-
Fototrend
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Impressa
őstag
válasz F_Gergely #26909 üzenetére
Rossz a termosztát a rendszerben. Valószínüleg nyitva marad résnyire, vagy meg van szorulva, de lehet el van tőrve, ez attól függ, hogy milyen kialakítású. Vannak oyan autótípusk, ahol normális, hogy indulás után elndul a ventilátor, és megy kb. fél-egy percig. Ha eddig nem tapasztaltál ilyet, akkor annak más oka van, de azt passzolom...
Kávégépek szervizelése. :) Jura, Melitta, Saeco stb. 705077032
-
Lomha 8V
addikt
válasz F_Gergely #26911 üzenetére
Nem biztos, hogy rossz a termosztát. Ha folydogál a víz mellette, akkor nincs meg az üzemi nyomás, normális lehet az ingadozás bizonyos helyzetekben. Ha a tömítés meg lesz csinálva és utána is csinálja, akkor már szinte biztos, hogy rossz a termosztát. Amúgy a termosztátot ki lehet próbálni, bedobod egy fazék hideg vízbe és elkezded melegíteni. Ha teljesen kinyit a meleg hatására és utána teljesen vissza is zár ahogy hűl, akkor jó.
(#26923) gaben75: Nem érdemes távgyógyászatot alkalmazni, ez nagyon sok dologtól lehet. Kell egy multiméter és ki kell méregetni, ez hamar megvan. Nálam egyszer a csomagtér világítás nem aludt ki soha egy kontakthiba miatt, az is szárazra szívta az akkut, pedig egy kis sz*r.
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
válasz F_Gergely #27042 üzenetére
Nekem detto ez a problémám, inditozok, de semmi. (pár hsz-el fentebb irtam is róla)
Bár mostanában (kopp-kopp) nem jött elő ez hogy nem indul, csak annyit vettem észre, hogy talán lasabban tekeri az öninditó a történetet.Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
F_Gergely
őstag
válasz F_Gergely #27264 üzenetére
"Ha mechanikus probléma van, azaz, ha a kopott alkatrészek miatt romlik el az adagoló, akkor annak a hibajelensége másképp jelentkezik. (tömítetlenség végett az üzemagyag rendszer el levegősödik) Hosszabb állás után nehezen indul a motor. A motor indítózásának ideje egyre jobban megnyúlik, és egy idő után el sem indul. Ez egy hosszadalmas folyamat, és akár hónapokat is magába foglalhat."
Elnézést én voltam tudatlan :
-
nagyúr
válasz F_Gergely #27558 üzenetére
ha adalékra akarsz költeni, és szeretnéd hogy jó is legyen, akkor a Shell V-Power Nitro+ Diesel-t tankolj, ami sima dízel adaléklova tisztító meg mindenféle cuccal (nitro nem hiszem hogy van benne)
jobban megéri, mint spurit vagy stp-t venni és össze vissza öntözgetni
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
adidas4death
aktív tag
válasz F_Gergely #27571 üzenetére
Én egyszer tettem fel próbából 185/65/15 gumit, de én úgy éreztem hogy 195-el stabilabb volt az autó a kanyarokban/körforgalomban stb.
Nem éreztem jól magam vele na
(Bár nem Niki Laudában küldtem a dolgot, de szeretek viszonylag sportosan vezetni néha napján)
De ez csak saját tapasztalat, lehet, hogy a többek rácáfolnak.[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27614 üzenetére
ez szép szállóige, de mivel ez osztrákból jött, így az előéletéről valszeg semmit sem lehet tudni, így állapotra mit nézel? szép tiszta a külseje? a váltózsák szétfoszlott, ez nem túl szép, lehet van benne 300e km, akkor a motor sem megy még ennyit, az, hogy aki árulja 124e km-re tolta vissza sem korrekt, de akkor miért is akarnád megvenni? képekről hirtelen ennyit látni, de valszeg tudnék belekötni az állapotába is személyesen, akkor jönnek a nepper dumával, hogy ez használt, újat kell venni.....
passatot mikor kerestem, vagy 40et megnéztem, ami messzebb volt kikérdeztem direkt, hogy javítás, rozsda, stb, persze semmi, elkocsikáztam 250km-t és egy narancsbőrösre fújt rommátört szar motoros fos várt, nyílván megérte elmennem megnézni! ez volt az utolsó amikor eldöntöttem, hogy passat kilőve, mert fost adnak arany áron, utána fiatalabbat néztem volna belőle, de még arany árabb és a tipikus betegségei, majd a sosekOPEL-nél kötöttem ki, mert nagyobb mint a passat, megy mint a disznó, semmi füst, takarékos, viszont az összerakása igénytelenebb, ez cincog, kopog belül, anno az escortomban voltak ilyen zörgések, berezonálások, borzasztó, de legalább jónak tűnik kívül-belül, csak jó volna már lemosni!
gban: nem feltétlen kereskedő, lehet ügyeskedő kupec, de a passatokat is mikor néztem, osztrákból csak fos állapotúak voltak kivétel nélkül, lerohadtak, elhanyagoltak! németből lehet jót kifogni, de passatból amit kerestem már ritka manapság, kipucolták már németet ezekből. osztrákban nem drágák már ezek, meg közel is van, így kiugrik, megvesz, hazagurul,(visszapörget), hirdet, a vevő meg állítsa forgalomba(vagy segít plussz pénzért). nem akarom ezt a hirdetést lehúzni, nyilván mert sem a kocsit, sem az eladót nem láttam, de sajna ezt tapasztaltam mikor 3 hónapig autót kerestem. én akkor külföldi autóra voltam rákattanva, bár néztem hazait is, na abból is volt pár "gyöngyszem" a hibátlan törés és rozsdamentes változatból(és élőben egy olajkupac volt, aminek a tetejébe épített egy vedér gitt is rohadt már lefelé....). szóval nem minden a külső állapot, főleg egy 10év fölötti dízelnél, mert lehet valami csicsa, ha a motor többe kerül mint a körítés és ezekre lehet bőven lóvét ráverni, ha beüt a dolog és ha már valami képről is gyanús, akkor én nem kockáztatnék! pedig egy váltózsák nem összeg, a kormányt is át lehet húzatni, de költség és nehogymár, egyszerűbb op-commal átírni a km-t és az már felér egy optikai tunninggal!
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #27629 üzenetére
Amennyiben van felesleges időd és van kedved szívni vele
Két hete építettem be az enyémbe:
-Képeket elemezni, hogy hova kerüljön a lyuk
-Lyukat kifúrni, spricnit berakni (nekem az egyik spricni pl sérült, majd keresek helyette másikat bár megragasztottam 7-8 réteg epoxival és úgy néz ki jól bírja)
-Csövet elvezetni a pumpáig, a hűtő előtt rögzíteni, hogy ne érjen bele a ventibe
-Tartályt kicserélni, a fényszórómosós tartály 5 liter feletti kicsivel a gyári pedig csak 2,4 körül van, de nem is ezért kell cserélni hanem mert a fényszórómosóson van egy külön nagynyomású pumpa a fényszórókhoz
-Ablakmosó pumpáját átrakni, valamint ha van a szintjelzőt is
-Bekötni be lehet relével az ablakmosó mellé is de ezesetben ablakmosáskor fényszórót is mos ami nem gond de ha figyelembe vesszük, hogy pár perc fúvóka állítgatás alatt a fényszórómosó önállóan is kinyomta az 5 litert már lehet érdemesebb külön kapcsolót adni neki, nekem is így lesz, kap egy relét és egy biztit valamint egy nyomógombot ami nem ki-be kapcsolós hanem pillanatra lehet csak bekapcsolni. Gyárilag 2 mp-ig nyomja a vizet a fényszórókra.Egyébként egész szépen lenyomja a rászáradt koszt is a fényszóróról.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #27648 üzenetére
A tartályt megnézed, ha két szivattyú van rajta akkor be lehet üzemelni
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz F_Gergely #27650 üzenetére
A spricnik rögzítve vannak, nem fognak csak úgy kijönni. Ha a tartályt sem látod akkor valószínűleg kis tartály van 1 pumpával.
adorjant: nekem az 5 literes új folyadék egyben belement és még teljesen tele sem lett tőle
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
-
INMOTEP
őstag
válasz F_Gergely #27735 üzenetére
Sajnos Vectra B főleg a 2.0 DTI 100 lovas dízel mind ilyen hogy hidegen a műanyag kárpitok egy idő után rázkódnak ,főleg a komplett műszerfalon venni észre alapjáraton .És a csörgő dízel hangot is megkell szokni mellette ,ez van .De legalább ez a típus nem kajálja az olajat , keveset eszik és ha rendben van kilehet menni vele a világból is elég nagy nyomaték mellett .A menetszél zaj az bármi lehet nem csak a gumikléder ,lehetett előtte egy sérülés is a kasznin ami miatt nem pontos az ajtó illesztése pl ,+ ami sok Vectra B-ből hiányzik ilyenkor az az első sárvédőknél belül a műanyag doblemez mögött egy szivacsos hangelnyelő / zajcsökkentő szigetelés az ajtóknál ... Ha törik az autó ezt kiszedik és sokan nem teszik vissza , ez van .Egyébként a hasonlat kedvéért az az érdekes hogy C Vectra 2.0 DTI motorja ezerszer halkabb nem csörög nem zörög .Viszont többet eszik mind olajból mint gázolajból , üzemanyagból ez kb 6.5 liter / 100
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27735 üzenetére
nem te voltál aki úgy vette a kocsit, hogy olcsóér, mert tudtad, hogy kicsit költeni kell rá? mert így akkor ez a városi legenda is megdől, tehát amin látszik, hogy költeni kell, az olyan minden részében!
de ahogy olvasom, te aztán tényleg belenyúltál a tutiba, mennyi km van abban a kocsiban, hogy ennyire szétment minden benne? mert nem kizárt, hogy egy életet kiszolgált már.....
ja, és a motorfelújítás nem az adagoló felújításánál kezdődik, az sallang, csak a fűzött blokkra ha ráversz 4kilót, na az a felújítás!
hdman: részvétem! látom így a nyári felnidet, nem rossz, de azért a vectra alatt ez is furcsán mutatna! ez hanyas et-jű? luk az jó márka, nem egykét gyár gyárilag szereli az autóit vele! viszont az ilyen apródos dolgoknál valahogy bizonyosodj meg róla, hogy gyárik, nem átmatricázott, átcsomagolt kínai szarok....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27759 üzenetére
nyugi a c vectra is kritikán aluli rezgéseket generál! nekem is 2 év után megállt a pénzbelefolyás, utána már ki tudta várni a műszakikat, nem volt gond vele, csak elszállt az idő, meg a tüske a szívemben ott maradt, hogy annyi léből milyen autót lehetett volna venni!
amúgy a szerelő is fizetésből él, a fizetést munkáért kapja, namármost te sok munkát adsz neki, tehát hordod neki a dellát! lassan új a kocsid, utána felejtsd is el!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27762 üzenetére
nem úgy értettem a szerelő elfelejtését, hanem hogy nem lesz több gond a kocsival! majd karácsonykor viszel neki egy üveg pezsgőt na!
amúgy tényleg a tdi passatokról is csak jókat hallani, faternek ugyan olyan van mint ami nekem volt, abban még jó a motor, bár míg autót keresve furikáztam vele, abban az enyémhez képest gyengébb volt és torpant, meg hát mások az igényeink, arra a kocsira is rávernék 100-200at és még meg sem látszana rajta, pedig abban tutira 230e km van, nem is piszkálnám a motorját! én anno mellé nyúltam, pedig még felárasan is vettem(állapotra veszünk autót elv alapján), mert szépen egyben volt, csak mint utólag kiderült, csak kicsípték....
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27764 üzenetére
számomra is meglepő a c vectrában a rezgések, holott ebben minden benne van amit kerülni kell egy autóban(kettős tömegű lendkerék, részecske szűrő, injektorok), mégis zizeg az első ajtókban valami, de eddig nem jöttem rá mi, hangra durván műanyag, de akármit is fogok le rajta nem csillapodik.olyan mint egy műanyag darab egy tálban, amit rángatnak. ez kissé bassza a csőrömet mert nem egy 100x összelegózott autóról van szó, meg nem is az alsó kategória.....de tré minőség, csak menjen és ne kelljen rá költeni!
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #28085 üzenetére
mert a te dízeled nem vezérműszíjas?
Nordik: persze egy életre, kinek több kinek kevesebb jut belőle! de a viccet félretéve, az egyik ismerősöm 1.2-es astrájában van 130ekm, úgy csörög benne a lánc mint egy csörgőkígyó! gondolom, akkor itt a vég, cserélni csak akkor! meg tud az is nyúlni, ha magnyúlik, akkor akár át is ugorhat a fogakon és akkor tényleg élettartamos a csere!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #28087 üzenetére
hát hosszabb a csereperiódusa, de azt is kell cserélni!
nálunk a cégnél volt egy 416-os sprinter, 2,7-es 5 hengeres, az audi a6-osokban is van ez a motor, abban jó vastag vezérműlánc volt, többsoros, nálunk mondjuk sosem volt vezérlés cserélve(igaz a teherautókban sem soha- azt sem tudom, hogy mi fán terem bennük) 800ekm-en túl volt már mikor eladtuk, hallani lehetett, de nem csörgött-csattogott, mint az említett opel!
-
TasiA
senior tag
válasz F_Gergely #28336 üzenetére
Na én pont ugyan így matekoltam. 2000-2003-ig nézegettem az autókat, max 1 milláig. Legyen német, kombi , kényelmes és erős. Néztem VW-t, amit meg is vennék, az inkább 1,2-1,5 milláig. Lett helyette Opel, 700-ért. Nem vagyok megelégedve vele, de eddig lassan mindent kicserélek rajta és így megáll 1 millában. Ha veszek egy Passatot 1,3-ért arra ugyan úgy rálocsolok 2-3 kilót, mire nyugodtan hátradőlök, hogy a kötelező le van tudva és még akkor jön a "na mi derül ki még használat során". Őszintén szólva nekem a Passatok sokkal jobban bejönnek, de nem ennyi pénzért.
-
Markizmark
addikt
válasz F_Gergely #28398 üzenetére
Ez így van.
Apám üresen 2 tonnás TDCi Fordjával vicc az előzés lendület nélkül is. Pedig "csak" 110 LE.
Bezzeg az én 930kg-os Astrámat üvegig kell huzatni, hogy legyen lendülete és közben imát mormolni, hogy beférjek még.Annyi a hátránya a mai dízeleknek, hogy ehhez pl 320k egy common rail szivattyú.
Ha a teljes befecskendezéshez hozzá kell nyúlni akkor 500k fölött van a vége. És a teljes rendszer csak 4 porlasztó, 1 közös nyomócső, csövek és a szivattyú. Csere után meg tanítgatni és programozni kell a vezérlőhöz az új porlasztókat.Szóval ha itt gáz van akkor be kell nyúlni a buxába rendesen ...
Benzinest olcsóbb fenntartani minden szempontból, ezt már nem először hallom.[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
őstag
-
AMD Power
titán
-
Ruszki
senior tag
válasz F_Gergely #28951 üzenetére
Én is mostanában fogok venni egy Opelt!
Ne haragudj cimbi de nem lett volna egyszerűbb azt leírni amit nem cseréltél!
Haver is volt ilyen cipőben!Ilyenkor egyet nem szabad csinálni,összeszámolni,hogy most mennyinél tartsz!
Adagoló mennyiért lett felújítva!?Turbó jó!?Egy kérdés az Opel Astra G tulajoktól!
Mi a neve annak az elemnek ami a lökhárítón van alul és fekete műanyag és két darabból áll!Ha alacsonyra állok az fel is akadhat!Sajnos én nem tudtam kideríteni mi a pontos neve!Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
zeg
senior tag
válasz F_Gergely #28957 üzenetére
Én 150km-re viszem a jól bevált szerelőmhöz az autóim. Még olyan nem volt hogy ne indult volna, de ha ez bekövetkezne, a helyi márkaszerviz után amúgy is a szerelőmnél kötne ki hogy átnézze a szervíz idiótái mit kókányoltak össze, és rakjon rendet utánuk. Ha nagy lesz/lenne a baj, inkább letréleztetem hozzá, mint valami seggfej összebarmolja. Még a 400ezret alig érő autómnál is tartottam magam ehhez az elvemhez, cserébe viszont úgy ülök a volán mögé több mint tíz éve, hogy bármikor el mernék indulni egy 10ezer kilométeres Spanyol körtúrára idegesség, és egyetlen csavarhúzó nélkül (még az egykori 400ezret érő g asztrámmal is meg mertem volna tenni, hiába járt bőven a 300k felett).
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28965 üzenetére
Őszintén nagyon sajnálom. Nekem a Polom volt olyan ,hogy megvettem semmi baja nem volt. Szerelők szerint sem. Utána minden tönkre ment benne. 12e km után eladtam.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz F_Gergely #28967 üzenetére
Elhiszem. Sajnos nagyon kemény dolgok ezek. És azért a nyavalyás pár forintért az ember a belét kidolgozza. Egyik kollégám járt ugyan így egy szintén B dízel Vectrával.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs