-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #67905 üzenetére
Miért?! Miért nem figyelmeztetsz minket, hogy mire kattintunk???
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #67905 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Én el nem tudnám képzelni, hogy ne halljam a környezetemet. Így is fürkészem menet közben.
Más: Gimballal tolja?
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz Lipton #67872 üzenetére
Kösz nektek, végül letett a naked-ről, fejidomos kell neki.
bogyo
Íjj, pedig ez egy baromi jó szakasz, tavaly többször végigmentünk rajta, nagyon sok ilyenkor arra a motoros és legalább 3 sáv széles végig az új aszfalt.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Grillo
senior tag
válasz runner 125 #67914 üzenetére
Épp azért veszélyes. És szemben, Nagykapornak felől itt már lejt erősen, a külső meg is szűnik. Kint van a 60as tábla, mondjuk 80nal be is vehető gond nélkül, de most lehet esett előtte, vagy még annál is gyorsabban ment a focus.
-
StoneBridge
senior tag
Annó teszteltem az MT09-et, most sorra került a Tracer is. Igazi vaddisznó, az ereje lenyűgöző. Mégis, a szélvédelem és a gép súlya miatt vegyes érzelmekkel jöttem el. Továbbra is a naked 09 a kedvenc.
Szombaton jó szar idő volt, ezért kevesen voltak a Hungaroringen nyílt napon. 3 menetet (kb. 20 kört) tudtam menni, meglepően szépen helytállt a gépem. A Michelinek meg se nyikkantak a kissé vízfoltos pályán, mondjuk a határon motorozást sem ezzel fogom megélni. Kellene egy pályagép. Nagyon vigyorogtam minden menetben, hatalmas élmény rendes pályán tolni neki.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mike-
addikt
válasz StoneBridge #67918 üzenetére
Épp ezt kerestem most hogy meg lett e tartva a szombati heppening. Én is voltam 3menetre regisztrálva de elég pocsék idő volt így nem kockáztattam, nem mentem. Remélem lesz még ilyen, mert idén elég szegényes a nyíltnapi motorozás a ringen, konkrétan még május 30 és ennyi, egyelőre.
[ Szerkesztve ]
-
sqpp
őstag
Van itt aki whatsappot használ és tud segíteni, tippeket adni kezdő motorosnak még?
Bár tanítanak, azért örülök a tanácsoknak
-
sqpp
őstag
válasz FIREBLADE78 #67926 üzenetére
eBayen talalsz csak, meg kint par szalonba. De ha hazaertem keresek
-
dellfanboy
senior tag
válasz FIREBLADE78 #67926 üzenetére
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
félisten
válasz StoneBridge #67918 üzenetére
Valamelyik tesztben olvastam, hogy az MT-09-nek szutyok a gázreakciója, mert elektronikus a markolat.
Neked ezzel nem volt bajod? -
tboldi
nagyúr
válasz D1Rect #67929 üzenetére
Ugyan rájdbájvájörös motort még nem vezettem, de feltűnt, hogy a 2001-es tanuló Hornetnek mennyivel közvetlenebb a gázreakciója az én 2013-as (és szintén bowdenes) CB500X-emhez képest. Gyanítom, hogy egy mai bowdenes és elektronikus között nemigen van különbség. Szerintem csak annak lehet furcsa, aki régebbi motorokhoz van szokva.
De hangsúlyozom, ez csak találgatás a részemről. -
Polemius
aktív tag
Rutinpályán ha nem megy a pálya végén a visszafordulás, meg a nyolcas, akkor valószínűleg túl lassú vagy.
A lassú folyosónál pedig csúsztasd a kuplungot és pörgesd fel a fordulatot (így a giroszkopikus erő segít egyensúlyozni).
Forgalmi vizsgán ha lassítani kell, ne csak motorfékkel, hogy lássa a biztos is, hogy fékezel.
Stop táblánál megállásra, zebránál nem előzésre, gyalogosok elengedésére különösen figyelni.
Jobbkezes (egyenrangú) kereszteződésnél határozottan lassíts, látványosan nézz szét mindkét (!) irányban.
Ne kapkodj, ha hibát vétesz, akkor is csinálj úgy, mintha mi sem történt volna, ne reagáld le, hátha nem vette észre.
Érdemes szabadidődben többször végigjárni az ismert vizsgaútvonalakat. Ha autót sem vezetsz, akkor kérj meg valakit és utasként, vagy akár gyalog.A jogsi megszerzése után meg egészen más téma, érdemes elmenni vezetéstechnikai képzésre.
-
HSM
félisten
válasz Kolondrum #67935 üzenetére
Pont ez a rossz gázreakció.
Ami jó, az az, amikor szépen tudod szabályozni a nulla kisgáz között is, de ha nyakig húzod neki, akkor azonnal lő ki.
Szerencsére az SV-n ez működik, igaz, a 0-kisgáz átmenethez azon sebészi kéz kell, az is éréssel. És halál olyankor a legkisebb úthibára is...[ Szerkesztve ]
-
basel00
tag
Srácok
Bőrruhát mivel szoktátok tisztítani??
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
a BRIDGESTONE Battlax bt 023 milyen guminak minősül a többi gumihoz képest ? Ezzel van szerelve az MT07-em. 7600Km és alig kopik (majd lemérem mennyi most a bordamélység), gondolom ez a tapadás rovására teszi. Német fórumokon fakeréknek hívják stílusosan. Viszont összehasonlító tesztet nem találtam.
Nekem a biztonságos tapadás fontosabb mint a futás teljesítmény. Ahogy elnézem ez még idén és jövőre is fenn lesz, de utána majd váltok.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #67935 üzenetére
Pont ezt utáltam az oktató motoron, ami szintén ER-6n -volt. Egyszerűen nem volt egy finom átmenet, vagy semmi, vagy ránt... kellett szokni, hgoy 20-al tudj szlalomozni. A megoldás végül a 30-40-es szlalomozás lett.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Lomha 8V
addikt
Felraktam az ismerős által készített, egyedi kis plexit a TDM-re és eszméletlen jó. A TDM-re sokan panaszkodnak, hogy borzalmas rajta a szélzaj és a turbulencia úgy rángatja a sisakot, hogy ihaj. Na most ez mind igaz, így gondoltam, hogy inkább kapjam telibe a szelet, akár egy naked-en. Az ötlet bevált, nagyon jó lett:
(#67931) bogyo112: Danuvia? Ott nem volt ritka, hogy kényszerpihenőt kellett beiktatni.
(#67939) basel00: Ugyanazzal, amit ath kolléga javasolt.
(#67940) Khaosz55: Most ezt nem értem. Mentél vele 7600 km.-t, meg voltál vele elégedve ezek szerint és úgy látod, hogy van még benne bőven. Akkor miért nem jó?
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #67942 üzenetére
Ilyen motort amúgy tuti nem raknék be oktató motornak... Az SV-vel is az első 5-10km maga volt a rémálom, mire úgy nagyjából megtanultam vele nem túl gyorsan és egyenletesen menni.... Ugye, a kisgáz-nincs gáz átmenet... Kb. kétszer álltam félre az út szélére nagy levegőket venni, és végiggondolni, mi is történt.... Ehhez képest a két motor, amivel korábban mentem (GS500, CB400SF) maga volt a megtestesült békesség gázreakció terén.
(#67940) Khaosz55: Én azért alaposabban megfontolnám, mégis mi a csodát jelent az a "biztonságos tapadás".... A tapadás és a megtehető km-ek mindig egymás rovására mennek. Látod, a fakerekeddel sem törted ki a nyakad, tehát nyilván lehet vele biztonságosan közlekedni. Én is így vagyok a bakelit keménységű gyári Dunlopommal.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #67945 üzenetére
Igen, és nálad is előjött, hogy valahogy mindig gyorsabban akart menni, mint ahogy te vagy az oktató szerettétek volna.
Nálam egy lassú szakasz volt a legelején, ahol az útviszonyoktól nem tudtam 20-30-nál gyorsabban menni.... Utána jött az első megállás, hogy akkor mit is kéne máshogy. Aztán kicsit jó volt, aztán elkeveredtem egy parkolóban, lassú menet, akkor jött a második fejvakarós megállás, na, utána már sikerült hideg fejjel átgondolva ráérezni.
A trükk amúgy annyi volt, hogy a kisgáz-nincs gáz átmenetnél kis idő mire reagál a blokk, én meg azt az azonnali reakciót vártam, mint amit nagyobb tempónál produkál a motor, aztán abból csak alapos rángások lettek....[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
válasz Khaosz55 #67940 üzenetére
Mutass egy fotót a hátsó gumidról, kissé oldalról.
HSM: legközelebb ne epilepsziás motort vegyél
Most gondolkozok egy akciókamerán. Szerintetek 55-ért megéri egy Tomtom Bandit? Hosszúkás, nem tudom hogy a sisak állrészére fel lehetne-e rakni. Vagy jó a sisak teteje is?
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Khaosz55
addikt
Nos hozzá teszem, hogy első nagy motorom és még másik gyártót nem próbáltam. A külföldi MT fórumon arról beszélnek hogy Pilot road 3-nak kevesebb a futás teljesítménye viszont jobb a tapadása.
Nekem 7600Km után a hátsón van középen 4mm borda mélység oldalt meg 4,5mm az első gumin meg 3mm.
Nyomatékosan gyorsítok ki szóval kapja az igét a hátsó. Német oldalon olvastam hogy a battlax BT023 első és hátsó egy időben fogyott le.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen