- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabipaci
addikt
Urak, járatom a kocsit, pár perc és indulunk Magyarországra.
Cork - Anglián át - Etyek.
Két napos túra.
Az autón amit lehetett leellenőriztem, fékek rendben, olaj, gyertyák, szűrők, ablaktörlő lapátok, első szélvédő cserélve. (olaj és gyertya GM)Remélem a legjobbakat. Tavaly sem volt baj, idén is minden rendben kell menjen.
Üdv.
Logitech hardware tester
-
Spancer RE
aktív tag
Nagyjából hány évig biztonságos egy gumi?
-
őstag
válasz Spancer RE #23308 üzenetére
Megfelelő tárolással 6-8 évig, ha a profil engedi.
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
bambano
titán
válasz Spancer RE #23308 üzenetére
szerintem 6 szezont bír ki max. addigra már elkezd rideggé válni az anyag.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Jofi81
őstag
Astrához milyen tápfeladót kellene vennem, hogy működjön az antennaerősítő nem gyári rádióval is?
-
deicide
veterán
Uhh, ahogy a gumis leszedte a Conti-t, mutatta, hogy már durván repedezett volt mindenfelé, mondta, hogy nem sok ideje lehetett hátra, még időben vittem cserélni. Az új gumival érezhető a különbség, nagyon tapad kanyarban és kigyorsítani is jobban lehet. Megint néztem, most 3-ban egy 60-120-at, de csak úgy érzésre, még mindig ledöbbent az ereje, 4500-nál 3-ban 100-110 környékén odapöccintve a pedálnak, olyan lórúgást kapok, hogy csak na
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Jim Tonic
nagyúr
-
Tomoty
aktív tag
Szeretnék egy kis segítséget kérni, mivel megint gumit kell vennem:
Kinéztem párat:
[Federal]
[Kleber]
[Kormoran]Ezek közül a Kléber a legszimpatikusabb számomra. Téli gumim is Kléber, és gond nélkül kibírt 6 évet és kb 80000km-t (ez is csere érett amúgy).
Még néztem ezt is, csak nem nagyon szeretnék noname gumit: [Saulin], még nem hallottam ezt a márkát (már van 19eFt/db-ért is).
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bambano
titán
válasz Tomoty #23321 üzenetére
ha nem szeretnél noname gumit, akkor hogy kerül a federal meg a kormoran a listádra? nálam a kleber is a noname kategória, eszembe nem jutna egyiket se megvenni. ráadásul a te autódra olyan mintázat, mint a kleber? pfff...
inkább vegyél valami prémium márkát.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tomoty
aktív tag
válasz bambano #23322 üzenetére
Eddig 2*2 nyarat futottak Pirelli gumik az autón, és kb 3 nyarat Michelin gumi.
Egyik típustól sem "vágódtam hasra".
Ellenben a kleber nagyon bírja nálam a strapát (6 tél), semmi külsérelmi nyom és elhasználódásra utaló jel nem jelentkezett.Ezért is gondoltam erre.
Ezzel a téli gumival adták az autót 2005-ben, valószínűleg nem tudtak az igényeidről az opel mérnökök és beszerzők
A federal SS-t meg a tapadása miatt ajánlgatják (cserébe gyorsan kopik).A pirelli is elkopott 2 nyár alatt kb 3-4mm-esre, a michelin is megkopott 3 nyár alatt. Pedig minden nyáron elviszem futóművet beállítatni, és nem padlógázzal indulok minden sarkon.
deicide: Hol került ennyibe? Érdekelne...
[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bambano
titán
válasz Tomoty #23324 üzenetére
az enyémet pl. goodyear nct5-össel adják, ami az ára alapján bőven prémium kategória, a teljesítménye alapján meg max. 4. vonalbeli.
Nyári gumit tartósság szempontjából összevetni a télivel, elég érdekes gondolat. Latyakon az ember nem enged meg annyit magának, mint meleg száraz aszfalton.
Pirelli, pirelli, de melyik? mert például a pirelli p6000-es egy gyakori gyári szerelés, ehhez képest max. közepes gumi. A pirelli pzero nero meg tapad, mint atom, el is kopik 30-35 ezer kilométer alatt. Ez van, ez ilyen gumi. Michelin dettó, abból is van mindenféle, rossz, még rosszabb, meg egy-két jó.
Na mindegy, azt veszel az autódra, amit akarsz, de ezek akkor is gagyi gumik maradnak.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
őstag
-
_seth_
veterán
válasz KonzolKartel #23326 üzenetére
Nekem ebben a méretben van peremvédős fulda carat progresso. Halk, jól tapad viszont kopik is.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz KonzolKartel #23326 üzenetére
pirelli pzero, pirelli pzero nero, bridgestone re050a, michelin primacy hp, michelin pilot primacy
mostanában nem nézegettem, mert volt gumi a kocsin.
egyébként meg viszonylag egyszerű: adac tesztgyőztes.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tomyoy
senior tag
bocs srácok,de ha olvasnátok magatokat
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
tomyoy
senior tag
Közben csinálgatom a blogomat is, jövőhéten hátsó futóművet rakom rendbe egy két szilent és stabilizátor cserével, féktárcsák mennek felszabályoztatni+fékolaj csere+féknyergek rendbetétele, komplett kipufogórendszert kap, teljesen egyedit erre én is kíváncsi leszek
előző hszban csak arra utaltam, hogy akárhányszor itt felmerül valami gumi kérdés, mint ha mindenki milliomos lenne és az elnök külön kocsijára kellene, de bocsánat én csak piacra járok
[ Szerkesztve ]
nyiknyiknyiknyik
-
gabipaci
addikt
válasz tomyoy #23330 üzenetére
Nekem 235/35/19-es gumiaim vannak, és vezetek egy évben minimum 35ezer km-t.
Tavaly vettem két Bridgesrone (asszem potenza) gumit előre. Nem bírt ki egy évet.
A gumis felhívta a figyelmem, hogy a gyári kerék csak 215 széles. Lehet hogy a drágább gumiknak nagyobb a tapadásuk, de nem annyival, hogy egy két centivel szélesebb gumit érdemben lenyomjanak, még ha az olcsóbb is.
Most Kenda gumikat vettem próbára, és.eddig tetszik. Nem kopik úgy, és sokkal olcsóbb.
A két Bridgestone 550€ volt, a két Kenda 165€.Üzemanyagban sem hiszem, hogy annyi lenne a Bridgestone előnye...
[ Szerkesztve ]
Logitech hardware tester
-
őstag
-
kispecek
aktív tag
válasz Tomoty #23321 üzenetére
Szia!
Ha a Kleber mellett teszed le a voksod, bátran állítom hogy nem fogsz rosszul járni.
A legjobb középkategóriás gumi (nem csak szerintem) ami mögött egy nagy gyártó áll.Ő pedig a Michelin.
Személyes tapasztalatom ugyan nincs, de az ügyfeleink nagyon dicsérik.
Ez vonatkozik a téli és nyári gumikra is.
A budget kategóriát nagy ívben kerüld, a pár ezer forintos különbség ne függjön a biztonságtól és a futás teljesítménytől.Napi egy alma - az orvost távol tartja.
-
zolikaDB
veterán
válasz gabipaci #23332 üzenetére
Te, ezt a 35e km-t benzinnel teszed meg? Gáz nem jött még szóba?
Kleber: volt, de mikor kezdett elöregedni, már nem szerettem, nem tapadt. Pedig volt még minta rajta, kopásjelző felett. A 185/65 R15 kényelmes volt.
Most Falken ZE 912 van, árban oké, minőségben is eddig. Egy debreceni srácnak is van ilyenje, meg Nankang NS2-ese is. Azt mondja, h hiába tartják fosnak, neki Polo alatt jobban tapad, mint a Falken. -
Jofi81
őstag
válasz Jofi81 #23320 üzenetére
Szereztem tápfeladót, persze átalakító is kellett hozzá pluszban. Be is szereltem, viszont nem lett jobb a helyzet. Azt vettem észre, hogy mindegy, hogy csak az a kis kábel van a rádióban az antenna helyén, vagy rádugom a külső antennát. Meg is mértem, a rádiónál még megkapja a +12V-ot, az antenna talpánál viszont már nem. Mintha valahol meg lenne szakadva a kábel. Nagy meló azt kicserélni?
-
Jim Tonic
nagyúr
-
kispecek
aktív tag
Astra H 1.4 2005 105.000 Km vezérműlánc csere.....pfff
[ Szerkesztve ]
Napi egy alma - az orvost távol tartja.
-
fero02
veterán
-
Pitu
aktív tag
Srácok, ma 2 szerelő is meghallgatta élőben a motor kerregését, mindkettő hidrotőkét mondott egyértelműen.
Ilyenkor mindent kell cserélni vagy ki lehet szűrni a hibása(ka)t? Ez mennyire vészes művelet? Teljes vezérlést ki kell szerelni hozzá? z12xe@kispecek: sajnos ilyen van, első tulaj vagy, biztosan 105 ezer van benne?
-
helkis
addikt
nem kéne mindent cserélni, de érdemes szvsz, ha már 1x hozzá van nyúlva..
ma pont valahogy a csergő-szervíz oldalára tévedtem ahol vezérműlánc csere akció van -30% ha gyári alkatrészt veszel nálunk!
viszont azon ledöbbentem, hogy pl.: egy x12xe vezérműlánc csere: 6óra munka!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
zolikaDB
veterán
válasz fero02 #23342 üzenetére
Jujj, és ez helyben van Rá kéne csörögni, h mutassa meg
A gond vele:
- 16 éves
- és 750e Ft
- 210 LE (átírás, adók)
- és az árban nincs benne az LPG - ezesetben a fogyasztása és annak költségei városban nem szerencsések... (ami engem illet, na!)
Szóval min. 1.2-be állna meg névre kerülve, gázzal. És akkor első szervíz még nem volt meg.
DE. Rohadtul izgató.
Pozitívumok elsőre:
- nincs alatta 20-as kerék
- nincs benne tuctuc hangcucc
- nincs fóliázva, matricázva, karbonozva stb.
- nem látok vonóhorgot se
- van mosó, tán vmi gyári xenont be lehetne faragni
-> nem valószínű, h hülyegyerek autó volt...[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
Jövő héten indul a szervíz projekt:
1, fékcsere+ futóműállítás
2, xenonizzócsere+ fényszóró polírozásA rádiótanitás meg ugy néz ki okosban
Sopron city :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest