-
Fototrend
Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló
Aktív témák
-
asdf_
veterán
válasz
gabor9991 #70788 üzenetére
Az előfizető vagy más érintett a személyes adatainak kezelésével kapcsolatos panaszával, illetve személyes adatainak kezelését érintő bármely kérdéssel a Vodafone adatvédelmi tisztviselője és a Vodafone Központi Ügyfélszolgálata mellett az alábbiakhoz fordulhat:
• a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz (e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu, honlap: www.naih.hu)
• Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósághoz (honlap: www.nmhh.hu, kapcsolat: https://nmhh.hu/media-es-hirkozlesi-biztos/kapcsolat)
• Az előfizető vagy más érintett a személyes adatainak kezelésével, védelmével kapcsolatos jogainak Vodafone általi megsértése esetén a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bírósághoz fordulhat. A bíróság az ügyben soron kívül jár el. -
Nikaré
őstag
válasz
gabor9991 #70760 üzenetére
Nekem az összeg stimmel, csak mínuszolva lett!
Még el sem kezdődött és már kezdődik!!Még mindig meggyőződésem, hogy belső emberek rongálják a "rendszert"!!!
Nem hiszem el, hogy nincs egy épkézláb ellenőrzés, hogy azt nyomorult karaktert melyik gépen és ki ütötte be????!!!!
Huszonegyedik században sorozatosan ilyen hibákat véteni, érthetetlen számomra. -
dchard
veterán
válasz
gabor9991 #70470 üzenetére
Már bocs, de azt nehéz elhinni, hogy te ugyanott mérsz B28-on -100-at, ahol a gyerek telefonja B20-on -123-mat ad. 10dB különbség egy nagyságrend, 20dB kettő nagyságrend. Ha tényleg ugyanott mérted a kettőt, ott valami nagy gond lesz, és nem a hálózattal... gyerek telefonja egyáltalán tudja a B28-at?
gmail.com:
Sajnos ez a helyzet. Néhány telefon tujda, nyilván ez a helyzet javuni fog. Lapavetően valamilyen RF frontend tervezési probléma állhat a háttérben ami a modemet érinti, de a pontos okokról én is csak találgatok. Pedig a 7-800-at összefogni legalább DL-ben nem lenne akkora mutatvány, mert a két DL blokk egymás mellett van. Nagyobbik gond, hogy egyszerűen kideríthetetlen vásárlás előtt, hogy egy telefon vagy router ilyen-e vagy sem.
MadMancs:
"Most hogy Te mit látsz celmapper" <-- Ez viccnek pont jó. De továbbra sem árultad el a két szántőföldet ellátő 5G állomás azonosítóját. Lássuk igaz-e. Ha Bodajk környékén tényleg nincs 4G, feltétlenül jelentsd az NMHH_nak, imádnak bírásgolni megtévesztésért... Bár érdemes vigyázni, mert a fals bejlenetőket nem kevésbé szeretik (hatóság megtévesztése).
-
dchard
veterán
válasz
gabor9991 #70460 üzenetére
"Ha tényleg így van"
Tényleg így van. Minden DSS frekvenciát tud használni a 4G ügyfélbázis is. Ezért is érzem súlyos ostobaságnak, amikor itt néhányan "kamu 5G-znek" a DSS-re, és közben nem veszik észre, hogy dupla lett a kapacitás olyan frekvencián, amit sokan használnak olyan területeken, ahol nincs más. "valódi" 5G-vel B42-n meg lófütyi lefedettség sem lenne...
-
dchard
veterán
válasz
gabor9991 #70458 üzenetére
Tehát az a logikád, hogy a szolgáltató ne ott fejlesszen ahol szar a lefedettsége, hanem maradjon örökre szar? Az is lehet hogy frekvencia szerzéssel kapcsolatos vállalás miatt kellett lefedni a környéket. Számos okot tudok mondani, de azt, hogy random égetik a pénzt józan ésszel is ki lehet zárni. Egyébként orosházi állomásokra ment a DSS upgrade, tehát az hogy a "semmi közepére" is jutott ebből, merő véletlen, egyszerűen a 700 jól terül.
"Anélkül fel sem engednek az 5G hálójukra vagy rosszul tudom?"
De rosszul ám. Mivel ez DSS, így akinek nincs 5G képes előfizetése az használhatja a kapacitást 4G-n. Ha innen nézem akkor a voda megduplázta a 4G kapacitást a környéken: 800MHz@10MHz-ről 800@10+700@10-re. Bár 4 állomáson van B3 és hármon B1 is. Nyilván a fürdő környékén simán lehet kapacitás hiány.
Ebből is látszik, hogy a helyzet pontos megértése nélkül ilyen általánosító kijelentést tenni, hogy "Elképzelni sem tudom hogy itt mi lehet a terv" nem érdemes.
-
dchard
veterán
válasz
gabor9991 #70454 üzenetére
Végül is, Orosháza (ami hasonló méretű mint Hódmezővásárhely), meg az a környező két település amit még vele együtt lefedtek, az nem számít. Biztosan nem azért történt ez a fejlesztés, mert modnjuk torlódott a 800... Nyilván a szolgáltató csak úgy elpattint pár tízezer ojrót csak úgy poénból ok nélkül. Imádom ezeket az okos hozzászólásokat...
-
4Grider
félisten
válasz
gabor9991 #70364 üzenetére
Nekem még mindig nem tudják bemutatni a tavaly július 28-a előtti elektronikus számláimat, miközben az alapértelmezett kézbesítés az volt, hogy nem küldték ki őket emailben, tehát nekik kellett volna megőrizni őket 8 évig.
Nem tudják visszautalni 4 megszüntetett előfizetésünk túlfizetéseit, mert amikor személyesen erről az ügyvezetőnk nyilatkozott, az aktuális ügyintéző felmondási idejét töltötte. Az új ügyvezető meghatalmazását pedig azért nem fogadják el, mert a "rendszerükben" a régi ügyvezető/aláíró szerepel és nem használhatják a közhiteles cégnyilvántartást. A vodás kapcsolattartónknak megmondtam, hogy amíg ilyen anomáliák vannak, a flottánk közelébe nem kerülhet a voda. Azzal a szöveggel jött, hogy az üzleti szegmens más ügyviteli rendszert használ, azzal nincs semmi probléma. -
Nikaré
őstag
-
baloghgabor
aktív tag
válasz
gabor9991 #69809 üzenetére
Az a nagy baj, hogy majdnem a kettő torony metszés vonalában vagyok, így néha passzolgat, egyikről a másikra. A Telekom meg csak térképen igaz, előbb próbáltam, Edge volt csak. A Digi meg érdekes módon párszáz méterre 4g, kocsiban, fém ketrecben, itthon persze semmi. Valószínű a szerbek tolnak néha erősen, mert anno, ha sokszor jeleztem Vodafone-nak, volt olyan, mint Budapesten a nyugati pályaudvaron se. Mostmár meg se próbálom, még választ sem fogok kapni, nemhogy eredmény legyen.
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
gabor9991 #69408 üzenetére
gabor9991 bocs nem neked címezve.
hali.
aki használja a 3 napig ingyenes korlátlan netet, neki is meg szakad 10 percenként? nekem egy 4G-s routerben van benne, arról megy minden most itthon. pontosan 10 percenként (figyeltem az órát) kialszik a "net" jelző led, és minden leáll, de aztán vissza csatlakozik (de az ip cím nem változik ilyenkor). előtte yetteles net volt benne avval nem volt ilyen soha. -
#76055552
törölt tag
válasz
gabor9991 #67986 üzenetére
Á...fél óra...dehogy is.
Én arra gondoltam, hogy képernyőmentés-videó+kihangosítás kombóval rögzíted a "bizonyítékot". A számláló mutatja, hogy mikor kezdi el mondani az automata: "jelenleg minden munkatársunk foglalt, hívása fontos számunkra, kérjük tartsa a vonalat..." Innen kezdve tartod kicsivel több mint 5 percig a vonalat, majd bontod. Ezt követően feltöltöd a videót felhőbe. A panasz emailt csak 1x kell megírni (utána már csak copy-paste, ahogy ők szokták
), ebben az emailben linkeled a felhőbe feltöltött videó elérhetőségét.
Minden héten lehet csinálni egy (vagy akár több) ilyen videót, és küldeni nekik a panaszt. -
#76055552
törölt tag
válasz
gabor9991 #67978 üzenetére
Erre fel lehet építeni egy ingyenes havidíjas tarifát: hetente kell hívni őket, aztán panaszt kell felvetetni, hogy 5 perc alatt nem kapcsolnak élő hangot. Jön a 3.000 Ft jóváírás. Egy idő után vagy dedikált ügyfélszolgálati elérhetőséget raknak a telefonszámod mellé (amit kétlek a jelenlegi káoszban), vagy annyi jóváírás lesz, hogy ingyen lesz a szolgáltatás.
-
#33802016
törölt tag
válasz
gabor9991 #67633 üzenetére
Miért amúgy nem jársz olyan helyen ahol van mobil üzlet? Vagy telekom üzlet van, csak voda nincs? Nálunk pl mind3-om van, igaz valószínüleg csak partner...
Ezen kívül még ott a ügyfélszolgálat, app, weboldal... több opció valószínüleg nincs...
Ha nem fontos, akkor meg mit szenvedsz vele?
Telenornál pl olyan üzenet jött, hogy adategyeztetéshez, kérem fáradjon be... lehet náluk, nem is lehet online... (nem tudom.).
-
Onderon
senior tag
válasz
gabor9991 #67436 üzenetére
Sikerült végül még tegnap este egy első frontvonal-beli harcost elkapnom. Félig mázlim volt, teljesen értelmes, összeszedett, szabályokkal képben lévő embert fogtam ki. Belépett, megnézte, mondta, hogy egyértelműen beletartozom a 14 napos elállás szabálya alá, idézte a rendeletet is, 2/2015 III.30. NMHH ún. "távollévők között megkötött szerződések" alapján. Annyi hátulütője van, hogy kifogják velem fizettetni a belépési díjat (10ezer) meg időarányosan a havidíjat. Nyilván, mi másra számíthattam volna. Viszont sajnos ő telefonon keresztül nem tudja megszűntetni, be kell fáradjak személyesen az ügyfélszolgálatra. Nem igazán értettem miért nem lehet telefonon, amit személyesen igen, de oké, legyen, ne ezen múljon.
Ma bementem Westendbe, sorra kerülök, majd közli velem a hölgy, hogy ő ezt nem tudja megszűntetni, telefonon kell.Már nem emlékszem szóról szóra mit mondtam neki, minden erőmet felemésztette, hogy türtőztessem magam, de a lényege az volt, hogy 5 napja próbálom felmondani 14 napon belül az előfizetésemet, 3 ügyintéző eddig 3 félét mondott és meglehetősen kezdem unni ezt. Naponta 40-120 perceket várok, néha többször is, hogy valaki felvegye a telefont, tegnap ide küldtek, itt vagyok, nem tudom ennél mit tudnék többet tenni ÉN, hogy végre megszabadulhassak tőlük és soha többet ne legyen közünk egymáshoz. Odaszól kollégájának, legyen Géza, "Géza, tudunk mi 14 napon belül megszűntetni, vagy hívnom kell a (nem emlékszem hogy hívta őket)?" Géza mondja fogalma sincs, sosem csinált ilyet, nézze meg a HMS(?)-ben. Hölgy elkezdi hívni az ügyfélszolgálatot, ugyanazt a zenét hallgatja mint mi. Kérdezem hogy ez ugyanaz a vonal, amit mi halandó emberek hívunk? Igen az. Mennyi idő átlagosan, hogy felvegyék? 1 óra. Megjegyeztem, hogy ez egészen elképesztő. Ott ücsörögtem, hallgatom a jól megszokott zenét és a szöveget "hívása fontos számunkra" közben hölgy kattintgat. Közli, hogy ha megszüntetem blah blah, ki kell fizetnem blah blah, mondtam igen, tudom, köszönöm, de ez sokkal kevésbé fontos információ annál, hogy hogyan jutunk el a felmondásig. Kattintgat tovább. Kérdezem mi lenne ha én is hívnám őket és hátha én nyerek. Azt mondta felesleges, én csak egy első körös emberhez kerülök aki ahhoz kapcsolna, akit ő hívott, mert ő belső vonalat hívott, egyből oda ahol az érdemi dolgokat tudják tenni. Hát jó. Kb. 15 perc után elkérte "Géza" telefonját hogy felhívja a helpline-t. Ott megkérdezte hogyan tud 14 napon belül felmondást indítani és nagyon sokszor elmondta, hogy ő még ilyet soha nem csinált és közben mélyeket sóhajtott. Én nem tudom ki volt a vonal túlsó végén, de talán a Vodafone magyar Istene lehetett, nagyjából 5 perc alatt elirányította a hölgyet minden menüpontba, dokumentum tárba ide-oda amoda. A végeredmény egy mai dátummal kiállított dokumentum:
[kép] Igénybejelentés előfizetői szerződés felmondásáraItt járok most, remélhetőleg a célegyenesben, de attól tartok nem lesz ennek még most sem olyan egyszerűen vége. Megérkező havidíjra számítok, amit nem tudom befizessek e és majd utólag próbáljam visszakérni, vagy ne fizessek semmit, megkockáztatva, hogy eszkalálódik. Rám küldött behajtókat vízionizálok. Combozást, izmozást. Elhagyják Az Igénybejelentést (lefotóztam és másolatot is kértem). Nem tudom. Ez az egész még magyar viszonylatban is totálisan szürreális. Egyszerűen nem értem, hogy egy csilliárdos forgalmat bonyolító világcég hogy tarthat ezen a minősíthetetlen színvonalon.
Két dolog számomra a tanulság:
1. soha nem szabad feladni
2. soha az életbe ne legyek Vodafone mobil előfizető. -
#76055552
törölt tag
válasz
gabor9991 #67436 üzenetére
Én egy ideje hátradőltem a vodával kapcsolatosan...
A megoldást abban találtam meg, hogy vodától egyáltalán nincs netem/netünk párommal: nekem céges telekomos sim van 20GB-tal, neki pedig digimobil (munkahelyén konstans 10Mbps a sebesség digivel).
A hang alapú hívásokra pedig a legkisebb vodafone flottás csomag van (Te biztos tudod melyik az). Szóval:
- a percdíj alacsony: nem zavar hogy mi lesz a számla végösszege
- a számlát fizetem, amikor küldik az értesítőt
- netet nem a vodától veszem
- ezáltal nem érint az alkalmazás, meg az összes vodafone töketlenkedés -
benfolds
őstag
válasz
gabor9991 #67436 üzenetére
csak a kíváncsiság kedvéért kérdezem, hogy a másfél órás hívásom, amit a vodafone hálózatáról kezdeményeztem a szolgáltató korlátozáskezelése felé (1750-es szám) hétfőn este 7 óra 6 perctől, az vajon ingyenes volt? csak azért, mert egymásnak ellentmondó információkat találok azzal kapcsolatban, hogy a 1750 honnét, mikor hívható ingyenesen.
egyébként az ügyben hívtam őket, hogy csoportos beszedéssel egyenlítem ki a számlámat, de valamiért nem tudják levonni az összeget. az appon azt látom, hogy az október 27 fizetési határidőset még mindig nem vonták el, most jött meg az azutáni számla. a 1750-en azt mondták, hogy úgy látják, hogy a banknál engedélyezve van, és limit sincs beállítva.
én vagyok az egyetlen, aki azon görcsöl, hogy miért nem tud fizetni?
-
#76055552
törölt tag
válasz
gabor9991 #67182 üzenetére
Oké, akkor legyen itt +700 Ft-tal több (ennyi a matelcsi adó).
Azonban a mobilnet árazására/az azzal való fukarkodásra mi a magyarázat? Azon nincs matelcsi adó.....illetve nálunk 5% az áfa, ott meg 19%.
De azt sem értem, miért 1-2-5 GB-tal szórakoztatják a népet Magyarországon 2021-ben.....odaát 30 GB a legkisebb adatmennyiség (1db csomag esetén), de inkább 60GB a jellemző.
Ott miért nem dugul be a hálózat? Népsűrűség is hasonló....frekvenciakészlet is....Nekem az egészről a Vizivilág jut eszembe, amikor Kevin Costner a film elején a paradicsompalántát akarja megvenni. Megkérdezi mennyibe kerül....Mire a nő meglátja mennyi "zsozsója" van: a csillámaid fele....
-
pitiless
senior tag
válasz
gabor9991 #67182 üzenetére
Mi olyan helyen lakunk (még Budapest
), hogy mind a 4 szolgáltató elhasal a lakásban. Digi hálózatot sem talál, Telekom 0-1 pálcika, Telenor elég gyakran nincs szolgáltatás, Vodafone még a legjobb, de ott is helyezkedni kell bizonyos helyeken, hogy normális legyen a hangminőség. Állítólag cellahatáron vagyunk. Hiába volt panasz több lakó részéről (kb. 135 lakást is érintő lakóparkról beszélünk), nem történik semmi. Na ennyit arról, hogy a pincében is van térerő.
-
viktorhu
veterán
válasz
gabor9991 #66830 üzenetére
Azért az illető reakciója nem túl professzionális, ha hűséges telefonokat forgalmaznék, fel lennék készülve az ilyen kérdésekre, és nem fenyegetőznék. Az első lépés a deeszkaláció, nem az, hogy elkezdek fenyegetőzni. Még akkor sem, ha a vevőm indulatosan írt, mert ilyenkor az indulat nem nekem szól, hanem a szituációnak. Nem ütünk vissza kapásból.
Sajnos ezért lehet, hogy nem érnek sokat a feedbackek, mert ugye most kölcsönösen sakkban tarthatják egymást a rossz feedback fenyegetésével, így mindenki a végén csupa boldog lesz a feedback szerint, közben meg úgy tűnik, mégsem ajánlható az eladó sem jó szívvel.
-
Voice24
őstag
válasz
gabor9991 #64173 üzenetére
Említettem neki az 1 óra 15 perc zenehallgatást, de sajnálkozáson kívül mást nem reagált. De készülhetek egy következő várakozásra is, ugyanis elmondta a hölgy, hogy a letiltás, felfüggesztés után új kártyát csak személyesen tudok igényelni, de a felfüggesztés leállítását ismét csak telefonos ügyfélszolgálaton tudom kezdeményezni. Keresem, de nem találom a logikát, hogy az üzletben, ahol kapok új SIM-et, miért nem kérhetem az aktiválást, azaz a felfüggesztés leállítását.
-
#33802016
törölt tag
válasz
gabor9991 #63114 üzenetére
Nálam konkrétan azonnal csörgött nem volt zene. Ez hétfő volt, délután, mint írtam feljebb... amúgy picit én is meglepődtem...
Egyébként pár éve volt egy másik alkalom amikor felhívtam őket, akkro a helyi voda - partner üzletben, pénzt kértek, kártya cseréért, amit ingyen cserélniük kellett volna... Az ügyfélszolgálaton meg lerendezték rövid idő alatt - ami a szomorú, hogy itt a üzlet vezető volt ilyen. De az ügyf. teljesen korrekt volt, sőt még ott is kaptam kárpótlást, az eredeti összegen felül.
Nekem nincs rossz tapasztalatom összességében.
Nálam Edigitálnál szokott hosszabb várakozás lenni, időnként... de ez is változó, volt hogy ott is pár perc kapcsoltak, utóbbi időkben. De mintha lenen is vmi szabályozás, ami megreformálta a dolgokat.
Egyébként valamennyi cégnél már az appot, és hasonlókat ajánlanak, vagy weboldalt, hogy kevesebb gond legyen/egyszerűen eltudd intézni.
"(persze ehhez az is kellene, hogy az előfizetők se legyenek olyan hülyék, mint pl. a múlt heti Digi leállásnál, hogy azon panaszkodik FB-on a Digi oldalon"
Ez szerintem mindenhol így van. Már mint telekomnál is beszokták rakni, szövegbe, ha hívod őket, hogy ha ezért keresed, ne fáradj, tudnak róla, javítás alatt. Vagy pp nem tervezik az xyz sport csatornát
Ja azóta meg bővültek még fb messengeres megoldással is. Bár olyant nem használtam még... vmiért az a furcsa érzése van az embernek, hogy robotizálva van... aztán lehet nem... nem tudom.
De pl Telekomnál a vanda is egy jó ötlet, szépen elfoglalja az ügyfelek egy részét, volt amikor nem kellett még ügyintéző sem.
-
#50449408
törölt tag
válasz
gabor9991 #63114 üzenetére
A vodafone hozzáállása (már ami az ügyfélszolgálat elérhetőségét illeti) számomra a legfájóbb pont.
Már sok éve az a "mantra" , hogy ügyfélszolgálatunk átmeneti terheltsége miatt....
Magyarán: kevesebb ügyintéző van a kelleténél.
A megoldás egyszerű lenne:
- több ügyintéző a csúcsidőkre
- visszahívás lehetőségének biztosításaAz én negatív rekordom 2018 januárjában 18 óra magasságában 1 óra 17 perc várakozás volt.
-
MadMancs
veterán
válasz
gabor9991 #62686 üzenetére
Szerintem összekeverte a fogalmakat.
Nincs végrehajtás alatt neki mert akkor közjegyzőtől kapott volna levelet. Az Önálló Bírósági Végrehajtó aki az Intrum nevében írt, csak egy fantázianév. Szimpla vállalkozók akik ezekre a fenyegetesekre szakosodtak. Semmi jogköre. Kb annyi mintha én Írtam volna a levelet.
Előfordul hogy ügyvéd ír (pl. Baltás ügyvédi iroda erre szakosodott) ugyanaz. Kap egy kis pénzt hogy megírja a fenyegetést de itt meg is áll a tudomány. Nincs több jogköre. Max ha perré alakul ellentmondás által, de ezt ezek már nem vállalják mert tisztába vannak vele hogy veszett ügy. -
#70635776
törölt tag
válasz
gabor9991 #62224 üzenetére
Van egy képlet, amivel a fizetett havidíj alapján ki lehet számolni, mennyi adatot kell adjanak roaminban.
Hogy a "free" (tehát a belföldi korlátlan adatot tartalmazó csomag) eddig korlátlan adatot tartalmazott roamingban is, az nem volt kötelező érvényű EU-s szabályozás.
A mostani 20GB megfelel a jogszabálynak.
Szerintem (és ez most spekuláció) a vodára már megírták a bírságot, ott lapul az nmhh fiókban, csak idő kérdése a hivatalossá tétele. Valószínűleg a "már úgyis mindegy" alapon kiszórják azokat az ügyfeleket, akik veszteséget termelnek nekik. -
csacsi67
addikt
válasz
gabor9991 #61994 üzenetére
Van 2500 ft is korlátlan csomag csak olyan helyen kell dolgoznod :pl nálunkl az Önkormányzatnak a tetején van egy bázisállomás az önkormányzatnak vezetékes száma nincs is csak 1 db a többi mind vodás voda kapcsolo központ .A dolgozok 2500 kapják korlátlan beszéd netet .
-
KRoli92
tag
válasz
gabor9991 #61349 üzenetére
Persze megkapom.2490 Ft lenne ha nem teljesülnének az e-pack feltételei. De minden cégnél más. Melyik cégnél vagy flottában ha nem titok, ahol ennyire olcsó? Én beléptem már több cég flottakódjával, de ilyen 1490 Ft-os díjcsomagot még nem láttam. Én az I-mobile Telecom kft flottájában vagyok, nem volt se tagdíj se csatlakozási díj, így szerintem 1990 Ft-ért nem olyan rossz. Mondjuk az a 200mb elég karcsú, de remélem tudok váltani erre az új 1gb-os social passos díjcsomagra. Általában wifin netezek, így számomra nem nagyon lényeges.
-
-
4Grider
félisten
válasz
gabor9991 #59973 üzenetére
A telefonos ügyfélszolgálati ügyintéző 1 percen belüli élőhangos bejelentkezésének arányát kell megadják.
A vállalás Vodafone esetén 60%, Telekom esetében 70%, Telenor esetén szintén 60%.
Az utolsó lezárt évben (2019-ben) a Telenornál ez 85.1% volt, Telekomnál 81.4%, a Vodafone-nál 68% volt. Szóval jól érzitek, hogy itt nem túl acélos a telefonos ügyfélszolgálat rendelkezésre állása. És ugye annak a statisztikának hiszünk, amit magunk csinálunk... -
-
MadMancs
veterán
válasz
gabor9991 #59728 üzenetére
Ez nem általános. Azt tapasztalom hogy gyenge B20 mellett voda VoLTE használhatatlan (-125 körül), akadozik stb. Ugyanez B3 és B8 esetén valóban jó még VoLTE. -126 alatt voda dobja 4G. Digi B3 viszont -130 ig tartja 4G ebből -128 ig VoLTE kifogástalan. Tehát valószínűleg szolgáltató, frekvencia és telefon mind tényező meddig is jó VoLTE.
ish4d0w, én nem találtam más különbséget a kettő között. Csak azokat az informaciókat tudtam összekaparni amiket megrendeléskor ír a csomagokhoz. Annyira titkolják ezt a Max csomagot hogy sehol máshol honlapon nem találtam róla infót. Esetleg ÁSZF lenne még érdemes átbogarászni, abban benne kell lennie mindennek róla.
-
pecccccccca
őstag
válasz
gabor9991 #59347 üzenetére
Ez is csak egy meló. Hidd el, ha normálisan megfizetnék érte az alkalmazottakat akkor nem mennének el és még talán udvariasabban foglalkozna “veled”. Lenne rá keret abból a sok milliárdból amit kaszíroznak ezek a cégek. Csak hát tudjuk, hogy az ilyen cégek a legsóherebbek. Messze nem érdekli sem a betelefonáló, hogy mennyit várakozik és messze nem érdekli az az ember sem aki ott ül, hogy foglalkozzon a betelefonálóval. Az ember csak egy eszköz számukra. Vagy fizessen vagy dolgozzon....
-
Littoral
aktív tag
válasz
gabor9991 #58922 üzenetére
Csábítóan hangzott valóban, de inkább lemondanék egy újabb előfizetésről.
Valójában a személyes megkeresésemre is volt egy válasz, meg az írásos bejelentésemre is, de valami ehhez hasonló zajlott:
- Jó napot! Itthon van Béla?
- Tizenöt dekát, a sajtosból!
...és pont' így nem állt össze.
De lehet egyébként, hogy ha legközelebb bemegyek, egy másik random munkatárs simán pótolja a kártyát, és még meghív kávéra is. Nem tudni ebben a mai világban... -
#04535040
törölt tag
válasz
gabor9991 #58774 üzenetére
Az a gombot nyomtam meg: a panaszbejelentést.
Annyi hozzátartozik a dologhoz, hogy egy 30-as telekomos számról hívtam őket.
Annyira megilletődtem, hogy élő hang jelentkezett, hogy le is tettem. Pedig azt kellett volna mondjam, hogy én csak azért telefonáltam, mert szerettem volna hallgatni a zenét (mint máskor fél órán kersztül)...amíg rájövök milyen zene szól a háttérben. Szerintem nézett volna az ügyintéző, mint hal a szatyorban. -
norrberth
addikt
-
DevKiller
senior tag
válasz
gabor9991 #58294 üzenetére
Nem tudom, hogy miért csinálják ezt.
Ha "belekényszerül" valaki 1 évbe ilyen csalások okán utánna úgy is ott hagyja őket.
Megérte? Mintha tisztességgel csinálná, és 10 évet vagy többet lenne az ember egy adott szolgáltatónál. Annó a Telenor is ezt csinálta, ezért is jöttünk el. De hát ezek szerint a Vodások sem piskóták -
4Grider
félisten
válasz
gabor9991 #58292 üzenetére
Minden szolgáltató csinálja, hogy kiadja - jobb esetben belsős, de gyakrabban külsős, legrosszabb esetben call centernek - a régi csomagban lévő előfizetők zaklatását. A váltásért fejpénz jár egy elég alacsony alapfizetés mellé. Gondolhatod, hogy miket mondhatnak a kizárólag a váltásban érdekelt telefonos kereskedők...
-
#04535040
törölt tag
válasz
gabor9991 #58279 üzenetére
Ezért írtam, hogy célszerű lenne előkeresni 60 + 30 nappal ezelőtti számalevelet. Ha azon nincs értesítés, akkor érdemes tovább lépni:
- felhívni a 1270-et és kérni az eredeti állapot visszaállítását
- kikérni a hangfelvételt (amin elhangzik az ügyintéző kijelentése)
- megemlíteni, hogy bejelentem az esetet a hangfelvétel birtokában az nmhh-nak
- máris lenne olyan egyedi csomag, hogy ihaj!Persze az is lehet, hogy volt értesítés a számlalevelen.....
-
Beniii06
addikt
válasz
gabor9991 #57364 üzenetére
Akkor lehet változtattak rajta, illetve ahogy mondod csak bizonyos tarifáknál lehet ezt eljátszani, mert kb egy féléve próbáltam én is váltani és világosan le volt írva az utolsó oldalon, hogy a futárcég kéri a flottaigazolás felmutatását és személyit is kérnek, mivel előfizetés. Azóta nem próbáltam, az igaz, hogy kb. két éve van ez a tarifa, amit képen linkeltél és létezik több változata, én legalább 4-ről tudok, de az már nem ide tartozik.
-
Beniii06
addikt
válasz
gabor9991 #57362 üzenetére
Találni nem találhat, de hivatalosan is beléphet egybe ha akar, persze minden út a flottakezelőhöz vezet először. Az sem igaz, hogy a rendszer nem írja véglegesítés előtt, hogy nem kell flottaigazolás, pont hogy írja(az utolsó oldalon), külön futárcég van megbízva, akiknek fel kell mutatni a flottaigazolást és személyit, stb. ez a lényege nagyjából.
Aktív témák
Otthoni, kábeles szolgáltatások topikja:
Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- SD-kártyát vennél? Ezért ne csak a GB-ot nézd! – Tech Percek #9
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Gaming notebook topik
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Plazma TV topic
- További aktív témák...
- Apple Ipad 10.generáció
- Új HP Pavilion x360 14-ek Érintős hajtogatós Laptop Tab 14" -35% i5-1335U 8/512 FHD IPS Iris Xe
- RTX 4080 SUPER,16GB. Ryzen 7 7800X3D, 32 RAM Fury RGB! Garancia!
- Asztali PC , i7 9700K , RX 5700 XT , 32GB DDR4 , 500GB NVME , 1TB HDD
- Dell Inspiron 5406 2-in-1i5-1135G7 16GB DDR4 3200 512GB NVME 14" FHD Érintőkijelző W11Pro
- Országosan a legjobb BANKMENTES részletfizetési konstrukció! Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 Prémium
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest