Új hozzászólás Aktív témák

  • LantosBerry8

    senior tag

    Sziasztok!

    A segítségeteket szeretném kérni....

    Már nagyon régi ügyfél vagyok a Vodafone -nál

    történet:
    már régóta hívogattak a Vodafone -tól, hogy lejárt a hűségidőm, ajánlanak valamit, csak hosszabbítsam meg a hűségidőmet....
    Mivel soha nem tudtak jobb ajánlatot adni a meglévőnél (flottás voltam), ezért mindig hárítottam az ajánlatot...

    jött április 1. és az eu roaming eltörlése...

    április 5.-én Debrecenben bementem a márkaképviseletbe, ahol elmondtam az ügyintézőnek, hogy amennyiben meg tudunk egyezni, akkor szerződést hosszabbítok. Az ügyintéző telefonált a központba, majd átadta a telefont. Telefonon keresztül elmondtam az újabb ügyintézőnek az elképzeléseimet (Go+ EU, de az 1 GB internet helyett 2 GB internetet szerettem volna, mivel a korábbi díjcsomagom is ennyit tartalmazott, jóval olcsóbban, de abban nem volt díjmentes roaming...), mire kért egy kis időt, hogy a főnökeivel egyeztessen.

    Kis idő múlva közölte, hogy a főnökeivel egyeztetett és engedélyezték a feltételeimet, de csak április 18. -án tudják aktiválni a 2 GB internettel rendelkező immár Go+ EU díjcsomagomat a sima Go+ EU áráért, de egyelőre csak egy Go+ SIM 2év, epack díjcsomagot aktivál 18.-áig (ebben még csak 500 MB internet van).

    Mivel úgy véltem, hogy nem verhetnek át, elfogadtam a feltételeket.

    Aztán jött április 18. és 19. ma pedig 20.-a, de a beígért Go+ EU 2 GB internettel sehol nincs.... telefonálok az ügyfélszolgálatra, az első két alkalommal segítőkész hölgyekkel beszéltem, akik véleményem szerint tényleg megpróbáltak utánajárni a történteknek, de sajnos nem jártak eredménnyel, azt mondták, hogy hamarosan aktiválják, de sajnos ennél többet nem tudnak mondani, próbálkozzak később, hátha tudnak többet mondani. (az egyik hölgy még felajánlott egy egyszeri 1500 Ft-os kedvezményt, hogy vegyek + adatot, de sajnos azzal nem jártam volna jól, mivel 19.-e a számlazárásom és ezért kb. maradt volna fél napom elhasználni az adatot...) A harmadik telefonálásom során egy "úrral" beszéltem (azért írom csak idézőjelek közé, mivel szerencsétlen olyan minősíthetetlen hangnemben próbált meg kioktatni, hogy az valami hihetetlen... Véleményem szerint, pont nem így kellett volna reagálnia, ha történetesen az ügyfélnek van igaza... remélem nem sokáig dolgozik már jelenlegi beosztásában/munkahelyén - nevet nem írok, pedig tudnék, mivel a beszélgetés után az automata küldött egy üzenetet, hogy értékeljem xy munkatársuk teljesítményét és hozzáállását... gondolhatjátok milyen pontszámot kapott...)

    Ma bementem egy márkaboltba (Debrecen), ahol sajnos szintén nem tudott mit mondani az ügyintéző, hogy miért nem aktiválták még az általuk vállalt szolgáltatást, de megnyugtatott, hogy ír egy e-mailt a központnak, aztán ha válaszolnak, felhív és tájékoztat a fejleményekről.... (ezzel sajnos megint csak nem lettem kisegítve..)

    Kérdésem:

    Szerintetek mit kellene tennem?

Új hozzászólás Aktív témák