban van egy z750s ill. egy [link] fazer, aminek igen őszinte a hirdetése. Ilyen motort még meg szabad venni úgy mond, vagy már a 100k feletti futás szétkopott blokkot jellemez pl. egy 30k-t futott motorral szemben?
tboldy: igen, ez lesz az
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
rolcsi099
csendes tag
válasz Topiccsendőr #59944 üzenetére
Tudom hogy amiket fel soroltam azok 2 ütemű motorok rájötem hogy nekem elég a 2 ütem is
Eddig a Yamaha dt 50 supemoto tetszik lehet veszek egyet. Tudtok mesélni róla? Kösz szépen mindenki válaszát -
-Mosquito-
őstag
válasz zsolt19900 #59951 üzenetére
Ismerősök körében a 130,150,180,200,210eKm gépek vannak. Néha jobb egy ilyen/ennyi Km-es gép amit rendszeresen karbantartanak, üzem szerűen használnak mint egy garázsban álló. Persze kivételek vannak Gs 500, ~70ekm-nél kampecó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #59954 üzenetére
Symbi gépe él még vajon?
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #59955 üzenetére
Gondolom igen, de nem nála. Tudtommal hónapokkal ezelőtt eladta. Abba több mint 80 e km volt, nála ráadásul állat módon hajtva, de gyanítom, hogy max. 100e ft-ból újra talpra lehetne állítani.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz -Mosquito- #59954 üzenetére
el is gondolkodtatott a dolog, mivel én is ezeket az érveket hoztam fel magamban
symbi gépről az az utolsó infóm, hogy meghalt a masina és nem tudom, hogy mit csinált vele, ezt is csak onnan tudom, hogy megírta nekem, hogy mi történt a volt motorommal
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Something_
őstag
válasz zsolt19900 #59957 üzenetére
Gyáá, az a te motorod volt? Kicsi a világ :-D
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #59951 üzenetére
Itt a hasznalat modjan van a hangsuly. Ha nem forgatta sose 7000 fole, kb felmillio km belemegy problema nelkul. Ha mindezt ugy csinalta, hogy egyszuszra nagy tavokat ment vele, tehat a megtett km ek szamahoz elenyeszo hideginditas jarul, az megjobban kimeli.
Nem feltetlen kell lemondani a sokat futott motorokrol, de azert megkerdeznem, mikor volt fekbetet es kuplung cserelve. Ha tenyleg kimeltek, es gyokkettovel mentek vele mindig, kb minden gyari. Meg a fekbetet is akar.Az teny h nem jarsz jobban egy ugyanilyen futasteljesitmenyu de visszatekert motorral, es a kulfoldrol behozottakat mind visszatekerik. Szoval meg kell nezni
A hasznalat modja nagyon fontos. Ami tapasztalatom van, az egy z750 08 as kawasaki, kulfoldrol behozott. Palyaztak vele, volt benne 18 000 km, (amit vagy elhiszunk vagy nem) a szelepeket mar allitani kellett.
Fekbetet cserelni kellett, uszonyereg, hullamos tarcsa volt, ennek ellenere jo fek volt, bar dognehez acelvazas motor, egy sport motorhoz kepest legalabbis. De nekem tetszett.
Aztan egy gs 500 ast szedtem darabokra 35 e km el. A fotengelycspagy hezag a hataron volt. A vezlancfeszitonek vege volt, atugrott a vezerlese, a szelepek beleertek a dugattyuba, de meguszta. A vezermutengelyhezag meg okes volt. A dugattyu-henger illesztes is rendben volt, szelepek tomitofelulete mar a veget jarta. Ezt viszont szaz szazalek hogy visszatekertek.
Szoval hogy hanykm van egy motorban, az cdak egy tajekoztato adat. Es nem csak azert, mert visszatekerik, hanem a hasznalat modja miatt is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát srácok, ma se kellett a téli kesztyű... mondjuk a reggeli nyálkás úton a 93 lóból ráengedtem vagy 70-et a hátsó kerékre, rögtön elkezdett fickándozni.
Közben meg nekem is úton vagy xRider. (cégtől kapom jutalomként karira. )
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #59959 üzenetére
értelek persze, szóval mindennek gyárinak kellene lennie akár még a 100e futott motoron is
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
baboss
őstag
Nem dicsekedtem vele,még videó is van róla.
Le voltam maradva és túl gyorsan értem be a kanyarba, nem mertem jobban bedönteni, fékeztem és egyből kiegyenesedett a motor, már mentem is be a bozótosba. Amikor megálltam nem is kellett az oldal sztenderd mert a motor magától megállt a bokorban.
bogyo112
Ez nagyon jó beszólás.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #59966 üzenetére
Nem nem pontosan.
Abban a ritka es kiveteles esetben, ha annyira megkimeltek. De az allapotat nem ennyire egyszeru beloni. Ez sajnos nem igy megy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #59959 üzenetére
Továbbá a köbcentin és a hengerelrendezésen is múlik a használódás. Minél nagyobb köbcentis a blokk, anmál kevesebbet forog ugyanannál a tempónál. Nem mindegy, hogy a 100 ezer Km alatt hányszor fordult körbe a főtengely és vele az egész miskulancia. Továbbá, egy overdrive -os túramotor is más, mint egy azonos hengerűrtartalmú sportmotor. Nekem most 70 ezer van a HD -ban. Vagyis, be van járatva. Ugyanez a 70 egy 400 -as digórakétában.... háááát....
-
polimorf
tag
Ma vettem 7,99 euróért egy ilyen cipő és kesztyű szárító szerkezetet. Több napos túránál egy esős nap után jól jöhet. Kipróbáltam és működik.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #59971 üzenetére
Hát a bőr cuccoknak nem tesz jót a szárítás. A kesztyűt még csak csak ha ilyen 1szezonos olcsó valami, de mondjuk egy 60+k-s csizmát nem szárítanék, ha nem muszáj.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
polimorf
Ez engem is érdekel.
Sikerült bemenni ?[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #59973 üzenetére
Már tudok viszonylag normálisan járni.
Mivel a műhelyben még dolgoznak a csempézők stb ezért hazaküldtek azzal, hogy mivel nincs mit csinálnom inkább gyógyulgassak, ha meg lehet már valamit csinálni akkor telefonálnak majd. Igy egész jó volt az első napom amelóban.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #59969 üzenetére
értem én, értem én hogy nem könnyű de szerencsére nem lehetetlen.
mindegy holnap után ranezek erre a yamahara aztán fel Pest elvileg ott egy banditra és ezek után már lesz viszonyítási alapom
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #59966 üzenetére
Áhh, nem ilyen egyszerű a dolog. Mondjuk egy fékbetétet le lehet darálni 5e km-alatt, meg elmehet mondjuk 30-at is. Ha nem 1-2 éves motorokról van szó és az ember hosszabb ideig meg akarja tartani, szerintem úgyis érdemes jobban átnézni vagy átnézetni megvétel után az egészet egy megbízható! szerelővel.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
runner 125
nagyúr
válasz Archer #59980 üzenetére
Volt egy haversrac annó, 400-as Majesry-vel, neki 75.000km-nél még gyári betétek voltak. Persze ehhez hozzátartozik, h elkoptatott jó pár crocs papucsot nyaranta, mert jellemzően lerakott lábakkal "fékezett."
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zsolt19900
őstag
válasz Archer #59980 üzenetére
értem én persze, csak néha olyan visszassagokkal találkozok, pl most levelezem egy olyan eladóval akinek a motorjarol le van ütve egy darabka a blokk hűtő felületéről és nem tudja megmodani, hogy mitől keletkezett a sérülés, mivel az előző gazdája okozta és öt ezek szerint nem kérdezte meg felőle
és van egy tip top z750 ami 30xk km mutat de full vitrin is a gépezet, szóval annyi erről is arról az oldalról is dologgal találkozom és az a furcsa, hogy a sérültet is felteszi 690ert, amit picit túlzásnak tartok..... belealkudnek én keményen, de mi van ha olyant estek vele, hogy valami blokkon belül szépen lassan elhal.... vagy ez hülyeség?
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zsolt19900 #59982 üzenetére
Hibatlan hasznalt motort nem fogsz kapni.
Eses tud kart okozni a blokkban, de az egyreszt azonnal jelentkezik, masreszt ahhoz nagyot kell takarni, az mashol is meglatszik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zsolt19900
őstag
válasz Topiccsendőr #59983 üzenetére
hát értelek én persze, nem is szeretnék én tökéletes motort félre ne értsetek.
most azok a tervek, ha sikerül megegyezni, hogy télre szépen garázs, aztán ami van azt szezonra szépen felkészítem rajta aztán csókolom
jelenleg 2 versenyző van, de még biztos bővül a kör.
a közeljövőben ezt a banditot fogom szemügyre venni, a levelezés alapján korrekt az eladó, szimpatikus és nyílt és őszinte, de majd kiderül személyesen, de elsőre korrekt masinának tűnik
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
nagyúr
Üdv. Még mindig nem sikerült dönteni. Senki sem tárolja innen a motorját kint? Mindenkinél van garázs?
-
#79335424
törölt tag
válasz zsolt19900 #59982 üzenetére
Az enyémen hegesztve van az egyik tükörszár, picit görbe a kormány és van egy horpadás a tankon. Ha el akarnám adni, akkor soha nem hinné el a leendő vevő, hogy nem estem el a motorral, hanem átborult a szerelőállványon és "fejjel lefelé" landolt. Pedig, ez az igazság.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz KaiotEch #59985 üzenetére
Nekem - igazi garázs hiányában - egy nyitott fészerben van a kocsi meg a motor is (teteje van, oldala nincs), télen, amikor hó, stb. miatt várhatóan hetekig nem fogom használni a motort, akkor hátra cipelem a kerti szerszámos bódéba. Sajnos elég nagy macera oda bevinni / onnan kihozni, így tényleg csak kb. egy hónapot szokott ott tölteni a vas. A nyitott fészerben a motoron a már említett takaróponyva van.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
zsolt19900
őstag
válasz #79335424 #59986 üzenetére
ez az, de te legalább el tudod mondani, hogy mi történt a motorral, ő pedig nem igazán sajnos és szerintem még ha az ismeretlen hibák miatt durván bele is aludnék még neki tetszene a legkevésbé
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
baboss
őstag
válasz StoneBridge #59991 üzenetére
Ennek nagyon örülünk.
Még betegszabin vagy ?
A ruha az tényleg kapott rendesen,a sisakra már nem emlékszem, hogy komolyabb baja lett volna.
Azt hittem, hogy a motor már rég készen is van.
Remélem még lesz közös karika tavasszal. -
StoneBridge
senior tag
válasz baboss #59993 üzenetére
Köszi! És utólag is nagy köszönet, hogy ott kivártatok mindent. Vagy 2 órát ácsorogtatok ott, mire engem és a gépet "elpucolták".
A bukó koppant egyet, van rajta nyom is. Csere.
A gépben nagy a kár, 2x szemlézték. Már megvan a kárigény, elfogadás után javítás (minden csere, ami sérült.. van bőven..)Dolgozom több mint 2 hete.
[ Szerkesztve ]
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
PoLizei
aktív tag
válasz KaiotEch #59985 üzenetére
Nekem sem fér be a garázsba, ezért eszkábáltam egy lapjaira szedhető, 3 oldalú dobozt,amit rátolunk a fal mellé, emelőkre.állított motorra. A tetejére ponyva kerül, ez volt itthon, ezért nem vettem tetőlemezt, vagy ilyesmit. Eső, hó nem éri, jól szellőzik, a hideg meg nem árt a motornak.
P*L****
-
KisTé
tag
Valaki nem tudja fejből, hogy GS500E 1991-eshez hanyas gyertyakulcs kell ?
-
baboss
őstag
válasz StoneBridge #59994 üzenetére
Szerintem bármelyik kolléga ottmaradt volna, ez természetes.
Kamerához vettél új rögzítőt ?
Én még nem téliesítettem a motort,amíg lehet megyek,olajcsere lassan esedékes lesz megint.Idén ez lesz a harmadik. Ha leesik a hó akkor megy szerelőhöz. Karbi szinkron, szelepállítás és lehet, hogy vezérműláncot is cserélni kell. -
canniball
nagyúr
válasz StoneBridge #59994 üzenetére
Erről van szó vagy lemaradtam valamiről?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Némileg elvesztem zár témában, így tapasztalatokat kérek, ki mit használ, milyet érdemes (tárcsafék, lánc, stb.)
Garázsban vannak vasoszlopok, lebetonozva, jelenleg oda van kikötve a gép egy olcsóbb lánccal, de az új géphez szeretnék egy értelmesebb védelmet Valami erős láncra és tárcsafék-zárra gondoltam, illetve valami riasztós vagy GPS-es cuccra, de az télen necc, mert akkor az akksit benne kell hagyni.
Szóval ki mit javasol?
Atesz
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok