-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #67750 üzenetére
Köszi a tippeket. Megnéztem de nem találtam tankot. Kerestem ebayen is de ott sem találtam megfelelőt
Egyébként a sérülés így néz ki a tankon:Hello darkness, my old friend...
-
AndrewTdi
addikt
válasz Lomha 8V #67752 üzenetére
Ez a szelep a tartály és a pumpa között van akkor gondolom.
Bob.zxr: ezt odáig értem, hogy nyomás alatt kéne legyen. Csak az nem volt számomra természetes, hogy maga a tartály nem része a zárt rendszernek. Mert ha rlsze, akkor nem tudna zárt lenni a tartályból kijövő túlfolyó vagy szuszogó cső miatt.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Nem értem a szerelődet. Annak a védőrétegnek már annyi, a belülről egyengetés nem oszt, nem szoroz. Az a rozsdásodás nem egy nagy cucc. Esetleg egy plusz szűrő a benzincsőre, és ha hosszú időre lerakod a motort, akkor előtte tankold tele! Azt is lehet, hogy a belsejét újra felületkezeled, de az anyag nem olcsó, és kell hozzá egy betonkeverő is (nem viccelek).
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz #79335424 #67754 üzenetére
Köszi a segítséget. Majd azért megint beszélek velük, hogy akkor végül is hogy is van ez. Meg a Sima team-el is csak sajna most hétvégén nem lesz időm vele foglalkozni.
Ezt a betonkeverős dolgot kifejthetnéd nekem, kíváncsivá tettél
Akkor már csak egy jó fényező kellene aki boldogul ezzel a színnel. Ha valaki tud ilyet kérem ne tartsa magában
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
#79335424
törölt tag
Ez egy kétkomponensű, műgyanta szerű anyag, ami csak a tiszta fémre tapad. Tehát a rozsdát és az előző felületkezelést is el kell távolítani. Hogyan csiszolod fémtisztára egy tank belsejét? Pl. úgy, hogy összetörsz egy pár üveget, a darabokat beszórod a tankba, a tankot belegumipókozod egy betonkeverőbe, és hajrá. Aztán az anyagot is ugyanezzel a betonkeverős módszerrel tudod egyenletesen felvinni a tank belső felületére.
-
Laraxior
titán
55-ért van ebayen javított, elnézve nem olyan csúnya, csak még színre kell fújni. Az új az tényleg 300k.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Laraxior
titán
Színkód? Az csak van hozzá. Onnantól szinte bármelyik festékboltban kikeveri neked a computer, beletölti egy flakonba. Ráadásul asszem megvan egy 400ml-es flakon 3000ft-ból. Legalábbis Debrecenben ennyiért kevertek az autómhoz, meg mellétöltettem egy flakon lakkot is. A visszapillantóimat szinte fél éves rendszerességgel fújkáltam a szűk bejáró miatt
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Horvi
őstag
válasz Laraxior #67768 üzenetére
Elvileg megvan hozzá a színkód (8N) és ahogy olvastam sportmotor fórumon a gép is felismeri de még így is szívnak vele mert valahogy mégsem lesz olyan mint a gyári szín. Már gondolkodtam olyanon, hogy fogom az összes elemet+tank és átfújatom a p*csába és akkor egyforma színű lesz és nem üt majd el...
Ilyen szűk a bejáró vagy csak a célzóvíz/vazelin volt kevés?
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
runner 125
nagyúr
Jah, hát ez nem túl kicsi..
Keress rá a horpadasjavitas-ra google-ban, talán kívülről valahogy ki tudják húzni mágnessel, vagy vákummal.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Dobok fel egy kresz kérdést. Napokban szembesültem vele. Lámpa ami sárgára vált előtted nem sokkal. Mit tesztek?
Ki mit tanult még? -
-
Laraxior
titán
válasz Kolondrum #67771 üzenetére
Attól függ hányasban van a bicikli. Ha folyamatos a haladás és 6-osban akkor természetesen visszarúgom 3-asba... ha poroszkálva haladunk 2-3-ba, akkor is ugyanaz a szitu, váltás nélkül, húzok egyet a gázkaron, mer' a f*szom se vár másfél percet a lámpánál.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Horvi
őstag
válasz Kolondrum #67771 üzenetére
Hát ahogy a többiek is írták helyzetfüggő. Ha meg tudsz állni nyilván nem satuzva akkor megállsz egyébként meg átmész Egyszer volt eddig olyan nekem, hogy váltott a lámpa és egy keményebb fékezéssel megálltam de a mögöttem jövő meg majdnem seggbetolt kocsival. Szóval azóta inkább átslisszolok.
(#67770) runner 125 Hát jha, nem olyan kicsi meg pont rossz helyen van ott az élén tanknak...
Megnézem akkor ezt a kihúzást hátha meg tudják faszán csinálni ha nem akkor marad a belülről egyengetés ha az sem akkor a glett[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
V.Stryker
nagyúr
-
kisninja
őstag
Rutin pipa épp nem esett még. Aztán beszart az önindítója az egyik mocinak azt levittem falura na ott már szarrá áztam. Haver megbukott kifelejtette a lassító folyosót.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
válasz runner 125 #67772 üzenetére
És többiek! Igen így tanultam én is, de ma nem hiszem, hogy ezt tanítják, mert úgy besatuzott a tanuló, hogy csak úgy pattogott a hátsóm ahogy meg-meg csúszott. Simán átment volna,erre vészfékkel állt meg.
Kolléga olyan képet mutatott az imént ahol 48-al ment át sárgán. Ez neki sokba került.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #67773 üzenetére
Mármint nyilván úgy értettem, h észlelést követően, tehát ha úgy észleled, h azon távolságon belül meg tudsz biztonságosan állni, akkor megállsz. Ha nem, akkor átmész, de alapvetően tudomásom szerint törekedni kell rá, h megállj. Más kérdés, h én sem, és az emberek 90%-a nem így szokott tenni a gyakorlatban. Ha előttem átvált, lenyelezem és átsuhanok.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #67779 üzenetére
A KRESZ a megállást írja elő, a tanulótól ezt is várják el. A kollégád esete szintén a KRESZ-re vezethető vissza. Nem egész két hónapja vizsgáztam újra belőle, azóta nem hiszem, hogy változtattak rajta.
De ez, és még sok más dolog, amit a szabályok leírnak, nem feltétlenül állják meg a helyüket a "vadonban".
(#67780) runner 125: OK, csak kicsit félreérthető volt, nekem legalábbis.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #67770 üzenetére
Köszi a tippet. Találtam párat neten és az egyik pont ott van nálunk.
Amúgy van valakinek az ilyen technikákkal tapasztalata? Akinek már kellett tankját javítani.
Hello darkness, my old friend...
-
válasz runner 125 #67780 üzenetére
Pontosan, nekem azt tanította az oktató, hogy ha nem tudsz megállni nagy gáz menj át. A víz kivert nem számítottam rá. Mellettem lévő sávban a kocsi is átment. Beálltam melléjük utána. Szőke riadt arcú csaj volt.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Az Elimatorhoz én is keresgettem anno. Sokféle módszerről olvastam, árajánlatot kértem egy érdi mestertől az fényezéssel együtt nem lett volna 30k. Ezt semmiképpen sem gletteltetném.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
Autófényező vagyok, amint láttam a képen a festék is lejött a tankodról tehát nemigen úszod meg gittelés és festés nélkül. Van ismerősöm aki horpadáskiszedéssel foglalkozik. Ha a lakk nem sérült a tankodon ki tudják szedni szinte észrevehetetlenül a horpadásodat mert nem olyan vészes, de ha sérült a fényezés akkor át kell festeni.
Az butaság, hogy a tank miatt az egész motort átfestesd. Akkor már inkább vidd el egy kawasaki márkaszervizbe és ott fessék át, még mindig olcsóbb lesz mint az egész gépet átfestetni.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
p87
senior tag
Tegnap kaptam az sms-t, hogy elkészült a jogsim, mehetek érte, leesett az állam.
Ez úgy, hogy előtte való héten csütörtök délután voltam kormányablakba igényelni.
Szóval még egy hétbe se telt, nem tudom csak nekem, volt-e szerencsém, de nagyon örültem.
Motor is megvan már, Honda CB600F, úgyhogy ma minden adott volt egy kis motorozáshoz, laza 3 órát mentem. -
polimorf
tag
Egy ilyen túrára beneveznék én is [link]
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Xaels
félisten
Jogsi hosszabbításnál mire van szükség?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
-
Horvi
őstag
válasz polimorf #67789 üzenetére
Köszönöm a tanácsokat és az ötletet. Igen sajnos sérült a festés meg a fényezés is szóval nem úszom meg a dolgot. Igen értem hogy valamennyi glettelés kell de nem úgy gondoltam hogy az egész horpadást azzal töltik ki.
Ez a márkaszervizes ötlet nem is rossz. Vajon az Ivanicsnál foglalkoznak ilyennel?Hello darkness, my old friend...
-
mm89
őstag
válasz Kolondrum #67771 üzenetére
Hát ez könnyű:
1. Autóval a fentebb leírt módszerek valamelyike. (féktávolságon belül megállni, amúgy tovább menni) Tehát ha úgy ítélem meg, hogy kevés az a 60 ló, akkor inkább megállok.
2. Motorral meg.... na nemár! Inkább az a kérdés, hogy mekkora mértékű legyen a gyorsítás, hogy elérd a következő lámpát is és zöldhullámban mehetsz továbbszerk.:
Te vagy a hibás, hogy majdnem belementél. Mi a francot kerestél egy tanuló autó mögött??
Ezek veszélyes elemek, kerülni kell őket: tanuló, öreg, nő, helyi vagány csávó. És ezek tetszőleges kombinációja(#67790) p87
Voltam a héten a helyi kormányablakban, (lakcím változtatás miatt), ott mondták, hogy meg lett gyorsítva a jogsi készítés is. Ő két hetet mondott maximumra.[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
polimorf
tag
Szivesen!
Mivel én Szlovákiában élek igy azt se tudom ki vagy mi az a " Ivancs", igy ebben nem tudok segiteni.
De bármelyik Kawasaki márkaszervizbe beviszed és megcsinálják. (Persze előtte kihúzatnám a horpadást nehogy simán begitteljék a horpit.) (Egy ilyen méretű horpit nálunk max 30 euróért eltüntetik kihúzzák, a festés kb. 50-70 euró)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
TommyGun
őstag
Tuti, elég nagy moci kawa kereskedés van ott, és szervizük is van, onnan vettem a Hondámat, és átvétel előtt javíttattam pár apróságot meg gumicsere, kardán olaj szűrők cseréjét ők állták, és helyben csinálták.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
sqpp
őstag
Itt mindenki saját motorral vizsgázott jogsin? Vagy volt aki bérelt?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gitáros topic
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest