-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
LantosBerry8
senior tag
Sziasztok!
A segítségeteket szeretném kérni....
Már nagyon régi ügyfél vagyok a Vodafone -nál
történet:
már régóta hívogattak a Vodafone -tól, hogy lejárt a hűségidőm, ajánlanak valamit, csak hosszabbítsam meg a hűségidőmet....
Mivel soha nem tudtak jobb ajánlatot adni a meglévőnél (flottás voltam), ezért mindig hárítottam az ajánlatot...jött április 1. és az eu roaming eltörlése...
április 5.-én Debrecenben bementem a márkaképviseletbe, ahol elmondtam az ügyintézőnek, hogy amennyiben meg tudunk egyezni, akkor szerződést hosszabbítok. Az ügyintéző telefonált a központba, majd átadta a telefont. Telefonon keresztül elmondtam az újabb ügyintézőnek az elképzeléseimet (Go+ EU, de az 1 GB internet helyett 2 GB internetet szerettem volna, mivel a korábbi díjcsomagom is ennyit tartalmazott, jóval olcsóbban, de abban nem volt díjmentes roaming...), mire kért egy kis időt, hogy a főnökeivel egyeztessen.
Kis idő múlva közölte, hogy a főnökeivel egyeztetett és engedélyezték a feltételeimet, de csak április 18. -án tudják aktiválni a 2 GB internettel rendelkező immár Go+ EU díjcsomagomat a sima Go+ EU áráért, de egyelőre csak egy Go+ SIM 2év, epack díjcsomagot aktivál 18.-áig (ebben még csak 500 MB internet van).
Mivel úgy véltem, hogy nem verhetnek át, elfogadtam a feltételeket.
Aztán jött április 18. és 19. ma pedig 20.-a, de a beígért Go+ EU 2 GB internettel sehol nincs.... telefonálok az ügyfélszolgálatra, az első két alkalommal segítőkész hölgyekkel beszéltem, akik véleményem szerint tényleg megpróbáltak utánajárni a történteknek, de sajnos nem jártak eredménnyel, azt mondták, hogy hamarosan aktiválják, de sajnos ennél többet nem tudnak mondani, próbálkozzak később, hátha tudnak többet mondani. (az egyik hölgy még felajánlott egy egyszeri 1500 Ft-os kedvezményt, hogy vegyek + adatot, de sajnos azzal nem jártam volna jól, mivel 19.-e a számlazárásom és ezért kb. maradt volna fél napom elhasználni az adatot...) A harmadik telefonálásom során egy "úrral" beszéltem (azért írom csak idézőjelek közé, mivel szerencsétlen olyan minősíthetetlen hangnemben próbált meg kioktatni, hogy az valami hihetetlen... Véleményem szerint, pont nem így kellett volna reagálnia, ha történetesen az ügyfélnek van igaza... remélem nem sokáig dolgozik már jelenlegi beosztásában/munkahelyén - nevet nem írok, pedig tudnék, mivel a beszélgetés után az automata küldött egy üzenetet, hogy értékeljem xy munkatársuk teljesítményét és hozzáállását... gondolhatjátok milyen pontszámot kapott...)
Ma bementem egy márkaboltba (Debrecen), ahol sajnos szintén nem tudott mit mondani az ügyintéző, hogy miért nem aktiválták még az általuk vállalt szolgáltatást, de megnyugtatott, hogy ír egy e-mailt a központnak, aztán ha válaszolnak, felhív és tájékoztat a fejleményekről.... (ezzel sajnos megint csak nem lettem kisegítve..)
Kérdésem:
Szerintetek mit kellene tennem?
Új hozzászólás Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Gitáros topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Hardcore café
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- SCHUTTLE XH 310r Barbone pc eladó
- AMD Ryzen 9-7950X3D, Asus GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming OG OC Edition, 32GB 6000MH2
- Dobozos ASRock Radeon RX6600 Challenger D 8GB GDDR6 128bit Videokártya
- Siemens AC2729/50 Series 2000i légtisztító és párásító áron alul eladó
- Honor 200 Lite fekete 8/256GB bontatlan, független, Garancia 2026.11.
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest